Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11920222425105

Reacties

  • Wil je een jaarkaart aanschaffen? Dan kunnen wij je 10% korting bieden! Wij zijn de volgende data in Disneyland:
    - 25, 26, 27 en 28 mei
    - 7, 8 en 9 juni
    - 27, 28 en 29 juni
    Ben je er ook op één van die dagen en wil je korting? Laat het ons weten via paulvanwissen@hotmail.com, dan spreken we wat af.
    Groeten, Paul
  • Wil je graag een kaartkaart ? We kunnen 6 mensen gelukkige maken met 10 %. We zijn in Disney van 22 tem 24 juni.
    Indien interesse geef een seintje zodat we verder kunnen afspreken karin.mortier@pandora.be Alvast bedankt
  • Hoi Disneyvrienden,
    We kunnen 3 mensen gelukkige maken met 10 % korting op hun jaarkaarten..We zijn in Disney van maandag 5 tot en met woensdag 7 mei 2014 en inderdaad dat is in de de meivakantie
    Als je graag van de korting gebruik wilt maken en ons indirect een stempel wilt geven, waar wij super blij mee zijn dan graag je reactie naar mijn e-mailadres zijnde djpeerke@home.nl .
    Vervolgens kunnen we dan verder afspreken hoe jullie aan de 10% korting komen en wij aan de gewilde stempels.
    Alvast super bedankt voor je reactie en tot mails LaughLaugh
  • Ik ben in Disneyland op 6 en 7 juli, en ik kan 3 mensen korting geven!
    Stuur me een mailtje op joyce.lekens@gmail.com
    Groetjes
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn in de meivakantie in Disneyland. We kunnen van 1 tot en met 9 mei korting geven. Wie heeft er belangstelling voor 10% korting op de prijs van een jaarkaart? Misschien kunnen we iets afspreken.
    Mail naar: ronald@de-vreede.eu
    Groet
    Ronald
  • Op 18,22,23,24 april zijn we in disney. Voor korting stuur een pm of mail naar disney@frankkeizer.nl
    Gr. Frank
  • wij zijn van maandag 28 april tot en met vrijdag 2 mei in disneyland parijs. Wij zoeken nog minimaal 2 mensen die een abonnement met korting van 10% willen aanschaffen. Heb je belangstelling laat het mij even weten. bellen mag ook op 06 51406426. ook als je andere vragen hebt stel ze gerust. alvast bedankt voor je reactie.
  • Wij zijn van dinsdag 13 mei tot zaterdag 17 mei in Disneyland Parijs en kunnen nog aan 6 mensen 10% korting geven. Indien interesse graag mailen naar sarah.machiels@telent.be.
    Groetjes,
    Sarah
  • Hallo wij zijn 21 April in disney en kunnen jullie 10% korting geven.
    Geef even een berichtje
    Groeten chris 0643080840
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn vandaag 18 april en morgen 19 april in Disney en kunnen nog aan meerdere mensen 10% korting geven op een jaarkaart.
    We zijn te bereiken onder nummer: +31630011024
    Groetjes Miranda, Marian en Monique
  • Hai Cool,
    26 april t/m 2 mei
    en
    7, 8. 9 en 10 juni
    zijn wij in DLP. Wie helpt ons aan de laatste 2 stempels?
    Je kunt mij bereiken via een PM of 06-15907558 of micheline.janssen@freeler.nl
    Groeten Mich
  • Wij gaan met Hemelvaart naar Disneyland Paris. Als jullie ook op één van de dagen 29,30,31 mei of 1 juni in Disneyland zijn en graag korting willen op de aanschaf van een jaarpas, stuur ons dan svp een bericht!
    We ontmoeten jullie dan graag buiten de poort bij het park, zo dat jullie een mooie korting van 10% krijgen (en natuurlijk trotse bezitters kunnen worden van een jaarpas, met alle voordelen van dien), en wij extra stempels om te sparen voor een gratis verlenging.
    Bij minimaal 3 jaarpassen bedenk ik nog wat leuks om jullie te verrassen, als dank voor de stempels!
    Hopelijk tot gauw!
  • Op de volgende data kunnen we korting geven:
    30 en 31 mei
    14 tem 16 juli
    29 en 30 augustus
    Interesse?Pm mij of stuur een mailtje naar didier.devoet@telenet.beSmile
  • Dachten we voldoende stempels te hebben om 2 jaarkaarten te verlengen, krijgen we gisteren bericht dat 2 kaarten niet doorgaan Cry!
    Wie o wie kunnen we helpen aan korting, zodat wij onze jaarkaarten kunnen verlengen? In totaal kunnen we nog 5 keer korting geven, maar met 2 kaarten zijn we al heel erg blij! Onze eigen kaarten verlopen op 5 mei aanstaande, dus dit is onze laatste kans!
    Wij zijn van zondag 27 april tot en met vrijdag 2 mei in Disneyland! Interesse of meer informatie? Stuur een mail naar bumi@hetnet.nl of bel met 06-53505878!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Hoi allemaal,
    Wij zijn 1, 2 en 3 mei en 1, 2 en 3 augustus in Disneyland Parijs.
    Wie heeft er interesse in 10% korting?
    Graag even een mailtje om af te stemmen hoe we iets voor elkaar kunnen betekenen: kellywels3@hotmail.com.
    Groetjes,
    Kelly
  • Hoi Disneyland fans,
    Wij zijn 4,5 en 6 mei in Disneyland Parijs en kunnen je 10% korting geven als je een jaarkaart wilt aanschaffen.
    We kunnen 12 mensen korting geven.
    Interesse of meer informatie mail even naar: marlene.vliem@chello.nl of bel naar 06-10352064.
    Groetjes Familie Vliem
  • Hee Hallo allemaal :-)
    Vannacht vertrekken wij naar euro disney en kunnen van 22 tm 26 april jullie 10% korting bezorgen.
    Kunnen we je verblijden stuur dan een mail (linn.delange@gmail,com) of een sms (0650618636) en dan kunnen we afspreken elkaar te treffen.
    Groetjes en wie weet tot dan :-)
  • Hallo allemaal!
    Mijn vriend en ik zijn van plan op 23 mei een jaarkaart aan te schaffen. Natuurlijk willen we graag korting en er zijn dus twee stempels te verdienen! Ik hoor graag van je als je ons kunt helpen. Mailcontact: secretmasks@hotmail.com
    - Marloes
  • Hallo, 27 juli 2014 komen wij aan in Disneyland Parijs (in de middag/vooravond) en willen dan eigenlijk direct jaarkaarten aanschaffen, 3 stuks. Is er dan toevallig iemand die ons korting kan geven? Cool hoor het graag. Eventueel is maandag 28 juli ook een optie.
  • Hallo Disney-fans,
    wij zijn van zondag 27 april t/m woensdag 30 april a.s. weer in Disneyland Paris. Mocht je een jaarkaart aan willen schaffen.. wij kunnen nog aan 9 personen 10% korting geven! Mocht je dit willen dan mag je een mail sturen naar nbaveld@yahoo.com!
    gr. Nicole
  • Hallo allemaal,
    Op een vrij korte termijn hebben wij het volgende beslist. Laugh
    Op 02 en 03 mei 2014 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting voor gewone ingangskaarten als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan, zouden onze dochter en vriendin ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van hun jaarpas.
    Jullie kunnen ons contacteren tot en met 30 april op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@upcmail.nl of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn 4,5,6 en 7 mei in DLP en kunnen korting geven op jaarkaarten. Laat maar weten als je er gebruik van wilt maken.
  • Wij zijn 27/28 April in Disney en kunnen 3 mensen korting geven. Als jullie komen met de auto vind ik het ook niet erg om bij de ingang af te spreken,dan sprink ik jullie auto in dan kunnen jullie gratis parkeren met gebruik van mijn AP :-)
    addverbaan@gmail.com
  • Hai Laugh
    Wij zijn vandaag en 27 , 28, 29, 30, 31 en 1 mei in Disney en willen iemand graag 3 keer korting geven.
    Laat wat weten op 06-15907558 of micheline.janssen@ziggo.nl
    Groetjes Micheline
  • Wij zijn vandaag 27 april tot en met woensdag in DLP. Onze laatste kans om 10% korting te geven.
    Mail naar evs2000@gmail.com of bel 0650602770 om af te spreken.
    Groet Eric en de rest.
  • Hoi ,
    Wij zijn 26 t/m 30 mei in Disneyland Parijs en kunnen je 10% korting geven als je een jaarkaart wilt aanschaffen.
    We kunnen 15 mensen korting geven.
    Wil een jaarkaart aanschaffen en wil je meer informatie mail dan naar y_de_wit@hotmail.com
    Mvg Yvonne
  • Wij zijn 7 en 8 mei in Disneyland en kunnen mensen 10% korting geven op jaarkaarten in ruil voor stempels
    En op 14 en 15 juni 2014 zijn wij ook aanwezig
    Bij interesse stuur even een berichtje of email lisannevandervleuten@hotmail.com
  • Wij zijn van 13 tem 16 mei in Disneyland en kunnen 10% korting geven op jaarkaarten in ruil voor stempels. (korting voor 9 personen) Ook aanwezig van 28 juni tem 5 juli 2014.
    Bij interesse graag mailtje naar calvin.coker@telenet.be Laugh
  • Dag iedereen, wij vertrekken normaal gezien straks nog naar Disney en zullen er morgen ook zijn. Mijn man en ikzelf hebben beiden een Dreams pass en kunnen op dit moment nog elk 3 mensen aanbrengen en dus ook een korting bezorgen.
    Geef gerust een seintje via mcmanus.aaron@gmail.com of 0032486519910 als je graag wil afspreken.
    Wij gaan heel regelmatig, je kan dus steeds zeggen wanneer je zelf wil gaan en dan spreken we op die manier af.
    Groetjes en tot snel
  • Wij gaan 7 mei 2014 .Wie kan ons, 4 personen ,korting geven op een jaarkaart?
    aelbers1@chello.nl
    0618395926
Log In of Registreer om te reageren.