Jaarkaarten (algemene vragen)

1737476787982

Reacties

  • Hoi, ik heb opnieuw een vraagje ivm de jaarpas.
    Ik zou dus op 4-5-6 april met mijn dochter willen gaan maar zag dat die dagen momenteel niet als beschikbaar staan op de kalender.
    Nu had ik het idee om een dagticket te kopen voor 4/04, en deze diezelfde dag in het park te gaan omwisselen voor een jaarpas. We zouden 3 dagen verblijven in de centerparcs Villages Nature. Klopt het dat we dan sowieso toegang krijgen tot het park de dagen nadien, ookal kunnen we geen reservering maken en zijn deze dagen niet beschikbaar in de kalender?

    Alvast bedankt
  • BirgitA zei:

    Lars zei:

    BirgitA zei:

    Hoi! Als ik vandaag nog een Magic Plus jaarpas zou bestellen voor mij en mijn dochter, wilt dat dan zeggen dat de voordelen die ze momenteel opnoemen nog een gans jaar blijven gelden of zullen wij hier geen gebruik meer van kunnen maken? Aangezien we sowieso de eerste week van de paasvakantie zouden willen gaan leek het mij best deze nu nog te bestellen, voor de prijsstijging. Maar dat zal dan sowieso via de Franse website moeten lees ik hier, aangezien we er niet voor 30/03 raken?

    Hoi BirgitA,

    De huidige voorwaarden en prijzen lopen t/m 29 maart 2023. Als je nu online een jaarkaart als E-voucher aanschaft, dan zul je vóór 30 maart 2023 naar Disney moeten om deze om te zetten naar de definitieve jaarkaart. Lukt dat niet, dan kun je de jaarkaart per post aanvragen (via de Franse website) of je wacht tot de nieuwe voorwaarden en prijzen ingaan, maar als je dus nu nog wilt profiteren van de huidige prijzen, dan is alleen de optie via de Franse website beschikbaar.
    Bedankt voor de reactie.
    Ondertussen zie ik dat de dagen dat ik wil gaan (4-5-6 april) jammer genoeg niet meer reserveerbaar zijn met een jaarkaart, dus misschien toch beter nog wat wachten :(
    Als je in Disnryhotel verblijft, hoef je niet te reserveren.
  • BirgitA zei:

    Hoi, ik heb opnieuw een vraagje ivm de jaarpas.
    Ik zou dus op 4-5-6 april met mijn dochter willen gaan maar zag dat die dagen momenteel niet als beschikbaar staan op de kalender.
    Nu had ik het idee om een dagticket te kopen voor 4/04, en deze diezelfde dag in het park te gaan omwisselen voor een jaarpas. We zouden 3 dagen verblijven in de centerparcs Villages Nature. Klopt het dat we dan sowieso toegang krijgen tot het park de dagen nadien, ookal kunnen we geen reservering maken en zijn deze dagen niet beschikbaar in de kalender?

    Alvast bedankt

    In principe is de regel: enkel als je een compleet verblijf (met toegangstickets) bij Villages Nature via het Disney boekingssysteem hebt gereserveerd is gegarandeerde toegang mogelijk. Bij een losse reservering (bijvoorbeeld via Center Parcs zelf) niet. Er zijn echter al mensen die hebben aangegeven dat cast members bij de ingang van de parken op vertoon van de Villages Nature armband toegang verlenen, maar dat is dus niet de officiële regel.
  • Lars zei:

    BirgitA zei:

    Hoi, ik heb opnieuw een vraagje ivm de jaarpas.
    Ik zou dus op 4-5-6 april met mijn dochter willen gaan maar zag dat die dagen momenteel niet als beschikbaar staan op de kalender.
    Nu had ik het idee om een dagticket te kopen voor 4/04, en deze diezelfde dag in het park te gaan omwisselen voor een jaarpas. We zouden 3 dagen verblijven in de centerparcs Villages Nature. Klopt het dat we dan sowieso toegang krijgen tot het park de dagen nadien, ookal kunnen we geen reservering maken en zijn deze dagen niet beschikbaar in de kalender?

    Alvast bedankt

    In principe is de regel: enkel als je een compleet verblijf (met toegangstickets) bij Villages Nature via het Disney boekingssysteem hebt gereserveerd is gegarandeerde toegang mogelijk. Bij een losse reservering (bijvoorbeeld via Center Parcs zelf) niet. Er zijn echter al mensen die hebben aangegeven dat cast members bij de ingang van de parken op vertoon van de Villages Nature armband toegang verlenen, maar dat is dus niet de officiële regel.
    Hmm ok, een risico dus :(
    Bedankt voor je reactie.

    Kunnen jaarkaarten nog steeds alleen buiten het park aan de ingang van de studio's worden gekocht, of ondertussen ook terug in het park zelf? (waar de wachttijden hopelijk wat minder zijn?)
  • BirgitA zei:


    Hmm ok, een risico dus :(
    Bedankt voor je reactie.

    Kunnen jaarkaarten nog steeds alleen buiten het park aan de ingang van de studio's worden gekocht, of ondertussen ook terug in het park zelf? (waar de wachttijden hopelijk wat minder zijn?)

    Jaarkaarten kunnen alleen bij de BPA loketten naast de reguliere kassa's van het Walt Disney Studios Park worden aangeschaft. Er is geen kantoor meer voor jaarkaarthouders in het Disneyland Park.
  • CarmenV zei:

    Maar dan kan ik maar 1 dag reserveren toch? Dat is wel een risico.

    Yepp. Tenzij je voor je eerste bezoek in een Disneyhotel verblijft. Als je de volledige pas van te voren koopt, gaat de pas in op de dag van aankoop, al krijg je er wel een aantal dagen bij als compensatie voor het proces.
    Ik boek net een nacht Davy crocket voor 4 personen.
    2 hebben afgelopen donderdag jaarkaart gekocht.
    De andere 2 kopen dan een jaarkaart.
    Beweert telefoniste dat de 2 die al jaarkaart hadden zonder reserveren binnen mogen.
    En de 2, die dan een pas kopen alleen op dag van aankoop. En 2de dag moeten reserveren.
    Je krijgt toch magic pas van disneyhotel.
    Lijkt mij dat deze info niet klopt toch ?
  • Ik boek net een nacht Davy crocket voor 4 personen.
    2 hebben afgelopen donderdag jaarkaart gekocht.
    De andere 2 kopen dan een jaarkaart.
    Beweert telefoniste dat de 2 die al jaarkaart hadden zonder reserveren binnen mogen.
    En de 2, die dan een pas kopen alleen op dag van aankoop. En 2de dag moeten reserveren.
    Je krijgt toch magic pas van disneyhotel.
    Lijkt mij dat deze info niet klopt toch ?

    Dat lijkt inderdaad niet te kloppen, want toegang tot de parken met een jaarkaart in een Disney hotel is op basis van een MagicPass + geldige jaarkaart. Het maakt daarbij niet uit hoe 'oud' die jaarkaart is, zolang deze maar geldig is.
  • Hallo allemaal,
    We hebben jaarkaarten gekocht en gaan die komende vrijdag ophalen. We hebben die dag ook gereserveerd om het park in te gaan maar zie nu dat zaterdag en zondag er geen opties meer zijn om toegang te reserveren.
    Hebben jullie ervaring met het ophalen van jaarkaarten en dat ze daar gelijk 2 extra dagen reserveren? Ik zag dat ergens staan op een website.
  • Dani267 zei:

    Hallo allemaal,
    We hebben jaarkaarten gekocht en gaan die komende vrijdag ophalen. We hebben die dag ook gereserveerd om het park in te gaan maar zie nu dat zaterdag en zondag er geen opties meer zijn om toegang te reserveren.
    Hebben jullie ervaring met het ophalen van jaarkaarten en dat ze daar gelijk 2 extra dagen reserveren? Ik zag dat ergens staan op een website.

    De cast members bij de loketten van BPA kunnen reserveringen voor toegang maken zodra je de definitieve jaarkaart ontvangt, mnaar alleen op basis van beschikbaarheid. Als alles vol zit, krijg je geen toegang.
  • Hallo allemaal. Ik bezoek met mijn gezin jaarlijks disney. Nu zitten we er aan te denken om een jaarkaart aan te schaffen voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Ik lees veel over de beschikbaarheid van de tickets. Aangezien ik vakantiegebonden ben vraag ik me af of de kans groot is dat je na de voorjaarsvakantie nog plek heb voor de mei vakantie en na de mei nog plek voor minimaal 3 dagen zomer. Dit omdat je maar drie dagen per keer kan reserveren. Is dit optijd grnoeg om te reserveren voor de volgende vakantie?Als deze kans nihil is vraag ik me namelijk af of een jaarkaart handig zou zijn. Of dat ik het moet houden op de 4 dagen per jaar die we nu gaan. En hoe groot is de kans als je in de zomer een week op de camping verblijft je na die drie dagen nog kans heb om nog een keer naar binnen te kunnen in de daarop volgende dagen?
    Kan je als niet jaarkaarthouden inzicht krijgen in de beschikbaarheid kalender om zelf dit te bekijken of is dit geblokkeerd door disney?
    Ik ben bekend dat je wannerr je in een disneyhotel slaapt je wel naar binnen mag buiten de blockdagen. Nu zijn deze hotels room only in de vakanties neem ik aan vrij kostbaar. Weet iemand over welke prijzen we het dan hebben voor een crocket bijvoorbeeld.

    Gr linda
  • lin1985 zei:

    Hallo allemaal. Ik bezoek met mijn gezin jaarlijks disney. Nu zitten we er aan te denken om een jaarkaart aan te schaffen voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Ik lees veel over de beschikbaarheid van de tickets. Aangezien ik vakantiegebonden ben vraag ik me af of de kans groot is dat je na de voorjaarsvakantie nog plek heb voor de mei vakantie en na de mei nog plek voor minimaal 3 dagen zomer. Dit omdat je maar drie dagen per keer kan reserveren. Is dit optijd grnoeg om te reserveren voor de volgende vakantie?Als deze kans nihil is vraag ik me namelijk af of een jaarkaart handig zou zijn. Of dat ik het moet houden op de 4 dagen per jaar die we nu gaan. En hoe groot is de kans als je in de zomer een week op de camping verblijft je na die drie dagen nog kans heb om nog een keer naar binnen te kunnen in de daarop volgende dagen?
    Kan je als niet jaarkaarthouden inzicht krijgen in de beschikbaarheid kalender om zelf dit te bekijken of is dit geblokkeerd door disney?
    Ik ben bekend dat je wannerr je in een disneyhotel slaapt je wel naar binnen mag buiten de blockdagen. Nu zijn deze hotels room only in de vakanties neem ik aan vrij kostbaar. Weet iemand over welke prijzen we het dan hebben voor een crocket bijvoorbeeld.

    Gr linda

    Over het algemeen als je na de eerste trip in de vakantie gelijk reserveert voor de volgende vakantie is er geen probleem, tenzij je weekenden wilt gaan. Ze liggen ver genoeg apart. Naarmate dagen dichterbij komen wordt het lastiger.

    Voor meerdere dagen in de zomer is een pure gok, en kan soms pas heel laat door de wachtlijst heen komen als die al beschikbaar is. Ik zou dan kiezen om de vakantie op te splitsen tussen de camping and Davy Crockett om zo al je dagen binnen te komen. Prijzen zijn prima te doen als je maar ver genoeg van te voren boekt, maar als je nu nog moet boeken voor dit jaar dan zijn de prijzen inderdaad al vrij hoog. Voor een idee van room only prijzen kun je gewoon kijken naar booking.com, die prijzen schelen vaak niet heel veel.

    Beschikbaarheid is voor iedereen hier te zien!
    https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ap
  • lin1985 zei:

    Hallo allemaal. Ik bezoek met mijn gezin jaarlijks disney. Nu zitten we er aan te denken om een jaarkaart aan te schaffen voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Ik lees veel over de beschikbaarheid van de tickets. Aangezien ik vakantiegebonden ben vraag ik me af of de kans groot is dat je na de voorjaarsvakantie nog plek heb voor de mei vakantie en na de mei nog plek voor minimaal 3 dagen zomer. Dit omdat je maar drie dagen per keer kan reserveren. Is dit optijd grnoeg om te reserveren voor de volgende vakantie?Als deze kans nihil is vraag ik me namelijk af of een jaarkaart handig zou zijn. Of dat ik het moet houden op de 4 dagen per jaar die we nu gaan. En hoe groot is de kans als je in de zomer een week op de camping verblijft je na die drie dagen nog kans heb om nog een keer naar binnen te kunnen in de daarop volgende dagen?
    Kan je als niet jaarkaarthouden inzicht krijgen in de beschikbaarheid kalender om zelf dit te bekijken of is dit geblokkeerd door disney?
    Ik ben bekend dat je wannerr je in een disneyhotel slaapt je wel naar binnen mag buiten de blockdagen. Nu zijn deze hotels room only in de vakanties neem ik aan vrij kostbaar. Weet iemand over welke prijzen we het dan hebben voor een crocket bijvoorbeeld.

    Gr linda

    Hoi Linda,

    Zoals CarmenV al aangeeft is er vaak nog plek als je ver genoeg vooruit reserveert, behalve voor weekenden en feestdagen. Daarnaast kun je de reservering voor toegang omzeilen door een room only verblijf in de Disney hotels te boeken. Bekijk hiervoor aanbiedingen voor alle (Disney) hotels in en rondom Disneyland Paris via: https://bit.ly/3lwI7Ng

    Groetjes,
    Lars
  • BREAKING: Disneyland Paris is tijdelijk gestopt met de verkoop van naarkaarten ter voorbereiding op de komst van nieuwe varianten later dit jaar. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-stopt-verkoop-jaarkaarten-30-maart-2023
  • En wij dachten ons dagticket deze paasvakantie dan de dag erna om te ruilen voor een jaarpas. Is dat even een streep door de rekening :(
  • gelukkig kunnen bestaande AP houders hem nog wel verlengen, laat die van mij nou op 08-04-2023 aflopen, morgen snel maar even regelen :-)
  • Wordt voor mij waarschijnlijk spannend met een pas die eind juli afloopt! Misschien moet ik wel kiezen tussen vroeg verlengen en nog een jaar Infinity, of toch afwachten en verlengen met een nieuwe. We zullen zien!
  • Wij zijn express woensdag en donderdag daar geweest, en voor jongste zoon en vriendin jaarkaart gekocht.
    Oudste en ikzelf kochten er 2 weken geleden .
  • Misschien stoppen ze wel definitief met de jaarkaarten want dit slaat nergens op, waarom tijdelijk? Misschien om uit te proberen hoeveel tickets er dan los verkocht worden. Ze hebben al een heel jaar zich kunnen ontfermen over de voorwaarden vd jaarkaart dus dat kan het probleem niet zijn. De M staat tegenwoordig niet meer voor Magic maar eerder voor Money🙈
  • Misschien stoppen ze wel definitief met de jaarkaarten want dit slaat nergens op, waarom tijdelijk? Misschien om uit te proberen hoeveel tickets er dan los verkocht worden. Ze hebben al een heel jaar zich kunnen ontfermen over de voorwaarden vd jaarkaart dus dat kan het probleem niet zijn. De M staat tegenwoordig niet meer voor Magic maar eerder voor Money🙈

    DLP volgt dezelfde strategie als DLR en WDW met een tijdelijke stop van jaarkaarten en daarna de introductie van nieuwe varianten. Daarnaast is recent een nieuwe digital manager aangesteld die ervoor moet gaan zorgen dat alles, inclusief jaarkaarten, gedigitaliseerd gaat worden via de app.

    Hopelijk stapt DLP over op My Disney Experience uit de Amerikaanse resorts (MagicBands anyone?). De Fransen wilden destijds perse een eigen app maken, terwijl de blueprint voor de app uit DLR en WDW gewoon beschikbaar is... Tijd om de overstap te maken naar mijn mening.
  • Lars zei:

    Misschien stoppen ze wel definitief met de jaarkaarten want dit slaat nergens op, waarom tijdelijk? Misschien om uit te proberen hoeveel tickets er dan los verkocht worden. Ze hebben al een heel jaar zich kunnen ontfermen over de voorwaarden vd jaarkaart dus dat kan het probleem niet zijn. De M staat tegenwoordig niet meer voor Magic maar eerder voor Money🙈

    DLP volgt dezelfde strategie als DLR en WDW met een tijdelijke stop van jaarkaarten en daarna de introductie van nieuwe varianten. Daarnaast is recent een nieuwe digital manager aangesteld die ervoor moet gaan zorgen dat alles, inclusief jaarkaarten, gedigitaliseerd gaat worden via de app.

    Hopelijk stapt DLP over op My Disney Experience uit de Amerikaanse resorts (MagicBands anyone?). De Fransen wilden destijds perse een eigen app maken, terwijl de blueprint voor de app uit DLR en WDW gewoon beschikbaar is... Tijd om de overstap te maken naar mijn mening.
    Daar heb je gelijk in, Lars
  • Wat ik niet helemaal 100% uit de berichtgeving kan halen is of iedereen met een geldig AP nu evengoed de optie krijgt om te verlengen als de geldigheid tot bijvoorbeeld juni loopt, zoals bij Carmenv ( en ook mijn dochter haar AP). De verlenging zou dan pas in ons geval 14 april gedaan kunnen worden op zijn vroegst. @Lars heb jij hier iets over gehoord?
  • mcjas zei:

    Wat ik niet helemaal 100% uit de berichtgeving kan halen is of iedereen met een geldig AP nu evengoed de optie krijgt om te verlengen als de geldigheid tot bijvoorbeeld juni loopt, zoals bij Carmenv ( en ook mijn dochter haar AP). De verlenging zou dan pas in ons geval 14 april gedaan kunnen worden op zijn vroegst. @Lars heb jij hier iets over gehoord?

    Alle bestaande jaarkaartenhouders kunnen onder de huidige voorwaarden verlengen vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum.
  • maart 2023 aangepast
    Lars zei:

    Misschien stoppen ze wel definitief met de jaarkaarten want dit slaat nergens op, waarom tijdelijk? Misschien om uit te proberen hoeveel tickets er dan los verkocht worden. Ze hebben al een heel jaar zich kunnen ontfermen over de voorwaarden vd jaarkaart dus dat kan het probleem niet zijn. De M staat tegenwoordig niet meer voor Magic maar eerder voor Money🙈

    DLP volgt dezelfde strategie als DLR en WDW met een tijdelijke stop van jaarkaarten en daarna de introductie van nieuwe varianten. Daarnaast is recent een nieuwe digital manager aangesteld die ervoor moet gaan zorgen dat alles, inclusief jaarkaarten, gedigitaliseerd gaat worden via de app.

    Hopelijk stapt DLP over op My Disney Experience uit de Amerikaanse resorts (MagicBands anyone?). De Fransen wilden destijds perse een eigen app maken, terwijl de blueprint voor de app uit DLR en WDW gewoon beschikbaar is... Tijd om de overstap te maken naar mijn mening.
    Hoi Lars,

    Heb je enig idee hoe lang zo'n overstap kan duren?

    Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Disneyland, o.a. over het vóór 29 maart in het park aanwezig moeten zijn om de tijdelijke pas om te zetten in een definitieve pas. Dit ging bij ons niet meer lukken, dus er werd aangeraden om dagkaarten te kopen waarvan het bedrag wordt verrekend bij aanschaf van een jaarkaart in het park. Ik heb de dagkaarten gekocht, maar nu blijkt deze informatie dus niet te kloppen en het gaat me eigenlijk een beetje ver om 114 euro pp te betalen voor één dagje Disney.
  • Lotte zei:

    Hoi Lars,

    Heb je enig idee hoe lang zo'n overstap kan duren?

    Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Disneyland, o.a. over het vóór 29 maart in het park aanwezig moeten zijn om de tijdelijke pas om te zetten in een definitieve pas. Dit ging bij ons niet meer lukken, dus er werd aangeraden om dagkaarten te kopen waarvan het bedrag wordt verrekend bij aanschaf van een jaarkaart in het park. Ik heb de dagkaarten gekocht, maar nu blijkt deze informatie dus niet te kloppen en het gaat me eigenlijk een beetje ver om 114 euro pp te betalen voor één dagje Disney.

    Oh dat is een meerjarenplan ben ik bang. Dagkaarten kun je tot 3 dagen vóór gebruik kosteloos annuleren met volledige terugbetaling. Blijft een regulier arrangement met toegangstickets in de Disney hotels over als je meerdere dagen wilt gaan via de Vroegboekvoordeel aanbieding (en eveneens gratis annuleren tot 7 dagen vóór aankomst) via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.
  • Lars zei:

    Lotte zei:

    Hoi Lars,

    Heb je enig idee hoe lang zo'n overstap kan duren?

    Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Disneyland, o.a. over het vóór 29 maart in het park aanwezig moeten zijn om de tijdelijke pas om te zetten in een definitieve pas. Dit ging bij ons niet meer lukken, dus er werd aangeraden om dagkaarten te kopen waarvan het bedrag wordt verrekend bij aanschaf van een jaarkaart in het park. Ik heb de dagkaarten gekocht, maar nu blijkt deze informatie dus niet te kloppen en het gaat me eigenlijk een beetje ver om 114 euro pp te betalen voor één dagje Disney.

    Oh dat is een meerjarenplan ben ik bang. Dagkaarten kun je tot 3 dagen vóór gebruik kosteloos annuleren met volledige terugbetaling. Blijft een regulier arrangement met toegangstickets in de Disney hotels over als je meerdere dagen wilt gaan via de Vroegboekvoordeel aanbieding (en eveneens gratis annuleren tot 7 dagen vóór aankomst) via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.
    Oh jeetje, maar de jaarkaarten blijven toch niet al die tijd weg hoop ik?
  • Lotte zei:



    Oh jeetje, maar de jaarkaarten blijven toch niet al die tijd weg hoop ik?

    Op dit moment geeft Disney aan dat er later dit jaar (lees: najaar/winter) nieuwe varianten worden geïntroduceerd, waarschijnlijk in navolging van de "Keys" uit Disneyland Resort, maar dat wordt pas later bekendgemaakt. Ik doelde met het meerjarenplan op de komst van My Disney Experience.
  • Lars zei:

    Misschien stoppen ze wel definitief met de jaarkaarten want dit slaat nergens op, waarom tijdelijk? Misschien om uit te proberen hoeveel tickets er dan los verkocht worden. Ze hebben al een heel jaar zich kunnen ontfermen over de voorwaarden vd jaarkaart dus dat kan het probleem niet zijn. De M staat tegenwoordig niet meer voor Magic maar eerder voor Money🙈

    DLP volgt dezelfde strategie als DLR en WDW met een tijdelijke stop van jaarkaarten en daarna de introductie van nieuwe varianten. Daarnaast is recent een nieuwe digital manager aangesteld die ervoor moet gaan zorgen dat alles, inclusief jaarkaarten, gedigitaliseerd gaat worden via de app.

    Hopelijk stapt DLP over op My Disney Experience uit de Amerikaanse resorts (MagicBands anyone?). De Fransen wilden destijds perse een eigen app maken, terwijl de blueprint voor de app uit DLR en WDW gewoon beschikbaar is... Tijd om de overstap te maken naar mijn mening.
    Ik had het er gister in dlp nog over hoe handig het zou zijn als we onze jaarpas en boekingen aan onze magic band konden koppelen.
  • Magic Bands in Parijs zouden alleen kunnen zonder het GPS tracking gedeelte, want dat mag daar niet, dus dan zouden ze compleet nieuwe moeten gaan ontwikkelen. Dat zie ik zo gauw niet gebeuren, al zou ik ze liever hebben dan een digitale pas in m'n app. (Ik wil geen digitale pas :'()

    Geruchten gaan dat in de zomer de nieuwe passen komen, vandaar mijn dilemma van wat te doen. Verlengen in mei /juni of wachten tot juli en hopen dat de nieuwe er al zijn en qua voorwaarden niet slechter. (verlengen van bestaande passen mag trouwens sowieso @mcjas !) We zullen het gaan zien!
  • Volgens dlp zijn ze bezig aan een heel nieuw assortiment jaarkaarten beter afgestemd op de vraag van bezoekers. Huidige jaarpashouders kunnen wel nog vernieuwen... Naar wat dan precies? Waarom niet iedereen tegelijkertijd omschakelen naar de nieuwe jaarkaarten als ze er zijn? Wat gaan ze doen met mensen die in juli verlengen en de nieuwe kaarten zijn er nog niet, in december tegen die mensen zeggen dat er plots weer nieuwe voorwaarden zijn, take it or leave it?( zoals met de priority card gelinkt ad jaarkaart destijds) , of blijft er dan een overgangsjaar met voor sommige de oude voorwaarden en voor sommige de nieuwe? Dat is praktisch toch niet haalbaar?
  • Volgens dlp zijn ze bezig aan een heel nieuw assortiment jaarkaarten beter afgestemd op de vraag van bezoekers. Huidige jaarpashouders kunnen wel nog vernieuwen... Naar wat dan precies? Waarom niet iedereen tegelijkertijd omschakelen naar de nieuwe jaarkaarten als ze er zijn? Wat gaan ze doen met mensen die in juli verlengen en de nieuwe kaarten zijn er nog niet, in december tegen die mensen zeggen dat er plots weer nieuwe voorwaarden zijn, take it or leave it?( zoals met de priority card gelinkt ad jaarkaart destijds) , of blijft er dan een overgangsjaar met voor sommige de oude voorwaarden en voor sommige de nieuwe? Dat is praktisch toch niet haalbaar?

    Nu verleng je nog gewoon wat je nu hebt. Er zal een overgangsperiode zijn, ja, maar je kunt er ook voor kiezen om je pas om te zetten naar een nieuwe (en eventueel verschil bijbetalen). Ze kunnen niet iedereen tegelijk omschakelen, want alle geldigheidsdata lopen door elkaar heen. Als ze je pas zelf om zouden zetten naar een nieuwe word je gedwongen de nieuwe voorwaarden te accepteren. T&Cs kunnen ze veranderen, maar ze kunnen niet je pas afkappen zonder geld terug te geven/maandelijkse betalingen te stoppen.
Log In of Registreer om te reageren.