Disney hotel boeken met jaarkaart

12346»

Reacties

  • Ik wil graag wat extra uitleg over jaarkaarthouders in een disneyhotel.
    Ik reserveer een kamer in magic circus hotel, zonder entreekaarten. Krijg ik dan een magic pass? En kan ik dan naar binnen samen met mijn magic pass en infinity jaarkaart zonder te reserveren op het platform
  • Volgens mij is Magic circus een partnerhotel en geen echt disney hotel en heb je dus geen Magic pass en moet je verplicht reserveren. Maar ik kan me vergissen ?
  • Het antwoord van tinkebel klopt. Alleen als je verblijft in één van de "echte" DLP-hotels (Disneyland Hotel, Disney's Hotel New York - The Art of Marvel, Disney's Newport Bay Club, Disney's Sequoia Lodge, Disney's Hotel Cheyenne, Disney's Hotel Santa Fe, Disney's Davy Crockett Ranch) krijg je een Magic Pass.
    Met die Magic Pass en je jaarkaart kun je inderdaad zonder te reserveren de parken in.
  • Dat is balen.
    Ik dacht dat Magic Circus er ook bij hoorde.

  • Mijn vader heeft een Magic Plus en ik heb een Infinity jaarkaart. Nu willen we volgend jaar in de zomer met het hele gezin (vader, moeder, broer met kids en ik met mijn zoontje) naar Disneyland. Met het huidige reserveringssysteem is dat wel een lastige situatie.
    We zaten nu te bedenken om voor mijn broer met zijn kids een arrangement te boeken, zodat toegang zeker is. Is het nu ook zo dat ik, naast eventuele reserveringen voor het park, een Disneyhotel kan boeken met mijn jaarkaart en dat we dan ook zeker toegang hebben? Als dat zo is, zouden we in ieder geval dat tripje vast kunnen boeken en kan ik in de tussentijd ook gewoon nog dagtripjes maken waar ik voor moet reserveren.
  • Mijn vader heeft een Magic Plus en ik heb een Infinity jaarkaart. Nu willen we volgend jaar in de zomer met het hele gezin (vader, moeder, broer met kids en ik met mijn zoontje) naar Disneyland. Met het huidige reserveringssysteem is dat wel een lastige situatie.
    We zaten nu te bedenken om voor mijn broer met zijn kids een arrangement te boeken, zodat toegang zeker is. Is het nu ook zo dat ik, naast eventuele reserveringen voor het park, een Disneyhotel kan boeken met mijn jaarkaart en dat we dan ook zeker toegang hebben? Als dat zo is, zouden we in ieder geval dat tripje vast kunnen boeken en kan ik in de tussentijd ook gewoon nog dagtripjes maken waar ik voor moet reserveren.

    Ja, dat is correct. Jaarkaarthouders die verblijven in een Disney hotel hebben gegarandeerd toegang en hoeven geen extra reserveringen te maken. Voor je broer en de kids zou ik inderdaad een regulier arrangement boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Voor jullie als jaarkaarthouders moet je dan bellen met de Disney reserveringslijn voor een room only verblijf.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, heeft iemand onlangs gebeld met de Disney lijn om de korting op te vragen bij een Disney hotel met een magic plus kaart? Is het de moeite waard ? Ik ga nu naar campenille maar het is de 65ste verjaardag van mijn moeder dat weekend en ik wil kijken om toch naar een Disney hotel te gaan …
    Iemand ?
  • Bellen is altijd de moeite waard, maar het verschil is vaak te verwaarlozen in mijn ervaring. Heb zelfs voor september voor mijn vader een kamer met tickets geboekt omdat dat goedkoper was dan room only met Infinity rate, laat staan dat we daarna nog privilege tickets voor hem moesten gaan halen, haha!
  • Hi all,

    Heeft een van jullie al eens een partnerhotel geboekt met Infinity korting? Kan dat?
  • Hi all,

    Heeft een van jullie al eens een partnerhotel geboekt met Infinity korting? Kan dat?

    Nee, dat gaat niet. Jaarkaartkorting is alleen beschikbaar in de Disney hotels.
  • Lars zei:

    Hugo zei:

    Even een check: is het nog steeds mogelijk om bij een betaalde boeking een jaarkaarthouder gratis toe te voegen bij inchecken?

    Voor zover wij weten is dat nog steeds mogelijk met enkel de betaling van de verplichte Franse toeristenbelasting.

    Groetjes,
    Lars
    Hi Lars,

    Weet jij of dit nog steeds het geval is? Ik heb vanmorgen gebeld met ze, om te vragen voor Infinity verblijf voor 2 nachten. En de korting t.o.v. bv. booking.com is slechts 20 euro (2 volwassenen en 4 kids met jaarkaarten). Als ik 1 volwassene selecteer kan ik via Booking.com (en ws. ook via henzelf) meer dan €100 goedkoper uit zijn.

    Hoor het graag!
    Gr. Frank
  • frkzr zei:

    Hi Lars,

    Weet jij of dit nog steeds het geval is? Ik heb vanmorgen gebeld met ze, om te vragen voor Infinity verblijf voor 2 nachten. En de korting t.o.v. bv. booking.com is slechts 20 euro (2 volwassenen en 4 kids met jaarkaarten). Als ik 1 volwassene selecteer kan ik via Booking.com (en ws. ook via henzelf) meer dan €100 goedkoper uit zijn.

    Hoor het graag!
    Gr. Frank

    Het loont altijd om de prijzen via Disney te vergelijken met andere aanbieders van room only verblijven. Check ook onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen voor accommodaties in en rondom Disneyland Paris op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
  • Lars zei:

    frkzr zei:

    Hi Lars,

    Weet jij of dit nog steeds het geval is? Ik heb vanmorgen gebeld met ze, om te vragen voor Infinity verblijf voor 2 nachten. En de korting t.o.v. bv. booking.com is slechts 20 euro (2 volwassenen en 4 kids met jaarkaarten). Als ik 1 volwassene selecteer kan ik via Booking.com (en ws. ook via henzelf) meer dan €100 goedkoper uit zijn.

    Hoor het graag!
    Gr. Frank

    Het loont altijd om de prijzen via Disney te vergelijken met andere aanbieders van room only verblijven. Check ook onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen voor accommodaties in en rondom Disneyland Paris op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
    Hi Lars,

    excuus, denk dat ik de vraag niet goed gesteld heb;

    Weet jij of het nog steeds mogelijk is om voor 1 volwassene te boeken, en dan bij aankomst voor de rest van de jaarkaarthouders alleen de toeristenbelasting bij te betalen bij aankomst?
  • frkzr zei:

    Hi Lars,

    excuus, denk dat ik de vraag niet goed gesteld heb;

    Weet jij of het nog steeds mogelijk is om voor 1 volwassene te boeken, en dan bij aankomst voor de rest van de jaarkaarthouders alleen de toeristenbelasting bij te betalen bij aankomst?

    Ja, dat is nog altijd mogelijk.
  • Lars zei:

    frkzr zei:

    Hi Lars,

    excuus, denk dat ik de vraag niet goed gesteld heb;

    Weet jij of het nog steeds mogelijk is om voor 1 volwassene te boeken, en dan bij aankomst voor de rest van de jaarkaarthouders alleen de toeristenbelasting bij te betalen bij aankomst?

    Ja, dat is nog altijd mogelijk.
    sorry.... nog een vraag. Krijg je dan bij check in als iedereen aangemeld is, ook voor iedereen resort passes?
  • frkzr zei:

    sorry.... nog een vraag. Krijg je dan bij check in als iedereen aangemeld is, ook voor iedereen resort passes?

    Ja, iedereen ontvangt de Magic Pass, al dan niet met tickets gekoppeld.
  • januari 2023 aangepast
    frkzr zei:

    Lars zei:

    frkzr zei:

    Hi Lars,

    Weet jij of dit nog steeds het geval is? Ik heb vanmorgen gebeld met ze, om te vragen voor Infinity verblijf voor 2 nachten. En de korting t.o.v. bv. booking.com is slechts 20 euro (2 volwassenen en 4 kids met jaarkaarten). Als ik 1 volwassene selecteer kan ik via Booking.com (en ws. ook via henzelf) meer dan €100 goedkoper uit zijn.

    Hoor het graag!
    Gr. Frank

    Het loont altijd om de prijzen via Disney te vergelijken met andere aanbieders van room only verblijven. Check ook onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen voor accommodaties in en rondom Disneyland Paris op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
    Hi Lars,

    excuus, denk dat ik de vraag niet goed gesteld heb;

    Weet jij of het nog steeds mogelijk is om voor 1 volwassene te boeken, en dan bij aankomst voor de rest van de jaarkaarthouders alleen de toeristenbelasting bij te betalen bij aankomst?
    Wij willen ook een jaarkaart aanschaffen en ben al veel wijzer geworden op dit forum. Nu lees ik bij 2 topics het bovenstaande alleen het is voor mij niet duidelijk wat er wordt bedoelt. Boek je dan als één persoon een kamer voor 4 personen waarvan die ene persoon magic passes krijgt en meld je de rest die een jaarkaart hebben dan aan bij het inchecken of voeg je die later toe? Of begrijp ik het niet goed en wordt er iets anders mee bedoelt?

    En als ik het wel goed begrijp: hebben die personen met jaarkaart door die extra aanmelding/toevoeging dan ook die dagen toegang tot park zonder reserveren?
  • Steph zei:

    Wij willen ook een jaarkaart aanschaffen en ben al veel wijzer geworden op dit forum. Nu lees ik bij 2 topics het bovenstaande alleen het is voor mij niet duidelijk wat er wordt bedoelt. Boek je dan als één persoon een kamer voor 4 personen waarvan die ene persoon magic passes krijgt en meld je de rest die een jaarkaart hebben dan aan bij het inchecken of voeg je die later toe? Of begrijp ik het niet goed en wordt er iets anders mee bedoelt?

    En als ik het wel goed begrijp: hebben die personen met jaarkaart door die extra aanmelding/toevoeging dan ook die dagen toegang tot park zonder reserveren?

    Hi Steph,

    Je boekt inderdaad voor één persoon een regulier verblijf in een 4-persoonskamer (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris) en kunt dan ter plaatse tijdens het inchecken andere jaarkaarthouders aan dat verblijf laten toevoegen waarbij alleen de verplichte toeristenbelasting moet worden betaald. Ter plaatse krijgt iedereen (dus ook de jaarkaarthouders) een Magic Pass. Jaarkaarthouders die in een Disney hotel verblijven hoeven inderdaad geen extra reservering voor toegang te maken. Op vertoon van de Magic Pass en een geldige jaarkaart (die mag geen blockdag zijn) komen zij dan binnen.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2023 aangepast
    Lars zei:

    Steph zei:

    Wij willen ook een jaarkaart aanschaffen en ben al veel wijzer geworden op dit forum. Nu lees ik bij 2 topics het bovenstaande alleen het is voor mij niet duidelijk wat er wordt bedoelt. Boek je dan als één persoon een kamer voor 4 personen waarvan die ene persoon magic passes krijgt en meld je de rest die een jaarkaart hebben dan aan bij het inchecken of voeg je die later toe? Of begrijp ik het niet goed en wordt er iets anders mee bedoelt?

    En als ik het wel goed begrijp: hebben die personen met jaarkaart door die extra aanmelding/toevoeging dan ook die dagen toegang tot park zonder reserveren?

    Hi Steph,

    Je boekt inderdaad voor één persoon een regulier verblijf in een 4-persoonskamer (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris) en kunt dan ter plaatse tijdens het inchecken andere jaarkaarthouders aan dat verblijf laten toevoegen waarbij alleen de verplichte toeristenbelasting moet worden betaald. Ter plaatse krijgt iedereen (dus ook de jaarkaarthouders) een Magic Pass. Jaarkaarthouders die in een Disney hotel verblijven hoeven inderdaad geen extra reservering voor toegang te maken. Op vertoon van de Magic Pass en een geldige jaarkaart (die mag geen blockdag zijn) komen zij dan binnen.

    Groetjes,
    Lars
    Super bedankt voor je snelle reactie! Dit is wel echt handig!
  • januari 2023 aangepast
    Sorry voor de vele vragen maar wil vooraf goed geïnformeerd zijn want het is toch een hoop geld.

    Geldt het bijschrijven ook bij partner hotels?

    En als je dan voor 1 persoon een golden forest club kamer boekt kun je dan de andere personen ook later bijschrijven met een jaarkaart? Zo ja, mogen die dan ook gebruik maken van de club extra's of moeten zij dan bij betalen?
  • Steph zei:

    Sorry voor de vele vragen maar wil vooraf goed geïnformeerd zijn want het is toch een hoop geld.

    Geldt het bijschrijven ook bij partner hotels?

    En als je dan voor 1 persoon een golden forest club kamer boekt kun je dan de andere personen ook later bijschrijven met een jaarkaart? Zo ja, mogen die dan ook gebruik maken van de club extra's of moeten zij dan bij betalen?

    Nee, dit geldt alleen bij de Disney hotels, NIET bij de partner hotels. Het toevoegen van jaarkaarthouders is alleen mogelijk bij standaard kamers, niet in Club Level kamers aangezien het dan inderdaad scheef loopt met de Club extra's.
  • Zijn de room only prijzen niet meer zichtbaar op de Disneyland Paris website?
  • Hoi zenimot,

    Die prijzen zijn nooit op de site zichtbaar geweest, daar moet je de reserveringslijn voor bellen. Om een indicatie te krijgen kan je op booking.com of hotels.com kijken, daar zijn de prijzen wel room only. Echter kan het zijn dat via Disney zelf de prijzen hoger liggen, hangt helemaal af van hoe ver van te voren je boekt, beschikbaarheid etc.
  • december 2023 aangepast
    Hoi allemaal,

    Disneyland Pass jaarkaarthouders kunnen vanaf vandaag online room only reserveringen maken via hun My Disneyland account (via DLP website of app). Deze prijzen zijn echter zonder jaarkaartkorting. Vergelijk die prijzen dus altijd met de room only aanbiedingen via one handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Is helemaal niet vreemd; er is geen jaarkaartkorting voor de nieuwe passen ;)
  • CarmenV zei:

    Is helemaal niet vreemd; er is geen jaarkaartkorting voor de nieuwe passen ;)

    Je hebt helemaal gelijk, Carmen!
  • Bij mij schijnt die link niet te werken, eerst : boek je hotel met je jaarpas maar dan kom ik nog steeds op de pagina met tickets inclusief
Log In of Registreer om te reageren.