Tanken

Hoi!Iemand enig idee of je nog steeds kan tanken aan Disneyland,naast de Santa fe?Met de stakingen in Frankrijk...hopelijk daar geen probleem...komend weekend gaan we er weer een weekendje naartoe met de auto en zal sowieso moeten tanken om weer thuis te komen...
Groetjes,Brenda

Reacties

  • Hoi!Iemand enig idee of je nog steeds kan tanken aan Disneyland,naast de Santa fe?Met de stakingen in Frankrijk...hopelijk daar geen probleem...komend weekend gaan we er weer een weekendje naartoe met de auto en zal sowieso moeten tanken om weer thuis te komen...
    Groetjes,Brenda

    In theorie kun je nog steeds tanken bij Santa Fe, maar als het daar op is, is het daar op, en dat is al voorgekomen.
  • Je kunt ook in België tanken vlak voor je de grens over gaat, en dan als je weer terug bent in België weer. Afhankelijk van je auto (grote van je tank / verbruik) moet je een heel eind kunnen komen.
  • Ik tank vol bij vertrek dus t is enkel bij het terug naar huis rijden dat ik weer wat tank,dan is t idd over de grens terug moest het aan de Santa fe niet lukken ?
  • https://mon-essence.fr/ville/5259-coupvray

    Hier kun je zien welke er open zijn in de regio.
  • koei zei:

    https://mon-essence.fr/ville/5259-coupvray

    Hier kun je zien welke er open zijn in de regio.

    Super,dankjewel!!
  • Santa Fe's tankstation is gevorderd door de regering en niet meer te gebruiken voor de gewone burgers.
  • Je kunt ook in België tanken vlak voor je de grens over gaat, en dan als je weer terug bent in België weer. Afhankelijk van je auto (grote van je tank / verbruik) moet je een heel eind kunnen komen.

    Hi,

    Weet jij of iemand waar je makkelijk kan zien waar de laatste benzinestation is in Belgie op weg naar de tolweg? Mijn navigatie laat dat helaas niet zien en uit ervaring weet ik dat de tankstations niet om de 20KM te vinden zijn helaas.

    Wij gaan 25ste erheen (hopelijk dan al opgelost maar je weet het nooit). Mijn tank kan ongeveer 660KM in dus zou in theorie moeten lukken denk ik dan.

    Groetjes.
  • CarmenV zei:

    Santa Fe's tankstation is gevorderd door de regering en niet meer te gebruiken voor de gewone burgers.

    Wat bedoel je met gevorderd?
  • koei zei:

    https://mon-essence.fr/ville/5259-coupvray

    Hier kun je zien welke er open zijn in de regio.

    Super,dankjewel!!
    Thanks, voor mij weer een tijd geleden. Euro 95 kun je in Frankrijk tanken met SP 95 en E10 als ik het goed heb, klopt dat?

    Groetjes
  • Je kunt ook in België tanken vlak voor je de grens over gaat, en dan als je weer terug bent in België weer. Afhankelijk van je auto (grote van je tank / verbruik) moet je een heel eind kunnen komen.

    Hi,

    Weet jij of iemand waar je makkelijk kan zien waar de laatste benzinestation is in Belgie op weg naar de tolweg? Mijn navigatie laat dat helaas niet zien en uit ervaring weet ik dat de tankstations niet om de 20KM te vinden zijn helaas.

    Wij gaan 25ste erheen (hopelijk dan al opgelost maar je weet het nooit). Mijn tank kan ongeveer 660KM in dus zou in theorie moeten lukken denk ik dan.

    Groetjes.
    ik gebruik de app Directlease Tankservice altijd, deze geeft een actueel prijsbeeld in NL en BE. Hierin kan je op de kaart precies opzoeken waar de goedkoopste tankstations in de buurt liggen
  • CarmenV zei:

    Santa Fe's tankstation is gevorderd door de regering en niet meer te gebruiken voor de gewone burgers.

    Wat bedoel je met gevorderd?
    Alleen nooddiensten mogen daar nog tanken, geen algemeen publiek meer
  • Vandaag aangekomen en goed voorbereid door in belgië vlak bij de franse grens nog even te tanken (in Rijssel). Diverse pompstations langs de snelweg waren gewoon open en goed toegankelijk, maar naarmate we in de buurt van de bestemming kwamen zagen wij mega lange rijen (meer dan 100 auto's die vanaf de vluchtstrook al aansluiten in de rij) en diverse verkooppuntend ie helemaal geen benzine meer hebbren (met name de pompen naast supermarkten etc.

    Gezien de ontwikkelingen zal dit in de loop van komende dagen wel beter gaan, maar wees goed voorbereid !

    van Belgische grens naar Parijs en terug haal je makkelijk heen en terug met iedere soort auto.
  • steef zei:

    Vandaag aangekomen en goed voorbereid door in belgië vlak bij de franse grens nog even te tanken (in Rijssel). Diverse pompstations langs de snelweg waren gewoon open en goed toegankelijk, maar naarmate we in de buurt van de bestemming kwamen zagen wij mega lange rijen (meer dan 100 auto's die vanaf de vluchtstrook al aansluiten in de rij) en diverse verkooppuntend ie helemaal geen benzine meer hebbren (met name de pompen naast supermarkten etc.

    Gezien de ontwikkelingen zal dit in de loop van komende dagen wel beter gaan, maar wees goed voorbereid !

    van Belgische grens naar Parijs en terug haal je makkelijk heen en terug met iedere soort auto.

    Hi,
    Kun je nog op je tijdlijn zien welke station dat was?

    Groetjes
  • Hi,
    Wij gaan dinsdagnacht rijden naar Disneyland. Iemand recent nog geweest en weten jullie of het mogelijk is om op de tolweg te tanken?
    Groetjes
  • Hi,
    Wij gaan dinsdagnacht rijden naar Disneyland. Iemand recent nog geweest en weten jullie of het mogelijk is om op de tolweg te tanken?
    Groetjes

    Zolang er voorraad is, ja.
  • Na een tijdje afwezig te zijn op dit forum, toch maar weer eens kijken, aangezien we op korte termijn nog een paar bezoeken gepland hebben.

    Het probleem van de benzine, speelt dit nog steeds?
    Dan kunnen wij daar rekening mee houden mbt het uitzoeken van de tankstations.

    alvast bedankt.
  • Na een tijdje afwezig te zijn op dit forum, toch maar weer eens kijken, aangezien we op korte termijn nog een paar bezoeken gepland hebben.

    Het probleem van de benzine, speelt dit nog steeds?
    Dan kunnen wij daar rekening mee houden mbt het uitzoeken van de tankstations.

    alvast bedankt.

    Is opgelost, alles is weer zoals normaal. Een paar weken terug waren er nog wel een paar tankstations met lange rijen, maar meeste was rustig en gewoon zoals vanouds.
Log In of Registreer om te reageren.