Toegang reserveren Disneyland Paris

167891012»

Reacties

  • Vanaf wanneer zou oktober te reserveren zijn met jaarkaart ?
  • Vanaf wanneer zou oktober te reserveren zijn met jaarkaart ?

    Dat is nog onduidelijk op dit moment aangezien dat waarschijnlijk ook de maand zal zijn waarin de nieuwe jaarkaarten en voorwaarden ingaan.
  • Lars zei:

    Vanaf wanneer zou oktober te reserveren zijn met jaarkaart ?

    Dat is nog onduidelijk op dit moment aangezien dat waarschijnlijk ook de maand zal zijn waarin de nieuwe jaarkaarten en voorwaarden ingaan.
    normaal is het toch 3 maanden van te voren, en zou dat dus toch voor bestaande AP's nog zo zijn??
  • mcjas zei:

    Lars zei:

    Vanaf wanneer zou oktober te reserveren zijn met jaarkaart ?

    Dat is nog onduidelijk op dit moment aangezien dat waarschijnlijk ook de maand zal zijn waarin de nieuwe jaarkaarten en voorwaarden ingaan.
    normaal is het toch 3 maanden van te voren, en zou dat dus toch voor bestaande AP's nog zo zijn??
    In april kon ik al voor september reserveren.
    Dus ik dacht dan zal ik in mei wel voor okt kunnen reserveren.
  • tot hoe ver kan je nu reserveren?? ik heb onze alle 3 al gereserveerd dus kan het niet nakijken :-)
  • mcjas zei:

    tot hoe ver kan je nu reserveren?? ik heb onze alle 3 al gereserveerd dus kan het niet nakijken :-)

    Eind september
  • mcjas zei:

    tot hoe ver kan je nu reserveren?? ik heb onze alle 3 al gereserveerd dus kan het niet nakijken :-)

    tot en met 30 oktober! Kun je hier zien: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ticket,ap&fbclid=IwAR1waHYwPz4ma75TzN0kNcS-nwkY9ks2RSXhXJ_cuyNaJrGW5xbA3ebX7Ps
  • Dank je, staat nu opeens wel open.
    Snel gereserveerd voor 16 okt.
    Denk dat die dag snel vol gaat zitten met de speciale viering van 100 jaar.
    Hadden al 4 en 5 okt nachtje Marvel geboekt. Maar 16 okt is wel speciaal .
  • Dank je, staat nu opeens wel open.
    Snel gereserveerd voor 16 okt.
    Denk dat die dag snel vol gaat zitten met de speciale viering van 100 jaar.
    Hadden al 4 en 5 okt nachtje Marvel geboekt. Maar 16 okt is wel speciaal .

    Ja dat denk ik ook! Ik kan voorlopig de 16e nog niet reserveren, dus ik baal wel een beetje. 23 of 24 mei kan ik 'm pas reserveren dus, duimen maar!
  • Ik heb een jaarpas, ik heb 3 dagen gereserveerd.
    Kan ik daarnaast nog een disney hotel omdat je dan automatisch toegang hebt.
    Of kom ik dan in de problemen?
  • Cass zei:

    Ik heb een jaarpas, ik heb 3 dagen gereserveerd.
    Kan ik daarnaast nog een disney hotel omdat je dan automatisch toegang hebt.
    Of kom ik dan in de problemen?

    In een Disneyhotel hoef je niet te reserveren, dus wel zo netjes om je reservering dan te annuleren, zodat andere mensen daar gebruik van kunnen maken. Ook kan Disney eventueel je reserveringssysteem blokkeren als je wel reserveert, maar niet komt.
  • ds09 zei:

    Cass zei:

    Ik heb een jaarpas, ik heb 3 dagen gereserveerd.
    Kan ik daarnaast nog een disney hotel omdat je dan automatisch toegang hebt.
    Of kom ik dan in de problemen?

    In een Disneyhotel hoef je niet te reserveren, dus wel zo netjes om je reservering dan te annuleren, zodat andere mensen daar gebruik van kunnen maken. Ook kan Disney eventueel je reserveringssysteem blokkeren als je wel reserveert, maar niet komt.
    Het gaat om twee verschillende bezoeken.
    Sept en okt.
    Vandaar mijn vraag.
    Ik weet dat ik in een disney hotel niet hoef te reserveren, mijn vraag is of door dit bezoek in sept mijn reservering voor okt niet in de knoop komt.
  • Cass zei:

    ds09 zei:

    Cass zei:

    Ik heb een jaarpas, ik heb 3 dagen gereserveerd.
    Kan ik daarnaast nog een disney hotel omdat je dan automatisch toegang hebt.
    Of kom ik dan in de problemen?

    In een Disneyhotel hoef je niet te reserveren, dus wel zo netjes om je reservering dan te annuleren, zodat andere mensen daar gebruik van kunnen maken. Ook kan Disney eventueel je reserveringssysteem blokkeren als je wel reserveert, maar niet komt.
    Het gaat om twee verschillende bezoeken.
    Sept en okt.
    Vandaar mijn vraag.
    Ik weet dat ik in een disney hotel niet hoef te reserveren, mijn vraag is of door dit bezoek in sept mijn reservering voor okt niet in de knoop komt.
    Nee hoor, geen probleem!
Log In of Registreer om te reageren.