Dagkaartjes vs Meerdaags

Hallo allemaal,
In december gaan we 3 dagen naar DLP sinds heeel lang geleden.
Nu valt me het volgende op, een 3 daags kaartje kost 216,- euro. voor twee parken.
Drie keer een dag kaartje kost 62+62+81=205 euro voor één park, één park, twee parken. Goedkoper, maar vooral meer flexibel omdat je een tussendag kan nemen. (we zitten een week in Village natuur) .
Nu mijn vraag; Het is fijn om een kaartje te hebben voor twee parken, maar praktjsch gezien zul je denk ik niet heel snel twee parken op één dag bezoeken, klopt dat? Is het realistisch om te denken dat je dag één en twee maar één park per dag gaat bezoeken?
Groeten,
Robin

Reacties

  • Robin_ zei:

    Hallo allemaal,
    In december gaan we 3 dagen naar DLP sinds heeel lang geleden.
    Nu valt me het volgende op, een 3 daags kaartje kost 216,- euro. voor twee parken.
    Drie keer een dag kaartje kost 62+62+81=205 euro voor één park, één park, twee parken. Goedkoper, maar vooral meer flexibel omdat je een tussendag kan nemen. (we zitten een week in Village natuur) .
    Nu mijn vraag; Het is fijn om een kaartje te hebben voor twee parken, maar praktjsch gezien zul je denk ik niet heel snel twee parken op één dag bezoeken, klopt dat? Is het realistisch om te denken dat je dag één en twee maar één park per dag gaat bezoeken?
    Groeten,
    Robin

    Ik snap je redenatie, maar voor ons gaat dat niet op. Wij bezoeken beide parken iedere dag. Een show in het ene park, een parade in het andere en iedere avond vuurwerk in het Disneyland Park, etc. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Het scheelt slechts €11 voor dagkaarten versus meerdaagse kaarten, dus ik zou zelf kiezen voor meerdaagse tickets (beide parken). Alle tickets kunnen tot 3 dagen vóór gebruik gratis worden geannuleerd via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars,
    De 11 piek maakt idd niet zoveel uit, het is misschien meer de verbazing dat dit goedkoper is.
    Maar je punt om nog even een show of vuurwerk te pakken heb ik gehoord.
    Thanks..
  • In Studio's was je (voor de Avengers uitbreiding) wel in een halve dag klaar, zeker als je de kindershows zoals Frozen overslaat, Crush gelijk 's ochtends vroeg pakt en in het laagseizoen gaat. Van Studio's naar Disneyland hebben wij bijna elke dag dat we in studio's zijn geweest wel gedaan, maar andersom eigenlijk nooit.

    Als je een driedaags ticket op drie opeenvolgende dagen moet gebruiken dan zou ik voor losse dagkaarten gaan. Maar als je losse tickets moet kopen is het wellicht ook rendabel om te kijken naar een abonnement mocht je binnen een jaar nog een keer in de buurt komen. Ik heb ooit last minute nog iemand extra meegenomen naar Davy Crockett, en voor hem was het toen goedkoper om een jaar abo af te sluiten in plaats van een driedaags ticket. Check overigens in dat geval wel goed wanneer je jaarpas precies geldig is, want dat is niet op alle dagen van het jaar, afhankelijk van welk abonnement je pakt.
  • Als je een tussendag wilt kun je ook altijd nog kijken naar een tweedaags ticket en een dagticket. Het is overigens niet heel raar dat het los doen goedkoper is, aangezien parkhopper tickets nou eenmaal duurder zijn dan single park tickets. Ik zou zelf nooit voor een single park ticket gaan, en als ik het zou doen, dan zou ik dat maar voor 1 dag doen (Disneyland Park) en de andere dagen parkhopper.

    Jaarpas nemen is tricky tegenwoordig, want het kan wel goedkoper zijn, je zit wel met het reserveren van dagen tegenwoordig. Geen enorm probleem als je niet vastzit aan weekenden en vakanties, maar wel iets om rekening mee te houden.
  • Hallo allemaal! Wij zijn van plan om op din 2, woe 3 en don 4 Mei a.s. met 4 personen naar Disneyland Parijs er gaan. We willen meerdaagse gedateerde tickets kopen. Is er een mogelijkheid tot goedkopere tickets via mensen met een jaarabonnement? Zodat zij stempels kunnen verzamelen? Gr Femke
  • FabFem zei:

    Hallo allemaal! Wij zijn van plan om op din 2, woe 3 en don 4 Mei a.s. met 4 personen naar Disneyland Parijs er gaan. We willen meerdaagse gedateerde tickets kopen. Is er een mogelijkheid tot goedkopere tickets via mensen met een jaarabonnement? Zodat zij stempels kunnen verzamelen? Gr Femke

    Nee, het Parrainage systeem is afgeschaft. Het stempelsysteem is ten einde. Er zijn enkel een beperkt aantal Privilege Tickets beschikbaar voor bepaalde jaarkaarthouders (dagkaarten, geen meerdaagse tickets), maar die moeten iedere dag (door de jaarkaarthouder zelf) ter plaatse afgehaald en betaald worden bij de loketten van BPA. Dat is geen optie met 4 personen voor 3 dagen, aangezien dat 12 tickets zijn en jaarkaathouders mogen maar maximaal 5 tickets per week reserveren.

    De meest handige optie is om meerdaagse Voordeeltickets met gratis annuleren online te bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Prijzen zijn afhankelijk van de gekozen datum. Bekijk onze prijskalender via bovenstaande link voor de goedkoopste dagen.
  • Dankjewel voor je snelle antwoord! Gr Femke
  • Hoi, ik ga volgende week 3 dagen naar Villages Natures (van 3/04 tot 5/04) en we dachten dan op 4/04 een dagje naar Disneyland te gaan, om dan op woensdag onze dagpas te gaan omruilen voor een jaarpas en zo geen tijd kwijt te zijn aan de kassa's van de jaarpassen. Nu zijn net deze dagtickets voor 4/04 uitverkocht zie ik :( Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat er voor die dag toch nog tickets vrijkomen?
  • BirgitA zei:

    Hoi, ik ga volgende week 3 dagen naar Villages Natures (van 3/04 tot 5/04) en we dachten dan op 4/04 een dagje naar Disneyland te gaan, om dan op woensdag onze dagpas te gaan omruilen voor een jaarpas en zo geen tijd kwijt te zijn aan de kassa's van de jaarpassen. Nu zijn net deze dagtickets voor 4/04 uitverkocht zie ik :( Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat er voor die dag toch nog tickets vrijkomen?

    Er worden momenteel geen naarkaarten verkocht in afwachting op de nieuwe varianten later dit jaar. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-stopt-verkoop-jaarkaarten-30-maart-2023
Log In of Registreer om te reageren.