Disneyland 2023

Iemand enig idee wanneer je kan boeken voor disneyland 2023? Nu loopt het maar tot maart/april. We willen graag gaan boeken voor na deze periode .

Reacties

  • yupyup zei:

    Iemand enig idee wanneer je kan boeken voor disneyland 2023? Nu loopt het maar tot maart/april. We willen graag gaan boeken voor na deze periode .

    Hoi yupyup,

    Op dit moment is niet bekend wanneer reserveringen voor de periode vanaf april 2023 open gaat, maar de verwachting is 'deze zomer'. Zodra wij meer informatie krijgen van Disney, laten we dat weten via onze social media kanalen. Als de boekingen open gaan, kan er hier worden geboekt: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    yupyup zei:

    Iemand enig idee wanneer je kan boeken voor disneyland 2023? Nu loopt het maar tot maart/april. We willen graag gaan boeken voor na deze periode .

    Hoi yupyup,

    Op dit moment is niet bekend wanneer reserveringen voor de periode vanaf april 2023 open gaat, maar de verwachting is 'deze zomer'. Zodra wij meer informatie krijgen van Disney, laten we dat weten via onze social media kanalen. Als de boekingen open gaan, kan er hier worden geboekt: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor je reactie. Dan wachten we nog ff af. Hopelijk het snel online .

    Valt me de laatste tijd op dat er weinig variatie zit in de aanbiedingen of eigenlijk gezegd geen variatie. Normaal had je nog vaker gratis nachten /gratis ontbijt of halfpension bijv. Is er een reden hiervoor?
  • yupyup zei:

    Bedankt voor je reactie. Dan wachten we nog ff af. Hopelijk het snel online .

    Valt me de laatste tijd op dat er weinig variatie zit in de aanbiedingen of eigenlijk gezegd geen variatie. Normaal had je nog vaker gratis nachten /gratis ontbijt of halfpension bijv. Is er een reden hiervoor?

    Graag gedaan! Disney is (voorlopig?) gestopt met 'oude' aanbiedingen, zoals de gratis nachten of gratis halfpension. In de regel is alleen de Vroegboekvoordeel actie nog beschikbaar met dynamische prijzen. Dit houdt in: Hoe vroeger je boekt, des te beter de prijs. Ieder hotel heeft een x-aantal kamers per 'prijsniveau' op alle aankomstdata. Als een bepaalde bezettingsgraad wordt bereikt, dan schakelt het systeem over naar een hogere prijs. Boek dus op tijd.
  • Wij hebben geboekt voor 3 dagen Hotel New York voor 17 tot en met 19 Januari 2023. Nu houd ik het entertainment aanbod regelmatig in de gaten maar zie nu alleen Disney D-light verschijnen. Weet iemand of het al bekend is of er ook een vuurwerk show gepland staat voor deze periode na kerst? Dankjewel alvast!
  • Wij hebben geboekt voor 3 dagen Hotel New York voor 17 tot en met 19 Januari 2023. Nu houd ik het entertainment aanbod regelmatig in de gaten maar zie nu alleen Disney D-light verschijnen. Weet iemand of het al bekend is of er ook een vuurwerk show gepland staat voor deze periode na kerst? Dankjewel alvast!

    Hoi MrsJudith,

    Disney Illuminations keert 9 januari 2023 weer terug met dagelijkse vuurwerkshows bij het kasteel. Momenteel is Disney Dreams of Christmas te zien. Dat moet nog aangepast worden in de app.
  • Moet je nog ergens reserveren voor op de foto te gaan met de disney/marvel figuren?
    Of mag je gewoon in de rij gaan staan?
  • Moet je nog ergens reserveren voor op de foto te gaan met de disney/marvel figuren?
    Of mag je gewoon in de rij gaan staan?

    Het Hero Training Center bij Avengers Campus in het Walt Disney Studios Park werkt met een reserveringssysteem via de app. Hier kun je kiezen welke superheld je wilt ontmoeten. Ontmoetingen met 'losse figuren' zijn ook mogelijk in het hele land zonder reservering, maar er zijn geen tijden bekend wanneer wie rondloopt.
  • Wellicht een heel domme vraag maar ik stel ze toch maar: wij gaan volgende week naar disneyland parijs en ik heb een arrangement (tickets+verblijf) voor 1 nacht. Nu zie ik in de disneyland app staan in mijn boeking dat de tickets geldig zijn van de dag van checkin tot 1 week verder. Wil dit dan zeggen dat ik ook later in die week er voor kan kiezen om die 2 dagen tickets op te nemen? (2 dagen gezien ik er dus 1 nacht verblijf en er tickets voor 2 dagen in het arrangement zitten). Ik blijf nl. nog voor de rest van de week dichtbij Disney (Marriott village d'ile de france) en zou dan kunnen kiezen voor de dagen dat het het mooiste weer is.
  • Wellicht een heel domme vraag maar ik stel ze toch maar: wij gaan volgende week naar disneyland parijs en ik heb een arrangement (tickets+verblijf) voor 1 nacht. Nu zie ik in de disneyland app staan in mijn boeking dat de tickets geldig zijn van de dag van checkin tot 1 week verder. Wil dit dan zeggen dat ik ook later in die week er voor kan kiezen om die 2 dagen tickets op te nemen? (2 dagen gezien ik er dus 1 nacht verblijf en er tickets voor 2 dagen in het arrangement zitten). Ik blijf nl. nog voor de rest van de week dichtbij Disney (Marriott village d'ile de france) en zou dan kunnen kiezen voor de dagen dat het het mooiste weer is.

    Nee, je tickets zijn alleen geldig voor de dagen van je Disney hotel verblijf.
  • Bizar dan toch waarom die data er effectief bij staan. nl. 20/2 tem 27/2...
  • Bizar dan toch waarom die data er effectief bij staan. nl. 20/2 tem 27/2...

    Inderdaad vreemd dat die data erin staan, want tickets als onderdeel van een verblijf zijn alleen op de dagen van het verblijf zelf geldig. Heb je een arrangement geboekt op room only met losse tickets?
  • Ik boekte gewoon via de website van disneyland parijs. Naar mijn weten zijn dat tickets en verblijf in 1. Ik heb nog eens in de app gekeken en bij 'mijn toegangstickets' staat: geldigheid van tickets: geldig van 20 feb tem 27 feb.
    Ik boekte dus enkel een arrangement 1 nacht van 20 op 21 feb.
  • Ik boekte gewoon via de website van disneyland parijs. Naar mijn weten zijn dat tickets en verblijf in 1. Ik heb nog eens in de app gekeken en bij 'mijn toegangstickets' staat: geldigheid van tickets: geldig van 20 feb tem 27 feb.
    Ik boekte dus enkel een arrangement 1 nacht van 20 op 21 feb.

    Waarschijnlijk is dit een fout in de koppeling met het boekingssysteem, want tickets als onderdeel van een arrangement zijn alleen die dagen die je hebt geboekt te gebruiken. Je zou dit ter plaatse tijdens het inchecken kunnen navragen.
  • Heb het bij meerdere mensen gezien, maar lijkt gewoon een glitch te zijn.
  • Weet iemand of je nog steeds met je MasterCard plekken kan reserveren voor shows en de parade?
  • ds09 zei:

    Weet iemand of je nog steeds met je MasterCard plekken kan reserveren voor shows en de parade?

    Ja, dat kan voor de Lion King show en Mickey and the Magician. Zeer beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus direct in de ochtend naar Guest Relations voor tickets.
Log In of Registreer om te reageren.