Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11819212324105

Reacties


  • tinian zei:


    Wij zijn van 5 t/m 12 juli in het park en geven graag korting (zou zo leuk zijn als we onze passen kunnen verlengen).
    Heb je interesse? We zijn te bereiken via lieneke73@gmail.com.

    Heb dit al eerder vermeldt, maar zet mezelf nog maar eens boven aan de lijst, net als bij Marktplaats ! hahahaha
    Op 17 augustus zou ik graag een "date" willen met een geinteresseerde jaarkaarthouder !
    Dan wil ik nl. 4 jaarkaarten kopen.
    Au revoir ! Fred
    Jammer dat je pas in augustus gaat, ik hoop dat je iemand vindt die je korting kan geven, succes!



  • Morgen met korting naar Disney?
    PM of mail: oowned@gmail.com

    Kun je niet, als je gaat,mensen bij de kassa vragen om "samen te werken "?
    Wij gaan twrouwens 17 augustus en gaan 4 nieuwe jaarkaarten kopen...................................
    Zijn er - dat zou wel toevallig zijn- mensen , die op Camping" Le Chene gris " staan rond die datum ?
    Hahahaha............die " korting op jaarkaartenjacht" roept net gewoon een deja-vu bij me op, die een metafoor zou kunnen zijn voor die vrasag en aanbod, en dat was het beeld van een wiet-dealer in de Amsterdamse binnenstad, die je heimelijk aanspreekt en " hash kopen " in je oor fluisterde ! hahahaha
    Tot ziens aan de kassa ?!?!?............. Fred
    Jammer, ik ben er waarschijnlijk tot 14 augustus, helaas! Kan nog 3 zegels goed gebruiken
    Mocht er nog iemand korting willen van 11 tot 14 augustus :) marisjuh@live.nl
  • Wij zijn 9 augustus in Disneyland en willen dan 3 jaarkaarten kopen. Iemand die op dat moment ook aanwezig is en ons korting kan verschaffen?
  • Onze laatste kans voor onze laatste stempels.
    Wij zijn in DLP van:
    Zaterdag 19 t/m maandag 21 april
    Zaterdag 26 t/m woensdag 30 april
    Wil je 10% korting op je jaarkaart, mail dan even naar evs2000@gmail.com
    Groetjes
    Eric
  • hallo allemaal
    ook wij zijn binnenkort in Disney en kunnen in totaal 9 personen helpen aan de 10% korting
    je maakt ons dan weer heel erg blij met de stempeltjes ...
    het is voor ons de eerste x dus het zou super zijn dat het lukt ...
    wij zijn er van 18 tot en met 21 april
    en ook van 16 juni tot en met 23 juni
    en in de herfstvakantie maar dat is nog zover weg hihi
    we hebben ook wel plannen om in de zomer nog een x te gaan maar dat plaatsen we dan ter zijner tijd ook hier op het forum
    dus bij interesse stuur me dan ff een mailtje micks-kleertjes@hotmail.com of 06-20543579
    alvast bedankt .. groetjes veronica
  • Binnenkort Paasvakantie. Van 9 t.e.m. 20 april is het mogelijk om af te spreken in het park zodat jullie kunnen genieten van de korting.
    Neem gewoon contact met me op via +32 495 512921 , we plannen een afspraak en we brengen de abonnementen in orde.
    Als het ‘s morgens is, gaan we daarna een koffie drinken in het Salon de Mickey.
    Dus tot …
    Groetjes, Ludo Van Belle
  • Nog maar een keer een pogingSmile! Onze kaarten verlopen op 5 mei aanstaande Frown en hebben dus nog maar heel even de tijd om stempels te verzamelen! Wij zijn er van 27 april tot 3 mei en kunnen nog 7 mensen korting geven!
    Mocht je dus van plan zijn om te gaan, stuur dan een berichtje naar bumi@hetnet.nl!
    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn binnenkort in Disney en kunnen in totaal 9 personen 10% korting op de jaarpassen geven.
    wij zijn er van 28 april tot en met 1 mei
    en van 8 mei tot en met 11 mei 2014
    laat maar weten door op dit bericht te reageren.
    groetjes,
    Marcel
  • Hai,
    26 april t/m 3 mei zijn wij in dlp. Wij hebben nog 2 stempels nodig en zouden heeeel blij zijn met deze laatste stempels.Laugh
    Wij kunnen 2 personen korting geven.
    Je kunt mij bereiken via een pm of op micheline.janssen@freeler.nl
    Groeten Micheline
  • Hallo,
    Wij zijn in Disneyland Parijs op 26, 27 en 28 april. Wij kunnen dan 1 of meer personen korting geven bij de aankoop van een nieuwe jaarkaart.
    Voor meer informatie:
    hmj_janssen@hotmail.com
    Groetjes,
    Juulke
  • Wij gaan op zondag 13 april naar Disneyland en plannen om 3 jaarkaarten te kopen , kan iemand stempels gebruiken ? Wij kunnen zeker korting gebruiken :)
  • Ludo zei:


    Binnenkort Paasvakantie. Van 9 t.e.m. 20 april is het mogelijk om af te spreken in het park zodat jullie kunnen genieten van de korting.
    Neem gewoon contact met me op via +32 495 512921 , we plannen een afspraak en we brengen de abonnementen in orde.
    Als het ‘s morgens is, gaan we daarna een koffie drinken in het Salon de Mickey.
    Dus tot …
    Groetjes, Ludo Van Belle

    Ik heb geprobeerd je te contacteren , dit lukte niet , op welk bel ik je het best ?
  • Hallo Disney fans,
    Wij zijn binnenkort in Disney en kunnen in totaal 9 personen 10% korting op de jaarpassen geven.
    Wij zijn in Disney land Parijs van 28 april tot en met 1 me ihttp://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/uploads/forum-smileys/sf-smile.gif
    en van 8 mei tot en met 11 mei 2014 in de meivakantie.
    Ook zijn we er enkele data in juli en augustus en in de herfstvakantie
    van 18 t/m 26 oktober 2014.
    laat iets weten door op dit bericht te reageren, stuur een pm. http://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/uploads/forum-smileys/sf-laugh.gif
    groetjes,
    Marcel
  • Hi allemaal,
    Wij zijn van Dinsdag 06 mei t/m Vrijdag 09 mei in DIsney en kunnen 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    We kunnen tot 12 personen blij maken met 10% korting!
    Mocht je interesse hebben, stuur dan snel een berichtje naar pgjcornelissen@hotmail.com
    Hopelijk tot gauw !
    Groetjes,
    Paul, Angelie & kids

  • Wij gaan op zondag 13 april naar Disneyland en plannen om 3 jaarkaarten te kopen , kan iemand stempels gebruiken ? Wij kunnen zeker korting gebruiken :)

    heb je een pm gestuurd, wij zijn er
  • Ok , ik ben nog niet mee met deze site , sorry :)
    Ik kan je niet antwoorden ( probeer het dus zo ) hoe kunnen we afspreken ?

  • Ok , ik ben nog niet mee met deze site , sorry :)
    Ik kan je niet antwoorden ( probeer het dus zo ) hoe kunnen we afspreken ?

    Heb je bericht ontvangen en reactie gestuurd
  • We zijn er ook 10, 11, 12 juli en kunnen dan 6 personen korting geven.
    en eventueel nog a.s weekend 11 t/m 13 april.
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 17 t/m 21 april en op 4 mei in DLP en kunnen bij aanschaf van 3 of meer jaarkaarten 20 % korting geven.
    Mocht je interesse hebben stuur me dan een PM dan kunnen we iets afspreken.
  • Afgelopen dinsdag 8 april hebben we 6 personen kunnen verder helpen met hun abonnementen. 2 x 3 stempels. Onze parrainage formulieren zijn dus compleet. Korting (zonder stempels) kunnen we jammer genoeg niet meer geven. Het mag niet meer van DLP. Per jaarkaarthouder maar éénmalig 10% korting.
    We wensen de 6 personen veel plezier met hun abonnementen.
    Mvg, Ludo
  • Hoi,
    Ik ben met ons gezin van 5 t/m 9 mei bij disney. Wij kunnen dan 10 % korting geven aan 8 mensen.
    Wie wil ons blij maken met wat stempels?
    mvg,
    Angelique Geeraets
  • Hallo ! op 27, 28, 29 en 30 APRIL ...zullen we aanwezig zijn bij Disney Park.
    We kunnen dan 12 mensen KORTING geven voor de aanschaf van JaarPassen.Smile
    Mail me j.freudenberg@xs4all.nl we helpen jullie graag.
    Veel plezier aan iedereen bij Magische Disney!!!Smile
    Chichi
  • Wij zijn donderdag 29 mei (Hemelvaart) en de aansluitende vrijdag 30 en zaterdag 31 mei in Disney.
    Wij kunnen nog aan 3 mensen korting op hun jaarkaart geven.
  • Hallo,
    Maandag 5, dinsdag 6 en woensdag 7 Mei zijn wij weer in DLP! We willen graag onze jaarkaarten
    verlengen doormiddel van stempels en dus 10 procent korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders!
    Ben je van plan om op deze dagen jaarkaarten aan te schaffen? Laat het me weten dan kunnen we
    misschien afspreken om je de 10 procent korting te kunnen geven! Mail me op fabfem78@hotmail.com
    of geef een belletje naar 06-22407960! We kunnen 6 mensen blij maken met korting!
    Gr Femke
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn 1, 2 en 3 mei in Disneyland Parijs en geven graag korting, zodat wij onze jaarkaarten kunnen verlengen Wink.
    Graag mailen naar kellywels3@hotmail.com.
    Groetjes,
    Kelly
  • Wij zijn vrijdag 18 april en zaterdag 19 april in Disneyland Parijs en kunnen nog aan 3 mensen korting geven.
    graag mailen naar miranda@fam-krens.nl
    groetjes,
    MirandaSmile
  • Hoi allemaal!
    Mijn vriend zijn op zoek naar mensen die ons korting kunnen geven op jaarkaarten! Wij gaan op 21 juli, kan jij ons korting geven? Mail dan naar secretmasks@hotmail.com :) Dankje!
  • Hallo,
    Aankomende zondagmiddag (1e paasdag - 20 april) en maandag (2e paasdag - 21 april) zijn wij in Disneyland Parijs.
    Wil je een jaarkaart gaan kopen met 10% korting? Stuur dan een mail naar jeroen@dbrn.nl
    Wij zijn weer blij met de stempels om onze kaart te verlengen.
    Mvg,
    Fam. de Bruin
  • Nog maar een keertje... Cool
    Wij zjin van zondag 27 april tot en met vrijdag 2 mei in Disneyland Parijs en kunnen in die periode korting geven aan mensen die een jaarkaart willen aanschaffen! Onze eigen kaarten verlopen op 5 mei aanstaande dus dit is voor ons de laatste gelegenheid om stempels te verzamelen!
    Wie o wie kunnen we aan korting helpen (en helpt ons bij het verlengen van onze eigen jaarkaarten)?!
    Mail naar bumi@hetnet.nl voor meer informatie!
    Groetjes,
    Jolanda
  • goede morgen allemaal
    vrijdag 18 april en zaterdag 19 april zijn wij in Disneyland Parijs wij kunnen 9 mensen gelukkig maken met 10% korting bij aanschaf van een nieuwe jaarkaart en dan krijgen wij de stempels. Wink
    groetjes,
    Sam
Log In of Registreer om te reageren.