Jaarkaart verlengen

1234568

Reacties

  • Ik heb zonet me jaarpas online verlengd met maandelijkse betaling moet ik nog iets uitprinten en naar disney op sturen?
  • William zei:

    Ik heb zonet me jaarpas online verlengd met maandelijkse betaling moet ik nog iets uitprinten en naar disney op sturen?

    Kan dat dan met maandelijkse betaling? Ik dacht alleen met direct het volledige bedrag betalen alleen
  • Nee ook maandelijks maar dat is allemaal in het Frans
  • William zei:

    Ik heb zonet me jaarpas online verlengd met maandelijkse betaling moet ik nog iets uitprinten en naar disney op sturen?

    Volgens mij moet je dat contract weer ondertekenen en dat ze maandelijks mogen afschrijven.
  • CarmenV zei:

    William zei:

    Ik heb zonet me jaarpas online verlengd met maandelijkse betaling moet ik nog iets uitprinten en naar disney op sturen?

    Volgens mij moet je dat contract weer ondertekenen en dat ze maandelijks mogen afschrijven.
    Ja en iets met RIB gegevens snap der niet veel van. Waarom kan het niet gewoon in Engels ook dat maakt alles een stuk makkelijker dan alles in eigenwijs Franse taal doen.

    Hoop dat ik hem einde van de maand nog gewoon in het park kan verlengen als nog
  • William zei:


    Ja en iets met RIB gegevens snap der niet veel van. Waarom kan het niet gewoon in Engels ook dat maakt alles een stuk makkelijker dan alles in eigenwijs Franse taal doen.

    Hoop dat ik hem einde van de maand nog gewoon in het park kan verlengen als nog

    Vandaar dat Disney dit afraadt voor internationale gasten om het zo te doen en het alleen via de Franse website beschikbaar is. Een jaarkaart aanschaffen/verlengen met maandelijkse betaling kan ook ter plaatse bij een loket van BPA. Dat is de aanbevolen methode voor internationale bezoekers.
  • William zei:

    CarmenV zei:

    William zei:

    Ik heb zonet me jaarpas online verlengd met maandelijkse betaling moet ik nog iets uitprinten en naar disney op sturen?

    Volgens mij moet je dat contract weer ondertekenen en dat ze maandelijks mogen afschrijven.
    Ja en iets met RIB gegevens snap der niet veel van. Waarom kan het niet gewoon in Engels ook dat maakt alles een stuk makkelijker dan alles in eigenwijs Franse taal doen.

    Hoop dat ik hem einde van de maand nog gewoon in het park kan verlengen als nog
    Dat doen ze in het Frans omdat jaarpassen eigenlijk voornamelijk bedoeld zijn voor de Fransen, heel erg logisch eigenlijk. Dat is ook de reden waarom het alleen kan via de Franse website. Ik vond het toen erg makkelijk, moest alleen even opzoeken wat RIB was en heb het toen zelf opgesteld.

    Zolang je huidige pas niet verlopen is kun je gewoon verlengen bij de kassa's/desks bij de Studios.
  • september 2022 aangepast
    Goedemorgen. Heeft toevallig iemand een link naar de Franse site voor het verlengen van het abonnement? Is alweer een tijdje geleden dat ik het online heb gedaan. Nu krijg ik net te horen dat het online verlengen voor minderjarigen niet online mogelijk is. Is dat inderdaad het geval? Een bezoek plannen wordt ons zo wel lastig gemaakt.
  • Goedemorgen. Heeft toevallig iemand een link naar de Franse site voor het verlengen van het abonnement? Is alweer een tijdje geleden dat ik het online heb gedaan. Nu krijg ik net te horen dat het online verlengen voor minderjarigen niet online mogelijk is. Is dat inderdaad het geval? Een bezoek plannen wordt ons zo wel lastig gemaakt.

    Online verlengen is pas recent weer opgestart en alleen voor passen die vanaf 1 oktober vervallen. Je krijgt daar zelf een link voor via de mail met een persoonlijke code om te verlengen.

    Hoe dat met minderjarigen zit durf ik niet te zeggen.

    Ik heb zelf nog ter plekke moeten verlengen in juni.
  • Goedenavond,

    Vanuit Disney inderdaad een e-mail gekregen dat verlengen voor minderjarigen online niet mogelijk is. Erg jammer is zachtjes uitgedrukt.
  • Ik heb de e-mail voor online verlengen gekregen, maar de link die in de e-mail staat werkt niet, heeft iemand de werkende link toevallig?
  • Zojuist online alles ingevuld voor verlengen en geprint (maandelijkse betaling) Nu moet je alles opsturen via de post naar pass annual in frankrijk. Aangekomen bij postnl wil ik het aangetekend versturen ivm kopie paspoort etc. Het adres wat gegeven is herkent het hele post nl systeem niet. Heeft iemand een goed adres waar het heen kan?

    Ik kies er bewust voor om op deze manier te doen. De rijen zijn inmens momenteel bij BPA (+3 uur gemiddeld in het weekend als ik kom).
  • Zojuist online alles ingevuld voor verlengen en geprint (maandelijkse betaling) Nu moet je alles opsturen via de post naar pass annual in frankrijk. Aangekomen bij postnl wil ik het aangetekend versturen ivm kopie paspoort etc. Het adres wat gegeven is herkent het hele post nl systeem niet. Heeft iemand een goed adres waar het heen kan?

    Ik kies er bewust voor om op deze manier te doen. De rijen zijn inmens momenteel bij BPA (+3 uur gemiddeld in het weekend als ik kom).

    Ik zou het niet weten, helaas, maar kan misschien alsnog helpen. De eerste keer kwam het van mij en m'n zusje niet (op tijd) aan, en kreeg ik een mail met de vraag of ik alles wilde doormailen, dus heb ik dat maar gedaan. Toen smam d'r kaart aanschafte hebben we alles gelijk gemaild en zo de post omzeild.

    We hebben alles opgestuurd naar: paiementmensuel@passeportannuel.fr

    Als je je jaarpas gaat verlengen ter plekke krijg je een terugkomtijd en dus een kortere wachtrij. De hele lange wachtrij is voor mensen die een nieuwe pas willen aanschaffen of hun tijdelijke pas komen omzetten in een volledige.
  • CarmenV zei:

    Zojuist online alles ingevuld voor verlengen en geprint (maandelijkse betaling) Nu moet je alles opsturen via de post naar pass annual in frankrijk. Aangekomen bij postnl wil ik het aangetekend versturen ivm kopie paspoort etc. Het adres wat gegeven is herkent het hele post nl systeem niet. Heeft iemand een goed adres waar het heen kan?

    Ik kies er bewust voor om op deze manier te doen. De rijen zijn inmens momenteel bij BPA (+3 uur gemiddeld in het weekend als ik kom).

    Ik zou het niet weten, helaas, maar kan misschien alsnog helpen. De eerste keer kwam het van mij en m'n zusje niet (op tijd) aan, en kreeg ik een mail met de vraag of ik alles wilde doormailen, dus heb ik dat maar gedaan. Toen smam d'r kaart aanschafte hebben we alles gelijk gemaild en zo de post omzeild.

    We hebben alles opgestuurd naar: paiementmensuel@passeportannuel.fr

    Als je je jaarpas gaat verlengen ter plekke krijg je een terugkomtijd en dus een kortere wachtrij. De hele lange wachtrij is voor mensen die een nieuwe pas willen aanschaffen of hun tijdelijke pas komen omzetten in een volledige.
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb alles online nu aangevraagd, maar nog niks opgestuurd dus. Zou ik alsnog ter plekke kunnen verlengen denk je? Ik ga aanstaande. zo-ma-di weer heen. Anders mail ik ze na mijn tripje.
  • CarmenV zei:

    Zojuist online alles ingevuld voor verlengen en geprint (maandelijkse betaling) Nu moet je alles opsturen via de post naar pass annual in frankrijk. Aangekomen bij postnl wil ik het aangetekend versturen ivm kopie paspoort etc. Het adres wat gegeven is herkent het hele post nl systeem niet. Heeft iemand een goed adres waar het heen kan?

    Ik kies er bewust voor om op deze manier te doen. De rijen zijn inmens momenteel bij BPA (+3 uur gemiddeld in het weekend als ik kom).

    Ik zou het niet weten, helaas, maar kan misschien alsnog helpen. De eerste keer kwam het van mij en m'n zusje niet (op tijd) aan, en kreeg ik een mail met de vraag of ik alles wilde doormailen, dus heb ik dat maar gedaan. Toen smam d'r kaart aanschafte hebben we alles gelijk gemaild en zo de post omzeild.

    We hebben alles opgestuurd naar: paiementmensuel@passeportannuel.fr

    Als je je jaarpas gaat verlengen ter plekke krijg je een terugkomtijd en dus een kortere wachtrij. De hele lange wachtrij is voor mensen die een nieuwe pas willen aanschaffen of hun tijdelijke pas komen omzetten in een volledige.
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb alles online nu aangevraagd, maar nog niks opgestuurd dus. Zou ik alsnog ter plekke kunnen verlengen denk je? Ik ga aanstaande. zo-ma-di weer heen. Anders mail ik ze na mijn tripje.
    Ik heb nog nooit online kunnen verlengen, en smam zou mid november haar mailtje moeten krijgen, dus dat durf ik helaas niet te zeggen. Dat is een hele goede vraag, hmm. Misschien dat iemand anders dat weet! En anders heb je in ieder geval nog het emailadres achter de hand : )

    In ieder geval heel veel plezier!
  • Hallo,

    Ik heb inmiddels succesvol mijn jaarkaart (mét maandelijkse betaling) succesvol online weten te verlengen, en deze ook per post ontvangen.

    Er zit een mooie franstalige brief bij, waar in staat dat de pas het pas doet zodra je dossier compleet is, na ontvangst van de papieren.

    Heeft iemand ervaringen hoe lang het duurt voor je de pas kunt toevoegen aan je Disney account, en weer reserveringen kunt maken?

    Voor de mensen die niet weten hoe het adres bij PostNL geadresseerd moet worden, hier is een screenshot hoe je het op de PostNL site moet invullen
    https://imgur.com/D2eHE4Q
  • Update van vorige post.

    Ik heb een mailtje gestuurd aan paiementmensuel@passeportannuel.fr en daarna was het heel snel geregeld.
    Uiteindelijk duurde het van bestellen van de verlenging, het opsturen van papieren, het ontvangen van het abonnement, en activatie precies 10 werkdagen.


  • Serial zei:

    Update van vorige post.

    Ik heb een mailtje gestuurd aan paiementmensuel@passeportannuel.fr en daarna was het heel snel geregeld.
    Uiteindelijk duurde het van bestellen van de verlenging, het opsturen van papieren, het ontvangen van het abonnement, en activatie precies 10 werkdagen.


    Betaal je per maand? En je kan dus ook gelijk reserveren als hij geactiveerd is ?
  • Ik kan vanaf vandaag verlengen, ik heb 3 jaarkaarten op mijn email adres staan. Maar 1 mail gekregen om te verlengen en ook maar 1 code. Als ik op de link druk kan ik enkel mijn kaart verlengen, iemand ervaring hiermee?
  • dotty03 zei:

    Serial zei:

    Update van vorige post.

    Ik heb een mailtje gestuurd aan paiementmensuel@passeportannuel.fr en daarna was het heel snel geregeld.
    Uiteindelijk duurde het van bestellen van de verlenging, het opsturen van papieren, het ontvangen van het abonnement, en activatie precies 10 werkdagen.


    Betaal je per maand? En je kan dus ook gelijk reserveren als hij geactiveerd is ?
    Ja klopt ik betaal per maand. Zodra dit helemaal rond is, kan je gewoon reserveren.
  • Ik kan vanaf vandaag verlengen, ik heb 3 jaarkaarten op mijn email adres staan. Maar 1 mail gekregen om te verlengen en ook maar 1 code. Als ik op de link druk kan ik enkel mijn kaart verlengen, iemand ervaring hiermee?

    Stuur even een e-email naar dlp.rc.admin@disneylandparis.com dan lossen ze het snel voor je op.
    E-mail kan gewoon in NL.
  • Hoi Lars en team:

    Wij moeten onze jaarkaart die 11 januari 2023 (3 stuks) verloopt verlengen. Nu staan wij op wachtlijst voor toegang voor 7/8 januari.

    - stel wij krijgen geen toegang om voor 11 januari om onze kaart te verlengen. Dan houdt het toch in dat wij eerst een dagticket moeten kopen of online een jaarkaart moeten aanschaffen, klopt het wat ik schrijf?

    - alleen mijn zoon heeft dan nog een geldige jaarkaart die tot 12 juni 2023 geldig is. Kunnen wij eventueel met zijn kaart priviledge kaarten aanschaffen om toegang tot het park te krijgen en daar een jaarkaart aanschaffen ?

    Wat is wijsheid... en verliezen wij nog bepaalde rechten cq privliedges als wij onze kaart niet kunnen op tijd kunnen verlengen ?

    Alvast bedankt voor de antwoorden

    Sam
  • sam zei:

    Hoi Lars en team:

    Wij moeten onze jaarkaart die 11 januari 2023 (3 stuks) verloopt verlengen. Nu staan wij op wachtlijst voor toegang voor 7/8 januari.

    - stel wij krijgen geen toegang om voor 11 januari om onze kaart te verlengen. Dan houdt het toch in dat wij eerst een dagticket moeten kopen of online een jaarkaart moeten aanschaffen, klopt het wat ik schrijf?

    - alleen mijn zoon heeft dan nog een geldige jaarkaart die tot 12 juni 2023 geldig is. Kunnen wij eventueel met zijn kaart priviledge kaarten aanschaffen om toegang tot het park te krijgen en daar een jaarkaart aanschaffen ?

    Wat is wijsheid... en verliezen wij nog bepaalde rechten cq privliedges als wij onze kaart niet kunnen op tijd kunnen verlengen ?

    Alvast bedankt voor de antwoorden

    Sam

    Hoi Sam,

    Als je in de twee maanden vóór de vervaldatum ter plaatse verlengd, dan ontvang je 15% korting. "Verleng" je later dan de vervaldatum, dan is het in feite gewoon een nieuwe jaarkaart. Ben je ter plaatse, dan kan de jaarkaart bij een loket van BPA worden aangeschaft (tip is eerst de online E-voucher aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris om de procedure ter plaatse te versnellen). Aanschaffen van Privilege Tickets via je zoon is ook mogelijk en dan upgraden naar een jaarkaart, maar als je toch al in de rij staat voor de Privilege Tickets, dan schaf je net zo goed de jaarkaart daar aan.

    Groetjes,
    Lars
  • Je kunt pas jaarkaarten aanschaffen vanaf 12 uur, en is een aparte rij van de privilege tickets.
  • Goedemorgen. Allen nog de beste wensen voor 2023. OP naar nog meer mooie disney momenten. Ik heb even een vraag. Op dit moment heb ik Magic plus jaarkaart welke afloopt op 7 maart. Ik vind dit een zeer ongunstige datum, want de periode dat je hem kan verlengen gaat in vanaf 7 januari. Ik ben over twee weken in disney en ga hem verlengen, maar wil hem dan tegelijk upgraden naar inifinity. Ik vraag me alleen af of het mogelijk is dat ik de datum eerder in laat gaan, bijvoorbeeld diezelfde dag nog, zodat ik vanaf halverwege november mijn abonnement zou kunnen verlengen de volgende keer ipv januari. Weet iemand dit?

    Alvast bedankt.
  • dotty03 zei:

    Goedemorgen. Allen nog de beste wensen voor 2023. OP naar nog meer mooie disney momenten. Ik heb even een vraag. Op dit moment heb ik Magic plus jaarkaart welke afloopt op 7 maart. Ik vind dit een zeer ongunstige datum, want de periode dat je hem kan verlengen gaat in vanaf 7 januari. Ik ben over twee weken in disney en ga hem verlengen, maar wil hem dan tegelijk upgraden naar inifinity. Ik vraag me alleen af of het mogelijk is dat ik de datum eerder in laat gaan, bijvoorbeeld diezelfde dag nog, zodat ik vanaf halverwege november mijn abonnement zou kunnen verlengen de volgende keer ipv januari. Weet iemand dit?

    Alvast bedankt.

    Hoi dotty03,

    Nee, dat gaat niet. Je kunt namelijk niet twee jaarkaarten in je bezit hebben met (deels) dezelfde geldigheid. De nieuwe jaarkaart gaat pas in op de dag nadat de oude is verlopen.

    Groetjes,
    Lars
  • sam zei:

    Hoi Lars en team:

    Wij moeten onze jaarkaart die 11 januari 2023 (3 stuks) verloopt verlengen. Nu staan wij op wachtlijst voor toegang voor 7/8 januari.

    - stel wij krijgen geen toegang om voor 11 januari om onze kaart te verlengen. Dan houdt het toch in dat wij eerst een dagticket moeten kopen of online een jaarkaart moeten aanschaffen, klopt het wat ik schrijf?

    - alleen mijn zoon heeft dan nog een geldige jaarkaart die tot 12 juni 2023 geldig is. Kunnen wij eventueel met zijn kaart priviledge kaarten aanschaffen om toegang tot het park te krijgen en daar een jaarkaart aanschaffen ?

    Wat is wijsheid... en verliezen wij nog bepaalde rechten cq privliedges als wij onze kaart niet kunnen op tijd kunnen verlengen ?

    Alvast bedankt voor de antwoorden

    Sam

    In mijn ervaring komen er bijna altijd alsnog plekken vrij, het is tot nu toe altijd wel goed gekomen als we op de wachtlijst stonden. Mocht je nou wel pas later kunnen, dan heb ik eventueel nog 3 tijdelijke jaarkaarten te koop voor 300 p/s die je tot 21 Maart kunt omruilen, misschien dat dat nog een optie is.
  • Hallo allemaal,

    wij hebben meerdere jaarpassen welke verlengd moeten worden voor 20 januari.
    Helaas komen wij voor die tijd niet meer in Disney. (Was wel het plan maar wegens diverse redenen uiteindelijk toch niet mogelijk en haalbaar meer)
    Nu zie ik allemaal berichten van mensen die een mail hebben ontvangen en hun jaarpas(sen) online kunnen verlengen.
    Helaas heb ik hiervoor nog nooit een mail gehad (sinds we jaarpassen hebben al niet).
    Hebben jullie een idee hoe dit aan te pakken?
  • Hallo allemaal,

    wij hebben meerdere jaarpassen welke verlengd moeten worden voor 20 januari.
    Helaas komen wij voor die tijd niet meer in Disney. (Was wel het plan maar wegens diverse redenen uiteindelijk toch niet mogelijk en haalbaar meer)
    Nu zie ik allemaal berichten van mensen die een mail hebben ontvangen en hun jaarpas(sen) online kunnen verlengen.
    Helaas heb ik hiervoor nog nooit een mail gehad (sinds we jaarpassen hebben al niet).
    Hebben jullie een idee hoe dit aan te pakken?

    Hoi XanderVR,

    Als je geen mail hebt ontvangen over jullie verlengingen, stuur dan even een mail naar: dlp.rc.admin@disneylandparis.com. Zij kunnen dit verder regelen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoop dat het je lukt! Wij kregen te horen 'pech gehad'. Gelukkig konden we op onze laatste dag eerst verlengen voor we naar huis gingen in plaats van gelijk na ontbijt naar huis.
Log In of Registreer om te reageren.