Disney's Davy Crockett Ranch

123457»

Reacties

  • Lars zei:

    William zei:

    Zit der een oven in het huisje om broodjes af te bakken

    Nee, er zit een magnetron in de huisjes.

    Groetjes,
    Lars
    En beddengoed en handdoeken voor douchen zitten wel der bij toch alleen voor de afwas de theedoek en vaatwasser blokjes niet toch wat ik ergens gelezen had
  • William zei:

    Lars zei:

    William zei:

    Zit der een oven in het huisje om broodjes af te bakken

    Nee, er zit een magnetron in de huisjes.

    Groetjes,
    Lars
    En beddengoed en handdoeken voor douchen zitten wel der bij toch alleen voor de afwas de theedoek en vaatwasser blokjes niet toch wat ik ergens gelezen had
    Correct!
  • Beste lezer,

    Wij hebben een reis gewonnen naar het Davy Crockette Ranch met Disneytickets, alleen nu gaan we met de trein, is het mogelijk om zonder auto naar het Davy Crockett te komen, ik heb ergens vernomen dat er bij Village Nature (resort) er langs wel een bus naar het park gaat en terug, weet iemand of het mogelijk is om zomaar er naar toe te wandelen? Of weet u wellicht andere mogelijkheden om naar en van het park te komen?

    dankjewel!
  • Beste lezer,

    Wij hebben een reis gewonnen naar het Davy Crockette Ranch met Disneytickets, alleen nu gaan we met de trein, is het mogelijk om zonder auto naar het Davy Crockett te komen, ik heb ergens vernomen dat er bij Village Nature (resort) er langs wel een bus naar het park gaat en terug, weet iemand of het mogelijk is om zomaar er naar toe te wandelen? Of weet u wellicht andere mogelijkheden om naar en van het park te komen?

    dankjewel!

    Er gaat een betaalde bus naar de ingang van Villages Nature (buslijn 47), maar dat is nog wel een stuk lopen naar Davy Crockett. Er zijn daar echter geen voetpaden, enkel autowegen, dus dat is dan op eigen risico. Een alternatief is een taxi pakken.
  • Hou er rekening mee dat taxi's het terrein niet op mogen, en je dus altijd helemaal naar de entree moet lopen, en dat je het risico loopt dat je helemaal geen taxi kunt krijgen omdat taxi's weten dat ze er niet mogen komen. DCR is echt bedoeld voor met eigen auto.
  • Hoi allemaal
    In september gaan we naar Davy Crocket maar heb een vraag over het tijdstip voor het inchecken. Ik zie op de site van Disneyland dat inchecken mogelijk is vanaf 16.00. Nu zijn wij waarschijnlijk wat later (rond 18.00/19.00), is dit een probleem? Moet ik dit nog aangeven?
    Alvast bedankt.
    Groetjes Naomie
  • Naomie zei:

    Hoi allemaal
    In september gaan we naar Davy Crocket maar heb een vraag over het tijdstip voor het inchecken. Ik zie op de site van Disneyland dat inchecken mogelijk is vanaf 16.00. Nu zijn wij waarschijnlijk wat later (rond 18.00/19.00), is dit een probleem? Moet ik dit nog aangeven?
    Alvast bedankt.
    Groetjes Naomie

    Dat is geen probleem, Naomie. Inchecken bij de Disney hotels kan 24 uur per dag. De kamers/accommodaties zijn doorgaans vanaf 15 uur gereed, naar inchecken kan op ieder willekeurig moment. Dat hoef je niet perse aan te geven, maar er wordt gevraagd vanaf 7 dagen vóór aankomst online in te checken via de DLP app waarin je een richttijd kunt aangeven waarop je aankomt. Dit helpt Disney met het plannen van de housekeeping.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Naomie zei:

    Hoi allemaal
    In september gaan we naar Davy Crocket maar heb een vraag over het tijdstip voor het inchecken. Ik zie op de site van Disneyland dat inchecken mogelijk is vanaf 16.00. Nu zijn wij waarschijnlijk wat later (rond 18.00/19.00), is dit een probleem? Moet ik dit nog aangeven?
    Alvast bedankt.
    Groetjes Naomie

    Dat is geen probleem, Naomie. Inchecken bij de Disney hotels kan 24 uur per dag. De kamers/accommodaties zijn doorgaans vanaf 15 uur gereed, naar inchecken kan op ieder willekeurig moment. Dat hoef je niet perse aan te geven, maar er wordt gevraagd vanaf 7 dagen vóór aankomst online in te checken via de DLP app waarin je een richttijd kunt aangeven waarop je aankomt. Dit helpt Disney met het plannen van de housekeeping.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars
    Dat is duidelijk, dankjewel voor de snelle rectie.
    groetjes Naomie
  • Als ik van vrijdag tot en met zondag naar davey crocket ranch ga. Kan ik dan op vrijdag al om 8 uur s'ochtends inchecken en met de tickets het park in tijdens de early acces? De accomodatie is natuurlijk pas in de middag beschikbaar.
  • Als ik van vrijdag tot en met zondag naar davey crocket ranch ga. Kan ik dan op vrijdag al om 8 uur s'ochtends inchecken en met de tickets het park in tijdens de early acces? De accomodatie is natuurlijk pas in de middag beschikbaar.

    ja dat is zeker mogelijk, je kan volgens mij zelfs al vanaf 00:01 uur van de eerste dag van je verblijf inchecken,maar je zl dan inderdaad nog geen kamer/huisje kunnen krijgen
  • februari 2023 aangepast
    Kan je namiddag/avond voor het inchecken als even langsgaan bij Davy crocket voor je tickets op te halen? Ik wil graag gebruik maken van de extra magic hour en dat wordt anders wel erg vroeg opstaan als ik die de ochtend zelf nog bij Davy crockett moet gaan ophalen. (we verblijven er maar 1 nacht op een disneyland boeking)
  • Kan je namiddag/avond voor het inchecken als even langsgaan bij Davy crocket voor je tickets op te halen? Ik wil graag gebruik maken van de extra magic hour en dat wordt anders wel erg vroeg opstaan als ik die de ochtend zelf nog bij Davy crockett moet gaan ophalen. (we verblijven er maar 1 nacht op een disneyland boeking)

    Nee dat is niet mogelijk. Inchecken kan pas op de dag van aankomst, niet de avond ervoor.
  • Ok dan zal het toch erg vroeg opstaan worden.
  • Ok dan zal het toch erg vroeg opstaan worden.

    Als het ergens niet erg is om vroeg voor op te staan, dan is het Disney wel, toch? ;-)
  • Als ik de Davey Crokette Ranch via Expedia boek kan ik dan ook gratis parkeren op de parkeerplaats van het Disneyland park.
  • Als ik de Davey Crokette Ranch via Expedia boek kan ik dan ook gratis parkeren op de parkeerplaats van het Disneyland park.

    Ja, dat kan. Toegang tot de parkeerplaats is mogelijk op vertoon van de Magic Pass die je tijdens het inchecken ontvangt. Boek eenvoudig online via de handige zoekmachine van Expedia met alle room only aanbiedingen hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn drie jaarpashouders en willen met mijn ouders naar disneyland gaan en vonden het verblijven in Davey Crocket altijd ideaal. Hoe kan ik dat slim regelen dat wij drieën bij mijn ouders in de blokhut kunnen?
  • Dani267 zei:

    Hallo allemaal,
    Wij zijn drie jaarpashouders en willen met mijn ouders naar disneyland gaan en vonden het verblijven in Davey Crocket altijd ideaal. Hoe kan ik dat slim regelen dat wij drieën bij mijn ouders in de blokhut kunnen?

    De voordeligste optie is: Boek online een verblijf in Davy Crockett Ranch voor alleen je ouders (tickets zijn dan inclusief) via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Bij aankomst laat je de drie jaarkaarthouders toevoegen aan dezelfde blockhut waarbij je alleen de verplichte Franse toeristenbelasting betaald en reservering voor toegang niet nodig is (mits die dagen geen blockdageh zijn voor de desbetreffende jaarkaarten).

    Groetjes,
    Lars
  • Hi,

    Wij gaan deze week naar Dave crocket. Kun je er met de auto bij je huisje voor parkeren?

    Vroeg mij af dit is voor de eerste keer dat we met e auto gaan naar het park, 14 juli is nationale feestdag en extra vuurwerk zal het erna niet gekkenhuis zijn om mdt je auto weer naar dave crocket te rijen? Ik weet niet in hoeverre de drukte zijn na sluiting?

    Andere tips zijn welkom!
  • Hi,

    Wij gaan deze week naar Dave crocket. Kun je er met de auto bij je huisje voor parkeren?

    Vroeg mij af dit is voor de eerste keer dat we met e auto gaan naar het park, 14 juli is nationale feestdag en extra vuurwerk zal het erna niet gekkenhuis zijn om mdt je auto weer naar dave crocket te rijen? Ik weet niet in hoeverre de drukte zijn na sluiting?

    Andere tips zijn welkom!

    Ja, je kunt de auto naast de blokhut zetten. Tip op 14 juli is om na het vuurwerk nog een tijdje op Central Plaza te blijven, daarna wellicht wat winkeltjes op Main Street doen en World of Disney op de weg naar de parkeerplaats zodat de eerste grote drukte voorbij is.
  • Lars zei:

    Hi,

    Wij gaan deze week naar Dave crocket. Kun je er met de auto bij je huisje voor parkeren?

    Vroeg mij af dit is voor de eerste keer dat we met e auto gaan naar het park, 14 juli is nationale feestdag en extra vuurwerk zal het erna niet gekkenhuis zijn om mdt je auto weer naar dave crocket te rijen? Ik weet niet in hoeverre de drukte zijn na sluiting?

    Andere tips zijn welkom!

    Ja, je kunt de auto naast de blokhut zetten. Tip op 14 juli is om na het vuurwerk nog een tijdje op Central Plaza te blijven, daarna wellicht wat winkeltjes op Main Street doen en World of Disney op de weg naar de parkeerplaats zodat de eerste grote drukte voorbij is.
    Thanks Lars!
    Hoop dat de parkeerplek niet overdreven druk zal zijn om richting Dave Crocket tr gaan! Ben wel benieuwd afgelopen 6 jaar alleen met pendelbus gedaan!


  • Wij verblijven volgend jaar drie dagen hier maar we slapen de nacht er voor al in het B & B Hotel
    Weet iemand of je dan de toegang kaartjes ook al een de avond voor het verblijf kan ophalen zodat we direct het park in kunnen

  • Wij verblijven volgend jaar drie dagen hier maar we slapen de nacht er voor al in het B & B Hotel
    Weet iemand of je dan de toegang kaartjes ook al een de avond voor het verblijf kan ophalen zodat we direct het park in kunnen

    Volgens mij kan dat officieel pas om 00.00 uur. De avond daarvoor kan dat volgens mij niet. Pas op de geboekte dag kun je het ophalen over het algemeen.
  • Wij verblijven volgend jaar drie dagen hier maar we slapen de nacht er voor al in het B & B Hotel
    Weet iemand of je dan de toegang kaartjes ook al een de avond voor het verblijf kan ophalen zodat we direct het park in kunnen

    Ik weet het alleen van de reguliere hotels, soms ligt het al klaar, soms niet. Pas vanaf 19:00 in ieder geval als het wel is.
  • Wij hadden een combinatie geboekt van davy crockett met Cheyenne voor de belgische krokusvakantie. Maar nu blijkt dat de favoriete attracties van onze kids plots toe is (Big Thunder). Voor ik boekte checkte ik nog de refurb kalender. Alles leek OK. Maar nu dit. Big Thunder is pas dit jaar nog een hele tijd toe geweest voor refurb en nu weer.
    Ik ga de hele trip annuleren. Heel spijtig want ik had er wel zin in maar ja....kids zijn al ouder en willen vooral die achtbaan.
    Dan maar uitkijken naar onze trip in juli naar Disneyland California Anaheim.
  • Wij hadden een combinatie geboekt van davy crockett met Cheyenne voor de belgische krokusvakantie. Maar nu blijkt dat de favoriete attracties van onze kids plots toe is (Big Thunder). Voor ik boekte checkte ik nog de refurb kalender. Alles leek OK. Maar nu dit. Big Thunder is pas dit jaar nog een hele tijd toe geweest voor refurb en nu weer.
    Ik ga de hele trip annuleren. Heel spijtig want ik had er wel zin in maar ja....kids zijn al ouder en willen vooral die achtbaan.
    Dan maar uitkijken naar onze trip in juli naar Disneyland California Anaheim.

    BTM gaat elk jaar rond die tijd voor een aantal weken dicht. Wij hebben daarom expres voor april geboekt dit jaar.
  • Vorig jaar niet tijdens de krokusvakantie want dan waren we er ook. Spijtig maar het is niet anders.
  • Hallo allemaal.
    In Oktober 2024 gaan wij met het gezin lekker 4 dagen naar Disneyland Parijs. We hebben geboekt inclusief overnachten bij Davy Crockett in een blokhut.
    Wij rijden een electrische auto, en ik vroeg me af hoe de voorzieningen zijn bij Disney vwb opladen van een EV.
    Wat ik tot nu toe gevonden krijg online is dat het grote parkeerterrein slechts 4 parkeerplekken heeft voor opladen van EV's, en dat bij Davy Crockett geen laadpalen voorzien zijn.

    Mijn vraag is: klopt die info nog? Deze lijkt al wat ouder te zijn, en gelukkig gaat in Frankrijk de uitbreiding van het aantal laadpalen ook steeds verder.
    Indien het nog steeds klopt is dat helaas zo, en zoeken we wel een oplossing buiten de Disney bubbel.
  • Hallo allemaal.
    In Oktober 2024 gaan wij met het gezin lekker 4 dagen naar Disneyland Parijs. We hebben geboekt inclusief overnachten bij Davy Crockett in een blokhut.
    Wij rijden een electrische auto, en ik vroeg me af hoe de voorzieningen zijn bij Disney vwb opladen van een EV.
    Wat ik tot nu toe gevonden krijg online is dat het grote parkeerterrein slechts 4 parkeerplekken heeft voor opladen van EV's, en dat bij Davy Crockett geen laadpalen voorzien zijn.

    Mijn vraag is: klopt die info nog? Deze lijkt al wat ouder te zijn, en gelukkig gaat in Frankrijk de uitbreiding van het aantal laadpalen ook steeds verder.
    Indien het nog steeds klopt is dat helaas zo, en zoeken we wel een oplossing buiten de Disney bubbel.

    Davy Crockett Ranch heeft inderdaad geen laadpalen. De palen op de grote parkeerplaats bij de parken zijn uitgebreid, maar nog altijd weinig, dus mijn advies zou zijn om buiten Disney op te laden. Alle oplaadpunten kun je vinden via: https://nl.chargemap.com/map.
Log In of Registreer om te reageren.