Welke dagen in de week is het best voor een bezoek?

Hallo allen,
De eerste week van December verblijven we van zaterdagmiddag tot en met vrijdag een week in Village nature.
Nu willen we drie dagen naar de parken en zijn aan het puzzelen welke dagen. Ik vroeg me af of het qua programma in de parken uit maakt welke dagen dit zijn.
Is er op zondag bijv. een ander programma?
Hoor graag van jullie,..
Robin

Reacties

  • Ik vond de dinsdag en de donderdag en de woensdag ochtend vaak het minst druk.
  • Het programma is volgens mij standaard op alle dagen gelijk, de drukte niet. Ik raad aan het weekend te vermijden, en ook de maandag en vrijdag zijn relatief druk. Ik zou dus dinsdag, woensdag en donderdag pakken, of met wat rust tussendoor maandag, dinsdag en donderdag. Houd rekening met parkeerkosten als je niet via Disney je verblijf bij Village nature geboekt hebt. En geniet er van, wij vonden het een fijn park om te verblijven. Alleen qua eten was het aanbod matig en druk, net als bij Disneyland zelf ;)
  • Robin_ zei:

    Hallo allen,
    De eerste week van December verblijven we van zaterdagmiddag tot en met vrijdag een week in Village nature.
    Nu willen we drie dagen naar de parken en zijn aan het puzzelen welke dagen. Ik vroeg me af of het qua programma in de parken uit maakt welke dagen dit zijn.
    Is er op zondag bijv. een ander programma?
    Hoor graag van jullie,..
    Robin

    Geen ander programma, doorgaans wel meer voorstellingen van shows in het weekend. Als we kijken naar de drukte in de parken, dan is dit de volgorde van rustig naar druk: maandag is het rustigst, gevolgd door dinsdag, donderdag, woensdag, vrijdag, zondag en als drukste dag, zaterdag. Bekijk ons stappenplan voor een ideaal verblijf met drukte- en prijsseizoenen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/verblijf-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt allen. Goede info om mn keuzes op te maken...
Log In of Registreer om te reageren.