Cadeaubonnen

april 2014 aangepast in Algemeen
Hoi Lars,
Ik had even vraag maar weet niet of ik de juiste topic heb. Ik als die hard Disney fan ga in oktober weer naar Disneyland. Ik ga daar voor mijn 30e verjaardag naar toe. Nu vroeg ik me af of er cadeaubonnen te koop zijn ergens die je in de disney stores kan inleveren? Dan kan ik dat mooi voor mijn verjaaag vragen en daar uitgeven :) anders word het nog even sparen..
Groetjes Shireen

Reacties

  • Hoi Shireen,
    Ik geloof niet dat die er zijn inderdaad, maar misschien is het leuk als mensen zelf een cadeaubon knutselen? Dus gewoon geld, het bedrag dat ze normaal als cadeaubon zouden geven, leuk ingepakt met bijv. een Disneykaart o.i.d.
    Groetjes, Veerle
  • Shireen zei:


    Hoi Lars,
    Ik had even vraag maar weet niet of ik de juiste topic heb. Ik als die hard Disney fan ga in oktober weer naar Disneyland. Ik ga daar voor mijn 30e verjaardag naar toe. Nu vroeg ik me af of er cadeaubonnen te koop zijn ergens die je in de disney stores kan inleveren? Dan kan ik dat mooi voor mijn verjaaag vragen en daar uitgeven :) anders word het nog even sparen..
    Groetjes Shireen

    Hoi Shireen,
    Naar mijn weten heeft Disneyland Parijs en/of Disney Store in Europa geen 'giftcard'. In de VS hebben ze die wel, maar in Europa heb ik ze nog niet gezien. Veerle heeft een leuk alternatief door zelf een cadeaubon te maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars en Veerle
    Bedankt voor jullie reacties! Ik was er inderdaad al bang voor dat ze dat niet hebben. Veerle bedankt voor je idee, echt super goed idee ga het aeker gebruiken, dank je wel
    Groetjes shireen
Log In of Registreer om te reageren.