Wanneer opties bijboeken en clubkamer beschikbaar Sequoia Lodge ?

november 2022 aangepast in Algemeen
Eindelijk zijn de boeking opties open tot begin 2024.

We wilden al gaan boeken, maar ons valt op dat we bij Sequoia Lodge geen club kamer kunnen boeken online, op geen enkele datum.
Ook valt ons op dat vanaf 01.04.2023 (de nieuwe boekings datum) nergens extra's kunnen boeken, geen fotopass, ontbijt etc.
bij het boekingprocess gaat die gelijk van stap 1 naar stap 3, als je op stap 2 klikt bovenin waar je normaal naar de extra's gaat , stuurt hij je automatisch weer naar stap 3.

moeten de extra's nog worden toegevoegd voor welke reden dan ook? (prijzen niet bekend?)
worden de club kamers nog vrijgegeven? Normaal zijn suites telefonisch te boeken en clubkamers (golden compass) gewoon online toch?

Help? :)

Reacties

  • Ik weet alleen dat meal plans en dergelijke vanaf 29 november beschikbaar zijn, dus ik neem aan de rest ook. Voor Golden Forest Club durf ik het niet te zeggen, maar die zijn normaal gesproken zeker online beschikbaar.
  • CarmenV zei:

    Ik weet alleen dat meal plans en dergelijke vanaf 29 november beschikbaar zijn, dus ik neem aan de rest ook. Voor Golden Forest Club durf ik het niet te zeggen, maar die zijn normaal gesproken zeker online beschikbaar.

    Het rare is, de clubkamers bij new port bay zijn online wel beschikbaar, bij sequoia lodge niet.
  • Dit heeft te maken met mogelijke renovaties in Sequoia Lodge en daardoor is beschikbaarheid van bepaalde kamers nog niet gegarandeerd zo ver vooruit en staan ze niet in het systeem.

    Magische Extra's kunnen vanaf eind november worden toegevoegd aan bestaande arrangementen. Profiteer van Vroegboekvoordeel met gratis annuleren voor alle aankomsten via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Dit heeft te maken met mogelijke renovaties in Sequoia Lodge en daardoor is beschikbaarheid van bepaalde kamers nog niet gegarandeerd zo ver vooruit en staan ze niet in het systeem.

    Magische Extra's kunnen vanaf eind november worden toegevoegd aan bestaande arrangementen. Profiteer van Vroegboekvoordeel met gratis annuleren voor alle aankomsten via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk! bedankt voor de opheldering
  • november 2022 aangepast
    Is het voor het bijboeken van de extra's zoals half pension nodig dat de volledige reissom voor het verblijf al voldaan is? Of kunnen extra's ook bijgeboekt worden als een deel van het verblijf betaald is?
  • Is het voor het bijboeken van de extra's zoals half pension nodig dat de volledige reissom voor het verblijf al voldaan is? Of kunnen extra's ook bijgeboekt worden als een deel van het verblijf betaald is?

    Die kunnen ook zonder dat de volledige reissom is betaald worden toegevoegd door de Disney reserveringslijn te bellen onder vermelding van je boekingsnummer.
  • Dankjewel voor je reactie Niels.
    Ik kan het dus niet online regelen als de reissom nog niet volledig betaald is? Of begrijp ik dat niet goed?

  • Dankjewel voor je reactie Niels.
    Ik kan het dus niet online regelen als de reissom nog niet volledig betaald is? Of begrijp ik dat niet goed?

    Online is dat sowieso (nog?) niet mogelijk. Aanpassingen aan een bestaande boeking kunnen momenteel alleen telefonisch worden doorgegeven.
  • Klopt het dat het wel online kan vanaf morgen (29 november)?
    Dat staat althans op de site van Disneyland Parijs bij het boeken.
    En, als dat klopt, dan kan dat dus onder dezelfde voorwaarden als via de reserveringslijn?
  • Klopt het dat het wel online kan vanaf morgen (29 november)?
    Dat staat althans op de site van Disneyland Parijs bij het boeken.
    En, als dat klopt, dan kan dat dus onder dezelfde voorwaarden als via de reserveringslijn?

    Online alleen bij nieuwe arrangementen tijdens de tweede fase van de boeking via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Gasten met een bestaand arrangement zullen de Disney reserveringslijn moeten bellen om maaltijdopties toe te voegen.
  • Online alleen bij nieuwe arrangementen tijdens de tweede fase van de boeking via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Gasten met een bestaand arrangement zullen de Disney reserveringslijn moeten bellen om maaltijdopties toe te voegen.

    Dankjewel weer Lars voor je reactie.
    Ik heb vandaag, online, de maaltijdopties en andere extra's kunnen toevoegen aan mijn bestaande boeking.
    Ik moest daarvoor alleen wel eerst de volledige reissom voldoen, maar daarna kon ik het dus zelf online regelen.
  • Online alleen bij nieuwe arrangementen tijdens de tweede fase van de boeking via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Gasten met een bestaand arrangement zullen de Disney reserveringslijn moeten bellen om maaltijdopties toe te voegen.

    Dankjewel weer Lars voor je reactie.
    Ik heb vandaag, online, de maaltijdopties en andere extra's kunnen toevoegen aan mijn bestaande boeking.
    Ik moest daarvoor alleen wel eerst de volledige reissom voldoen, maar daarna kon ik het dus zelf online regelen.


    Ah kijk aan, wat mooi. Dat was eerst niet mogelijk. Thanks voor de feedback!
Log In of Registreer om te reageren.