Jaarkaarten (algemene vragen)

1747577798082

Reacties

  • Als je op wachtlijst staat, hoe lang van te voren weet je dan of je binnen kan? Als het doorgaat.
    Dag van te voren of pas dezelfde dag ?
    Op dezelfde dag zou te laat zijn omdat we 3,5 uur moeten rijden.
    3 van ons kunnen binnen. 4de op wachtlijst.
  • Als je op wachtlijst staat, hoe lang van te voren weet je dan of je binnen kan? Als het doorgaat.
    Dag van te voren of pas dezelfde dag ?
    Op dezelfde dag zou te laat zijn omdat we 3,5 uur moeten rijden.
    3 van ons kunnen binnen. 4de op wachtlijst.

    Kan allebei, is geen touw op te trekken helaas. Sommigen krijgen 15 minuten erna al bericht, anderen een week voor de datum, en weer anderen om 10 uur dezelfde dag.
  • CarmenV zei:

    Als je op wachtlijst staat, hoe lang van te voren weet je dan of je binnen kan? Als het doorgaat.
    Dag van te voren of pas dezelfde dag ?
    Op dezelfde dag zou te laat zijn omdat we 3,5 uur moeten rijden.
    3 van ons kunnen binnen. 4de op wachtlijst.

    Kan allebei, is geen touw op te trekken helaas. Sommigen krijgen 15 minuten erna al bericht, anderen een week voor de datum, en weer anderen om 10 uur dezelfde dag.
    Hmm afwachten dan maar dezelfde dag is te laat. Om 10.00 uur zijn we al bij patk.
  • Zal voor je duimen!
  • Weet iemand of je je jaarkaart nog wel kunt upgraden aangezien de verkoop tijdelijk gestopt is. Wij hebben sinds eind maart onze jaarpas en kunnen er dus nog even tegenaan.
  • ds09 zei:

    Weet iemand of je je jaarkaart nog wel kunt upgraden aangezien de verkoop tijdelijk gestopt is. Wij hebben sinds eind maart onze jaarpas en kunnen er dus nog even tegenaan.

    Dat zou heen probleem moeten zijn aangezien de einddatum hetzelfde blijft. Je moet even voor jezelf uitrekenen of het de meerprijs waard is voor de resterende geldigheid.
  • Wij hebben vandaag mail ontvangen van Disney. Daarin staat dat wij de jaarkaart kunnen verlengen.

    Weet iemand of je dat kunt doen bij de kassa van studio’s park?

    Kun je daar zo naartoe of moet je daarvoor reserveren?
  • De kassa van het studio park hoef je niet voor te reserveren, tip is wel om er op tijd te zijn want het zal erg druk zijn.
    Ik heb die van mij via de Franse website gedaan, is redelijk te doen (mijn Frans is best beperkt) maar met google translate erbij ging het
  • Wietske zei:

    Wij hebben vandaag mail ontvangen van Disney. Daarin staat dat wij de jaarkaart kunnen verlengen.

    Weet iemand of je dat kunt doen bij de kassa van studio’s park?

    Kun je daar zo naartoe of moet je daarvoor reserveren?

    Daar kun je zo heen, en als je er 's ochtends op tijd bij bent kun je een kaartje krijgen met een terugkomtijd, waarmee je de wachttijd in de rij kunt beperken.
  • ds09 zei:

    Weet iemand of je je jaarkaart nog wel kunt upgraden aangezien de verkoop tijdelijk gestopt is. Wij hebben sinds eind maart onze jaarpas en kunnen er dus nog even tegenaan.

    Geen idee. Verlengen met de disabled discount kan niet meer omdat het systeem dat als een nieuwe kaart ziet, ook al blijft de geldigheidsdatum gelijk aan de kaart die je al had (dus gaat pas in als de oude ingaat, echt een verlenging).
  • ds09 zei:

    Weet iemand of je je jaarkaart nog wel kunt upgraden aangezien de verkoop tijdelijk gestopt is. Wij hebben sinds eind maart onze jaarpas en kunnen er dus nog even tegenaan.

    Ik kreeg op de Franse site wel de optie om te kiezen welke AP ik wou, maar heb weer de magic plus genomen ipv upgrade naar infinity, dus ik weet niet of het echt kon, maar de optie was er zeker wel
  • Goedemorgen,

    Gister terug gekomen uit Disneyland Parijs en meteen weer een nieuwe reservering gemaakt voor de zomer.
    Alleen zie ik in de reservering geen QR codes staan. (Niet dat ze die scannen bij de ingang, omdat ze alleen de jaarpas scannen. Maar toch…?)
    Weet iemand of dit wel klopt dan? Want voorheen stond er altijd een QR code bij.
    Groetjes martine
  • Goedemorgen,

    Gister terug gekomen uit Disneyland Parijs en meteen weer een nieuwe reservering gemaakt voor de zomer.
    Alleen zie ik in de reservering geen QR codes staan. (Niet dat ze die scannen bij de ingang, omdat ze alleen de jaarpas scannen. Maar toch…?)
    Weet iemand of dit wel klopt dan? Want voorheen stond er altijd een QR code bij.
    Groetjes martine

    Voor zover bekend heeft Disney de systemen voor tickets en jaarkaarten nu gekoppeld met het reserveringssysteem waardoor het scannen van het ticket of de jaarkaart voldoende is om de reservering te zien.
  • Lars zei:

    Goedemorgen,

    Gister terug gekomen uit Disneyland Parijs en meteen weer een nieuwe reservering gemaakt voor de zomer.
    Alleen zie ik in de reservering geen QR codes staan. (Niet dat ze die scannen bij de ingang, omdat ze alleen de jaarpas scannen. Maar toch…?)
    Weet iemand of dit wel klopt dan? Want voorheen stond er altijd een QR code bij.
    Groetjes martine

    Voor zover bekend heeft Disney de systemen voor tickets en jaarkaarten nu gekoppeld met het reserveringssysteem waardoor het scannen van het ticket of de jaarkaart voldoende is om de reservering te zien.
    Ah dus toch?!
    Ja afgelopen weekend was het scannen van alleen de jaarpas ook voldoende om toegang te krijgen en hoefden we ook de reservering niet te laten scannen.
    Oké dan weet ik nu dat het zo goed moet zijn! Dank je wel weer Lars!
  • Wij zijn aan het kijken of een jaarkaart voor ons een goede optie is. Nu weet ik dat het wat lastig is voor advies nu ze de jaarkaart onhold hebben gezet maar op basis van de huidige voorwaarden komen we ook al een heel eind gok ik.

    Wij zijn een gezin van 5 en komen snel in de knel met de kamers bij de Disney hotels. Centre Parcs is dus voor ons een voor de hand liggende optie omdat daar verblijven met meerdere kamers zijn. De kids zijn inmiddels op een leeftijd dat we een huisje nemen met 3 kamers. Echter kom ik er niet achter of het verstandiger is voor ons om los te boeken bij Centre Parcs of dat dit voordeliger gaat worden met een jaar kaart. Mijn aanname is dat we bij de Disney hotels snel duurder uit zijn omdat we op meerdere kamers komen of de duurdere family suits moeten nemen.

    Omdat we nu in de situatie zitten dat de schoolvakanties voor ons allebei beschikbaar zijn willen we eens kijken of we meerdere keren per jaar kunnen gaan. Is het handiger om met een jaarkaart te boeken in deze situatie of los de aanbiedingen in de gaten te houden. Als leek heb ik geen idee welke opties en kortingen ik kan gebruiken met een jaarkaart om de voordeligste deal te krijgen. We denken eraan om dit jaar 3 of 4 keer te gaan dus de plus of infinity te nemen.

    Als iemand tips en tricks heeft alvast erg bedankt!

  • Het is echt heel lastig omdat we compleet geen idee hebben wat de nieuwe passen gaan zijn qua voorwaarden én prijzen, en beiden zijn belangrijk om te beslissen wat er goedkoper/handiger is. Center Parcs is wel tricky, omdat er verschillende info rondgaat over of je er zonder reserveringen mee naar binnen kan of niet (sommigen lukt het, anderen niet), dus hou daar wel rekening mee, zeker in de vakanties lopen de reserveringen snel vol.

    Wat ik je wel kan zeggen is dat de hotelkorting via Disney verwaarloosbaar is en je vaak hetzelfde of goedkoper uit bent via booking/com en dergelijke.
  • +1 wat CarmenV zegt. Andere tip is, aangezien jullie met 5 man zijn, om 1 persoon de infinity pas te geven, en de rest magic plus, mits jullie niet allemaal met kerst zelf bijvoorbeeld ook willen gaan, dat zijn blokdagen voor magic Plus. Op die manier heb je de hoogste kortingen en de photopass etc., maar ben je niet gelijk de hoofdprijs kwijt.
    Dit geldt natuurlijk als de passen ongeveer gelijk blijven als ze weer beschikbaar komen, dus dat wordt sowieso afwachten wat Disney gaat bedenken.
  • april 2023 aangepast
    Bedankt!
    De tickets zullen altijd voor onszelf zijn en elke trip met zal met z'n allen zijn. Misschien nog wat vriendjes/vriendinnetjes extra mee Dus ik denk dat iedereen hetzelfde ticket zal gaan krijgen.

    Dus als ik het nu gok, even afhankelijk van de nieuwe opzet wordt het 5x de infinity pas met los CP boeken als beste en goedkoopste optie.
  • ik zou goed kijken of je tijdens de blokdagen van de magic plus zeker weet dat jullie een keer naar DLP willen gaan, zo niet dan is de optie om voor 1 infinity te kopen, en de rest magic plus de goedkoopste optie. Dan heb je wel de korting voordelen van infinity, maar niet de 4 keer extra kosten :-)
    Ik las dat binnenkort in de USA de AP's weer in de verkoop gaan, dus ben erg benieuwd naar wanneer DLP met het nieuwe aanbod komt
  • mcjas zei:

    ik zou goed kijken of je tijdens de blokdagen van de magic plus zeker weet dat jullie een keer naar DLP willen gaan, zo niet dan is de optie om voor 1 infinity te kopen, en de rest magic plus de goedkoopste optie. Dan heb je wel de korting voordelen van infinity, maar niet de 4 keer extra kosten :-)
    Ik las dat binnenkort in de USA de AP's weer in de verkoop gaan, dus ben erg benieuwd naar wanneer DLP met het nieuwe aanbod komt

    De nieuwe jaarkaarten in Disneyland Resort en nu ook Walt Disney World zijn weer beschikbaar in nieuwe duurdere varianten. Parijs volgt waarschijnlijk dit najaar.
  • Hoi, enig idee wanneer iets bekend wordt van de nieuwe jaarkaarten?

    Het is niet zo dat ze het helemaal gaan afschaffen toch?

    Baal ervan dat ik het niet heb verlengd in januari omdat wij al in disney hotel zaten en dus kaartjes hadden.

    Groetjes
  • Hoi, enig idee wanneer iets bekend wordt van de nieuwe jaarkaarten?

    Het is niet zo dat ze het helemaal gaan afschaffen toch?

    Baal ervan dat ik het niet heb verlengd in januari omdat wij al in disney hotel zaten en dus kaartjes hadden.

    Groetjes

    Waarschijnlijk dit najaar (vanaf 1 oktober lijkt de meest logische datum), maar details zijn nog niet bekend.
  • Lars zei:

    Hoi, enig idee wanneer iets bekend wordt van de nieuwe jaarkaarten?

    Het is niet zo dat ze het helemaal gaan afschaffen toch?

    Baal ervan dat ik het niet heb verlengd in januari omdat wij al in disney hotel zaten en dus kaartjes hadden.

    Groetjes

    Waarschijnlijk dit najaar (vanaf 1 oktober lijkt de meest logische datum), maar details zijn nog niet bekend.
    Thanks Lars.
    Vind het erg janmer, snap niet waar Disney mee bezig is. Eindelijk een goed jaar gedraaid en dan nu dit stopzetten. Mijn vrouw en dochter hebben wel hin jaarkaart maar ik ben niet van plan om dure kaartjes te halen per dag per park. Hoop dat ze het later wel zullen beseffen dat dit nadelig gaat uitpakken in zijn algemeen de stop.

    Groetjes
  • Lars zei:

    Hoi, enig idee wanneer iets bekend wordt van de nieuwe jaarkaarten?

    Het is niet zo dat ze het helemaal gaan afschaffen toch?

    Baal ervan dat ik het niet heb verlengd in januari omdat wij al in disney hotel zaten en dus kaartjes hadden.

    Groetjes

    Waarschijnlijk dit najaar (vanaf 1 oktober lijkt de meest logische datum), maar details zijn nog niet bekend.
    Aan de kassa bij DP hadden ze het ook over "misschien" september dus voorlopig nog niet beschikbaar vrees ik :(
  • Goedemorgen allemaal,

    Wij gaan in juli met de familie naar Disneyland Parijs en zouden dan graag gaan zwemmen bij bijvoorbeeld New Port Bay door het gebruiken van onze Infinity jaarpassen. Is dit nog steeds mogelijk?

    Groet,
    Demy
  • Goedemorgen allemaal,

    Wij gaan in juli met de familie naar Disneyland Parijs en zouden dan graag gaan zwemmen bij bijvoorbeeld New Port Bay door het gebruiken van onze Infinity jaarpassen. Is dit nog steeds mogelijk?

    Groet,
    Demy

    Voor zover bekend is die service (nog) niet beschikbaar. Alleen gasten van het hotel zelf hebben toegang tot de zwemfaciliteiten.
  • juli 2023 aangepast
    ossio zei:
    Veel duurder en bij silver geen magic time? Bizar 500 eur ook nog
  • juli 2023 aangepast

    ossio zei:
    Veel duurder en bij silver geen magic time? Bizar 500 eur ook nog
    Krijg je nog wel korting bij verlenging?🙄
  • juli 2023 aangepast

    ossio zei:
    Veel duurder en bij silver geen magic time? Bizar 500 eur ook nog
    Krijg je nog wel korting bij verlenging?🙄
    Geen idee, ga later even rustig lezen. Wel jammer.
Log In of Registreer om te reageren.