Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1959698100101118

Reacties

  • Heel veel plezier!
  • Hoi Allemaal, We zijn er :) uiteindelijk 1,5 op JFK en echt op de minuut af de vlucht gehaald. Blij blij blij. Nu 14 dagen gaan genieten!

    Goed om te horen! Heel veel plezier!
  • Hoi Lars

    Hoe zit het met het internet op de kamers?
    Heb je daar een internet snoer voor nodig als je geen wifi hebt op jou laptop?
    En hoe zit het met de inlog gegevens van het netwerk?
  • Hoi Lars

    Hoe zit het met het internet op de kamers?
    Heb je daar een internet snoer voor nodig als je geen wifi hebt op jou laptop?
    En hoe zit het met de inlog gegevens van het netwerk?

    Er is overal gratis wifi in de Disney hotels, Disney parken en Disney Springs. Zelfs de meeste Disney bussen hebben sinds kort wifi. Internet via een vaste kabel is echter niet standaard beschikbaar. Vraag bij de receptie naar de mogelijkheden of beter: zorg dat je een USB Wifi stick hebt om met de laptop toch op het gratis Wifi netwerk te komen.
  • Kan je op jou laatste vertrek dag ook nog de parken in met jou ticket?
    Want ik zit eerst 2 weken op het park en daarna vertrek ik naar een hotel buiten het park.
    Want je moet voor 11 uur de kamer af maar ik kan pas weer inchecken bij de andere hotel om 3 uur.
  • Kan je op jou laatste vertrek dag ook nog de parken in met jou ticket?
    Want ik zit eerst 2 weken op het park en daarna vertrek ik naar een hotel buiten het park.
    Want je moet voor 11 uur de kamer af maar ik kan pas weer inchecken bij de andere hotel om 3 uur.

    Als die dag nog geldig is op het ticket, kun je gewoon naar binnen. De tickets zijn niet gekoppeld aan je verblijf. Dus als het verblijf bijvoorbeeld eerder zou eindigen dan het ticket, dan kun je de resterende dagen gewoon naar binnen.
  • Is er ook een nederlandse site voor esta ipv engelse txt
  • Is er ook een nederlandse site voor esta ipv engelse txt

    Je kunt gewoon de taal wijzigen naar Nederlands op de officiële website: https://esta.cbp.dhs.gov/
  • Hoi hoi weet iemand waar er in Disneyworld een winkel met beelden zit?
  • Hoi hoi weet iemand waar er in Disneyworld een winkel met beelden zit?

    Beeldjes en andere Disney kunstwerken zijn verkrijgbaar bij de Art of Disney shop in Epcot bij het Amerikaanse paviljoen.
  • Dankjewel Lars :)
  • Single digit, nog 8 tot we naar Orlando vliegen. Nog 9 dagen voor onze eerste Disneydag. Reservering voor Hollywood studio's ?
  • Single digit, nog 8 tot we naar Orlando vliegen. Nog 9 dagen voor onze eerste Disneydag. Reservering voor Hollywood studio's ?

    Woohoo! Mickey & Minnie's Runaway Railway en Rise of the Resistance. Go!
  • Single digit, nog 8 tot we naar Orlando vliegen. Nog 9 dagen voor onze eerste Disneydag. Reservering voor Hollywood studio's ?

    Oeh! Heel veel plezier!
    Ik moet nog 2,5 maand wachten, maar wel over 2,5 week mijn reserveringen maken. Wat is voorpret toch leuk!
  • Hoi hoi weet iemand waar er in Disneyworld een winkel met beelden zit?

    Ze verkopen ook beeldjes in Magic Kingdom bij Bonjour! Village Gifts en in Disney Springs bij The Art Of Disney.
  • Nu het toch over beeldjes gaat…weet iemand een manier om een paar beeldjes van shopdisney.com (die ze alleen in Amerika verkopen) te laten verzenden naar Nederland?

    Alvast bedankt!
  • BEwdw zei:

    Nu het toch over beeldjes gaat…weet iemand een manier om een paar beeldjes van shopdisney.com (die ze alleen in Amerika verkopen) te laten verzenden naar Nederland?

    Alvast bedankt!

    Alleen de producten die verkrijgbaar zijn via de EU website van shopDisney kunnen worden verzonden naar Nederland of België.
  • BEwdw zei:

    Nu het toch over beeldjes gaat…weet iemand een manier om een paar beeldjes van shopdisney.com (die ze alleen in Amerika verkopen) te laten verzenden naar Nederland?

    Alvast bedankt!

    je zou gebruik kunnen maken van een doorstuur service, zoals https://www.bonvu.com/ bijvoorbeeld
  • Lars zei:

    BEwdw zei:

    Nu het toch over beeldjes gaat…weet iemand een manier om een paar beeldjes van shopdisney.com (die ze alleen in Amerika verkopen) te laten verzenden naar Nederland?

    Alvast bedankt!

    Alleen de producten die verkrijgbaar zijn via de EU website van shopDisney kunnen worden verzonden naar Nederland of België.
    Inderdaad, en dat is jammer, aangezien de beeldjes alleen in Amerika verkrijgbaar zijn. Vandaar dat ik een manier zoek om ze naar Nederland te laten verzenden.
  • mcjas zei:

    BEwdw zei:

    Nu het toch over beeldjes gaat…weet iemand een manier om een paar beeldjes van shopdisney.com (die ze alleen in Amerika verkopen) te laten verzenden naar Nederland?

    Alvast bedankt!

    je zou gebruik kunnen maken van een doorstuur service, zoals https://www.bonvu.com/ bijvoorbeeld
    Heb je daar ervaring mee? En hoe was dat?
  • BEwdw zei:

    mcjas zei:

    BEwdw zei:

    Nu het toch over beeldjes gaat…weet iemand een manier om een paar beeldjes van shopdisney.com (die ze alleen in Amerika verkopen) te laten verzenden naar Nederland?

    Alvast bedankt!

    je zou gebruik kunnen maken van een doorstuur service, zoals https://www.bonvu.com/ bijvoorbeeld
    Heb je daar ervaring mee? En hoe was dat?
    Zelf geen ervaring met deze club, was de eerste die ik tegen kwam via Google :-) maar dit soort services worden al jaren lang gebruikt door heel veel mensen, als je wat research doet naar de grote jongens hierin kom je altijd wel goed uit.
  • waar halen jullie contant geld (dollars) vandaan voor fooien etc? de wisselkoers bij bijv. GWK is nou niet echt geweldig
  • waar halen jullie contant geld (dollars) vandaan voor fooien etc? de wisselkoers bij bijv. GWK is nou niet echt geweldig

    Fooien kunnen via creditcard worden betaald als de rekening wordt gepresenteerd in de restaurants. Dit gaat dan mee met de normale betaling van het eten.
  • Lars zei:

    waar halen jullie contant geld (dollars) vandaan voor fooien etc? de wisselkoers bij bijv. GWK is nou niet echt geweldig

    Fooien kunnen via creditcard worden betaald als de rekening wordt gepresenteerd in de restaurants. Dit gaat dan mee met de normale betaling van het eten.
    Klopt maar ik zal ook wat nodig hebben voor bijv. bell service en de bus van het vliegveld
  • Lars zei:

    waar halen jullie contant geld (dollars) vandaan voor fooien etc? de wisselkoers bij bijv. GWK is nou niet echt geweldig

    Fooien kunnen via creditcard worden betaald als de rekening wordt gepresenteerd in de restaurants. Dit gaat dan mee met de normale betaling van het eten.
    Klopt maar ik zal ook wat nodig hebben voor bijv. bell service en de bus van het vliegveld
    Wij hebben een Uber genomen (via creditcard) voor vervoer van en naar WDW en geen gebruik gemaakt van Bell services. Weet niet of dat eventueel ook via creditcard kan. Op vliegvelden zijn pin automaten te vinden dis wellicht handig om dat daar te doen?
  • Lars zei:

    Lars zei:

    waar halen jullie contant geld (dollars) vandaan voor fooien etc? de wisselkoers bij bijv. GWK is nou niet echt geweldig

    Fooien kunnen via creditcard worden betaald als de rekening wordt gepresenteerd in de restaurants. Dit gaat dan mee met de normale betaling van het eten.
    Klopt maar ik zal ook wat nodig hebben voor bijv. bell service en de bus van het vliegveld
    Wij hebben een Uber genomen (via creditcard) voor vervoer van en naar WDW en geen gebruik gemaakt van Bell services. Weet niet of dat eventueel ook via creditcard kan. Op vliegvelden zijn pin automaten te vinden dis wellicht handig om dat daar te doen?
    Accepteren die ook maestro? Of is dat ook alleen met credit card
  • Lars zei:

    Lars zei:

    waar halen jullie contant geld (dollars) vandaan voor fooien etc? de wisselkoers bij bijv. GWK is nou niet echt geweldig

    Fooien kunnen via creditcard worden betaald als de rekening wordt gepresenteerd in de restaurants. Dit gaat dan mee met de normale betaling van het eten.
    Klopt maar ik zal ook wat nodig hebben voor bijv. bell service en de bus van het vliegveld
    Wij hebben een Uber genomen (via creditcard) voor vervoer van en naar WDW en geen gebruik gemaakt van Bell services. Weet niet of dat eventueel ook via creditcard kan. Op vliegvelden zijn pin automaten te vinden dis wellicht handig om dat daar te doen?
    Accepteren die ook maestro? Of is dat ook alleen met credit card
    Geen idee. Wij hebben nooit contant geld bij ons in de VS. Betalen alles met creditcard. Zijn al je aankopen tevens direct verzekerd.
  • Hoi hoi,
    Kan je fooien betalen met je diningcredits of is dit niet mogelijk?
  • -jose- zei:

    Hoi hoi,
    Kan je fooien betalen met je diningcredits of is dit niet mogelijk?

    Ja, dat kan. De Dining Credit is in principe een 'giftcard' waar je telkens bedragen van af kunt halen voor eten in restaurants. Het betalen van de fooien kan daar ook mee.
  • Als ik spullen laat versturen uit amerika gebruik ik myus
Log In of Registreer om te reageren.