CE Multi-Avantages en andere aanbieders

168101112

Reacties

  • Wij hebben in januari jaarpassen gekocht en ontvangen via ce.
    In juni gaan we ze pas inwisselen. Ben nu wel wat huiverig.
    Heb mme Dias gemaild en kreeg vrijwel direct een reactie terug… volgens haar is het inwisselen geen probleem.
    Ik hoop hier nog reacties te lezen die dat bevestigen, dus van mensen die het komende tijd gewoon lukt om de tickets om te wisselen voor jaarpassen.

  • Wij hebben in januari jaarpassen gekocht en ontvangen via ce.
    In juni gaan we ze pas inwisselen. Ben nu wel wat huiverig.
    Heb mme Dias gemaild en kreeg vrijwel direct een reactie terug… volgens haar is het inwisselen geen probleem.
    Ik hoop hier nog reacties te lezen die dat bevestigen, dus van mensen die het komende tijd gewoon lukt om de tickets om te wisselen voor jaarpassen.

    Wij hebben ze in januari gekocht en in april ingeleverd. Niets geen problemen.
    Heb nog een fantasy pas voor een kind over twv 39 euro
  • MarjanH zei:



    Wij hebben in januari jaarpassen gekocht en ontvangen via ce.
    In juni gaan we ze pas inwisselen. Ben nu wel wat huiverig.
    Heb mme Dias gemaild en kreeg vrijwel direct een reactie terug… volgens haar is het inwisselen geen probleem.
    Ik hoop hier nog reacties te lezen die dat bevestigen, dus van mensen die het komende tijd gewoon lukt om de tickets om te wisselen voor jaarpassen.

    Wij hebben ze in januari gekocht en in april ingeleverd. Niets geen problemen.
    Heb nog een fantasy pas voor een kind over twv 39 euro
    Hallo MarjanH,
    Ik wil die kinderpas wel van je overnemen. Ik was nog op zoek naar een kinderpas, maar ik was te laat om nog bij CE te bestellen.
  • Ik vraag me nou wel af wat de werkelijke reden is dat CE geen kaarten meer verstuurt. Is het inderdaad vanwege het feit dat ze naar Nederland moeten worden verstuurd of (wat eerder door Disney zelf werd beweerd) omdat ze niet meer aan particulieren mogen leveren?
  • Ik heb van deze mensen een mail ontvangen fantasykaarten voor 129 europ.p en kids 39euro p.p.
    heeft iemand hier al eens van gehoord of zaken mee gedaan ?
    Ik wil vooromen dat ik straks met lege handen sta.
  • Ik kreeg ook mail van deze aanbieder. Het klinkt te mooi om waar te zijn.
    Deze aanbieder is 3 jaar actief op marktplaats, maar de aanbiedingen die er op staan zijn erg recent. Ik durf deze gok niet te nemen.
    Ik wacht de reacties nog even af.
  • Beste Mamma,
    ik heb ooit een mail wisseling gehad... ik heb gewoon gevraagd waar wordt je nu lid van.. daar geeft hij niet echt een duidelijk antwoord op. Daarnaast heb ik hem een beetje aan de tand gevoeld daarover en hij werd echt gewoon agressief over de mail.
    Ik heb de mail gelukkig over Marktplaats laten lopen, maar hij dreigde op een gegeven moment dat ene Martijn een oplichter zou zijn en dat hij mensen zoals Martijn (ik denk zelf van dlp-kaarten.nl) al uitgekleed had en boetes had opgegeven en dat er mensen zoals Martijn zijn huis kwijt zouden zijn geraakt enz enz ... dus hij was naar mijn mening er agressie over ene Martijn en hij werd steeds agressiever tegen mij... ik heb uiteindelijk kaarten via dlp-kaarten.nl besteld en dat ging prima. Misschien ietsjes duurder dan de Belg, maar vergeet niet dat je lidmaatschap betaald, je extra verzendkosten kwijt bent vanuit Belgie enz enz.
    Dat heeft mij er tot doen besluiten om ze via dlp-kaarten.nl aan te schaffen. Je wordt daar netjes te woord gestaan en uiterst correct geholpen moet ik zeggen...
    ook ik was een beetje huiverig over de kaarten en mijn geld, maar niks was minder waar en zeg ook tegen jou gewoon daar bestellen en laat die Belg aub links liggen!Laugh
    dan kan ik je verder natuurlijk niks anders dan plezier wensen in de Disney parken.
  • Hallo,
    Ik wil jaarkaarten kopen en ik stuurde een email naar Mevr Dias en ze zegt dat het alleen voor mensen uit Frankrijk is.
    Iemand hier nog ervaringen mee? Kunnen we vanuit België of Nederland geen jaarkaarten meer kopen via deze site?
  • Sorry ik heb het hierboven al gelezen.
    Mijn man is zelfstandige in bijberoep, zouden we het eventueel via de firma nog kunnen aankopen of moet je echt in Frankrijk wonen?
    Wij kennen wel mensen die in Frankrijk wonen, net over de grens. Maar gaan wij dan geen problemen krijgen als wij ze inwisselen?

  • Wij hebben in januari jaarpassen gekocht en ontvangen via ce.
    In juni gaan we ze pas inwisselen. Ben nu wel wat huiverig.
    Heb mme Dias gemaild en kreeg vrijwel direct een reactie terug… volgens haar is het inwisselen geen probleem.
    Ik hoop hier nog reacties te lezen die dat bevestigen, dus van mensen die het komende tijd gewoon lukt om de tickets om te wisselen voor jaarpassen.

    Wij hebben gisteren de passen ingeleverd en omgezet naar definitieve passen. Er was geen probleem. We hadden e-tickets en papieren kaartjes.
  • mieke zei:


    Hallo,
    Ik wil jaarkaarten kopen en ik stuurde een email naar Mevr Dias en ze zegt dat het alleen voor mensen uit Frankrijk is.
    Iemand hier nog ervaringen mee? Kunnen we vanuit België of Nederland geen jaarkaarten meer kopen via deze site?

    Wij hebben via de site gewoon een bestelling gedaan en het lidmaatschap geld betaald. De volledige bestelling heb ik in het frans gedaan als er mail contact was maar het adres was gewoon in Nederland.
    Het werd aangetekend verzonden en binnen 2 weken hadden we alles binnen op 2 passen na die niet voorradig waren. Die zijn uiteindelijk als e-ticket verzonden over de mail.
    Het mail contact liep stroef maar we konden de passen gewoon inleveren en ze heeft het bij ons nooit gehad over het feit dat we Nederlanders zijn.
    Lijkt mij dat als je een bestelling via de site doet dat het geen probleem is.
  • Ik had gewoon email gestuurd hoeveel tijd we hadden om ze te activeren en zei dat ze geen jaarkaarten meer verkopen aan mensen uit het buitenland.
    Ondertussen zal het dus geen jaarkaarten worden, want ik zie niet zitten om 4x jaarkaart te kopen. Ik heb nog 2 kids, 39 euro zag ik nog zitten maar niet 199 euro...
    Ik heb via de stuntverkoop 3 dagen Disney dan maar geboekt...
  • Wij hebben ook jaarkaarten gekocht bij ticketwish. We waren door de berichten ook eerst wat huiverig of het zou werken.
    Ticketwish haalt ze ook bij CE-Multi...zag ik aan de kaarten.
    We hebben zeker voor de kinderen maar heel weinig betaald, echt een voordeel.
    Twee weken geleden zijn we gegaan naar Disney, en het was totaal geen probleem, we kwamen binnen en de kaarten werden netjes omgezet naar officiele jaarkaarten.
    Ik kan dus zeker Ticketwish aanraden bij iedereen.
    We hebben nu voordelig vier jaarkaarten gekocht.
  • Hallo allemaal,
    Deze week jaar kaarten voor disney besteld bij CE MultiAvantages. Het betrof een Fantasy kaart voor volwassenen 129eu en een
    dream/fantasy/francie kaart voor kinderen 39eu.
    Helaas kreeg ik later een e-mail van Alice Dias met het volgende bericht:
    Bonjour,
    Nous sommes désolées mais avons des directives de Disney et on ne peut pas vendre à l’étranger, les offre Disney sont réservées au marché Français.
    Nous avons annulée votre commande.
    "Disneyland Paris offer only reserved to the french market"
    "Disneyland Paris oferta reservada exclusivamente para el mercado francés"
    Vrij vertaald: Het spijt ons maar we hebben richtlijnen van Disney en mogen niet aan het buitenland te verkopen, Disney aanbiedingen zijn gereserveerd voor de Franse markt.
    Wij hebben uw order geannuleerd.
    Cry
    Ik had met credit card betaald en ik zag dat het ook nog niet was afgeschreven. de 20eu lidmaatschapce multiadvantages ben ik wel kwijt. Helaas.
  • net wat opzoekingswerk gedaan. Europees regelgeving is hier strict in. Dit is niet wettelijk. Het aanbod wat ze doen op de Franse markt moet ook toegankelijk zijn voor andere Europeanen. Ga hier melding van maken bij Ce-Multi. Heb in het verleden (2011) jaarkaarten gekocht en dat is toen wel prima verlopen.
  • krisv5 zei:


    net wat opzoekingswerk gedaan. Europees regelgeving is hier strict in. Dit is niet wettelijk. Het aanbod wat ze doen op de Franse markt moet ook toegankelijk zijn voor andere Europeanen. Ga hier melding van maken bij Ce-Multi. Heb in het verleden (2011) jaarkaarten gekocht en dat is toen wel prima verlopen.

    Nog ff t antwoord van Disney op mijn vragen jl. maart :
    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.
    Na uw dossier onderzocht te hebben met de beteffende afdeling, wens ik u te informeren dat onze doorverkoper CE-multiavantages niet het recht heeft om de jaarpaspoorten aan individuele klanten te verkopen maar enkel aan bedrijfsverenigingen. Aangezien ze dit wel deden, heeft Disneyland Paris gevraagd de informatie op de website te corrigeren.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Emmy Sanders
    Guest Communication
  • mieke zei:


    Sorry ik heb het hierboven al gelezen.
    Mijn man is zelfstandige in bijberoep, zouden we het eventueel via de firma nog kunnen aankopen of moet je echt in Frankrijk wonen?
    Wij kennen wel mensen die in Frankrijk wonen, net over de grens. Maar gaan wij dan geen problemen krijgen als wij ze inwisselen?

    Denk je niet, dat vanaf de datum, waarop deze- belachelijke en misschien zelfs onwettige - maatregel is genomen, zowel de koper, als de gebruiker Frans ingezetene dient te zijn en dit dan dus aan de gegevens kunnen zien, die op de pas dienen te komen staan ?!?!
  • wie is emmy sanders? Iemand van Disneyland zelf? Ce-Multiavantages is een firma die zich duidelijk richt tot de Franse consument, dus ik zie niet wat men nu bedoelt met enkel verkoop naar bedrijfsverenigingen.Ik ben er vrij zeker dat de franse consument deze tickets gewoon kan aanschaffen.
  • Het excuus dat ze alleen aan "bedrijfsverenigingen" verkopen, is nonsens. Die term bestaat niet eens. In de algemene voorwaarden van Ce Multiavantages staat dat bedrijven, ondernemingsraden en verenigingen abonnee kunnen worden en dus aankopen kunnen doen.
    Bovendien is het niet wettelijk om het aanbod te beperken tot de eigen nationale markt. Ik heb bijvoorbeeld een Belgisch bedrijf, dus zou perfect van het aanbod gebruik moeten kunnen maken.
    Ik kan alleen zeggen dat de zaak momenteel wordt bekeken door de Europese Consumentenorganisatie, even afwachten of daar wat uit komt...
  • krisv5 zei:


    wie is emmy sanders? Iemand van Disneyland zelf? Ce-Multiavantages is een firma die zich duidelijk richt tot de Franse consument, dus ik zie niet wat men nu bedoelt met enkel verkoop naar bedrijfsverenigingen.Ik ben er vrij zeker dat de franse consument deze tickets gewoon kan aanschaffen.

    Ik ben begin maart - na het lezen van wat berichten op DTM - ook lid geworden - als particulier- van CE- Multiavantages en wilde ook wat kaarten bestellen. Toen kreeg ik van mevr. Dias te horen, dat dit niet meer mogelijk was voor niet ingezetenen van Frankrijk. Heb wel keurig mn lidmaatschapsgeld teruggekregen en heb ook met wat mailcontact geprobeerd achter het hoe en waarom te komen en alsnog de kaarten te bemachtigen en heb haar zelfs verteld, dat het alléén aan Franse ingezetenen te verkopen wellicht onwettelijk zou zijn,maar alles tevergeefs. Regels van Disney............................Toen heb ik DLP zelf maar aangeschreven en heb je net het resultaat laten lezen. Weer tevergeefs dus........ en tja, wij tegen Disney..........Klein Duimpje tegen de Reus..............principekwestie ? ..........en eigenlijk zijn alleen de kinderkaarten t interessantst.........................................
    Au revoir ! Fred
  • MiniMe zei:


    Het excuus dat ze alleen aan "bedrijfsverenigingen" verkopen, is nonsens. Die term bestaat niet eens. In de algemene voorwaarden van Ce Multiavantages staat dat bedrijven, ondernemingsraden en verenigingen abonnee kunnen worden en dus aankopen kunnen doen.
    Bovendien is het niet wettelijk om het aanbod te beperken tot de eigen nationale markt. Ik heb bijvoorbeeld een Belgisch bedrijf, dus zou perfect van het aanbod gebruik moeten kunnen maken.
    Ik kan alleen zeggen dat de zaak momenteel wordt bekeken door de Europese Consumentenorganisatie, even afwachten of daar wat uit komt...

    Maar als t dan toch allemaal 'onwettig " blijkt te zijn, denk je dan niet, dat Disney eerder t aanbod van de Franse markt afhaalt, als dat ze t gaan aanbieden aan heel Europa ?!? .........................................................
  • fresadolfijn">

    Dat is natuurlijk mogelijk, maar Disney zelf heeft ook verschillende aanbiedingen voor verschillende landen. Tot dusver is het geen probleem om die vanuit een ander land te reserveren.
    En als ze het van de Franse markt afhalen, so be it. Wij hebben ook geen voordelen ten opzichte van buitenlanders bij arrangementen of toegangsbewijzen voor Belgische pretparken.
  • Hoi Fred,
    het is natuurlijk de combinatie van passen voor volwassenen en kinderen die het wel interessant maakt. Volwassene plus kind is 198 euro (159+39). Als gezin met 2 kinderen scheelt dat toch de helft. 2X199 of 4X199)
    Tja, dan verwijderd Disney het ook maar van de franse markt, maar regels zijn regels en die gelden voor iederenen
    Aan Minime: waar heb je de klacht ingediend? Is er ergens een site of meldpunt?
  • krisv5 zei:


    Hoi Fred,
    het is natuurlijk de combinatie van passen voor volwassenen en kinderen die het wel interessant maakt. Volwassene plus kind is 198 euro (159+39). Als gezin met 2 kinderen scheelt dat toch de helft. 2X199 of 4X199)
    Tja, dan verwijderd Disney het ook maar van de franse markt, maar regels zijn regels en die gelden voor iederenen
    Aan Minime: waar heb je de klacht ingediend? Is er ergens een site of meldpunt?

    Ja, toen wij naar DLP planden te gaan gingen we eerst bij de dagtickets kijken, om er vervolgens achter te komen, dat een jaarkaart beter uitkomt, als je meerdere dagen wilt gaan. Vervolgens gingen we - Hollanders als we zijn ! - eens rondkijken, "hoe en waar " . Volgens Lars van deze site moest je voorzichtig zijn met Marktplaats, echter CE-multiavantages zou wel betrouwbaar zijn. Nou, meteen lid geworden en Fantasy besteld, toen nog 139 en 39 euro, dat 2 x plus 20 euri lidmaatschap maakt ong. 380 euro ! Helaas niet doorgegaan dus, maar 4 x 159 is me ook weer te gortig. Gelukkig hebben we 2 "gelukjes bij een ongeluk " en dat is , dat we niet tijdens de blockdagen van de Francilien hoeven en dat we pas half augustus gaan en de kaarten eventueel nog een paar x kunnen gebruiken. Bovendien hebben we mensen gevonden voor de "10 % " dus hopen op dit moment - want er zijn plannen voor een prijsverhoging ! - 4 x 119 - 10 % + evt. jaar parkeren voor 20 euro = rond de 450 euro kwijt te zijn en dat is dus "slechts " 70 euro meer, als bij CE avantages......... heel verhaal op een zonnige zondagmiddag............................
    A tout al heur......................... Fred
    ps. ...............en als t me allemaal te gek wordt ga ik wel met Mini me naar Bobbejaanland !!!!!!hahahaha.........................
  • krisv5 zei:


    Hoi Fred,
    het is natuurlijk de combinatie van passen voor volwassenen en kinderen die het wel interessant maakt. Volwassene plus kind is 198 euro (159+39). Als gezin met 2 kinderen scheelt dat toch de helft. 2X199 of 4X199)
    Tja, dan verwijderd Disney het ook maar van de franse markt, maar regels zijn regels en die gelden voor iederenen
    Aan Minime: waar heb je de klacht ingediend? Is er ergens een site of meldpunt?

    Ik heb geen klacht ingediend, ik heb enkel bij de bevoegde Belgische instantie de vraag gesteld of er al dan niet een regelgeving wordt overtreden door bepaalde producten of diensten voor te behouden voor de eigen ingezetenen. Op mijn vraag kwam het verzoek te melden of dit een welbepaald bedrijf betrof, waarop ik wel heb verduidelijkt dat het om dit specifieke aanbod van CE Multiavantages ging.
    Ik heb op dit moment geen idee van de stand van zaken, maar heb begrepen dat er intussen toch al minstens contact is opgenomen met de bevoegde dienst in Frankrijk.
  • Voor ons is het toch te laat voor dit jaar.
    Wij zijn ook met 2 volwassenen en 2 kinderen, dus da zou een stuk goedkoper uitgekomen zijn dan dat ik in Disneyland 4 jaarkaarten moest kopen aan volwassentarief...
    Wij gaan begin juli via Disney hotel...
    Eigenlijk wou ik abonnement nemen om deze zomer enkele dagen te gaan, in het najaar en dan voorjaar voor mijn dochter haar eerste communie...
  • Nou dat is ook raar, lees ik hier boven dat iemand ook bij ce-advantages zijn/haar jaarkaarten had besteld en deze geannuleerd werden en deze persoon ook zijn/haar lidmaatschap terug kreeg van 20 eu. ik niet! Dus ik stuur een mail naar mevrouw Dias en krijg het volgende antwoord:
    Nous sommes désolés mais c’est notifié sur le site
    *Attention
    Avant toute inscription au CE MULTI AVANTAGES veuillez contrôler que pouvez bénéficier des offres Disney, car l'adhésion ne sera pas remboursée.
    Que nous ne faisons pas de remboursement de l’adhésion.
    vrij vertaald door google translate:
    Sorry maar dit is aangemeld op de site
    * Aandacht
    Voor het aanbrengen van de CE-MULTI VOORDELEN controleer dat kan profiteren van Disney aanbiedingen, omdat het lidmaatschap niet zal worden terugbetaald.
    We hebben geen lidmaatschap te betalen.
    Ok dat staat er ook maar dan moet het wel consequent zijn en niet bij sommige wel en andere bestellingen niet.
    Beetje willekeurig ...
  • Hallo allemaal,
    Allereerst een compliment aan Lars , lekker duidelijk forum, veel info en ziet er mooi uit.
    Wij hebben in februari na een aantal keren op dit forum te zijn geweest 2 volwassen en 1 jaarkaart besteld bij CE.
    Keurig aangetekend op de mat gekregen, goed mail contact tussen door geen vuiltje aan de lucht zou je zeggen.
    Nu lees ik al weer een tijdje als gast mee en krijg inmiddels wel een beetje een blok in mijn maag over de recente berichten over CE.
    We moeten onze kaarten voor 21 juli omwisselen voor de echte kaarten in Disney.
    Ons plan is om ze begin Juli om te wisselen als onze zoon vakantie heeft.
    Zijn er meer gasten op dit forum die zolang wachten met omwisselen?
    Of is het verstandig om ze voor 1 juli om te wisselen ivm de prijs verhoging per 1 juli van alle kaarten ,
    Graag jullie ideeën daar over.
    Met een hartelijke groet, Antoinette
  • Famstam zei:


    Hallo allemaal,
    Allereerst een compliment aan Lars , lekker duidelijk forum, veel info en ziet er mooi uit.
    Wij hebben in februari na een aantal keren op dit forum te zijn geweest 2 volwassen en 1 jaarkaart besteld bij CE.
    Keurig aangetekend op de mat gekregen, goed mail contact tussen door geen vuiltje aan de lucht zou je zeggen.
    Nu lees ik al weer een tijdje als gast mee en krijg inmiddels wel een beetje een blok in mijn maag over de recente berichten over CE.
    We moeten onze kaarten voor 21 juli omwisselen voor de echte kaarten in Disney.
    Ons plan is om ze begin Juli om te wisselen als onze zoon vakantie heeft.
    Zijn er meer gasten op dit forum die zolang wachten met omwisselen?
    Of is het verstandig om ze voor 1 juli om te wisselen ivm de prijs verhoging per 1 juli van alle kaarten ,
    Graag jullie ideeën daar over.
    Met een hartelijke groet, Antoinette

    Hoi Antoinette,
    Dank voor de complimenten!
    Geen zorgen over jullie aankoop bij CE MultiAvantages. Reeds aangekochte vouchers blijven gewoon geldig en kunnen in Disneyland worden gebruikt om de definitieve jaarkaarten te ontvangen. Alleen nieuwe internationale aanvragen (sinds maart) kunnen niet meer in behandeling worden genomen vanwege het regiobeleid van Disney. De termijn waarop de vouchers omgewisseld dienen te worden, staat vermeld op het ticket of in de e-mail van CE MultiAvantages. Meestal is deze periode 6 maanden. De prijsstijging vanaf 1 juli is alleen geldig voor nieuwe jaarkaarten. Jullie hebben de jaarkaarten al (in voucher-vorm) reeds aangeschaft en hoeven dus niet bij te betalen.
    Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor het snelle antwoord.
    Fijn dat we een goed bericht hebben!
    Nu lekker mee lezen met alle tips voor onze derde trip naar Disney.
    Voor onze zoon is het de eerste keer dat hij het bewust mee maakt.
    De vorige keer was hij vier en het enige wat daar van weet hij alleen nog dat hij een pleut wilde want het regende.
    Nu is hij 11 en vol met plannen waar hij allemaal naar toe wil met stip op 1 Ratatouille die als het goed is open gaat in de periode dat wij er zijn. En hij wil de disney oren voor de show.Laugh
    Fijne avond , hartelijke groet, Antoinette
Log In of Registreer om te reageren.