Disney PhotoPass / PhotoPass+

1789101113»

Reacties

  • Krijg je de photopass die je aanschaft bij boeking van een arrangement als losse kaart? Of zit er een koordje of iets dergelijks aan om 'm mee om je nek te hangen zodat je de kaart altijd makkelijk bij de hand hebt?
  • Krijg je de photopass die je aanschaft bij boeking van een arrangement als losse kaart? Of zit er een koordje of iets dergelijks aan om 'm mee om je nek te hangen zodat je de kaart altijd makkelijk bij de hand hebt?

    Losse kaart tijdens het inchecken.
  • Dankjewel Lars. Dan ga ik zelf een badgehouder of iets dergelijks aanschaffen voor wat meer gebruiksgemak.
  • Hoi!
    Sinds deze week ben ik in het bezit van een annual pass :) Nu zou ik tijdens mijn bezoek ook graag een (betaalde) Photopass willen aanschaffen als ik volgende week in het park ben. Ik kan alleen niet duidelijk vinden waar ik dat kan doen, iemand een idee?
    Alvast bedankt!
  • mgeul84 zei:

    Hoi!
    Sinds deze week ben ik in het bezit van een annual pass :) Nu zou ik tijdens mijn bezoek ook graag een (betaalde) Photopass willen aanschaffen als ik volgende week in het park ben. Ik kan alleen niet duidelijk vinden waar ik dat kan doen, iemand een idee?
    Alvast bedankt!

    Dat kan o.a. bij Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park en de Studio Store in het Walt Disney Studios Park. De meeste grotere winkels verkopen dit pakket ook bij de kassa's.

    Groetjes,
    Lars
  • mgeul84 zei:

    Hoi!
    Sinds deze week ben ik in het bezit van een annual pass :) Nu zou ik tijdens mijn bezoek ook graag een (betaalde) Photopass willen aanschaffen als ik volgende week in het park ben. Ik kan alleen niet duidelijk vinden waar ik dat kan doen, iemand een idee?
    Alvast bedankt!

    Hey,

    Via mijn jaarpas heb ik een photopass gekregen, deze verloopt eind maart. Ik ga niet meer naar disney voor het verlopen van mijn pas en vind het zonde als deze niet meer gebruikt wordt.

    Wat mij betreft mag je mijn pas gebruiken, er zit 1 nadeel aan en dat is dat de fotos op mijn account komen, ik zal ze dan dus doorsturen.

    Laat maar weten of je intresse hebt
  • Hey Lars.
    Nu je online in kan checken, hoef je niet meer langs de hotels, voordat je het park in wil. Erg fijn natuurlijk, maar nu vraag ik me af hoe dat met de photopass+ zit.
    Wij verblijven vanaf zondag in DCR, en hebben de pas bijgeboekt.
    Als we niet eerst langs hoeven, scheelt dat toch wat tijd. Maar wat gebeurt er dan met de foto's van de eerste dag?
    Kunnen we die op de een of andere manier later er nog aan toevoegen?
    Groet Irene
  • Ik heb even een vraagje. Ik heb september vorig jaar een photopass gekocht op mijn magic plus jaarpas. De photopass zou een jaar geldig zijn. Echter, mijn jaarkaart loopt in maart af en ik ga hem niet verlengen. Is de photopass dan nog wel te gebruiken tot september of niet ?
    Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt
  • dotty03 zei:

    Ik heb even een vraagje. Ik heb september vorig jaar een photopass gekocht op mijn magic plus jaarpas. De photopass zou een jaar geldig zijn. Echter, mijn jaarkaart loopt in maart af en ik ga hem niet verlengen. Is de photopass dan nog wel te gebruiken tot september of niet ?
    Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt

    De PhotoPass is niet gekoppeld aan de jaarkaart, dus deze heeft een andere vervaldatum. De jaarkaart variant van PhotoPass+ is 1 jaar geldig vanaf het moment dat deze is aangekocht, ook als de jaarkaart al eerder verloopt.
  • Irene zei:

    Hey Lars.
    Nu je online in kan checken, hoef je niet meer langs de hotels, voordat je het park in wil. Erg fijn natuurlijk, maar nu vraag ik me af hoe dat met de photopass+ zit.
    Wij verblijven vanaf zondag in DCR, en hebben de pas bijgeboekt.
    Als we niet eerst langs hoeven, scheelt dat toch wat tijd. Maar wat gebeurt er dan met de foto's van de eerste dag?
    Kunnen we die op de een of andere manier later er nog aan toevoegen?
    Groet Irene

    Je zou dan een losse PhotoPass kaart moeten vragen bij een fotograaf. Vervolgens kun je deze later laten koppelen aan PhotoPass+ via één van de PhotoPass punten. Dit kan echter niet bij attracties, dus als het belangrijk is om op dag 1 foto's te hebben van attracties, dan zul je toch nog langs de receptie moeten gaan.
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Ik heb even een vraagje. Ik heb september vorig jaar een photopass gekocht op mijn magic plus jaarpas. De photopass zou een jaar geldig zijn. Echter, mijn jaarkaart loopt in maart af en ik ga hem niet verlengen. Is de photopass dan nog wel te gebruiken tot september of niet ?
    Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt

    De PhotoPass is niet gekoppeld aan de jaarkaart, dus deze heeft een andere vervaldatum. De jaarkaart variant van PhotoPass+ is 1 jaar geldig vanaf het moment dat deze is aangekocht, ook als de jaarkaart al eerder verloopt.
    Super dank je wel. Dan kan ik hem tot september gebruiken ☺️
  • Lars zei:

    Irene zei:

    Hey Lars.
    Nu je online in kan checken, hoef je niet meer langs de hotels, voordat je het park in wil. Erg fijn natuurlijk, maar nu vraag ik me af hoe dat met de photopass+ zit.
    Wij verblijven vanaf zondag in DCR, en hebben de pas bijgeboekt.
    Als we niet eerst langs hoeven, scheelt dat toch wat tijd. Maar wat gebeurt er dan met de foto's van de eerste dag?
    Kunnen we die op de een of andere manier later er nog aan toevoegen?
    Groet Irene

    Je zou dan een losse PhotoPass kaart moeten vragen bij een fotograaf. Vervolgens kun je deze later laten koppelen aan PhotoPass+ via één van de PhotoPass punten. Dit kan echter niet bij attracties, dus als het belangrijk is om op dag 1 foto's te hebben van attracties, dan zul je toch nog langs de receptie moeten gaan.
    Dankjewel voor het snelle antwoord!
  • dotty03 zei:

    Lars zei:

    dotty03 zei:

    Ik heb even een vraagje. Ik heb september vorig jaar een photopass gekocht op mijn magic plus jaarpas. De photopass zou een jaar geldig zijn. Echter, mijn jaarkaart loopt in maart af en ik ga hem niet verlengen. Is de photopass dan nog wel te gebruiken tot september of niet ?
    Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt

    De PhotoPass is niet gekoppeld aan de jaarkaart, dus deze heeft een andere vervaldatum. De jaarkaart variant van PhotoPass+ is 1 jaar geldig vanaf het moment dat deze is aangekocht, ook als de jaarkaart al eerder verloopt.
    Super dank je wel. Dan kan ik hem tot september gebruiken ☺️
    Je kunt op de photopass website ook de vervaldatum van je pas bekijken om het precies te zien!
  • Hey,

    Binnen een 2tal weken gaan wij naar disneyland. Wij zullen een jaarpass Bronze kopen.
    Kunnen wij ook een Photopass + kopen voor 1 jaar? Hoeveel kost deze dan?


  • Hey,

    Binnen een 2tal weken gaan wij naar disneyland. Wij zullen een jaarpass Bronze kopen.
    Kunnen wij ook een Photopass + kopen voor 1 jaar? Hoeveel kost deze dan?


    Nee, deze is alleen beschikbaar voor Silver en Gold passen ben ik bang
Log In of Registreer om te reageren.