Parrainage (vragen over stempels sparen)

1356722

Reacties

  • Hoi Lars,
    Vraagje, als ik mensen korting wil geven, maar mijn vrouw en kind hier niet mee wil lastigvallen, zodat zij gewoon door kunnen gaan in het park. Levert dat dan een probleem op. Ofterwijl als ik met mensen af spreek om kaarten te verlengen, en alleen bij het verlengen ben, kan ik dan wel met de passen van mijn familie andere mensen korting geven (ook als mijn vrouw en kind eventueel nog niet mee naar het park zijn (nog in het hotel)?
    Gr. Frank
  • Hallo Lars
    Ik heb afgelopen december een jaarkaart aangeschaft maar ik heb daarbij geen formulier voor stempels ontvangen, hoe gaat dit in zijn werk dan?
    Gr. Lisanne

  • Hallo Lars
    Ik heb afgelopen december een jaarkaart aangeschaft maar ik heb daarbij geen formulier voor stempels ontvangen, hoe gaat dit in zijn werk dan?
    Gr. Lisanne

    Hoi Lisanne,
    Het parrainage formulier om stempels te verzamelen krijg je alleen bij Bureau Passeport Annuel of download je via onze Jaarkaarten pagina (helemaal onderaan): http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Hier staat tevens uitgelegd hoe het parrainage systeem werkt.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb 3 jaarpassen aangeschaft via CE multiavantages en inmiddels omgeruild in Disneyland voor onze Dreampaspoorten. (nog voor de regels in voege traden ivm inwoner Frankrijk). Nu wil ik ook graag stempels gaan sparen maar kan je dit ook doen met een jaarpas waar je minder voor betaald hebt? (zo heeft die van onze dochter maar 39 euro gekost).
    Bedankt!
  • Hallo Lars,
    Ik heb een Parrainage formulier met 3 stempels. Onze jaarkaarten lopen af op 25-07-14, ik ga komend weekend naar Disney, kan ik dan al 1 jaarkaart verlengen? Of kan dat pas een maand van tevoren?
    En klopt het dat ik gewoon stempels kan blijven sparen t/m 25 juli?
    Bedankt alvast en complimenten voor je site Smile!
    groetjes,
    Leonie

  • Ik heb 3 jaarpassen aangeschaft via CE multiavantages en inmiddels omgeruild in Disneyland voor onze Dreampaspoorten. (nog voor de regels in voege traden ivm inwoner Frankrijk). Nu wil ik ook graag stempels gaan sparen maar kan je dit ook doen met een jaarpas waar je minder voor betaald hebt? (zo heeft die van onze dochter maar 39 euro gekost).
    Bedankt!

    Hoi TiggerSA,
    Alle bestaande jaarkaarthouders kunnen sparen voor stempels, mits zij minimaal €80,- voor hun jaarkaart hebben betaald. Dit zijn de regels van Disney zelf. Het kan echter zijn dat er met CE MultiAvantages andere afspraken zijn gemaakt. Ik zou willen voorstellen om contact op te nemen met CE MultiAvantages en aan hun deze vraag voor te leggen om zeker te weten of het met een 'kinderjaarkaarten' wel of niet mogelijk is.
    Groetjes,
    Lars
  • SFlohr zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb een Parrainage formulier met 3 stempels. Onze jaarkaarten lopen af op 25-07-14, ik ga komend weekend naar Disney, kan ik dan al 1 jaarkaart verlengen? Of kan dat pas een maand van tevoren?
    En klopt het dat ik gewoon stempels kan blijven sparen t/m 25 juli?
    Bedankt alvast en complimenten voor je site Smile!
    groetjes,
    Leonie

    Hoi Leonie,
    Dank voor de complimenten!
    Verlengen van een jaarkaart met parrainage formulier is alleen mogelijk in de gehele maand vóór de vervaldatum t/m de gehele maand ná de vervaldatum. Jullie kunnen dus pas vanaf 25-06-2014 verlengen. Met het huidige parrainage formulier kun je stempels sparen t/m 30 juni, maar alleen met een jaarkaart waar nog geen (3) stempels mee verzameld zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    Ik heb een vraagje, hoe moet ik het parrainage formulier invullen, ( mijn Frans is erg slecht )
    Bovenaan beginnen met mijn gegegevens?
    En die 1.2.3 zijn de mensen die je korting geeft met hun gegevens?
    Groetjes Lisanne

  • Hallo
    Ik heb een vraagje, hoe moet ik het parrainage formulier invullen, ( mijn Frans is erg slecht )
    Bovenaan beginnen met mijn gegegevens?
    En die 1.2.3 zijn de mensen die je korting geeft met hun gegevens?
    Groetjes Lisanne

    Hoi Lisanne,
    Het parrainage formulier wordt door medewerkers van Bureau Passeport Annuel ingevuld, die hoef je niet perse zelf in te vullen. Het is handig om een dergelijk formulier alvast uit te printen en mee te nemen, zodat de verwerkingstijd in Disney korter zal zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje moet je als sponsor zelf aanwezig zijn?
    een vriendin van mij heeft 2 kids die niet altijd meegaan maar kan vrijdag stempels krijgen voor de gratis verlening, de kids kunnen alleen niet mee maar hebben de stempels wel nodig.
    kan je dan ook voor je kids de stempels sparen zonder dat ze er zelf zijn?
  • tha_dj zei:


    Vraagje moet je als sponsor zelf aanwezig zijn?
    een vriendin van mij heeft 2 kids die niet altijd meegaan maar kan vrijdag stempels krijgen voor de gratis verlening, de kids kunnen alleen niet mee maar hebben de stempels wel nodig.
    kan je dan ook voor je kids de stempels sparen zonder dat ze er zelf zijn?

    Hoi tha_dj,
    In principe moet de bestaande jaarkaarthouder, die de stempels ontvangt, altijd aanwezig zijn. Dit is echter verplicht voor volwassenen, niet voor kinderen onder de 18 jaar. Uw vriendin kan dus zelf met de jaarkaarten van haar kids de korting regelen en stempels ontvangen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    In december ga ik naar dlp waar ik samen met mijn vriend 4 mensen korting geef.
    Mijn jaarkaart is echter pas in mei verlopen.
    Krijg ik dan in mei een gratis jaarkaart voor de 3 stempels voor een jaar of voor 18 maanden?
    De jaarkaart voor mijm vriend zal ik op dat moment ook verlengen.
    Waar kan ik het formulier downloaden om stempels op te sparen?
    Groeten Amanda
  • amanda4 zei:


    Hoi Lars,
    In december ga ik naar dlp waar ik samen met mijn vriend 4 mensen korting geef.
    Mijn jaarkaart is echter pas in mei verlopen.
    Krijg ik dan in mei een gratis jaarkaart voor de 3 stempels voor een jaar of voor 18 maanden?
    De jaarkaart voor mijm vriend zal ik op dat moment ook verlengen.
    Waar kan ik het formulier downloaden om stempels op te sparen?
    Groeten Amanda

    Hoi Amanda,
    Met een vol parrainage formulier (3 stempels) ontvang je één jaar gratis verlenging (12 maanden) van je huidige jaarkaart. In jouw geval gaat de gratis verlenging dan in als de huidige jaarkaart is verlopen (mei). Dit kan geregeld worden in het resort bij Bureau Passeport Annuel of per post. De formulieren voor aanvragen, verlengen en parrainage zijn als download beschikbaar op de Jaarkaarten pagina (onderaan): http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Op dit moment zijn de formulieren geldig t/m 30 juni. Die kunnen jullie niet gebruiken voor een verblijf in december. In juli zullen de nieuwe formulieren beschikbaar komen met een nieuwe periode en einddatum.
    Alleen als je verlengt zonder het parrainage formulier (en je dus de reguliere prijs betaald), krijg je 6 maanden extra gratis. Je krijgt dan een jaarkaart met een geldigheid van 18 maanden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik heb deze maand twee mensen korting gegeven bij de aankoop van jaarkaarten en dus twee stempels weten te verzamelen, maar verwacht voor 30 juni (einde huidig parrainageformulier) geen derde stempel te bemachtigen. Kan ik in de termijn van het volgende parrainageformulier weer 3 mensen korting geven of is dit een gevalletje 'helaas pindakaas'?
    Groet, Paul
  • P4ultje zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb deze maand twee mensen korting gegeven bij de aankoop van jaarkaarten en dus twee stempels weten te verzamelen, maar verwacht voor 30 juni (einde huidig parrainageformulier) geen derde stempel te bemachtigen. Kan ik in de termijn van het volgende parrainageformulier weer 3 mensen korting geven of is dit een gevalletje 'helaas pindakaas'?
    Groet, Paul

    Hoi Paul,
    Dat is geen probleem, zolang je het 'oude' parrainage formulier maar bewaard. Mochten ze er naar vragen, dan kun je als bewijs laten zien dat het je niet is gelukt om die derde stempel tijdens de vorige periode binnen te halen. In de nieuwe termijn zul je dus weer opnieuw 3 stempels moeten vergaren om te sparen voor één jaar gratis verlenging.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, ik heb een dreampas jaarkaart, nu heb ik een vol formulier met 3 stempels maar van een andere pas.
    Welke pas krijg je dan, alvast bedankt.
  • snoopy zei:


    Hallo, ik heb een dreampas jaarkaart, nu heb ik een vol formulier met 3 stempels maar van een andere pas.
    Welke pas krijg je dan, alvast bedankt.

    Hoi snoopy,
    Je kunt alleen de jaarkaart waarmee de stempels daadwerkelijk zijn gespaard verlengen met het parrainage formulier. In jouw geval is dus alleen 'die andere pas' gratis te verlengen.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraagje, we hebben een dreampas, ik heb drie mensen kunnen gelukkig maken met 10 procent korting maar het waren geen dreampassen. Welke pas krijg je dan als je je stempels inwisseld, die van de stempels of terug een dreampas. Alvast bedankt
  • snoopy zei:


    Ik heb een vraagje, we hebben een dreampas, ik heb drie mensen kunnen gelukkig maken met 10 procent korting maar het waren geen dreampassen. Welke pas krijg je dan als je je stempels inwisseld, die van de stempels of terug een dreampas. Alvast bedankt

    Hoi snoopy,
    Bij het verlengen van een jaarkaart met een vol stempelformulier (parrainage) ontvang je dezelfde jaarkaart voor 1 jaar gratis. In jouw geval krijg je dan een gratis verlenging van je Dream jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor het snelle antwoord maar ik heb het verkeerd verwoord.
    Met mijn dreampas heb ik een parrainage formulier maar met drie stempels van francilienpas
    Welke pas krijg ik dan bij de volgende verlenging?
    Alvast bedankt
  • snoopy zei:


    Bedankt Lars voor het snelle antwoord maar ik heb het verkeerd verwoord.
    Met mijn dreampas heb ik een parrainage formulier maar met drie stempels van francilienpas
    Welke pas krijg ik dan bij de volgende verlenging?
    Alvast bedankt

    Hoi snoopy,
    Je stelt dezelfde vraag, waarbij ik je weer hetzelfde antwoord zal geven. Bij een verlenging met stempels krijg je dezelfde jaarkaart 1 jaar gratis. In jouw geval een Dream jaarkaart. Het maakt daarbij niet uit of je stempels hebt gekregen van mensen die een andere jaarkaart hebben gekozen.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb nog even een vraagje. Er staat nog geen nieuw pairrainageformulier op de site. Kan ik die dan gewoon bij het Bureau Passeporte Annuel halen?
  • tinian zei:


    Ik heb nog even een vraagje. Er staat nog geen nieuw pairrainageformulier op de site. Kan ik die dan gewoon bij het Bureau Passeporte Annuel halen?

    Hoi tintan,
    Het nieuwe parrainage formulier is inderdaad digitaal nog niet beschikbaar. Wij wachten op Disney om dit document naar ons toe te sturen. Dit formulier is echter ook verkrijgbaar bij Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle antwoord. Ik haal de formulieren dan gewoon ter plekke.
    Groetjes
  • Hallo Lars,
    Onze jaarkaarten zijn met korting gekocht via CE Multi Avantages. Kunnen we deze ook een jaar verlengen met stempels?
    gr
    Arie
  • Hallo Lars,
    Ik heb ook een vraag, twee eigenlijk. Wij hebben al enkele jaren een Fantasy pas en doen mee aan met het aandragen van nieuwe jaarkaarthouders. We hebben nu twee nieuwe jaarkaarthouders aangedragen, bij de derde zou een gratis jaarkaart in het verschiet liggen.
    Zit er een deadline aan de tijdsperiode waarin je de drie nieuwe jaarkaarthouders aan kan dragen (dus binnen een bepaalde termijn)? En als je drie mensen zo wijs hebt gekregen en je 'spaarkaart is vol', bestaat dan de mogelijkheid om (tegen bijbetaling) te upgraden naar een dream pass? (We hebben nu twee fantasy passes aangedragen en de derde wordt een dream pass).
    Thanks!

  • Hallo Lars,
    Onze jaarkaarten zijn met korting gekocht via CE Multi Avantages. Kunnen we deze ook een jaar verlengen met stempels?
    gr
    Arie

    Hoi Arie,
    Jazeker, geen probleem, zolang er een bedrag voor de jaarkaarten is betaald. Alleen gratis verkregen jaarkaarten kunnen niet met stempels worden verlengd.
    Groetjes,
    Lars
  • Danny_B zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb ook een vraag, twee eigenlijk. Wij hebben al enkele jaren een Fantasy pas en doen mee aan met het aandragen van nieuwe jaarkaarthouders. We hebben nu twee nieuwe jaarkaarthouders aangedragen, bij de derde zou een gratis jaarkaart in het verschiet liggen.
    Zit er een deadline aan de tijdsperiode waarin je de drie nieuwe jaarkaarthouders aan kan dragen (dus binnen een bepaalde termijn)? En als je drie mensen zo wijs hebt gekregen en je 'spaarkaart is vol', bestaat dan de mogelijkheid om (tegen bijbetaling) te upgraden naar een dream pass? (We hebben nu twee fantasy passes aangedragen en de derde wordt een dream pass).
    Thanks!

    Hoi Danny,
    Je zit inderdaad vast aan een bepaalde periode (meestal maximaal 6 maanden) waarin je 3 stempels dient te sparen. Alleen als je 3 personen binnen deze periode aanlevert, ontvang je 3 stempels en kun je het parrainage formulier bij de eerst volgende verlenging van de jaarkaart gebruiken. Je ontvangt dezelfde jaarkaarten dan voor 12 maanden gratis. De exacte periode staat vermeld op het stempelformulier (parrainage). Er kan tegelijk opgewaardeerd worden naar een Dream jaarkaart. Je betaald dan het verschil tussen de prijs van een Fantasy en een Dream.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars. Ik heb een vraag over onze jaarkaarten.
    Ik heb n.l. gehoord dat het verlengen van je jaarkaart na 30 juni niet meer mogelijk was d.m.v. parrainage.
    Dit vertelde de medewerkster achter de balie.
    Ze had ook al geen nieuwe formulieren meer liggen en vertelde dat ze niet wist of het verlengt werd.
    Weet jij of dat nog gewoon doorloopt?
    Gr. Arthur.
  • Ik heb in de afgelopen week drie jaarkaarten verlengd met parrainage (stempeltjes gekregen en direct verlengd). Het kan dus wel gewoon.
Log In of Registreer om te reageren.