Eten (en drinken) in WDW

september 2022 aangepast in Algemeen
Ik hoop dat dit een algemeen topic kan worden omdat ik het WDW voorbereidingentopic te groot en onoverzichtelijk vindt worden om dingen terug te kunnen zoeken, dus voel je vrij om je eigen vragen ook hier te stellen. Ik ben benieuwd naar ervaringen met restaurants in Disney World. Wat zijn jullie aanraders en wat moet je vermijden, en waarom?

Wij gaan volgend jaar richting WDW met drie jonge kinderen. Voor mij persoonlijk is het nu dus interessant waar ze vooral een leuke ervaring bieden qua setting en waar je wat anders kan eten dan friet, maar geen haute cuisine want dat is aan onze kinderen (en mijn echtgenoot) niet besteed. Zijn er in WDW ook buffet-restaurants zoals ze die in elk hotel in Parijs hebben? En zijn er goedkope opties op het terrein voor als je gewoon snel iets wil eten? Is Disney Springs betaalbaarder?

Reacties

  • Goedkope opties zijn de quickservice locaties. Je kan in de app, of op Disneysite de menuprijzen zien.
    Er zijn verschillende buffet opties, ook met characters wat leuk is voor kinderen.
    In Disney springs heb je ook verschillende quick service locaties, maar ook dure tafelservice restaurants.
    Kijk anders eens de vlogs van DFB om te zien hoe de restaurants zijn.
  • Wij kunnen ook niet wachten om volgend jaar weer te gaan. Mijn ervaring is dat je met counter service restaurants je geen bult kunt vallen. Maak maximaal gebruik van mobile order en dan heb je ook nauwelijks wachttijden.

    Kijk eens op DFB food blog op you tube die behandelen bijna alle restaurants.
    Voor het ontbijt maken wij gebruik van garden groters die leveren normale ontbijtspullen.

    Voor afwisseling hebben wij goede ervaringen met

    MK:
    - Columbia Harbour House
    - Pecos Bill
    - Cosmic Ray

    Voor een uitgebreide snack: sleepy hollow!

    Epcot heeft de beste eetgelegenheden:
    - Katsuri grill
    - La Cantina San Angel
    - Regal Eagle smokehouse
    -Yorkshire county Fish shop
    - Sunshine season

    Hollywood studios
    - ABC commissionair
    - Backlot
    - Docking bay

    Animal Kingdom
    - Flame tree BBQ
    - Satu li canteen
    - Yak & Yeti

    Be our guest is geweldig maar wel table service. Veel plezier met de voorbereidingen

  • Dank jullie beide voor de info. Ik ben begonnen aan de vlogs van DFB.

    Magic2, wat voor dingen bestellen jullie voor het ontbijt? Wij waren ook zoiets van plan maar ik twijfel een beetje wat voor boodschappen je dan bestelt, omdat je het natuurlijk ook op je hotel kamer goed op moet kunnen slaan, waardoor vers beleg al grotendeels afvalt. En ontbijt is in de VS sowieso meestal een ander soort maaltijd dan de boterhammen met pindakaas zoals in Nederland.
  • september 2022 aangepast
    Je kan wel beleg bestellen hoor. Via diensten zoals walmart/garden grocer wordt het koel geleverd aan je disneyworld hotel en toen wij in POP waren stond het deel van de bestelling die in koeling moest bewaard worden ook netjes in de koeling van bell service. Ik bestelde voor ontbijt verse melk, sinaasappelsap, frosties, brood en nutella (ja hier geen nederlander....dus geen pindakaas :-) )
  • Onze 60 dagen deadline komt eraan. Op basis van alles wat we gelezen en gekeken hebben gaan we maar beperkt reserveren zodat we op de dagen zelf flexibel blijven met onze dagindeling. Ook bij de quick service schijn je redelijk afwisselend te kunnen eten en dan op een moment dat goed in je planning past. We hopen Space 220 (Epcot), Tusker House (Animal Kingdom) en Garden Grill (Epcot) te kunnen reserveren, en wellicht ook nog Trex als dat goed uit komt. Be Our Guest hebben we over getwijfeld, maar krijgt de laatste tijd slechte recensies en wordt afgeraden (matig eten, erg vol/druk, lang wachten en alleen het beest zie je soms door de ruimte lopen, maar niet langs te tafels dus de entourage maakt het ook niet de moeite waard).

    Account bij Walmart is ook aangemaakt en alvast een lijstje gemaakt met wat we waarschijnlijk de eerste keer willen bestellen (ontbijt, groente en fruit met name). Die bezorgkosten vielen me overigens enorm mee. Iemand nog tips voor snacks etc. om mee te nemen het park in? Normaal gaat er bij een dagje weg altijd een zak krentenbollen en wat sultana's mee voor de trek tussendoor, maar dat is erg Hollands natuurlijk.
  • Gelet op de temperaturen overdag zou ik niet teveel meenemen. Als er zaken koel moeten blijven zoals kaas haal dan terplekke een koeltas bij Walmart. Tip! in Epcot kunnen je stokbrood halen bij Les Halles de boulangerie (Frans paviljoen) tegen redelijke prijs. Denk ook eens aan een leuke popcorn Bucket. Eenmaal aanschaffen ca 10-25 USD en vervolgens refils vragen voor 2,25 USD. Zo heb je iedere dag een snack
  • Misschien een late opmerking maar wie weet nuttig voor andere mensen. Dit is hoe wij het zelf altijd deden:
    Zoals hierboven al aangegeven: refills, altijd leuke souvenirs en bijvullen scheelt best veel. Soms wel wat prijzig als iedereen een souvenir beker moet hebben maar het kan het ook goedkoper maken.

    Wij gingen altijd naar de Walmart/Target om broodjes in te slaan. Chocopasta, ham, turkey, jam, pindakaas zijn allemaal goed te doen en niet heel afwijkend in smaak.Als kaas hier je ding is ook prima te doen. Als extra kan je alufolie gebruiken. rolls & Buns blijven altijd best goed en zijn voor ons vergelijkbaar met Nederlands brood. Ook wafels en donuts bleven de dag zelf altijd wel goed. Of even langs de plaatselijke Dunkin voor Bagels was ook prima te doen in het park. De donut holes waren al op voordat we op bij het parkeren waren :D

    Drink bekers die koude dranken konden hebben in de vriezer. Door de temperatuur had je zo over een lange periode lekker koud drinken. Maar aan het eind van de dag kochten we gewoon 'vers' drinken met ijsblokjes, of we vulden ergens gratis ijsblokjes in een beker. Let wel heel goed op dat je drinken neemt zonder prik, dit gaat echt fout :-)
    Verder hadden we wat snacks/chips bij ons met wat zout erin. Dit is erg lekker met de warmte, de rest smelt toch allemaal weg. Een koeltas, folie of kranten gaan allemaal wel wat helpen maar met 35 graden in een rugzak of onderin een kinderwagen is het behelpen.

    Maar we kochten ook altijd best vaak in het park omdat er veel dingen zijn die je alleen in de parken of Orlando kan krijgen :-)
  • Heeft Port Orleans Riverside coca cola freestyle automaten staan zoals bijvoorbeeld carribean beach resort? Of hebben ze gewone automaten staan verdeeld over het resort om je beker te vullen die je kan kopen en bruikbaar is voor het hele verblijf?
  • mei 2023 aangepast

    Heeft Port Orleans Riverside coca cola freestyle automaten staan zoals bijvoorbeeld carribean beach resort? Of hebben ze gewone automaten staan verdeeld over het resort om je beker te vullen die je kan kopen en bruikbaar is voor het hele verblijf?

    Vorig jaar hadden ze nog geen freestyle automaten toen ik ze bezocht.

    Port Orleans - French Guarter heeft ze wel:

    https://www.coca-colafreestyle.com/find-freestyle-locations/#map:1251 Riverside Dr, Lake Buena Vista, FL 32830,|5|
  • Wij zijn ondertussen alweer 2,5e week thuis. Uiteindelijk zijn we qua eten heel goed uitgekomen. Wat we hebben gedaan:
    - vanuit huis sultana’s en liga’s meenemen voor zover we nog ruimte over hadden in de koffer.
    - voor vertrek een bestelling bij Walmart plaatsen om af te leveren bij de conciërge. Werkte perfect! Hierbij hadden we oa ontbijt (brood, crackers, chocopasta, pindakaas en jam), snacks (koekjes, muffins) en gezonde dingen (mini komkommers, paprika’s en worteltjes, appelmoesjes) besteld. Bij de tweede bestelling hebben we de paprika’s achterwege gelaten. Die werden snel oud en daardoor slecht snijdbaar. En we hadden twee flessen sap en een 24-pack water, die beide achteraf overbodig bleken. We hebben dagelijks 1 keer ontbeten in de kamer, 1 keer iets gesnackt en 1 keer warm gegeten (en soms nog een keer chips oid s avonds). En we hebben een paar keer ijsjes gekocht in het park.
    - Refillable mugs kopen en die in het resort gebruiken.
    - 2 waterflesjes mee naar het park en die regelmatig bijvullen. Water was, in tegenstelling tot wat de Amerikanen roepen, prima drinkbaar en nieuwere locaties hebben zelfs een fles-vul punt.
    - kindermenu’s zijn redelijk groot. Als we Chicken tenders bestelden als kinder menu met als side twee keer friet (kan daar gewoon :D ) had je meer friet dan bij een volwassen menu. Alleen 2 kipstukken ipv 4. En bij de kindermenu’s zat ook nog eens drinken itt de volwassen menu’s, voor de helft van de prijs.
    - de pizza’s bij CBR zijn enorm. Mijn kinderen kunnen een pizza per persoon op, maar hier konden we met 5 personen twee pizza’s delen.
    - bij Space220 hebben we in de lounge gegeten. Dat zijn goede zitplekken en alles wat we geproefd hebben van de kaart was lekker en uiteindelijk ondanks cocktails en 6 dingen besteld alsnog heel veel goedkoper dan het restaurant. Met jonge kinderen raad ik de mini hamburgers aan, daar zit ook friet bij. Wel een erg leuk restaurant om te eten btw, aanrader zowel qua eten als entourage.
    - bij Tusker House hebben we heerlijk gegeten, buffet-stijl. Beste Disney-buffet dat ik tot nu toe gezien heb, alleen qua toetjes wint Manhattan in Marvel in Parijs het wel dik. Het geld waard imo, maar wel druk.
    - Garden Grill was erg leuk door de draai-opzet waardoor je ook eigenlijk geen andere gasten ziet. Eten was wederom erg goed, maar voor wie niet van vlees houdt wat minder denk ik, omdat het family style is. Enige minpuntje is zoeken naar het toilet, dat op ‘het vaste land’ zit. Knabbel en babbel deden het ook erg leuk, maar kwamen alleen apart langs.
    - T-Rex is echt een vreetschuur. Erg druk en krap. Eten is prima, maar niet bijzonder. Alleen voor de kinderen echt de moeite waard. De andere drie restaurants komen we wellicht nog wel terug, maar deze niet meer. Been there, done that en voor de ervaring of het eten hoeven we niet meer terug.
    - diningcredits zijn lastig uit te geven als je mobiel bestelt, en in T-Rex was daarmee betalen sowieso erg lastig want ze mochten niet je telefoon mee nemen, wat lastig is als daar de credits op staan.

    Totaal qua eten en boodschappen heeft ons zo’n €1500 gekost, voor 2 volwassenen en 3 kinderen, en 15 nachten. We hadden $1008 diningcredits gekregen, dus dat viel uiteindelijk mee, zo’n €650 nog. Maar dit komt voor een groot deel door de boodschappen en 1 warme maaltijd per dag.
  • koei zei:

    Wij zijn ondertussen alweer 2,5e week thuis. Uiteindelijk zijn we qua eten heel goed uitgekomen. Wat we hebben gedaan:
    - vanuit huis sultana’s en liga’s meenemen voor zover we nog ruimte over hadden in de koffer.
    - voor vertrek een bestelling bij Walmart plaatsen om af te leveren bij de conciërge. Werkte perfect! Hierbij hadden we oa ontbijt (brood, crackers, chocopasta, pindakaas en jam), snacks (koekjes, muffins) en gezonde dingen (mini komkommers, paprika’s en worteltjes, appelmoesjes) besteld. Bij de tweede bestelling hebben we de paprika’s achterwege gelaten. Die werden snel oud en daardoor slecht snijdbaar. En we hadden twee flessen sap en een 24-pack water, die beide achteraf overbodig bleken. We hebben dagelijks 1 keer ontbeten in de kamer, 1 keer iets gesnackt en 1 keer warm gegeten (en soms nog een keer chips oid s avonds). En we hebben een paar keer ijsjes gekocht in het park.
    - Refillable mugs kopen en die in het resort gebruiken.
    - 2 waterflesjes mee naar het park en die regelmatig bijvullen. Water was, in tegenstelling tot wat de Amerikanen roepen, prima drinkbaar en nieuwere locaties hebben zelfs een fles-vul punt.
    - kindermenu’s zijn redelijk groot. Als we Chicken tenders bestelden als kinder menu met als side twee keer friet (kan daar gewoon :D ) had je meer friet dan bij een volwassen menu. Alleen 2 kipstukken ipv 4. En bij de kindermenu’s zat ook nog eens drinken itt de volwassen menu’s, voor de helft van de prijs.
    - de pizza’s bij CBR zijn enorm. Mijn kinderen kunnen een pizza per persoon op, maar hier konden we met 5 personen twee pizza’s delen.
    - bij Space220 hebben we in de lounge gegeten. Dat zijn goede zitplekken en alles wat we geproefd hebben van de kaart was lekker en uiteindelijk ondanks cocktails en 6 dingen besteld alsnog heel veel goedkoper dan het restaurant. Met jonge kinderen raad ik de mini hamburgers aan, daar zit ook friet bij. Wel een erg leuk restaurant om te eten btw, aanrader zowel qua eten als entourage.
    - bij Tusker House hebben we heerlijk gegeten, buffet-stijl. Beste Disney-buffet dat ik tot nu toe gezien heb, alleen qua toetjes wint Manhattan in Marvel in Parijs het wel dik. Het geld waard imo, maar wel druk.
    - Garden Grill was erg leuk door de draai-opzet waardoor je ook eigenlijk geen andere gasten ziet. Eten was wederom erg goed, maar voor wie niet van vlees houdt wat minder denk ik, omdat het family style is. Enige minpuntje is zoeken naar het toilet, dat op ‘het vaste land’ zit. Knabbel en babbel deden het ook erg leuk, maar kwamen alleen apart langs.
    - T-Rex is echt een vreetschuur. Erg druk en krap. Eten is prima, maar niet bijzonder. Alleen voor de kinderen echt de moeite waard. De andere drie restaurants komen we wellicht nog wel terug, maar deze niet meer. Been there, done that en voor de ervaring of het eten hoeven we niet meer terug.
    - diningcredits zijn lastig uit te geven als je mobiel bestelt, en in T-Rex was daarmee betalen sowieso erg lastig want ze mochten niet je telefoon mee nemen, wat lastig is als daar de credits op staan.

    Totaal qua eten en boodschappen heeft ons zo’n €1500 gekost, voor 2 volwassenen en 3 kinderen, en 15 nachten. We hadden $1008 diningcredits gekregen, dus dat viel uiteindelijk mee, zo’n €650 nog. Maar dit komt voor een groot deel door de boodschappen en 1 warme maaltijd per dag.

    Mag ik vragen hoe de boodschappen bestellen werkt bij Walmart? Via een app? Account? Betaling etc. En hoe vroeg vtv. Welk adres voer je in. Dit klinkt super namelijk 😁
  • Gewoon via Walmart.com. Als je goedkopere bezorgkosten wil wat vroeger van te voren, maar ook 1 dag van te voren kan nog. Als adres voer je het adres van je hotel in, betaling gaat via creditcard en evt kun je bij opmerkingen nog een kamernummer zetten, maar die hadden wij nog niet bij de 1e bestelling. Zorg vooral dat je naam overeenkomt met je boeking bij Disney. Ze kregen tig bestellingen per dag. Houd er alleen rekening mee dat minder standaard dingen (non-food en niche producten) een levertijd kunnen hebben van 3 dagen, dus dan is op tijd bestellen wel belangrijk. En let er op dat je gelijk de juiste winkel selecteert.

    Ik heb thuis ruim van tevoren op m’n laptop vast een account aangemaakt en veel dingen die ik interessant vond in een favorieten-lijstje gezet. Drie dagen van tevoren heb ik daar een daadwerkelijke bestelling van gemaakt om vast mijn tijdslot te reserveren (er is ruimte genoeg, prijzen variëren). Nabestelling heb ik mobiel gedaan en was binnen vijf minuten gedaan (omdat toen alles qua creditcard en gegevens er al in stond).

    Kreeg een mail met tot wanneer ik mijn bestelling nog aan kon passen, en daarna nog mails dat ze onderweg waren en dat het afgeleverd was. Je krijgt wel tig tasjes (veel met maar 1 product er in), dus bij een grote/zware bestelling is Bell services gebruiken voor een paar dollar wel een aanrader. Wij vonden het ideaal werken
  • Super! Bedankt voor alle info 😁👍
  • koei zei:

    Onze 60 dagen deadline komt eraan. Op basis van alles wat we gelezen en gekeken hebben gaan we maar beperkt reserveren zodat we op de dagen zelf flexibel blijven met onze dagindeling. Ook bij de quick service schijn je redelijk afwisselend te kunnen eten en dan op een moment dat goed in je planning past. We hopen Space 220 (Epcot), Tusker House (Animal Kingdom) en Garden Grill (Epcot) te kunnen reserveren, en wellicht ook nog Trex als dat goed uit komt. Be Our Guest hebben we over getwijfeld, maar krijgt de laatste tijd slechte recensies en wordt afgeraden (matig eten, erg vol/druk, lang wachten en alleen het beest zie je soms door de ruimte lopen, maar niet langs te tafels dus de entourage maakt het ook niet de moeite waard).

    Account bij Walmart is ook aangemaakt en alvast een lijstje gemaakt met wat we waarschijnlijk de eerste keer willen bestellen (ontbijt, groente en fruit met name). Die bezorgkosten vielen me overigens enorm mee. Iemand nog tips voor snacks etc. om mee te nemen het park in? Normaal gaat er bij een dagje weg altijd een zak krentenbollen en wat sultana's mee voor de trek tussendoor, maar dat is erg Hollands natuurlijk.

    Ook hier weer interessante info.
    Dankjewel koei !

    Onze 60 dagen deadline komt ook steeds dichterbij.
    Nu had ik ergens gelezen dat als je in de bubbel verblijft, je tot 10 dagen bovenop de 60 dagen teller mag bijtellen ?? . Maar momenteel werkt dit niet (meer). In de app blijft de teller op de 60 dagen mijlpaal staan.

    hier even het citaat van de site (updated 16 mei 2023) :

    Anyone can book reservations for Walt Disney World table service restaurants up to 60 days in advance.
    However, on-site guests can make reservations for the duration of their trip (up to 10 days) up to 60 days prior
    to their resort check-in date.

    Hadden jullie dit wel kunnen toepassen om reservaties te maken ?
    Ik zag ook dat er maar 1 filling station is op CBR. Het hangt dus af of je ver of dichtbij een kamer hebt om hier van gebruik te kunnen maken neem ik aan. Welk deel van CBR zaten jullie ?
  • Je kunt reserveren vanaf 60 dagen van te voren, maar dan wel gelijk voor de eerste max 10 dagen van je hele verblijf. Lastige restaurants kun je dus makkelijker op dag 10 van je vakantie boeken als je op de 60-dagen komt. (Dus op 70 dagen van de dag die je wil reserveren).

    Fillingstations zitten in elk deel van het hotel. Wij zaten in Trinidad en hadden er een letterlijk om de hoek, en binnen een minuut of drie waren we bij Spyglass grill waar ze ook koffie, en thee enzo hadden. Als je op de plattegrond van het resort kijkt zie je logo’s van Coca Cola erop staan, daar staan refillstations.

    Ze hebben trouwens enorm veel keuze, erg leuk om uit te proberen. Tik je Fanta aan krijg je daarna nog de keuze uit 8 soorten fanta, en dat geldt voor elke drank die je aan klikt. Ik kan met name Fanta Peach aanraden! Koud drinkwater kun je daar overigens ook met elke willekeurige beker of drinkfles tappen.
  • koei zei:

    Je kunt reserveren vanaf 60 dagen van te voren, maar dan wel gelijk voor de eerste max 10 dagen van je hele verblijf. Lastige restaurants kun je dus makkelijker op dag 10 van je vakantie boeken als je op de 60-dagen komt. (Dus op 70 dagen van de dag die je wil reserveren).

    Fillingstations zitten in elk deel van het hotel. Wij zaten in Trinidad en hadden er een letterlijk om de hoek, en binnen een minuut of drie waren we bij Spyglass grill waar ze ook koffie, en thee enzo hadden. Als je op de plattegrond van het resort kijkt zie je logo’s van Coca Cola erop staan, daar staan refillstations.

    Ze hebben trouwens enorm veel keuze, erg leuk om uit te proberen. Tik je Fanta aan krijg je daarna nog de keuze uit 8 soorten fanta, en dat geldt voor elke drank die je aan klikt. Ik kan met name Fanta Peach aanraden! Koud drinkwater kun je daar overigens ook met elke willekeurige beker of drinkfles tappen.

    Duidelijk . Dankjewel Koei !

    Trinidad, zijn dat de gerenoveerde kamers ? Voorheen de pirate rooms toch ?
    Hadden jullie dit als voorkeur gevraagd ofzo ? (mocht dit kunnen natuurlijk)
  • CoRe zei:

    koei zei:

    Je kunt reserveren vanaf 60 dagen van te voren, maar dan wel gelijk voor de eerste max 10 dagen van je hele verblijf. Lastige restaurants kun je dus makkelijker op dag 10 van je vakantie boeken als je op de 60-dagen komt. (Dus op 70 dagen van de dag die je wil reserveren).

    Fillingstations zitten in elk deel van het hotel. Wij zaten in Trinidad en hadden er een letterlijk om de hoek, en binnen een minuut of drie waren we bij Spyglass grill waar ze ook koffie, en thee enzo hadden. Als je op de plattegrond van het resort kijkt zie je logo’s van Coca Cola erop staan, daar staan refillstations.

    Ze hebben trouwens enorm veel keuze, erg leuk om uit te proberen. Tik je Fanta aan krijg je daarna nog de keuze uit 8 soorten fanta, en dat geldt voor elke drank die je aan klikt. Ik kan met name Fanta Peach aanraden! Koud drinkwater kun je daar overigens ook met elke willekeurige beker of drinkfles tappen.

    Duidelijk . Dankjewel Koei !

    Trinidad, zijn dat de gerenoveerde kamers ? Voorheen de pirate rooms toch ?
    Hadden jullie dit als voorkeur gevraagd ofzo ? (mocht dit kunnen natuurlijk)
    Nee, we hadden vooraf als voorkeur building 45 bovenste verdieping in Jamaica aangegeven, toen we onze losse nacht aan onze originele boeking wilden koppelen, én bij het online inchecken aangegeven dat we graag bij de skyliner wilden. Uiteindelijk kregen we dus begane grond Trinidad, maar wel gebouw 34 vlakbij de Skyliner. Heel fijn gebouw qua locatie, ik zou er zo voor tekenen om daar volgende keer weer te zitten. We hadden een gerenoveerde 5th sleeper. Maar toen we er waren zag ik wel dat blok 41 van Jamaica werd gerenoveerd, dus wellicht was heel Jamaica buiten gebruik toen.
  • koei zei:

    CoRe zei:

    koei zei:

    Je kunt reserveren vanaf 60 dagen van te voren, maar dan wel gelijk voor de eerste max 10 dagen van je hele verblijf. Lastige restaurants kun je dus makkelijker op dag 10 van je vakantie boeken als je op de 60-dagen komt. (Dus op 70 dagen van de dag die je wil reserveren).

    Fillingstations zitten in elk deel van het hotel. Wij zaten in Trinidad en hadden er een letterlijk om de hoek, en binnen een minuut of drie waren we bij Spyglass grill waar ze ook koffie, en thee enzo hadden. Als je op de plattegrond van het resort kijkt zie je logo’s van Coca Cola erop staan, daar staan refillstations.

    Ze hebben trouwens enorm veel keuze, erg leuk om uit te proberen. Tik je Fanta aan krijg je daarna nog de keuze uit 8 soorten fanta, en dat geldt voor elke drank die je aan klikt. Ik kan met name Fanta Peach aanraden! Koud drinkwater kun je daar overigens ook met elke willekeurige beker of drinkfles tappen.

    Duidelijk . Dankjewel Koei !

    Trinidad, zijn dat de gerenoveerde kamers ? Voorheen de pirate rooms toch ?
    Hadden jullie dit als voorkeur gevraagd ofzo ? (mocht dit kunnen natuurlijk)
    Nee, we hadden vooraf als voorkeur building 45 bovenste verdieping in Jamaica aangegeven, toen we onze losse nacht aan onze originele boeking wilden koppelen, én bij het online inchecken aangegeven dat we graag bij de skyliner wilden. Uiteindelijk kregen we dus begane grond Trinidad, maar wel gebouw 34 vlakbij de Skyliner. Heel fijn gebouw qua locatie, ik zou er zo voor tekenen om daar volgende keer weer te zitten. We hadden een gerenoveerde 5th sleeper. Maar toen we er waren zag ik wel dat blok 41 van Jamaica werd gerenoveerd, dus wellicht was heel Jamaica buiten gebruik toen.
    Leuk om weten !
    Op termijn lijkt zal het ganse resort wel een renovatie gaan krijgen, alleen loopt het niet zo heel snel lijkt me.
    Maar op zich goed dat ook Jamaica er fris gaat uitzien. We gaan augustus, dus hopelijk zijn ze klaar tegen die tijd en hebben we meer kans op zo'n gerenoveerde kamer. (Jamaica/Trinidad)
    Wij hadden Barbados op het oog , maar nu na jou info misschien hier toch nog eens over denken ...
    De oude uitvoering was me toch ietsje te donker. Maar ja uiteindelijk verblijf je er niet lang. enkel slapen , en dan huphup naar het park :-)
Log In of Registreer om te reageren.