Restaurants reserveren

1789101113»

Reacties

  • ds09 zei:

    Goeiemiddag,

    Ik heb een vraagje over het ontbijt bij Plaza Garden. Ik heb een reservering voor de tweede shift van 09.45. Moet je daar dan al een stuk eerder zijn? En weten jullie welke figuren er langs komen tijdens het ontbijt. Bedankt!

    Tussen 9:30-9:45 is aan te raden. Voor lange tijd was het Tigger, Eeyore of Rabbit, Pinocchio, Gepetto, Captain Hook, and Smee. Maar recentelijk komt ook Scrooge McDuck regelmatig voorbij! Weet alleen niet wie hij vervangt.
  • ds09 zei:

    Goeiemiddag,

    Ik heb een vraagje over het ontbijt bij Plaza Garden. Ik heb een reservering voor de tweede shift van 09.45. Moet je daar dan al een stuk eerder zijn? En weten jullie welke figuren er langs komen tijdens het ontbijt. Bedankt!

    Normaal vragen ze je om 15 minuten vóór aanvang van de starttijd bij het restaurants aanwezig te zijn. Meestal zijn het Mickey en z'n vriendjes en/of Winnie the Pooh en z'n vriendjes, maar soms zijn er ook Peter Pan figuren aanwezig, zoals Hook en Smee. Het wisselt.
  • HI, ik heb al bij de boeking dineren met Disney figuren gereserveerd. Zie die alleen nergens bij tafelreserveringen staan. Klopt dat? Aangezien ik er ook al voor heb betaald.
  • HI, ik heb al bij de boeking dineren met Disney figuren gereserveerd. Zie die alleen nergens bij tafelreserveringen staan. Klopt dat? Aangezien ik er ook al voor heb betaald.

    Dat klopt. Als je maaltijden met Disney figuren bij het verblijf hebt toegevoegd tijdens het boeken, dan komen deze niet in het overzicht met restaurant reserveringen van de app te staan. De tafel is echter reeds via het verblijf bevestigd op de tijd die in de boekingsbevestiging staat vermeld, dus geen zorgen.
  • Kan je nog steeds ter plaatse in je disney hotel ontbijt reserveren en wat zijn de prijzen?
  • Kan je nog steeds ter plaatse in je disney hotel ontbijt reserveren en wat zijn de prijzen?

    Dat kan naar gelang beschikbaarheid. Prijzen zijn hier te vinden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris
  • september 2023 aangepast
    Ik heb voor 29/12 - 1/1 verschillende restaurants gereserveerd (Walts, Manhattan, Chez Remy, steakhouse, Silver Spur, PYM) waarbij voor diner om 19:30.

    Wat gebeurd er als er straks bekend wordt dat het park om 20u sluit? Wordt de reservering dan weggegooid?

    Edit: ik zie dat io voor diner Manhattan en the Steakhouse heb, die liggen niet in het park.
  • Ycagwyw zei:

    Ik heb voor 29/12 - 1/1 verschillende restaurants gereserveerd (Walts, Manhattan, Chez Remy, steakhouse, Silver Spur, PYM) waarbij voor diner om 19:30.

    Wat gebeurd er als er straks bekend wordt dat het park om 20u sluit? Wordt de reservering dan weggegooid?

    Edit: ik zie dat io voor diner Manhattan en the Steakhouse heb, die liggen niet in het park.

    De restaurants blijven altijd wat langer open dan de sluitingstijd van het desbetreffende park om ervoor te zorgen dat iedereen op z'n gemak kan dineren.
  • september 2023 aangepast
    Inmiddels staat er een melding op de 24e en 31e 'op 24 en 31 december worden 's avonds alleen exclusieve menu's geserveerd tegen een hogere prijs'. Wil je echter 's avonds reserveren is er niks (nog steeds of al?) beschikbaar.
  • Ycagwyw zei:

    Inmiddels staat er een melding op de 24e en 31e 'op 24 en 31 december worden 's avonds alleen exclusieve menu's geserveerd tegen een hogere prijs'. Wil je echter 's avonds reserveren is er niks (nog steeds of al?) beschikbaar.

    Die speciale dagen gaan pas later open qua restaurants (doorgaans vanaf 60 dagen vóór deze datum).
  • goeiemiddag,
    ik heb een hele tijd geleden gereserveerd voor het Silver Spur restaurant voor 21-11
    nu zie ik in de kalender staan dat die dan gesloten is.HIj staat wel bevestigd in mn app
    Enig idee of die kalender altijd klopt?
  • goeiemiddag,
    ik heb een hele tijd geleden gereserveerd voor het Silver Spur restaurant voor 21-11
    nu zie ik in de kalender staan dat die dan gesloten is.HIj staat wel bevestigd in mn app
    Enig idee of die kalender altijd klopt?

    Silver Spur is onlangs heropent na een lange sluiting en renovatie, dus dat restaurant zal open zijn in november. Zolang de reservering bevestigd staat in de app, kun je daar gewoon eten.
  • Restaurants voor 31-12 voor diner zijn te reserveren!
  • Wij gaan maand 27-11 tm woens 29-11 naar dlrp.

    Ik zou graag in een van de restaurants van de disneyparken willen eten maar deze zijn allen al vol … ligt het aan mij of ben ik gewoon echt te laat en moet ik uitwijken naar de restaurants in Disney Village. Van een jaar of tien terug kon je veelal wel ergens binnen lopen. Maar is die tijd nu echt voorbij?
  • Het is inderdaad erg druk met reserveringen voor restaurants, maar vaak kan je zonder reservering ook terecht, vaak op de wat minder geijkte tijden als 18:00 uur.
    Je kan ook https://www.dlptables.com/ gebruiken om in de gaten te houden of er wat vrij is. En vaak op de dag zelf de app in de gaten houden, gebeurd vaak dat er mensen niet op komen dagen
  • Goedemorgen,

    Ik ben aan het kijken om een tripje naar DLP te boeken voor in de meivakantie. Ik heb mijn zinnen gezet op het Disneyland hotel en als we het dan doen wil ik het goed doen dus doen we er ook meteen ontbijt bij. Daarover meteen vraag 1: Is dat met of zonder Disneyfiguren? Ik begreep alleen als je een Castle club kamer boekt, klopt dat? Het is voor mij een tijdje geleden dat we ontbijt in het hotel deden en ik heb geen idee meer hoe dat voorheen ging.

    Dan vraag 2: Mijn zoon is jarig tijdens ons verblijf, ik zou op zijn verjaardag ook graag willen dineren met Disneyfiguren en dan het liefst in het hotel. Ik twijfelde om de halfpension optie te nemen, maar ben een beetje bang dat het reserveren van het diner lastig wordt gezien de populariteit. Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in om een reservering te kunnen bemachtigen? ;-)
  • <
    Yvje zei:

    Goedemorgen,

    Ik ben aan het kijken om een tripje naar DLP te boeken voor in de meivakantie. Ik heb mijn zinnen gezet op het Disneyland hotel en als we het dan doen wil ik het goed doen dus doen we er ook meteen ontbijt bij. Daarover meteen vraag 1: Is dat met of zonder Disneyfiguren? Ik begreep alleen als je een Castle club kamer boekt, klopt dat? Het is voor mij een tijdje geleden dat we ontbijt in het hotel deden en ik heb geen idee meer hoe dat voorheen ging.

    Dan vraag 2: Mijn zoon is jarig tijdens ons verblijf, ik zou op zijn verjaardag ook graag willen dineren met Disneyfiguren en dan het liefst in het hotel. Ik twijfelde om de halfpension optie te nemen, maar ben een beetje bang dat het reserveren van het diner lastig wordt gezien de populariteit. Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in om een reservering te kunnen bemachtigen? ;-)

    In de Disneyland Hotel is het eten altijd met characters, dus dat komt goed hoor :-)
    Wat betreft reserveringen: als gast van het hotel heb je volgens mij soort van voorrang bij het reserveren van de conciërge vragen, zo hebben wij vroeger altijd een tafel in een volgeboekt restaurant gekregen
  • november 2023 aangepast
    Yvje zei:

    Goedemorgen,

    Ik ben aan het kijken om een tripje naar DLP te boeken voor in de meivakantie. Ik heb mijn zinnen gezet op het Disneyland hotel en als we het dan doen wil ik het goed doen dus doen we er ook meteen ontbijt bij. Daarover meteen vraag 1: Is dat met of zonder Disneyfiguren? Ik begreep alleen als je een Castle club kamer boekt, klopt dat? Het is voor mij een tijdje geleden dat we ontbijt in het hotel deden en ik heb geen idee meer hoe dat voorheen ging.

    Dan vraag 2: Mijn zoon is jarig tijdens ons verblijf, ik zou op zijn verjaardag ook graag willen dineren met Disneyfiguren en dan het liefst in het hotel. Ik twijfelde om de halfpension optie te nemen, maar ben een beetje bang dat het reserveren van het diner lastig wordt gezien de populariteit. Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in om een reservering te kunnen bemachtigen? ;-)

    Het ontbijt in het Disneyland Hotel is alleen voor Castle Club met prinsessen als het weer opent. Voorheen was het inderdaad voor iedereen met figuren net buiten het restaurant.

    Als je in het Disneyland Hotel verblijft kun je al via de app de restaurants van het hotel boeken (één met royal couples (tafelbediening), de ander met Mickey + friends (buffet). Of dat al vol is durf ik niet te zeggen, je kunt uiteraard alleen maar boeken voor de dagen dat je er slaapt!
  • mstaak zei:

    Wij gaan maand 27-11 tm woens 29-11 naar dlrp.

    Ik zou graag in een van de restaurants van de disneyparken willen eten maar deze zijn allen al vol … ligt het aan mij of ben ik gewoon echt te laat en moet ik uitwijken naar de restaurants in Disney Village. Van een jaar of tien terug kon je veelal wel ergens binnen lopen. Maar is die tijd nu echt voorbij?

    Beste is om dat al 2mnd vooraf te reserveren.
  • Als ik mijn reservering heb om 22:45 bij downtown hoelang mag je dan tafelen?
  • William zei:

    Als ik mijn reservering heb om 22:45 bij downtown hoelang mag je dan tafelen?

    Met het laatste tijdsblok in een restaurant heb je 1 uur de tijd om te eten.
  • Ik heb een arrangement van zondag tot en met dinsdag.

    Maar vermoedelijk ben ik zaterdagavond al in de buurt. Als ik zaterdagavond bij Manhattan wil eten en een tafel reserveer voor die avond, mag ik dan bij Hotel New York parkeren op vertoon van mijn reservering?
  • Ik heb een arrangement van zondag tot en met dinsdag.

    Maar vermoedelijk ben ik zaterdagavond al in de buurt. Als ik zaterdagavond bij Manhattan wil eten en een tafel reserveer voor die avond, mag ik dan bij Hotel New York parkeren op vertoon van mijn reservering?

    Nee, toegang tot de parkeerplaatsen van de Disney hotels is alleen op basis van een verblijf. Parkeer de auto in de Disney Village garage (of op de grote parkeerplaats bij de parken mocht je een jaarkaart met gratis parkeren hebben) en loop vervolgens naar Hotel New York om hier te dineren.
Log In of Registreer om te reageren.