Jaarkaart verlengen

12345679»

Reacties

  • Dankjewel Lars,
    ik kreeg heel snel antwoord, maar helaas niet helemaal wat ik hoopte...

    We thank you for your e-mail and your interest in Disneyland® Paris. Please accept our sincere apologies for the delay in our reply.

    Currently, the -15% renewal offer for a 12 months pass, is only available at the gate until the day the Annual Pass expires.

    If you cannot come, a voucher can be sold to you on our dedicated Annual Pass line, to be exchanged within 2 months of the date of purchase, at the Annual Pass desk at the entrance to Walt Disney Studios Park. (Times to be indicated)

    We thank you for your understanding and we wish you a magical day.


    Tijd voor overleg in de familie :(
  • Yepp, zoiets kreeg smam dus ook. Eerst was het 'je krijgt de link', dus smam teruggemaild van 'die heb ik niet gekregen, ik hoopte dat jullie die voor mij konden sturen', maar helaas.
  • Ik heb inderdaad ook een mail teruggestuurd, maar helemaal geen antwoord meer ontvangen…
  • Hallo allemaal
    Weet er iemand of het systeem van de 'terugkomtijd' nog toegepast wordt als je aan de loketten van Disneyland je jaarpas wilt laten verlengen? Wordt dit dan enkel 's ochtends uitgedeeld?
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!
  • Vanessa zei:

    Hallo allemaal
    Weet er iemand of het systeem van de 'terugkomtijd' nog toegepast wordt als je aan de loketten van Disneyland je jaarpas wilt laten verlengen? Wordt dit dan enkel 's ochtends uitgedeeld?
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!

    Is er nog steeds! (in ieder geval mid-december, dus ga er wel vanuit). Hoe lang ze uitgedeeld worden geen idee, maar hoe vroeger je een ticket haalt, hoe eerder je aan de beurt bent.
  • CarmenV zei:

    Vanessa zei:

    Hallo allemaal
    Weet er iemand of het systeem van de 'terugkomtijd' nog toegepast wordt als je aan de loketten van Disneyland je jaarpas wilt laten verlengen? Wordt dit dan enkel 's ochtends uitgedeeld?
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!

    Is er nog steeds! (in ieder geval mid-december, dus ga er wel vanuit). Hoe lang ze uitgedeeld worden geen idee, maar hoe vroeger je een ticket haalt, hoe eerder je aan de beurt bent.
    Bedankt!
  • Hi Lars,

    Bij het verlengen van een jaarkaart krijg je een korting van 15%. Deze korting bij verlenging komt per 29 maart te vervallen. Weet je of hier iets anders voor in de plaats komt? Of zorgen dat de kaart voor die datum verlengd is?

    Alvast bedankt
  • harts zei:

    Hi Lars,

    Bij het verlengen van een jaarkaart krijg je een korting van 15%. Deze korting bij verlenging komt per 29 maart te vervallen. Weet je of hier iets anders voor in de plaats komt? Of zorgen dat de kaart voor die datum verlengd is?

    Alvast bedankt

    Hier hebben wij vooralsnog niets officieels over gehoord. Mocht dit zo zijn, dan is het inderdaad zaal om vóór die tijd te verlengen met de korting.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.