Korting in restaurants

oktober 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Ik las dat je met een jaarkaart 10% korting in de restaurants in het park krijgt.
Geldt dit ook voor de counter service eetgelegenheden(Colonel Hathi's, Au Chalet de la Marionnette, etc.)?
En wat met plekken zoals de Coffee Grinder en de Ice Cream Company?
Ik neem aan dat de korting over de hele rekening is en niet alleen het eten?
Edit: Zijn er nog uitzonderingen bv. buitenkraampjes en alcohol?

Reacties

  • Joost zei:


    Ik las dat je met een jaarkaart 10% korting in de restaurants in het park krijgt.
    Geldt dit ook voor de counter service eetgelegenheden(Colonel Hathi's, Au Chalet de la Marionnette, etc.)?
    En wat met plekken zoals de Coffee Grinder en de Ice Cream Company?
    Ik neem aan dat de korting over de hele rekening is en niet alleen het eten?
    Edit: Zijn er nog uitzonderingen bv. buitenkraampjes en alcohol?

    Hoi Joost,
    De jaarkaartkorting voor restaurants is geldig bij counter service, buffet service en restaurants met tafelbediening. De korting is echter niet geldig bij zogenaamde 'snackpoints' (losse en kleine verkooppunten, zoals karren en kraampjes). De korting wordt berekend over de gehele rekening.
    Groetjes,
    Lars
  • zit er nog een tijds-beperking aan het ' gratis drankje ' aanbod wat ook onderdeel is van de dream jaarkaart ? Dit kreeg ik namelijk te horen bij het bestellen van een menu.... vondt het een vreemd verhaal maar had eigenlijk niet de tijd en zin om er verder achteraan te gaan.
  • Lars zei:


    Hoi Joost,
    De jaarkaartkorting voor restaurants is geldig bij counter service, buffet service en restaurants met tafelbediening. De korting is echter niet geldig bij zogenaamde 'snackpoints' (losse en kleine verkooppunten, zoals karren en kraampjes). De korting wordt berekend over de gehele rekening.
    Groetjes,
    Lars

    Bedankt Lars. En petje af voor alle informatie op je site Wink

  • zit er nog een tijds-beperking aan het ' gratis drankje ' aanbod wat ook onderdeel is van de dream jaarkaart ? Dit kreeg ik namelijk te horen bij het bestellen van een menu.... vondt het een vreemd verhaal maar had eigenlijk niet de tijd en zin om er verder achteraan te gaan.

    Hoi Patrick-Miranda,
    Wat bedoel je met 'tijds-beperking'? Het gratis drankje is beschikbaar voor iedere Dream jaarkaarthouder bij elk buffet/tafelbediening restaurant in het resort. Het drankje is echter alleen beschikbaar voor de jaarkaarthouder zelf. De korting op het eten is dan weer beschikbaar voor het hele gezelschap.
    Groetjes,
    Lars
  • Joost zei:


    Bedankt Lars. En petje af voor alle informatie op je site Wink

    Graag gedaan, Joost. Dank voor de complimenten!
  • Lars zei:



    zit er nog een tijds-beperking aan het ' gratis drankje ' aanbod wat ook onderdeel is van de dream jaarkaart ? Dit kreeg ik namelijk te horen bij het bestellen van een menu.... vondt het een vreemd verhaal maar had eigenlijk niet de tijd en zin om er verder achteraan te gaan.

    Hoi Patrick-Miranda,
    Wat bedoel je met 'tijds-beperking'? Het gratis drankje is beschikbaar voor iedere Dream jaarkaarthouder bij elk buffet/tafelbediening restaurant in het resort. Het drankje is echter alleen beschikbaar voor de jaarkaarthouder zelf. De korting op het eten is dan weer beschikbaar voor het hele gezelschap.
    Groetjes,
    Lars
    Mij werd toen verteld dat het gratis drankje tot , ik meen, 17:30u beschikbaar was en wij kwamen om 17:45 binnen dus kon het niet…. vond het vreemd maar zoals gezegd, op dat moment niet verder op in gegaan.
    grt,
    patrick

  • Mij werd toen verteld dat het gratis drankje tot , ik meen, 17:30u beschikbaar was en wij kwamen om 17:45 binnen dus kon het niet…. vond het vreemd maar zoals gezegd, op dat moment niet verder op in gegaan.
    grt,
    patrick

    Hoi Patrick,
    Dat vind ik vreemd, aangezien hier niets van in de voorwaarden staat vermeld. Ik ga het navragen en laat je weten als ik bericht krijg,
    Groetjes,
    Lars

  • Mij werd toen verteld dat het gratis drankje tot , ik meen, 17:30u beschikbaar was en wij kwamen om 17:45 binnen dus kon het niet…. vond het vreemd maar zoals gezegd, op dat moment niet verder op in gegaan.
    grt,
    patrick

    Hoi Patrick,
    Ik heb het nagevraagd en de voorwaarden nogmaals gecontroleerd. Nergens wordt gesproken over een 'tijds-beperking'. Er staat letterlijk het volgende:
    "Un apéritif non alcoolisé offert pour le membre Passeport Annuel Dream. Un cocktail non-alcoolisé offert pour le membre Passeport Annuel Dream dans les restaurants service à table, sauf au Café des Cascadeurs."
    Vertaald betekent dit dat iedere Dream jaarkaarthouder 1 non-alcoholisch drankje (aperitief) aangeboden krijgt bij alle restaurants met tafelbediening, met uitzondering van Cafe des Cascadeurs (Walt Disney Studios Park).
    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor het checken, ik ga nog een poging wagen zodra we die kant weer op zijn, wat in de kerst periode zal worden :-) ga je zelf ook nog die kant op?

  • Dank voor het checken, ik ga nog een poging wagen zodra we die kant weer op zijn, wat in de kerst periode zal worden :-) ga je zelf ook nog die kant op?

    Graag gedaan! Ik ga zelf begin december weer 4 dagen genieten van Disney's Betoverende Kerst :) Heb er enorm veel zin in! Ik moet sowieso mijn jaarkaart verlengen en eet altijd in een restaurant met tafelbediening of buffet. Ook ik zal het gratis aperitief in de praktijk testen.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan waarschijnlijk na sinterklaas die kant op.
    Ben benieuwd naar je ervaringen.
    Grt,
    Patrick
  • Lars zei:


    Er staat letterlijk het volgende:
    "Un apéritif non alcoolisé offert pour le membre Passeport Annuel Dream. Un cocktail non-alcoolisé offert pour le membre Passeport Annuel Dream dans les restaurants service à table, sauf au Café des Cascadeurs."
    Vertaald betekent dit dat iedere Dream jaarkaarthouder 1 non-alcoholisch drankje (aperitief) aangeboden krijgt bij alle restaurants met tafelbediening, met uitzondering van Cafe des Cascadeurs (Walt Disney Studios Park).
    Groetjes,
    Lars

    Hallo Lars
    Hoe dien ik de serveerster te attenderen op het gratis drankje? Is enkel het tonen van de jaarkaart voldoende of moet ik er specifiek om vragen?
    Groetjes Evelien
  • elmo82 zei:


    Lars zei:


    Er staat letterlijk het volgende:
    "Un apéritif non alcoolisé offert pour le membre Passeport Annuel Dream. Un cocktail non-alcoolisé offert pour le membre Passeport Annuel Dream dans les restaurants service à table, sauf au Café des Cascadeurs."
    Vertaald betekent dit dat iedere Dream jaarkaarthouder 1 non-alcoholisch drankje (aperitief) aangeboden krijgt bij alle restaurants met tafelbediening, met uitzondering van Cafe des Cascadeurs (Walt Disney Studios Park).
    Groetjes,
    Lars

    Hallo Lars
    Hoe dien ik de serveerster te attenderen op het gratis drankje? Is enkel het tonen van de jaarkaart voldoende of moet ik er specifiek om vragen?
    Groetjes Evelien
    Hoi Evelien,
    Als de ober/serveerster voor de eerste keer bij jullie aan tafel komt, dan laat je de Dream jaarkaart zien en vraag je naar het gratis aperitief. Hier moet expliciet voor worden gevraagd.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je snelle reactie!
Log In of Registreer om te reageren.