Privilege tickets

16781012

Reacties

  • Lars zei:

    smerckx zei:

    Nog een vraagje, kan je dit ook voor meerdere dagen doen zoals bij een jaarpas?

    Ja, alleen zul je dagelijks in de rij moeten staan om de tickets af te halen. Alleen de tickets van die dag kun je afhalen.
    Dankuwel
  • Staat er een bedrag op de privilegetickets, m.a.w. kan zo'n ticket ingeruild worden voor een jaarpas ?
  • Hey
    Ik wou dus een privilege ticket bestellen voor 13,14 en 15 augustus maar het lukt niet, ik kan het niet bevestigen ondanks dat het nog niet volzet is die dagen.
    Weet iemand wat het probleem is?
  • Nvs0710 zei:

    Hey
    Ik wou dus een privilege ticket bestellen voor 13,14 en 15 augustus maar het lukt niet, ik kan het niet bevestigen ondanks dat het nog niet volzet is die dagen.
    Weet iemand wat het probleem is?

    Voor zover ik kan zien zijn 13 & 14 augustus vol voor privilege tickets, maar de 15e niet, al weet ik niet hoeveel.
  • Mare zei:

    Staat er een bedrag op de privilegetickets, m.a.w. kan zo'n ticket ingeruild worden voor een jaarpas ?

    Een Privilege Ticket kan gebruikt worden voor een upgrade naar een jaarkaart.
  • hartelijk dank
  • Hallo, Weet iemand tot hoe laat de privilege tickets opgehaald kunnen worden? Tot hoe laat is dit loket geopend?
  • jososs zei:

    Hallo, Weet iemand tot hoe laat de privilege tickets opgehaald kunnen worden? Tot hoe laat is dit loket geopend?

    17uur volgens mij
  • CarmenV zei:

    jososs zei:

    Hallo, Weet iemand tot hoe laat de privilege tickets opgehaald kunnen worden? Tot hoe laat is dit loket geopend?

    17uur volgens mij
    Dankjewel!
  • Wij hebben in het verleden jaaekaarten gehad en konden toen vrienden meenemen voor een lager tarief. Volgens mij heet dat nu privilege. We willen nu 1 dag gaan, maar ik schrok van de prijzen.

    Is er misschien iemand met een jaarkaart die voor ons privilegekaarten kan kopen? Dat we voor het park afspreken?
  • Een korte vraag. Ik las een vaag bericht op instagram dat het misschien niet mogelijk zou zijn om privilegetickets te reserveren/kopen tijdens kerst. Klopt dit?
  • augustus 2022 aangepast

    Een korte vraag. Ik las een vaag bericht op instagram dat het misschien niet mogelijk zou zijn om privilegetickets te reserveren/kopen tijdens kerst. Klopt dit?

    Heb toevallig net gekeken wegens een post op facebook. Van 24-31 december zijn privilege tickets op dit moment niet te reserveren. Zelfde geldt voor 29 oktober - 1 november. Heb alleen niks van Disney zelf gehoord hierover, wat ik erg jammer vind.

    EDIT: Bedenk me net dat de onbeschikbare dagen precies de block out dagen van de Magic Plus zijn. Vraag me af of ze misschien een fout gemaakt hebben?
  • Hoi ik heb
    CarmenV zei:

    Een korte vraag. Ik las een vaag bericht op instagram dat het misschien niet mogelijk zou zijn om privilegetickets te reserveren/kopen tijdens kerst. Klopt dit?

    Heb toevallig net gekeken wegens een post op facebook. Van 24-31 december zijn privilege tickets op dit moment niet te reserveren. Zelfde geldt voor 29 oktober - 1 november. Heb alleen niks van Disney zelf gehoord hierover, wat ik erg jammer vind.

    EDIT: Bedenk me net dat de onbeschikbare dagen precies de block out dagen van de Magic Plus zijn. Vraag me af of ze misschien een fout gemaakt hebben?
    Ik heb hier ( over oktober dus de heloween periode ) een berichtje getsuurd naar het officele Instagram account van disneylandparis en haar antwoord was:
    Hi there! Thank you for your message, I'm Aline °o°
    Rest assured that these days are not blocked for Infinity Passes, they are just not open yet for the reservations. They will open very soon, do not hesitate to check the reservation platform regularly.

    Dit is wel al een week geleden maar ik denk dus dat het gwn om wat voor reden nog niet is open gegooid en dat dit hetzelfde verhaal is met de kerstperiode maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker.
  • Hoi ik heb

    CarmenV zei:

    Een korte vraag. Ik las een vaag bericht op instagram dat het misschien niet mogelijk zou zijn om privilegetickets te reserveren/kopen tijdens kerst. Klopt dit?

    Heb toevallig net gekeken wegens een post op facebook. Van 24-31 december zijn privilege tickets op dit moment niet te reserveren. Zelfde geldt voor 29 oktober - 1 november. Heb alleen niks van Disney zelf gehoord hierover, wat ik erg jammer vind.

    EDIT: Bedenk me net dat de onbeschikbare dagen precies de block out dagen van de Magic Plus zijn. Vraag me af of ze misschien een fout gemaakt hebben?
    Ik heb hier ( over oktober dus de heloween periode ) een berichtje getsuurd naar het officele Instagram account van disneylandparis en haar antwoord was:
    Hi there! Thank you for your message, I'm Aline °o°
    Rest assured that these days are not blocked for Infinity Passes, they are just not open yet for the reservations. They will open very soon, do not hesitate to check the reservation platform regularly.

    Dit is wel al een week geleden maar ik denk dus dat het gwn om wat voor reden nog niet is open gegooid en dat dit hetzelfde verhaal is met de kerstperiode maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker.
    Dank jullie wel allebei. Ik heb ook de FAQ op de website geraadpleegd en daar staat dat privilege tickets geldig zijn op de dagen dat de jaarpas geldig is. Dus dat zou met mijn infinity pass inderdaad gewoon moeten kunnen. Ik zal het elke paar dagen even checken. Zonde als we naast het net vissen.
  • Hoi ik heb

    CarmenV zei:

    Een korte vraag. Ik las een vaag bericht op instagram dat het misschien niet mogelijk zou zijn om privilegetickets te reserveren/kopen tijdens kerst. Klopt dit?

    Heb toevallig net gekeken wegens een post op facebook. Van 24-31 december zijn privilege tickets op dit moment niet te reserveren. Zelfde geldt voor 29 oktober - 1 november. Heb alleen niks van Disney zelf gehoord hierover, wat ik erg jammer vind.

    EDIT: Bedenk me net dat de onbeschikbare dagen precies de block out dagen van de Magic Plus zijn. Vraag me af of ze misschien een fout gemaakt hebben?
    Ik heb hier ( over oktober dus de heloween periode ) een berichtje getsuurd naar het officele Instagram account van disneylandparis en haar antwoord was:
    Hi there! Thank you for your message, I'm Aline °o°
    Rest assured that these days are not blocked for Infinity Passes, they are just not open yet for the reservations. They will open very soon, do not hesitate to check the reservation platform regularly.

    Dit is wel al een week geleden maar ik denk dus dat het gwn om wat voor reden nog niet is open gegooid en dat dit hetzelfde verhaal is met de kerstperiode maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker.
    Dank jullie wel allebei. Ik heb ook de FAQ op de website geraadpleegd en daar staat dat privilege tickets geldig zijn op de dagen dat de jaarpas geldig is. Dus dat zou met mijn infinity pass inderdaad gewoon moeten kunnen. Ik zal het elke paar dagen even checken. Zonde als we naast het net vissen.
    Alles staat nu open voor privilege tickets. Ook kerst ik weet niet hoe snel het zal gaan dus zal snel boeken als ik jou was !! Maar het is dus nu beschikbaar
  • Hoi ik heb

    CarmenV zei:

    Een korte vraag. Ik las een vaag bericht op instagram dat het misschien niet mogelijk zou zijn om privilegetickets te reserveren/kopen tijdens kerst. Klopt dit?

    Heb toevallig net gekeken wegens een post op facebook. Van 24-31 december zijn privilege tickets op dit moment niet te reserveren. Zelfde geldt voor 29 oktober - 1 november. Heb alleen niks van Disney zelf gehoord hierover, wat ik erg jammer vind.

    EDIT: Bedenk me net dat de onbeschikbare dagen precies de block out dagen van de Magic Plus zijn. Vraag me af of ze misschien een fout gemaakt hebben?
    Ik heb hier ( over oktober dus de heloween periode ) een berichtje getsuurd naar het officele Instagram account van disneylandparis en haar antwoord was:
    Hi there! Thank you for your message, I'm Aline °o°
    Rest assured that these days are not blocked for Infinity Passes, they are just not open yet for the reservations. They will open very soon, do not hesitate to check the reservation platform regularly.

    Dit is wel al een week geleden maar ik denk dus dat het gwn om wat voor reden nog niet is open gegooid en dat dit hetzelfde verhaal is met de kerstperiode maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker.
    Dank jullie wel allebei. Ik heb ook de FAQ op de website geraadpleegd en daar staat dat privilege tickets geldig zijn op de dagen dat de jaarpas geldig is. Dus dat zou met mijn infinity pass inderdaad gewoon moeten kunnen. Ik zal het elke paar dagen even checken. Zonde als we naast het net vissen.
    Alles staat nu open voor privilege tickets. Ook kerst ik weet niet hoe snel het zal gaan dus zal snel boeken als ik jou was !! Maar het is dus nu beschikbaar
    Top!! Heel erg bedankt voor het laten weten! Het is gelukt ?
  • Zijn de prijzen, buiten het verschil tussen hoog-en laagseizoen, van de privilegetickets gekoppeld aan de uitgavedatum van de jaarpas of betaal je naar het moment van aankoop van het ticket ?
  • Hallo!

    Weet iemand vanaf hoelaat privilege tickets opgehaald kunnen worden?
  • Hallo!

    Weet iemand vanaf hoelaat privilege tickets opgehaald kunnen worden?

    Tussen 8-8:30 (ligt eraan hoe laat ze het opengooien) en 5.
  • Even een vraag:
    Ik heb voor 4 mensen een privilege ticket gereserveerd. Nu heb ik begrepen dat ik die pas op de dag zelf aan de kassa kan ophalen/betalen.
    1. Aan welke kassa moet ik hiervoor zijn
    2. Hoe laat gaat deze kassa open?
  • Ivon zei:

    Even een vraag:
    Ik heb voor 4 mensen een privilege ticket gereserveerd. Nu heb ik begrepen dat ik die pas op de dag zelf aan de kassa kan ophalen/betalen.
    1. Aan welke kassa moet ik hiervoor zijn
    2. Hoe laat gaat deze kassa open?

    Je dient deze op te halen bij de kassa’s bij Disney studio’s. Deze zijn tussen 8 en 8.30 geopend. Ik weet niet wanneer je gaat maar is dit tijdens de vakantie periode of in het weekend zou ik vroeg gaan ivm rij drukte
  • dotty03 zei:

    Ivon zei:

    Even een vraag:
    Ik heb voor 4 mensen een privilege ticket gereserveerd. Nu heb ik begrepen dat ik die pas op de dag zelf aan de kassa kan ophalen/betalen.
    1. Aan welke kassa moet ik hiervoor zijn
    2. Hoe laat gaat deze kassa open?

    Je dient deze op te halen bij de kassa’s bij Disney studio’s. Deze zijn tussen 8 en 8.30 geopend. Ik weet niet wanneer je gaat maar is dit tijdens de vakantie periode of in het weekend zou ik vroeg gaan ivm rij drukte
    We gaan op een zaterdag. Als we rond 08.30 in de rij gaan staan bij de kassa, zouden we een uur hebben voordat het park opengaat. Jammer dat je deze kaartjes niet een dag eerder kan ophalen, want vrijdag avond komen we namelijk aan en hebben we tijd genoeg.
  • Ivon zei:

    dotty03 zei:

    Ivon zei:

    Even een vraag:
    Ik heb voor 4 mensen een privilege ticket gereserveerd. Nu heb ik begrepen dat ik die pas op de dag zelf aan de kassa kan ophalen/betalen.
    1. Aan welke kassa moet ik hiervoor zijn
    2. Hoe laat gaat deze kassa open?

    Je dient deze op te halen bij de kassa’s bij Disney studio’s. Deze zijn tussen 8 en 8.30 geopend. Ik weet niet wanneer je gaat maar is dit tijdens de vakantie periode of in het weekend zou ik vroeg gaan ivm rij drukte
    We gaan op een zaterdag. Als we rond 08.30 in de rij gaan staan bij de kassa, zouden we een uur hebben voordat het park opengaat. Jammer dat je deze kaartjes niet een dag eerder kan ophalen, want vrijdag avond komen we namelijk aan en hebben we tijd genoeg.
    Zou je niet eerder dan 8 uur daar kunnen zijn, want dan kan je misschien nog gebruik maken van de magic hours ..

  • Hoi Lars en andere Disney liefhebbers,

    Begrijp ik goed dat een privilege ticket altijd dezelfde dag opgehaald moet worden en natuurlijk gereserveerd?

    Ik ben op zoek naar de goedkoopste dagticket 2 parken - 1volw

    Mijn zusje heeft een jaar kaart, maar liever houd ik mijn bezoek als een verassing :-)
  • dotty03 zei:



    Zou je niet eerder dan 8 uur daar kunnen zijn, want dan kan je misschien nog gebruik maken van de magic hours ..

    Ik stond er 2 weken geleden op zaterdag om 9:00 dat bleek niet heel gelukkige keuze, er was maar 1 loket open, wachttijd is toen opgelopen tot ruim een uur. Geen ramp, maar wel onnodig als ze meer loketten hadden geopend, pas tegen het einde van mijn wachttijd gingen er 2 loketten extra open, terwijl ze daarnaast ook nog eens onnodig naar bevestigings e-mails gaan vragen, terwijl ze het gewoon eenvoudig op je abonnement wat je toch moet tonen gewoon kunnen opzoeken. Zo duurt elke transactie wel erg lang

    Op de zondag stond ik er om 8:00 en toen waren er 4 loketten open, en was ik met 5 minuten klaar.

    Ik begrijp oprecht wel dat ze de tickets alleen in de parken laten ophalen, vanwege het doorverkoop aspect, maar in Nederland hadden we dit proces natuurlijk allang geautomatiseerd en vervangen door een automaat, maar in FR zijn ze nu eenmaal van de werkverschaffing.

    Dus mijn advies: zorg dat je er niet later dan 8:00 bent. Dan kan je maximaal gebruik maken van eventuele extra magic hours met je vrienden of familie.

  • sulley zei:

    Hoi Lars en andere Disney liefhebbers,

    Begrijp ik goed dat een privilege ticket altijd dezelfde dag opgehaald moet worden en natuurlijk gereserveerd?

    Ik ben op zoek naar de goedkoopste dagticket 2 parken - 1volw

    Mijn zusje heeft een jaar kaart, maar liever houd ik mijn bezoek als een verassing :-)

    Dat is correct. De tickets kunnen alleen op de dag zelf worden afgehaald en betaald. Wil je voor een verrassing gaan, bestel dan zelf een voordeelticket online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
  • Lars zei:

    sulley zei:

    Hoi Lars en andere Disney liefhebbers,

    Begrijp ik goed dat een privilege ticket altijd dezelfde dag opgehaald moet worden en natuurlijk gereserveerd?

    Ik ben op zoek naar de goedkoopste dagticket 2 parken - 1volw

    Mijn zusje heeft een jaar kaart, maar liever houd ik mijn bezoek als een verassing :-)

    Dat is correct. De tickets kunnen alleen op de dag zelf worden afgehaald en betaald. Wil je voor een verrassing gaan, bestel dan zelf een voordeelticket online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
    Dank je wel. Duidelijk!
  • Jaren na elkaar hebben mijn dochter en ikzelf een jaarabonnement gehad, maar de laatste tijd zijn de prijzen, voor ons budget, wat over de schreef gegaan. Ook het stap voor stap beperken van de voordelen (o.a. Fastpass) heeft ons, met spijt in het hart, doen besluiten geen jaarpass meer aan te kopen.
    Maar nu het Marveldeel geopend is hadden we graag nog eens voor een dagje een bezoek gebracht. Daarom deze oproep: is er iemand met een jaarabonnement bereid om twee privilégetickets aan te kopen ? Liefst op een zaterdag. En natuurlijk spreken we goed op tijd af om de aanschuiftijd te beperken. Eén voorwaarde: afspreken is ook komen opdagen. Gaat het niet, wees dan ook zo eerlijk het op tijd te laten weten. Wij komen vanuit Heist op den Berg (België) met de wagen. Betaling daar ter plaatse.
    Alvast bedankt.
    Ludo
  • Vraagje . Tot hoe laat kan je de privileged tickets ophalen ? Wij komen rond 2 uur aan.
  • Wooohh!!
    dotty03 zei:

    Vraagje . Tot hoe laat kan je de privileged tickets ophalen ? Wij komen rond 2 uur aan.

    Is open tot 17:00!
Log In of Registreer om te reageren.