Jaarkaarten (algemene vragen)

1717274767782

Reacties

  • BEwdw zei:

    Nog een vraag over de jaarkaart…

    Als ik online een jaarkaart bestel, kan ik dan zelf een datum aangeven wanneer deze in moet gaan? Het zou jammer zijn om nu al te kopen en pas in januari te gaan.

    Vanaf het moment van aanschaf online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris is de voucher 2 maanden geldig. Binnen die periode zul je de voucher ter plaatse moeten omwisselen voor de definitieve jaarkaart. De geldigheid gaat pas in als je de definitieve jaarkaart hebt gekregen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    BEwdw zei:

    Nog een vraag over de jaarkaart…

    Als ik online een jaarkaart bestel, kan ik dan zelf een datum aangeven wanneer deze in moet gaan? Het zou jammer zijn om nu al te kopen en pas in januari te gaan.

    Vanaf het moment van aanschaf online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris is de voucher 2 maanden geldig. Binnen die periode zul je de voucher ter plaatse moeten omwisselen voor de definitieve jaarkaart. De geldigheid gaat pas in als je de definitieve jaarkaart hebt gekregen.

    Groetjes,
    Lars
    Dat is mooi! Dank voor je snelle bericht!
  • Hallo allemaal,

    ik ben nieuw hier op het forum, maar volg alle info wel al een tijdje. Erg leuk en informatief allemaal!

    Ik heb een gezin van 6 personen en wij hebben allemaal een Infinity jaarkaart. We zijn inmiddels al 2 x geweest en gaan in de kerstvakantie weer.

    We hebben alles redelijk onder de knie met reserveren etc, maar het vreemde is nu dat wij voor 30 december Disney Stars on Parade en 1 januari de avond show VIP plaatsen hebben gereserveerd. Nu staat er zoals voorheen geen barcode met de naam in de mail van de reservering voor beide datums. Hoe kan ik nu aantonen in Disney dat wij gereserveerd, zodat we gebruik kunnen maken van de reservering,

    Zou het ook genoeg zijn om de reservering te laten zien in je persoonlijke jaarpas account waar je de VIP plaatsen reserveert?

    Alvast bedankt!

  • Hallo allemaal,

    ik ben nieuw hier op het forum, maar volg alle info wel al een tijdje. Erg leuk en informatief allemaal!

    Ik heb een gezin van 6 personen en wij hebben allemaal een Infinity jaarkaart. We zijn inmiddels al 2 x geweest en gaan in de kerstvakantie weer.

    We hebben alles redelijk onder de knie met reserveren etc, maar het vreemde is nu dat wij voor 30 december Disney Stars on Parade en 1 januari de avond show VIP plaatsen hebben gereserveerd. Nu staat er zoals voorheen geen barcode met de naam in de mail van de reservering voor beide datums. Hoe kan ik nu aantonen in Disney dat wij gereserveerd, zodat we gebruik kunnen maken van de reservering,

    Zou het ook genoeg zijn om de reservering te laten zien in je persoonlijke jaarpas account waar je de VIP plaatsen reserveert?

    Alvast bedankt!

    De barcode verdwijnt inderdaad helaas na een tijdje. Tip voor de volgende keer: screenshot the barcode(s) zodat je ze op je telefoon makkelijk kunt laten zien!

    Voor nu ligt het eraan wie je voor je hebt, maar over het algemeen kun je naar je account gaan en daar de reservering laten zien als ze de barcodeloze mail niet accepteren. Probeer dus wel zoveel mogelijk accounts klaar te hebben staan als je bij de ingang van de zone aankomt.
  • Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.
    CarmenV zei:

    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw hier op het forum, maar volg alle info wel al een tijdje. Erg leuk en informatief allemaal!

    Ik heb een gezin van 6 personen en wij hebben allemaal een Infinity jaarkaart. We zijn inmiddels al 2 x geweest en gaan in de kerstvakantie weer.

    We hebben alles redelijk onder de knie met reserveren etc, maar het vreemde is nu dat wij voor 30 december Disney Stars on Parade en 1 januari de avond show VIP plaatsen hebben gereserveerd. Nu staat er zoals voorheen geen barcode met de naam in de mail van de reservering voor beide datums. Hoe kan ik nu aantonen in Disney dat wij gereserveerd, zodat we gebruik kunnen maken van de reservering,

    Zou het ook genoeg zijn om de reservering te laten zien in je persoonlijke jaarpas account waar je de VIP plaatsen reserveert?

    Alvast bedankt!

    De barcode verdwijnt inderdaad helaas na een tijdje. Tip voor de volgende keer: screenshot the barcode(s) zodat je ze op je telefoon makkelijk kunt laten zien!

    Voor nu ligt het eraan wie je voor je hebt, maar over het algemeen kun je naar je account gaan en daar de reservering laten zien als ze de barcodeloze mail niet accepteren. Probeer dus wel zoveel mogelijk accounts klaar te hebben staan als je bij de ingang van de zone aankomt.
    Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.
  • Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.

    CarmenV zei:

    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw hier op het forum, maar volg alle info wel al een tijdje. Erg leuk en informatief allemaal!

    Ik heb een gezin van 6 personen en wij hebben allemaal een Infinity jaarkaart. We zijn inmiddels al 2 x geweest en gaan in de kerstvakantie weer.

    We hebben alles redelijk onder de knie met reserveren etc, maar het vreemde is nu dat wij voor 30 december Disney Stars on Parade en 1 januari de avond show VIP plaatsen hebben gereserveerd. Nu staat er zoals voorheen geen barcode met de naam in de mail van de reservering voor beide datums. Hoe kan ik nu aantonen in Disney dat wij gereserveerd, zodat we gebruik kunnen maken van de reservering,

    Zou het ook genoeg zijn om de reservering te laten zien in je persoonlijke jaarpas account waar je de VIP plaatsen reserveert?

    Alvast bedankt!

    De barcode verdwijnt inderdaad helaas na een tijdje. Tip voor de volgende keer: screenshot the barcode(s) zodat je ze op je telefoon makkelijk kunt laten zien!

    Voor nu ligt het eraan wie je voor je hebt, maar over het algemeen kun je naar je account gaan en daar de reservering laten zien als ze de barcodeloze mail niet accepteren. Probeer dus wel zoveel mogelijk accounts klaar te hebben staan als je bij de ingang van de zone aankomt.
    Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.
    Ik ga voor je duimen, succes! Scheelt inderdaad dat iedereen een telefoon heeft. En ja, ik kwam er ook op een vervelend moment achter, haha! Met de privilege tickets, een dag van te voren.. Heb toen gelukkig nieuwe kunnen reserveren en oude kunnen annuleren, maar sindsdien maak ik overal screenshots van!
  • CarmenV zei:

    Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.

    CarmenV zei:

    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw hier op het forum, maar volg alle info wel al een tijdje. Erg leuk en informatief allemaal!

    Ik heb een gezin van 6 personen en wij hebben allemaal een Infinity jaarkaart. We zijn inmiddels al 2 x geweest en gaan in de kerstvakantie weer.

    We hebben alles redelijk onder de knie met reserveren etc, maar het vreemde is nu dat wij voor 30 december Disney Stars on Parade en 1 januari de avond show VIP plaatsen hebben gereserveerd. Nu staat er zoals voorheen geen barcode met de naam in de mail van de reservering voor beide datums. Hoe kan ik nu aantonen in Disney dat wij gereserveerd, zodat we gebruik kunnen maken van de reservering,

    Zou het ook genoeg zijn om de reservering te laten zien in je persoonlijke jaarpas account waar je de VIP plaatsen reserveert?

    Alvast bedankt!

    De barcode verdwijnt inderdaad helaas na een tijdje. Tip voor de volgende keer: screenshot the barcode(s) zodat je ze op je telefoon makkelijk kunt laten zien!

    Voor nu ligt het eraan wie je voor je hebt, maar over het algemeen kun je naar je account gaan en daar de reservering laten zien als ze de barcodeloze mail niet accepteren. Probeer dus wel zoveel mogelijk accounts klaar te hebben staan als je bij de ingang van de zone aankomt.
    Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.
    Ik ga voor je duimen, succes! Scheelt inderdaad dat iedereen een telefoon heeft. En ja, ik kwam er ook op een vervelend moment achter, haha! Met de privilege tickets, een dag van te voren.. Heb toen gelukkig nieuwe kunnen reserveren en oude kunnen annuleren, maar sindsdien maak ik overal screenshots van!
    Bij mij kijken ze helemaal niet naar mijn uitgeprinte versie. De privileged ticket reservering staat op je jaarkaart en zo zien ze dat. Ik print het altijd uit, maar ze kijken er nooit naar. Als in dat ze hem scannen.
  • dotty03 zei:

    CarmenV zei:

    Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.

    CarmenV zei:

    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw hier op het forum, maar volg alle info wel al een tijdje. Erg leuk en informatief allemaal!

    Ik heb een gezin van 6 personen en wij hebben allemaal een Infinity jaarkaart. We zijn inmiddels al 2 x geweest en gaan in de kerstvakantie weer.

    We hebben alles redelijk onder de knie met reserveren etc, maar het vreemde is nu dat wij voor 30 december Disney Stars on Parade en 1 januari de avond show VIP plaatsen hebben gereserveerd. Nu staat er zoals voorheen geen barcode met de naam in de mail van de reservering voor beide datums. Hoe kan ik nu aantonen in Disney dat wij gereserveerd, zodat we gebruik kunnen maken van de reservering,

    Zou het ook genoeg zijn om de reservering te laten zien in je persoonlijke jaarpas account waar je de VIP plaatsen reserveert?

    Alvast bedankt!

    De barcode verdwijnt inderdaad helaas na een tijdje. Tip voor de volgende keer: screenshot the barcode(s) zodat je ze op je telefoon makkelijk kunt laten zien!

    Voor nu ligt het eraan wie je voor je hebt, maar over het algemeen kun je naar je account gaan en daar de reservering laten zien als ze de barcodeloze mail niet accepteren. Probeer dus wel zoveel mogelijk accounts klaar te hebben staan als je bij de ingang van de zone aankomt.
    Bedankt Carmen! Ik ga het gewoon proberen met de account op de telefoon. Gelukkig heeft iedereen een telefoon en moet dat lukken. Hopelijk accepteren ze het!

    Ik wist niet dat de barcode op een gegeven moment verdwijnen, zal in het vervolg een screenshot maken.
    Ik ga voor je duimen, succes! Scheelt inderdaad dat iedereen een telefoon heeft. En ja, ik kwam er ook op een vervelend moment achter, haha! Met de privilege tickets, een dag van te voren.. Heb toen gelukkig nieuwe kunnen reserveren en oude kunnen annuleren, maar sindsdien maak ik overal screenshots van!
    Bij mij kijken ze helemaal niet naar mijn uitgeprinte versie. De privileged ticket reservering staat op je jaarkaart en zo zien ze dat. Ik print het altijd uit, maar ze kijken er nooit naar. Als in dat ze hem scannen.
    Ja maar dat wist ik toen nog niet, haha! Voor de VIP zones zijn ze wel een stuk strenger.
  • hey ook nieuw hier. al een paar jaartjes even niet meer door alle corona ristricties niet in disney meer geweest. nu zijn we eindelijk zo ver dat we in maart weer een keertje willen en ik zie dat er zoveel is verandert. we waren van plan om met 3 volwassenen een jaarkaart te nemen en 1 ander stel willen een 3 dagen ticket... jeetje wat een gedoe lijkt dat wel. ik heb hierboven gelezen dat je ook de jaarpassen naar je huis kunt laten sturen zodat we wel voor 3 dagen een reservering maar ik kan het nergens vinden of dit nog steeds een optie is? en ik heb eigenlijk nog mijn shareholder pasje waarmee ik ook korting kan krijgen, maar ik zie die opties ook nergens hoe ik dit moet doen?
  • hey ook nieuw hier. al een paar jaartjes even niet meer door alle corona ristricties niet in disney meer geweest. nu zijn we eindelijk zo ver dat we in maart weer een keertje willen en ik zie dat er zoveel is verandert. we waren van plan om met 3 volwassenen een jaarkaart te nemen en 1 ander stel willen een 3 dagen ticket... jeetje wat een gedoe lijkt dat wel. ik heb hierboven gelezen dat je ook de jaarpassen naar je huis kunt laten sturen zodat we wel voor 3 dagen een reservering maar ik kan het nergens vinden of dit nog steeds een optie is? en ik heb eigenlijk nog mijn shareholder pasje waarmee ik ook korting kan krijgen, maar ik zie die opties ook nergens hoe ik dit moet doen?

    Als er voor shareholders nog een korting geldt, kun je dit alleen maar ter plekke regelen. Om een pas naar huis te laten sturen moet je het via de Franse website doen, is nog gewoon een optie, al hebben ze het wel enorm druk en kan het dus iets langer duren dan normaal.
  • CarmenV zei:


    Als er voor shareholders nog een korting geldt, kun je dit alleen maar ter plekke regelen. Om een pas naar huis te laten sturen moet je het via de Franse website doen, is nog gewoon een optie, al hebben ze het wel enorm druk en kan het dus iets langer duren dan normaal.

    jeetje wat een gedoe allemaal :D het is dat we het een klein meisje hebben beloofd maar voor mij is de lol wel vergaan met dat reserveringssysteem. het kortingspasje zou nog wel geldig moeten zijn tot 2027. ik zal eens een kijkje nemen op de franse website of dat dan nog een optie is.
  • jeetje wat een gedoe allemaal :D het is dat we het een klein meisje hebben beloofd maar voor mij is de lol wel vergaan met dat reserveringssysteem. het kortingspasje zou nog wel geldig moeten zijn tot 2027. ik zal eens een kijkje nemen op de franse website of dat dan nog een optie is.

    Voor gegarandeerde toegang zijn drie opties mogelijk, waarbij de laatste optie toch nog riskant is:

    1) Meerdaagse tickets op datum met gratis annuleren via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Boek vervolgens een verblijf buiten Disney via onze zoekmachine met alle aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris
    2) Jaarkaart online aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Vervolgens 'room only' overnachtingen boeken in de Disney hotels via de reserveringslijn. Alle gasten van de Disney hotels, ook jaarkaarthouders, krijgen namelijk gegarandeerd toegang tot de parken zonder extra reservering
    3) Jaarkaart online via de Franse website aanschaffen met verzending naar je thuisadres, maar tegen de tijd dat je de kaart ontvangen hebt, kunnen één of meerdere dagen reeds volgeboekt zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • CarmenV zei:


    Als er voor shareholders nog een korting geldt, kun je dit alleen maar ter plekke regelen. Om een pas naar huis te laten sturen moet je het via de Franse website doen, is nog gewoon een optie, al hebben ze het wel enorm druk en kan het dus iets langer duren dan normaal.

    jeetje wat een gedoe allemaal :D het is dat we het een klein meisje hebben beloofd maar voor mij is de lol wel vergaan met dat reserveringssysteem. het kortingspasje zou nog wel geldig moeten zijn tot 2027. ik zal eens een kijkje nemen op de franse website of dat dan nog een optie is.
    Lars heeft de opties al doorgegeven, maar als je room only boekt, kun je met je shareholders pas ter plekke jaarkaarten aanschaffen en toegang verkrijgen. Loket gaat wel pas om 12 uur open, dus dat is vervelend. Zeker te overwegen om de korting te laten schieten. Anders een ééndagsticket laten omzetten naar een jaarkaart (blijf je wel met die tijden zitten van de loketten).

    Ik vind persoonlijk het reserveringssysteem niet zo'n enorm probleem, maar ik zit dan ook niet vast aan weekenden en vakanties.

    Succes!
  • december 2022 aangepast
    Vanaf wanneer is eigenlijk te zien welke dagen geblokt zijn vanaf oktober 2023? Tot nu toe zie ik alleen t/m september 2023 op de site. Ik zou graag willen weten of voor de dagen 15 t/m 17 oktober 2023 er blokdagen zijn voor Magic Plus of Magic Flex.
  • BEwdw zei:

    Vanaf wanneer is eigenlijk te zien welke dagen geblokt zijn vanaf oktober 2023? Tot nu toe zie ik alleen t/m september 2023 op de site.

    De blockdata vanaf oktober 2023 zullen vanaf 30 maart 2023 te zien zijn als de huidige prijzen en voorwaarden worden gewijzigd.
  • Dat was een snel antwoord haha! Eigenlijk zou ik dan 29 maart nog een jaarpas aan moeten schaffen, ivm de prijsverhoging en dan maar hopen dat de dagen niet geblockt zijn.
  • Lars zei:


    3) Jaarkaart online via de Franse website aanschaffen met verzending naar je thuisadres, maar tegen de tijd dat je de kaart ontvangen hebt, kunnen één of meerdere dagen reeds volgeboekt zijn.

    wilde nog even laten weten dat we voor optie 3 hebben gekozen.
    hahaha de achterstand was zeker al weggewerkt want binnen 5 dagen hadden we al de code om in te loggen en de data te reserveren. nu nog even wachten op het pasje, maar het duurt ook nog even voordat we weggaan.

    (geluk bij een ongeluk dat ik een week voordat we in november wilden gaan mijn been had gebroken. anders hadden we mooi voor de dichte deur gestaan, want het is niet eens in me op gekomen dat je moest reserveren. zelfde geldt voor wdw waar mn zus naar toe gaat in april :) ) in elk geval nu beter voorbereid
  • Wij willen ook graag vier jaarkaarten aanschaffen, maar het zou vervelend zijn veel tijd kwijt te zijn om de tijdelijke pas om te wisselen.

    Zoals hierboven staat kan je ook via de franse site definitieve jaarpassen laten opsturen.

    Maar vanaf wanneer gaat dan het abonnement lopen? Vanaf aanvraag, vanaf verzending of vanaf eerste bezoek? Iemand die dit weet?

    Vedankt!
  • SEC zei:

    Wij willen ook graag vier jaarkaarten aanschaffen, maar het zou vervelend zijn veel tijd kwijt te zijn om de tijdelijke pas om te wisselen.

    Zoals hierboven staat kan je ook via de franse site definitieve jaarpassen laten opsturen.

    Maar vanaf wanneer gaat dan het abonnement lopen? Vanaf aanvraag, vanaf verzending of vanaf eerste bezoek? Iemand die dit weet?

    Vedankt!

    Vanaf aanmaak van de pas, dus ergens tussen aanvraag en verzending in. Ze voegen wel wat extra dagen toe aan je jaarkaart om de verzendtijd te compenseren. Mijn eerste pas was bijvoorbeeld 16-7-2021 tot 25-7-2022
  • Hallo allemaal!! Na het afgelopen jaar weer in Disneyland te zijn geweest, willen wij graag een jaarkaart aanvragen. Nu hebben ze bij Disney de mogelijkheid dit per maand te betalen, maar ik kom er niet uit. Telkens bij betalen kom ik niet verder dan Ideal, visa en dergelijke. Maar zie nergens de optie om in termijnen te betalen.
    Is er iemand die dit proces via de computer doorlopen heeft? Alvast bedankt voor de moeite!

    groetjes Stefan
  • Hallo allemaal!! Na het afgelopen jaar weer in Disneyland te zijn geweest, willen wij graag een jaarkaart aanvragen. Nu hebben ze bij Disney de mogelijkheid dit per maand te betalen, maar ik kom er niet uit. Telkens bij betalen kom ik niet verder dan Ideal, visa en dergelijke. Maar zie nergens de optie om in termijnen te betalen.
    Is er iemand die dit proces via de computer doorlopen heeft? Alvast bedankt voor de moeite!

    groetjes Stefan

    Maandelijkse betaling kan alleen via de Franse website van DLP worden aangevraagd of ter plaatse bij de loketten van Bureau Passeport Annuel. Schaf in dat laatste geval eerst een gedateerde dagkaart aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De prijs van de dagkaart wordt dan verrekend, maar je hebt zo in ieder geval die dag gegarandeerd toegang met je jaarkaart.
  • Lars zei:

    Hallo allemaal!! Na het afgelopen jaar weer in Disneyland te zijn geweest, willen wij graag een jaarkaart aanvragen. Nu hebben ze bij Disney de mogelijkheid dit per maand te betalen, maar ik kom er niet uit. Telkens bij betalen kom ik niet verder dan Ideal, visa en dergelijke. Maar zie nergens de optie om in termijnen te betalen.
    Is er iemand die dit proces via de computer doorlopen heeft? Alvast bedankt voor de moeite!

    groetjes Stefan

    Maandelijkse betaling kan alleen via de Franse website van DLP worden aangevraagd of ter plaatse bij de loketten van Bureau Passeport Annuel. Schaf in dat laatste geval eerst een gedateerde dagkaart aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De prijs van de dagkaart wordt dan verrekend, maar je hebt zo in ieder geval die dag gegarandeerd toegang met je jaarkaart.
    Hahaha! Vandaar dat ik er niet uitkwam! Ik ga even translaten en aan de gang!

    Dank je wel!
  • CarmenV zei:

    SEC zei:

    Wij willen ook graag vier jaarkaarten aanschaffen, maar het zou vervelend zijn veel tijd kwijt te zijn om de tijdelijke pas om te wisselen.

    Zoals hierboven staat kan je ook via de franse site definitieve jaarpassen laten opsturen.

    Maar vanaf wanneer gaat dan het abonnement lopen? Vanaf aanvraag, vanaf verzending of vanaf eerste bezoek? Iemand die dit weet?

    Vedankt!

    Vanaf aanmaak van de pas, dus ergens tussen aanvraag en verzending in. Ze voegen wel wat extra dagen toe aan je jaarkaart om de verzendtijd te compenseren. Mijn eerste pas was bijvoorbeeld 16-7-2021 tot 25-7-2022
    Bedankt, heb vorige week de jaarkaarten besteld.

    Weet iemand of er nog verdere communicatie volgt?
    Ik heb de 24e het dossier compleet gemaakt en het zou 7 werkdagen duren voordat ze het gingen verzenden. Dat zou vandaag zijn.

    Maar krijg je hier nog een verzendbevestiging van? Of liggen ze opeens op de deurmat?
  • SEC zei:

    CarmenV zei:

    SEC zei:

    Wij willen ook graag vier jaarkaarten aanschaffen, maar het zou vervelend zijn veel tijd kwijt te zijn om de tijdelijke pas om te wisselen.

    Zoals hierboven staat kan je ook via de franse site definitieve jaarpassen laten opsturen.

    Maar vanaf wanneer gaat dan het abonnement lopen? Vanaf aanvraag, vanaf verzending of vanaf eerste bezoek? Iemand die dit weet?

    Vedankt!

    Vanaf aanmaak van de pas, dus ergens tussen aanvraag en verzending in. Ze voegen wel wat extra dagen toe aan je jaarkaart om de verzendtijd te compenseren. Mijn eerste pas was bijvoorbeeld 16-7-2021 tot 25-7-2022
    Bedankt, heb vorige week de jaarkaarten besteld.

    Weet iemand of er nog verdere communicatie volgt?
    Ik heb de 24e het dossier compleet gemaakt en het zou 7 werkdagen duren voordat ze het gingen verzenden. Dat zou vandaag zijn.

    Maar krijg je hier nog een verzendbevestiging van? Of liggen ze opeens op de deurmat?
    Liggen ineens op de deurmat. Enige bevestiging die je krijgt is een 'file complete' email als je in termijnen betaalt en ze alle documenten ontvangen hebben. Als je in één keer betaalt dan krijg je volgens mij helemaal niks behalve misschien een welkomstemail.
  • CarmenV zei:

    SEC zei:

    CarmenV zei:

    SEC zei:

    Wij willen ook graag vier jaarkaarten aanschaffen, maar het zou vervelend zijn veel tijd kwijt te zijn om de tijdelijke pas om te wisselen.

    Zoals hierboven staat kan je ook via de franse site definitieve jaarpassen laten opsturen.

    Maar vanaf wanneer gaat dan het abonnement lopen? Vanaf aanvraag, vanaf verzending of vanaf eerste bezoek? Iemand die dit weet?

    Vedankt!

    Vanaf aanmaak van de pas, dus ergens tussen aanvraag en verzending in. Ze voegen wel wat extra dagen toe aan je jaarkaart om de verzendtijd te compenseren. Mijn eerste pas was bijvoorbeeld 16-7-2021 tot 25-7-2022
    Bedankt, heb vorige week de jaarkaarten besteld.

    Weet iemand of er nog verdere communicatie volgt?
    Ik heb de 24e het dossier compleet gemaakt en het zou 7 werkdagen duren voordat ze het gingen verzenden. Dat zou vandaag zijn.

    Maar krijg je hier nog een verzendbevestiging van? Of liggen ze opeens op de deurmat?
    Liggen ineens op de deurmat. Enige bevestiging die je krijgt is een 'file complete' email als je in termijnen betaalt en ze alle documenten ontvangen hebben. Als je in één keer betaalt dan krijg je volgens mij helemaal niks behalve misschien een welkomstemail.
    Bedankt voor je snelle reactie. Hopelijk gaat het dan gewoon goed en liggen ze begin volgende week op de mat.

    Kaarten waren inderdaad gelijk betaald.
    Heb de volgende mails ontvangen:
    Aankoopverzoek
    Bevestiging van aankoop
    En een mail met uitleg dat en hoe je moet reserveren.

    In het portaal is te zijn dat het dossier compleet is en dat ze zo snel mogelijk worden verstuurd. (7 werkdagen)

    Zou graag de reservering willen maken, maar nog even afwachten dus.
  • Voor diegene die het willen weten. Uiteraard kunnen levertijden variëren.

    Op 24-01 jaarkaarten besteld via de Franse Disneyland site. Op dat moment werd er aangegeven dat de levertijd 7 werkdagen bedroeg. Overigens kon ik niet met Creditcard (Mastercard) betalen, maar wel met Paypal.

    Na betaling kreeg ik een mailtje dat ik het dossier gelijk in orde maken. (Foto’s + namen). Gelijk diezelfde dag nog gedaan.

    Daarna weinig statusupdates gekregen. Wel nog mailtjes dat je moet reserveren voor een bezoek. Maar dat zijn meer algemene mails.

    Op 03-02 (8 werkdagen) een welkomstmailtje gehad. Dus ging ervan uit dat ze op dat moment bezig waren met het aanmaken van de pasjes.

    En nu vandaag 07-02 gooide de postbode de pasjes door de brievenbus.

    De geldigheid van de pasjes is overigens va 25-01-2023 t/m 29-01-2024.

    Voor ons gelukkig geen gedoe en gewacht zodadelijk bij de balie, maar gelijk naar binnen. Wel uiteraard gelijk gereserveerd.

    We hebben de kaarten wel in een keer betaald, mogelijk is bovenstaande anders als je in termijnen betaald.

    Qua digitalisering en communicatie is hier nog wel wat winst te behalen, maar het belangrijkste is dat het gelukt is.

    Bedankt voor jullie hulp!
  • Als je een tijdelijke jaarkasrt online koopt, trekken ze dan bij omwisselen je shareholderskorting er vanaf ?
    Of kan dit alleen als je ter plaatse 1 koopt ?
    En kan je dan gelijk een vriendenticket kopen ?
    Kan niet van te voren reserveren dan.
  • Als je een tijdelijke jaarkasrt online koopt, trekken ze dan bij omwisselen je shareholderskorting er vanaf ?
    Of kan dit alleen als je ter plaatse 1 koopt ?
    En kan je dan gelijk een vriendenticket kopen ?
    Kan niet van te voren reserveren dan.

    De shareholders korting is alleen ter plaatste beschikbaar, niet met een jaarkaart online als E-voucher. Schaf eerst een dagkaart op datum aan via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De prijs van die dagkaart wordt vervolgens verrekend in combinatie met de shareholders korting. Zo heb je voor die dag al gegarandeerd toegang. De Privilege Tickets kunnen aanschaft worden vanaf het moment dat je de definitieve jaarkaart hebt gekregen (uiteraard mits er beschikbaarheid is).
  • Hi.

    Als ik binnenkort een jaarkaart aanvraag, kan ik dan ook de ingangsdatum kiezen?
  • Hi.

    Als ik binnenkort een jaarkaart aanvraag, kan ik dan ook de ingangsdatum kiezen?

    Als je online een jaarkaart aanvraagt via een E-voucher, dan heb je 2 maanden de tijd om de definitieve jaarkaart op een willekeurige dag in die periode af te halen. De geldigheid gaat dan pas in. Ter plaatse een jaarkaart aanschaffen is altijd per direct geldig vanaf die dag.
Log In of Registreer om te reageren.