Privilege tickets

1678911

Reacties

  • CarmenV zei:

    Wooohh!!

    dotty03 zei:

    Vraagje . Tot hoe laat kan je de privileged tickets ophalen ? Wij komen rond 2 uur aan.

    Is open tot 17:00!
    Ok top dank je wel ☺️
  • Kun je een gemaakte reservering voor een privilege ticket ook weer annuleren?
    Met magic plus mag je bijv 10x per jaar een magic plus ticket boeken, per gereserveerde kaart gaat daar 1x vanaf, krijg je dat dan weer bijgeschreven als je annuleert?
  • steef zei:

    Kun je een gemaakte reservering voor een privilege ticket ook weer annuleren?
    Met magic plus mag je bijv 10x per jaar een magic plus ticket boeken, per gereserveerde kaart gaat daar 1x vanaf, krijg je dat dan weer bijgeschreven als je annuleert?

    Yepp, kunnen geannuleerd worden! En dan worden ze uiteraard weer bijgeschreven.
  • Iemand een idee wanneer het mogelijk wordt om privilege tickets voor April 2023 te reserveren?
  • rene65 zei:

    Iemand een idee wanneer het mogelijk wordt om privilege tickets voor April 2023 te reserveren?

    Doorgaans 1-2 maanden op voorhand, dus waarschijnlijk gaan die data deze maand open.
  • Goedemorgen,

    Kan iemand anders al wel te reserveren dagen voor april zien? Bij mij staan ze nog grijs...

    Groet
    Danny
  • dan80 zei:

    Goedemorgen,

    Kan iemand anders al wel te reserveren dagen voor april zien? Bij mij staan ze nog grijs...

    Groet
    Danny

    Nee ik ook nog niet helaas
    Duurt wel erg lang
  • De verwachting is dat die pas na 29 maart beschikbaar zullen zijn wegens de herziening van de Terms & Conditions. Hoop dat ze ze toch eerder opengooien!
  • Disney heeft zojuist de Privilege Tickets vrijgegeven t/m mei 2023 via: https://pass-annuel.disneylandparis.com/connect.php?mk=en
  • Thanks!
    Echter zijn de dagen blauw gekleurd (dus beschikbaar) maar als ik erop klik kan ik niet kiezen voor privilege tickets. Hebben jullie hetzelfde problemen?
    Is overigens niet bij alle dagen het geval. Ik kon 26-april reserveren maar 24 en 25 niet.
  • dan80 zei:

    Thanks!
    Echter zijn de dagen blauw gekleurd (dus beschikbaar) maar als ik erop klik kan ik niet kiezen voor privilege tickets. Hebben jullie hetzelfde problemen?
    Is overigens niet bij alle dagen het geval. Ik kon 26-april reserveren maar 24 en 25 niet.

    Ik kan de 24e en 25e gewoon privilege tickets reserveren, wat raar!
  • Goededag Allen,

    Gister mijn Infinity jaarkaart binnen gekregen(via de Franse site besteld op 24 februari ).
    Natuurlijk ben ik gelijk gaan reserveren voor 19 en 20 mei maar hij zit vol , zelfs geen mogelijkheid om op de wachtlijst te komen.
    Nu kon ik wel privelegetickets boeken voor die datums(???). Kan ik op vertoon van mijn jaarkaart zonder reservering wel privelegetickets kopen en zelf gebruiken. Mijn trip is helemaal geboekt, hotel, treinkaartjes, vrij van werk , oppas voor de hondjes dus andere datum is geen optie.
  • Goededag Allen,

    Gister mijn Infinity jaarkaart binnen gekregen(via de Franse site besteld op 24 februari ).
    Natuurlijk ben ik gelijk gaan reserveren voor 19 en 20 mei maar hij zit vol , zelfs geen mogelijkheid om op de wachtlijst te komen.
    Nu kon ik wel privelegetickets boeken voor die datums(???). Kan ik op vertoon van mijn jaarkaart zonder reservering wel privelegetickets kopen en zelf gebruiken. Mijn trip is helemaal geboekt, hotel, treinkaartjes, vrij van werk , oppas voor de hondjes dus andere datum is geen optie.

    Goede vraag. Ik denk zolang het geen blockdag is, zou je voor jezelf een Privilege Ticket kunnen kopen, maar zeker weten doe ik dat niet. Waarschijnlijk een goed idee om DLP even een privébericht te sturen via hun social media kanalen.
  • Veel mensen kopen voor zichzelf privilege tickets om alsnog binnen te komen. Zelden wordt dat tegengehouden.
  • CarmenV zei:

    Veel mensen kopen voor zichzelf privilege tickets om alsnog binnen te komen. Zelden wordt dat tegengehouden.

    Kijk aan. Dat is goed om te horen. Check, @Siminnie .
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Veel mensen kopen voor zichzelf privilege tickets om alsnog binnen te komen. Zelden wordt dat tegengehouden.

    Kijk aan. Dat is goed om te horen. Check, @Siminnie .
    Ik ga het uitproberen in mei. 😊
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Veel mensen kopen voor zichzelf privilege tickets om alsnog binnen te komen. Zelden wordt dat tegengehouden.

    Kijk aan. Dat is goed om te horen. Check, @Siminnie .
    Ik ga het uitproberen in mei. 😊
    Net gecheckt, ik kan reserveren voor de data's die ik wou, dus ik hoef het geen privelegetickets meer te kopen voor me zelf. Ben zo happy dat ik mijn nieuwe jaarkaart kan gebruiken en niet extra kosten heb. Bedankt voor de adviezen
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    Veel mensen kopen voor zichzelf privilege tickets om alsnog binnen te komen. Zelden wordt dat tegengehouden.

    Kijk aan. Dat is goed om te horen. Check, @Siminnie .
    Ik ga het uitproberen in mei. 😊
    Net gecheckt, ik kan reserveren voor de data's die ik wou, dus ik hoef het geen privelegetickets meer te kopen voor me zelf. Ben zo happy dat ik mijn nieuwe jaarkaart kan gebruiken en niet extra kosten heb. Bedankt voor de adviezen
    Je kan zeker voor jezelf een privilegeticket kopen. Heb ik vorig jaar in november ook gedaan omdat de data voor jaarkaarten al vol was. Ik kon toen wel in de wachtlijst. Uitgebreid met Disney over gemaild toen en ook dit advies gekregen! Gelukkig kreeg ik twee weken voor reisdatum bericht dat er plek was met de jaarkaart, dus toen de privilegekaart geannuleerd.
  • Hallo Lars,

    Ik heb iets geks, met mijn nieuwe pas die 20/04/2023 ingaat kan ik niet inloggen en privilegetickets reserveren , maar met mijn oude pas die nu nog geldig is kan ik wel reserveringen maken, ook voor data waarbij die pas dan verlopen is. Betekend dit dat ik privilegetickets kan bestellen ook als mijn pas al verlopen is ? Neem beide passen wel mee bij het ophalen, maar wel verwarrend.
  • ossio zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb iets geks, met mijn nieuwe pas die 20/04/2023 ingaat kan ik niet inloggen en privilegetickets reserveren , maar met mijn oude pas die nu nog geldig is kan ik wel reserveringen maken, ook voor data waarbij die pas dan verlopen is. Betekend dit dat ik privilegetickets kan bestellen ook als mijn pas al verlopen is ? Neem beide passen wel mee bij het ophalen, maar wel verwarrend.

    Voor zover ik weet moet je echt met de pas die op die datum geldig is je tickets reserveren, aangezien ze de pas scannen en zien of er gereserveerd is, maar het portaal opent pas als je nieuwe pas ingaat helaas.
  • dan80 zei:

    Thanks!
    Echter zijn de dagen blauw gekleurd (dus beschikbaar) maar als ik erop klik kan ik niet kiezen voor privilege tickets. Hebben jullie hetzelfde problemen?
    Is overigens niet bij alle dagen het geval. Ik kon 26-april reserveren maar 24 en 25 niet.

    Ik had hetzelfde, met de edge browser lukte het vreemd genoeg wel :) , terwijl Google Chrome problemen bleef geven.
  • CarmenV zei:

    ossio zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb iets geks, met mijn nieuwe pas die 20/04/2023 ingaat kan ik niet inloggen en privilegetickets reserveren , maar met mijn oude pas die nu nog geldig is kan ik wel reserveringen maken, ook voor data waarbij die pas dan verlopen is. Betekend dit dat ik privilegetickets kan bestellen ook als mijn pas al verlopen is ? Neem beide passen wel mee bij het ophalen, maar wel verwarrend.

    Voor zover ik weet moet je echt met de pas die op die datum geldig is je tickets reserveren, aangezien ze de pas scannen en zien of er gereserveerd is, maar het portaal opent pas als je nieuwe pas ingaat helaas.
    Dank, voor de zekerheid maar gereserveerd op de magic plus jaarpas van een reisgenoot.
  • CarmenV zei:

    ossio zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb iets geks, met mijn nieuwe pas die 20/04/2023 ingaat kan ik niet inloggen en privilegetickets reserveren , maar met mijn oude pas die nu nog geldig is kan ik wel reserveringen maken, ook voor data waarbij die pas dan verlopen is. Betekend dit dat ik privilegetickets kan bestellen ook als mijn pas al verlopen is ? Neem beide passen wel mee bij het ophalen, maar wel verwarrend.

    Voor zover ik weet moet je echt met de pas die op die datum geldig is je tickets reserveren, aangezien ze de pas scannen en zien of er gereserveerd is, maar het portaal opent pas als je nieuwe pas ingaat helaas.
    Ik kreeg dit antwoord van Disney, Blijkbaar kan je dus toch met de oude bestellen en met de nieuwe ophalen.

    I thank you very much for your e mail and for the interest to come in Disneyland Paris.

    I confirm you that you can pre-book your privileges tickets by the older one pass and when you receive your email confirmation please bring these one when you will go to the office at the WALT DISNEY STUDIOS to buy with the new annual pass.

    And you bring both cards this time exactly

    We remain at your disposal for any other inquiries
  • Dat is goed om te horen. Thanks voor de info, @ossio !
  • Super om te weten, thanks!
  • mei 2023 aangepast
    ossio zei:

    CarmenV zei:

    ossio zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb iets geks, met mijn nieuwe pas die 20/04/2023 ingaat kan ik niet inloggen en privilegetickets reserveren , maar met mijn oude pas die nu nog geldig is kan ik wel reserveringen maken, ook voor data waarbij die pas dan verlopen is. Betekend dit dat ik privilegetickets kan bestellen ook als mijn pas al verlopen is ? Neem beide passen wel mee bij het ophalen, maar wel verwarrend.

    Voor zover ik weet moet je echt met de pas die op die datum geldig is je tickets reserveren, aangezien ze de pas scannen en zien of er gereserveerd is, maar het portaal opent pas als je nieuwe pas ingaat helaas.
    Ik kreeg dit antwoord van Disney, Blijkbaar kan je dus toch met de oude bestellen en met de nieuwe ophalen.

    I thank you very much for your e mail and for the interest to come in Disneyland Paris.

    I confirm you that you can pre-book your privileges tickets by the older one pass and when you receive your email confirmation please bring these one when you will go to the office at the WALT DISNEY STUDIOS to buy with the new annual pass.

    And you bring both cards this time exactly

    We remain at your disposal for any other inquiries

    Sorry, ben nieuw hier, hoi 🙈
    Ik heb dit nu ook aan de hand, heb ongeveer dezelfde reactie aan de telefoon gehad en via chat, maar m’n onzekere zelve heeft schrik dat we daar gaan staan en dat ze moeilijk gaan doen.
    Deden ze moeilijk bij jou @ossio ?
  • ossio zei:

    CarmenV zei:

    ossio zei:

    Hallo Lars,

    Ik heb iets geks, met mijn nieuwe pas die 20/04/2023 ingaat kan ik niet inloggen en privilegetickets reserveren , maar met mijn oude pas die nu nog geldig is kan ik wel reserveringen maken, ook voor data waarbij die pas dan verlopen is. Betekend dit dat ik privilegetickets kan bestellen ook als mijn pas al verlopen is ? Neem beide passen wel mee bij het ophalen, maar wel verwarrend.

    Voor zover ik weet moet je echt met de pas die op die datum geldig is je tickets reserveren, aangezien ze de pas scannen en zien of er gereserveerd is, maar het portaal opent pas als je nieuwe pas ingaat helaas.
    Ik kreeg dit antwoord van Disney, Blijkbaar kan je dus toch met de oude bestellen en met de nieuwe ophalen.

    I thank you very much for your e mail and for the interest to come in Disneyland Paris.

    I confirm you that you can pre-book your privileges tickets by the older one pass and when you receive your email confirmation please bring these one when you will go to the office at the WALT DISNEY STUDIOS to buy with the new annual pass.

    And you bring both cards this time exactly

    We remain at your disposal for any other inquiries

    Sorry, ben nieuw hier, hoi 🙈
    Ik heb dit nu ook aan de hand, heb ongeveer dezelfde reactie aan de telefoon gehad en via chat, maar m’n onzekere zelve heeft schrik dat we daar gaan staan en dat ze moeilijk gaan doen.
    Deden ze moeilijk bij jou @ossio ?
    nee deden helemaal niet moeilijk, ze vroegen wel om de nieuwe pas die moet je dan wel bij je hebben.
  • Weet iemand of de rijen voor de vrienden tickets nog steeds zo lamlendig lang zijn bij de kassa?
  • William zei:

    Weet iemand of de rijen voor de vrienden tickets nog steeds zo lamlendig lang zijn bij de kassa?

    Die zijn nog steeds lang ja vanwege het feit dat ze met deze tickets gaan stoppen als de laatste 'oude' jaarkaart is komen te vervallen, dus iedereen wilt er het maximale uithalen.
  • ik voel me heel stom maar ik kon net al niet eens mijn eigen account terugvinden of gereserveerde data.
    dat is allemaal weer gelukt, maar kun je uberhaubt nu nog wel privelege tickets boeken? ik kan het echt niet vinden...
    (we gaan in november doordeweeks)
    en ik lees over lange wachtrijen,is het nog wel echt de moeite waard om dit dan te doen?
Log In of Registreer om te reageren.