Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12122242627105

Reacties

  • Hallo mensen!
    Wij zijn vanaf a.s. Donderdag 28 mei t/m Zondag 1 juni weer in DLP en kunnen hopelijk mensen blij maken met 10% korting
    op nieuw aan te schaffen jaarkaarten! We hebben alle tijd om met jullie af te spreken om samen naar Bureau Passeporte Annuelle
    te gaan! Gelieve bij interesse even een e-mail sturen naar fabfem78@hotmail.com of bel me op 06-22407960.
    Hopelijk tot horens!
    Gr. Femke
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van 20 tm 28 juli in Disneyland Parijs! Mocht je dus de korting willen, horen we het graag! Wij helpen elkaar!
    Bereikbaar via dit mailadres: secretmasks@hotmail.com!
    -MarloesSmile
  • hallo allemaal...
    wij zijn vanaf 16 tot en met 23 juni weer in disneyland
    wij zoeken nog 1 stempeltje !!! om voor ons de kaarten compleet te hebben...
    ik kan dus 10 % korting geven maar daarbij GEEF IK NOG 10 EURO EXTRA KORTING AAN DEGENE DIE ONS HELPT AAN DIE LAATSTE STEMPEL !!... dus wie ow wie helpt ons
    ik hoor het graag groetjes veronica micks-kleertjes@hotmail.com
  • Hallo! Is er nog iemand op zoek naar korting bij aankoop op je jaarpas? Ik zoek nog stempeltjes! Ik ben in het park van 15 tot 18 juni! Stuur me gerust een berichtje via elkewillemse@me.com !Groetjes!
  • Hoi,wie wil er nog korting bij aankoop van een jaarpas?
    Wij zijn er op 30 en 31 mei;op 14 tem 16 juli en op 29 en 30 augustus
    Interesse?
    Mail dan naar didier.devoet@telenet.be of via PM
    Groetjes,
    Isabelle
  • Op donderdag 29 en vrijdag 30 mei zijn wij in Dinsneyland Parijs. We kunnen 10% korting geven op jaarpassen. Laat even weten of je belangstelling hebt, dat scheelt toch bijna 20 euro per jaarkaart (dream). Contact met plucia@ziggo.nl We kunnen bij de ingang van het park afspreken.
  • Hallo,
    50 euro extra voor wie ons aan de laatste 3 stempels kan helpen! Laugh
    7, 8, 9, 10 en 11 juni zijn wij weer in DLP.
    Contact kun je opnemen op micheline.janssen@freeler.nl of 06-15907558 of natuurlijk een PM.
    Groeten Micheline
  • Wij zullen op 9 en 10 juni aanwezig zijn in het park. Wie interesse heeft in 10% korting op zijn jaarkaart mag ons zeker contacteren op dave@dlrp.eu
    Nadien trakteren we je op een drankje of ijsje ;-)
  • hallo,
    Wij vertrekken morgen!
    Je kunt me bellen om 10 % korting op je jaarkaart te ontvangen.
    06-29577890
    groetjes Francis

  • Hoi Allemaal,
    Wij zijn van 18 juni t/m 4 juli in Disneyland Parijs en kunnen 9 mensen korting geven :)
    Hoor graag of iemand hiervan gebruik wilt maken?
    Groetjes,
    Tamara

  • Hoi tamarasabina,
    Graag zou ik gebruik maken van jouw korting.
    Ik ga met 3 anderen op 28 juni naar disney.
    Ik hoor het wel, groetjes
    Carola
  • Hoi Allemaal,
    wij zijn in Disneyland Parijs van 22 t/m 28 juli en kunnen 5 personen 10 % korting geven (hiervoor krijgen wij onze laatste 5 stempels). Bovenop de 10% korting geef ik je per persoon €12.50 contant.....
    Wie wil hier gebruik van maken???
    je kunt mij bereiken via mail nbaveld@yahoo.com of op mijn mobiel 0652880972
    Ik hoor het graag,'
    groetjes, Nicole
  • Hallo,
    Wij zijn van 28 juni tem 5 juli in DIsneyland. We kunnen aan 6 mensen korting geven!! Als jullie hier gebruik van willen maken, laat het maar weten via PM of via calvin.coker@telenet.be
    Smile
  • hallo allemaal…
    wij zijn vanaf 16 tot en met 23 juni weer in disneyland
    wij zoeken nog 1 stempeltje !!! om voor ons de kaarten compleet te hebben…
    ik kan dus 10 % korting geven maar daarbij GEEF IK NOG 10 EURO EXTRA KORTING AAN DEGENE DIE ONS HELPT AAN DIE LAATSTE STEMPEL !!… dus wie ow wie helpt ons
    ik hoor het graag groetjes veronica micks-kleertjes@hotmail.com
  • Wij gaan 7 en 9 juni naar het mooie park. Wij kunnen eventueel 9 personen helpen met 10% korting op een jaarkaart.
    8 juni is een blokdag vandaar dat we dan niemand kunnen helpen. Wij blij met de stempels en jullie met 10% korting.
    Reply of stuur een mail dikkeveer@hotmail.com
    Misschien tot snel Stefan
  • Nicole zei:


    Hoi Allemaal,
    wij zijn in Disneyland Parijs van 22 t/m 28 juli en kunnen 5 personen 10 % korting geven (hiervoor krijgen wij onze laatste 5 stempels)
    DAARNAAST KRIJG JE €12.50 (contant)EXTRA KORTING PER PERSOON...
    Mocht je hier gebruik van willen maken dan ben ik bereikbaar via mail: nbaveld@yahoo.com of mobiel 0652880972
    groetjes, Nicole

  • carola zei:


    Hoi tamarasabina,
    Graag zou ik gebruik maken van jouw korting.
    Ik ga met 3 anderen op 28 juni naar disney.
    Ik hoor het wel, groetjes
    Carola

    Hallo Carola,
    Moest Tamara niet kunnen. Wij zijn er ook dan. Stuur me maar PM indien nodig.
    Groetjes - Tiggersa
  • Hallo,
    Van 18 t/m 21 juni zijn wij in Disneyland Paris en kunnen wij aan in totaal 6 mensen korting geven op hun jaarkaart. Laat me weten of je hiervan gebruik wilt maken, mail naar evelienmoelands@hotmail.com.
    Misschien tot dan!
    Groetjes Evelien
  • Ik weet niet hoe ik mijn post moet verwijderen, dus dan maar zo..
  • Hallo
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, gaan 2 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan evt ook en kan ons 10% korting geven?
    Groet van Dennis
  • Hoi hoi,
    wij zijn op 19, 20 en 21 juni in Disney.
    We kunnen korting geven op de jaarkaart en op de dagpassen (bring a friend actie) !
    Laat weten of je belangstelling hebt, dan kunnen we daar afspreken.
  • Dennis zei:


    Hallo
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, gaan 2 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan evt ook en kan ons 10% korting geven?
    Groet van Dennis

    PM gestuurd naar je!
  • Hallo,
    Wij gaan komende week weer naar Disneyland Parijs. En kunnen dan ook weer 10% korting geven op de aanschaf van jaarkaarten in ruil voor stempels .
    Wij zijn in DLP van dinsdag 3 t/m zaterdag 7 juni as.
    Graag mailen als U interesse heeft !!
    Mvg. Esther van Leeuwen
    Email : esther.hennion@ziggo.nl

  • Dennis zei:


    Hallo
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, gaan 2 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan evt ook en kan ons 10% korting geven?
    Groet van Dennis

    PM gestuurd naar je!
    Hallo Dennis,
    Heb net gepost dat wij volgende week in DLP zijn. Van 3 t/m 7 Juni.
    Als je nog niemand gevonden hebt die korting kan geven, mail dan even.( esther.hennion@ziggo.nl)
    Groetjes, Esther.
  • Hallo,
    Eerst een bericht aan Lars: ik weet niet in welke topic ik dit moest zetten... sorry :-)
    Kan jij het verplaatsen indien nodig? Thx!
    Hallo iedereen,
    Op zaterdag 21 juni 2014 zullen mijn man en ik een Fantasy jaarkaart kopen.
    Iemand ook die dag in het park of in de buurt die dus 2 stempels wilt (en mij de korting gunt :-) ?
    Thanks! Cool
  • Ik heb je een PM gestuurd Smile
  • Wij zijn woensdag 4 juni en donderdag 5 juni in Disneyland Parijs en kunnen aan 6 personen korting geven inruil voor stempel. Laat maar weten als we elkaar kunnen helpen.
  • Hallo Iedereen,
    Wij zijn van 20 t/m 23 Juli 2014 weer in Disney, wij kunnen nog 5 mensen 10% korting geven op hun jaarkaart.
    Heb je interesse neem dan contact met ons op alex.disney@ziggo.nl
    Tot horens en tot ziens in Disney
    Alex
  • Hoi ,
    Wie kan ons helpen aan stempels voor onze dochter.
    Op Zaterdag 22 Juni zijn wij in Disney en kunnen nog aan 3 personen 10% korting geven .
    stuur ons een berichtje naar patriciaefteling@gmail.com of aertsolien@planet.nl
    Groetjes Patricia Smile
  • Hallo,
    aankomend weekend (pinkster) gaan wij naar disney we kunnen 6 mensen 10% korting geven mail ons even om af te spreken eniroc@outlook.com
Log In of Registreer om te reageren.