Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12021232526105

Reacties

  • Beste Louis,
    Wij gaan ma 5, din 6 en woe 7 mei weer naar DLP! We zouden jullie dus woe 7 mei 4 keer korting kunnen geven. Als je daar wilt afspreken hoor ik het graag van je!Ik had je al gebeld en heb ingesproken op je voicemail. Mijn e-mail is fabfem78@hotmail.com en tel 0622407960.
    Misschien tot horens!
    Groetjes Femke
  • Wij zijn vanaf 25 mei twee weken in de buurt van Disneyland en kunnen dus twee weken lang korting geven op jaarkaarten. Wij zijn nog druk op zoek naar stempels, dus het zou ons ook goed uitkomen. Dus wil je in die periode een jaarkaart kopen met korting? Mail me dan even, zodat we kunnen afspreken.
    bianca_md@live.nl
    Groetjes, Bianca
  • Wij zijn vanaf 25 mei twee weken in de buurt van Disneyland en kunnen dus twee weken lang korting geven op jaarkaarten. Wij zijn nog druk op zoek naar stempels, dus het zou ons ook goed uitkomen. Dus wil je in die periode een jaarkaart kopen met korting? Mail me dan even, zodat we kunnen afspreken.
    bianca_md@live.nl
    Groetjes, Bianca
  • Hoi allemaal. Wij gaan 31 mei tot en met 4 juni weer gezellig naar Disney. Wij zijn al aan het aftellen!
    Kan ik nog iemand blij maken met 10% korting op een jaarabonnement? Dan krijgen wij een paar stempels en jullie korting. Kortom: allemaal blij!
    Ons email adres is: mmooldijk@hotmail.com.
    Tot horens! Smile
  • Hoi allemaal. Wij gaan 31 mei tot en met 4 juni weer gezellig naar Disney. Wij zijn al aan het aftellen!
    Kan ik nog iemand blij maken met 10% korting op een jaarabonnement? Dan krijgen wij een paar stempels en jullie korting. Kortom: allemaal blij!
    Ons email adres is: mmooldijk@hotmail.com. Je kan via deze site reageren of via de mail.
    Tot horens!
  • Op 10 mei willen wij naar Disney Land Parijs en daar jaarkaarten aanschaffen. Is er iemand die ook gaat en ons 10% korting kan geven?
    Wij komen 9 mei einde van de dag aan, als dit beter uit komt kunnen we het dan ook op deze dag regelen.
    Hoor graag!Smile
    06-20843886
  • Wij zijn met Hemelvaart (donderdag 29 mei) en de vrijdag+zaterdag aanwezig in Disney.
    Wij zijn nog hard op zoek naar 3 stempels en kunnen dus 3 mensen blij maken met 10% KORTING!
    Heb je interesse? Stuur even een PM of mail even: oowned@gmail.com
  • Op 13,14 en 15 juni zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen we 10% korting geven op de aanschaf van jaarpassen.
    Wij kunnen 8 mensen korting geven.
    Je kunt ons bellen op telefoonnummer +31610352064 of +32478985266 of stuur een email naar marlene.vliem@chello.nl
    groetjes Familie Vliem
  • Hallo allemaal! Van 15 tot 18 juni ben ik opnieuw in Disney. Ik kan dan korting geven aan drie personen die op zoek zijn naar een jaarpas. Stuur me gerust een berichtje bij interesse!
  • Hoi Allemaal,
    Wij zijn van 18 juni t/m 4 juli in Disneyland Parijs en kunnen 9 mensen korting geven :)
    Hoor graag of iemand hiervan gebruik wilt maken?
    Groetjes,
    Tamara
  • Hallo allemaal,
    We arriveren 10 mei in Eurodisney.
    Wie o wie kan ons last minute korting geven?
    Groetjes,
    ShirleyC
  • Wij zijn van 5 t/m 12 juli in het park en kunnen aan 6 mensen korting geven. Interesse? stuur me dan een mailtje op lieneke73@gmail.com
  • Wij zijn van 19 t/m 21 juni en van 20 juli t/m 10 aug in disney met 5 personen. Wie heeft er interesse in korting voor de jaarkaart?
    (Stuur een mailtje naar lennartz@planet.nl)
  • Van nu dinsdag (13 juni) tem vrijdag (15 juni) in disneyland Parijs. We zouden nog heel graag een aantal stempels hebben. We kunnen 6 mensen korting geven bij de aankoop van een jaarpaspoort. Indien interesse mail calvin.coker@telenet.beCool
  • Ik ben 7 en 8 juni in Disneyland Parijs en kan aan 3 mensen korting geven bij het kopen van een jaarkaart. Dus mocht je dan naar Disneyland gaan en een jaarkaart willen aanschaffen, laat het mij weten Smile . Ik ben per mail te bereiken op xlonneke91@gmail.com en natuurlijk via het forum.
    Hartelijke groetjes
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn in Disneyland op:
    24 mei en 25 mei
    30 mei, 31 mei en 1 juni
    7 juni, 8 juni en 9 juni
    ,
    Wij kunnen bij aanschaf van minimaal 3 jaarkaarten 15 % korting geven.
    Mocht je interesse hebben stuur me dan een PM of mail naar: leonie.flohr@gmail.com, dan kunnen we iets afspreken.
    Groet,
    Leonie
  • hallo allemaal
    wij zijn vanaf 16 juni 8 dagen in disneyland en omgeving
    en heb nog slechts 1 stempeltje nodig om te kunnen verlengen ... wie ow wie helpt mij hieraan ...
    het zou echt super zijn !!
    ik kan dus 10% korting geven en ben bereid om je dan ook nog eens 10 euro korting erbij te geven
    dus ik happy en jullie een extra voordeeltje !!
    laat het me weten als je interesse hebt
    groetjes veronica
    micks-kleertjes@hotmail.com
  • Hallo Disneyfans! Cool
    Wil je graag korting bij aankoop op een jaarkaart?
    Van woensdag 4 juni tot en met vrijdag 6 juni ben ik er weer; en kan ik jou de 10% korting geven!
    Interesse?
    Stuur een PM hier; of mail me op jw1973be@gmail.com
    3 stempels is goed; 6 is nog beter! Wink
    Tot dan!
  • Hallo allemaal,
    Ook wij gaan weer naar Disneyland Parijs, wij zijn er van 22 t/m 28 juli en kunnen dus 10 % korting geven bij de aankoop van een jaarpas! Wie maakt ons blij met enkele stempeltjes? Wij kunnen 5 personen korting geven!
    Interesse... je mag mailen naar nbaveld@yahoo.com, bellen mag ook 0652880972
    Groetjes,
    Nicole
  • Hallo,
    ook wij gaan weer naar Disney en kunnen 10 % korting geven op de aanschaf van jaarkaarten.
    Wij zijn aanwezig in het park van dinsdagnamiddag 17 juni t/m zaterdagochtend 21 juni 2014.
    Reageren kan via dit forum of via mailadres : esther.hennion@ziggo.nl
    Groetjes en misschien tot dan !! Esther.
  • Beste Mensen,
    Woensdag 28 mei t/m zondag 1 juni (hemelvaartweekend) en vrijdag 6 juni t/m maandag 9 juni (pinksterweekend) zijn wij weer in Disneyland Parijs. Verder ben ik gedurende de zomervakantie in Disneylandparijs voorheen Eurodisney.
    Naast de standaard 10 % korting op jaarkaarten voor Disneyland Parijs kan ik u ook 50% geven op uw boeking bij een van de 6 Disneyhotels of de campground Ranch Davy Crocket.
    Uiteraard zijn er in de omgeving van de Disney parken goedkopere hotels te vinden,.... maar soms is het wel handig om lekker dicht bij de parken te zitten en de voordelen van de hotels te ervaren. Zoals b.v. de ontmoeting met de personages waar je nauwelijks voor in de rij hoeft te staan... of het feit dat je een easy pas krijgt waardoor de black out dagen komen te vervallen. kun je toch gewoon het park in!!!
    Neem contact met mij op via de PM of mail naar jipenjanneke@kpnplanet.nl
    groetjes Francis
  • Mijn vriendin en ik zijn van 30 mei tot en met 1 juni in Disneyland Paris. Wij kunnen aan 6 mensen een korting als zij dit willen. PM me maar als je interesse hebt!
  • wij zijn 10 tm 12 juli in Disney en kunnen 6 mensen korting geven
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn er weer van :
    7 tot en met 11 juni
    16 tot en met 24 augustus en van
    18 tot en met 26 oktober
    Wij kunnen 9 mensen 10 % korting geven op hun jaarkaarten.
    Daarna trakteren we op een lekker ijs tegenover its a small world, naast Pizzeria Bella Notte.
    Stuur een pm of bel 0620486454 om iets af te spreken.
    Disney groet,
    Marcel
  • Hallo Disneyfans :
    Wij zijn er weer op:
    28, 29, 30, 31 mei en 1 juni
    7, 8, 9 juni
    19 juli t/m 31 augustus, dus 6 weken!!!
    Wie kunnen we aan 10% korting helpen??
    Stuur een mailtje zodat we iets kunnen afspreken.
    jipenjanneke@kpnplanet.nl
    groetjes, Francis
  • Op 29 en 30 mei zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen 10% korting geven op jaarpassen. Wij krijgen daar stempels voor. Mail even of je interesse hebt, we kunnen dan afspreken bij Disney. plucia@ziggo.nl
  • Hallo,
    Wij gaan weer van dinsdag 3 t/m zaterdag 7 juni naar Disneyland Parijs.
    Wij kunnen dan 10% korting geven op de aanschafprijs van uw jaarkaarten !
    Als U interesse heeft kunt U mij mailen : esther.hennion@ziggo.nl.
    Misschien tot dan!!
    Esther van Leeuwen.
  • Hallo mede Disneyfans!!LaughOok wij zijn weer aan het aftellen om weer naar ons Favoriete park te gaan!Goed nieuws:wij gaan van 21juli t/m 30juli 2014 en kunnen dan 6 mensen de beroemde 10% korting geven!!!Wie o wie kunnen we daar blij mee maken??We hebben hier al ervaring mee.Bij interesse graag een mailtje naar henriastrid@hetnet.nl BVD!!! Groetjes,Astrid.Wink
  • Wij zijn 9 10 en 11 juni in disneyland parijs en kunnen aan 3 personen korting geven
    Bij intresse mail me rick1978@home.nl
  • Wij hebben nog één stempel nodig!!! Wie is in Disneyland Parijs op
    25 tot en met 28 mei
    6 tot en met 9 juni
    26 tot en met 28 juni
    en wil dan jaarkaarten aanschaffen? Wij zouden erg blij zijn: jullie 10% korting en wij voldoende stempels xD! Ik zie je berichtje graag tegemoet op paulvanwissen@hotmail.com.
    Hartelijke groet,
    Paul
Log In of Registreer om te reageren.