Eten jonge kinderen gratis mee?

mei 2014 aangepast in Algemeen
Hallo Lars,
Tijdens ons laatste bezoek aan Disneyland Paris hebben wij verschillende restaurants met tafelbediening bezocht, in het Disneyland Park en Disney Village. In sommige restaurants mocht onze dochter van anderhalf gratis mee-eten (wel een beperkte keuze aan gerechten), en in andere restaurants betaalden we de volle mep voor het kindermenu. Is hier enig beleid in?
Ik hoop dat je me het antwoord kunt vertellen!
Groetjes Evelien

Reacties

  • elmo82 zei:


    Hallo Lars,
    Tijdens ons laatste bezoek aan Disneyland Paris hebben wij verschillende restaurants met tafelbediening bezocht, in het Disneyland Park en Disney Village. In sommige restaurants mocht onze dochter van anderhalf gratis mee-eten (wel een beperkte keuze aan gerechten), en in andere restaurants betaalden we de volle mep voor het kindermenu. Is hier enig beleid in?
    Ik hoop dat je me het antwoord kunt vertellen!
    Groetjes Evelien

    Hoi Evelien,
    Hier is helaas geen richtlijn voor. Het ligt er maar net aan wie je als ober/serveerster voor je krijgt en wat de manager van dat specifieke restaurant voor beleid voert omtrent jonge kinderen. Wellicht verstandig om dit direct te vragen aan de cast member bij de ingang van het restaurant voor jullie gaan eten. Je hebt dan altijd nog de keuze om ergens anders te gaan eten (wellicht bij de restaurants die dit uit jullie ervaring wel gratis aanboden).
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je snelle reactie!
Log In of Registreer om te reageren.