Auberge de Cendrillon

mei 2014 aangepast in Disneyland Park
Hallo Lars / mede-forummers,
Ik ben een ontzettende Disneyfan en heb wat betreft de ontmoetingen met de personages het enthousiasme van een kind. Echter, ik heb bij bijv. de prinsessenpavilion, parades, ontmoetingen in het park etc. vaak gemerkt dat je als volwassene een beetje aan de aandacht moet trekken, ze zien je niet staan of zijn een stuk sneller met je klaar.
Nu heb ik altijd al graag eens in de Auberge du Cendrillon willen eten omdat daar de prinsessen rondlopen, maar ben ik bang dat het weer uitdraait op teleurstelling wanneer we weer voorbij gelopen worden, en waar je op straat nog een beetje er achteraan kan rennen, zou ik "aandacht vragen" in zo'n restaurant toch wel wat genant vinden. Nu was mijn vraag wat jullie ervaring is met dit restaurant als het aankomt op een volwassen koppel zonder kinderen? Daar komt ook nog bij dat wij beide vegetariër zijn, zijn daar ook (fatsoenlijke) opties voor? Is het een beetje, samen met de ontmoetingen, het geld waard? Wij hebben overigens een Dream jaarpas, hoeveel korting krijg je daarmee bij Auberge du Cendrillon?
Groetjes, Veerle.

Reacties

  • Veerle zei:


    Hallo Lars / mede-forummers,
    Ik ben een ontzettende Disneyfan en heb wat betreft de ontmoetingen met de personages het enthousiasme van een kind. Echter, ik heb bij bijv. de prinsessenpavilion, parades, ontmoetingen in het park etc. vaak gemerkt dat je als volwassene een beetje aan de aandacht moet trekken, ze zien je niet staan of zijn een stuk sneller met je klaar.
    Nu heb ik altijd al graag eens in de Auberge du Cendrillon willen eten omdat daar de prinsessen rondlopen, maar ben ik bang dat het weer uitdraait op teleurstelling wanneer we weer voorbij gelopen worden, en waar je op straat nog een beetje er achteraan kan rennen, zou ik "aandacht vragen" in zo'n restaurant toch wel wat genant vinden. Nu was mijn vraag wat jullie ervaring is met dit restaurant als het aankomt op een volwassen koppel zonder kinderen? Daar komt ook nog bij dat wij beide vegetariër zijn, zijn daar ook (fatsoenlijke) opties voor? Is het een beetje, samen met de ontmoetingen, het geld waard? Wij hebben overigens een Dream jaarpas, hoeveel korting krijg je daarmee bij Auberge du Cendrillon?
    Groetjes, Veerle.

    Hoi Veerle,
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ga zelf ook altijd naar Disneyland zonder kinderen, dus enkel met volwassenen. Ik heb één keer bij Auberge de Cendrillon gegeten en wij waren toen met twee volwassenen. Alle gezelschappen zonder kinderen werden in een bepaald gedeelte van het restaurant gezet, waarbij de prinsessen evenveel tijd voor ons hadden, als voor de gezinnen met kinderen. Het restaurant is prachtig, het eten heerlijk en de sfeer super! Op het menu staan ook vegetarische opties. Met een Dream jaarkaart ontvang je 10% korting + een gratis aperitief. Gewoon dit restaurant tijdens jullie volgende bezoek reserveren. Echt de moeite waard!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie, fijn om te horen dat ze daar wel aandacht voor je hebben! Soms is het zo'n domper dat je zolang bij het prinsessenpavilion in de rij gestaan hebt en de prinses eigenlijk direct aanstalten maakt voor foto's. We hebben echt geluk gehad toen met Sneeuwwitje, zij was zo leuk en nam veel tijd, ook voor een praatje, ze reageerde echt enthousiast en vond mijn sneeuwwitje sieraden en truitje heel leuk, haha.
    Wat betreft dat aparte gedeelte: krijg je dan wel iets mee van die dans die ze doen? Dat is, zag ik op verschillende filmpjes, een deel an het restaurant met een speciaal gedeelte daarvoor. Eigenlijk zou ik daar nog het liefste zitten, haha. Mag je dat gewoon aanvragen?
    Groetjes, Veerle
  • Veerle zei:


    Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie, fijn om te horen dat ze daar wel aandacht voor je hebben! Soms is het zo'n domper dat je zolang bij het prinsessenpavilion in de rij gestaan hebt en de prinses eigenlijk direct aanstalten maakt voor foto's. We hebben echt geluk gehad toen met Sneeuwwitje, zij was zo leuk en nam veel tijd, ook voor een praatje, ze reageerde echt enthousiast en vond mijn sneeuwwitje sieraden en truitje heel leuk, haha.
    Wat betreft dat aparte gedeelte: krijg je dan wel iets mee van die dans die ze doen? Dat is, zag ik op verschillende filmpjes, een deel an het restaurant met een speciaal gedeelte daarvoor. Eigenlijk zou ik daar nog het liefste zitten, haha. Mag je dat gewoon aanvragen?
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    Het 'dans-gedeelte' is in het midden van het restaurant en daar zul je specifiek voor naar moeten vragen. Wij zaten op de banken tegen de muur, met deels zicht op de dansvloer, maar je zit er toch wel een stuk vanaf. Als het een must is om zicht te hebben op de 'dansvloer', dan zul je daar specifiek naar moeten vragen tijdens het inchecken bij Auberge.
    Groetjes,
    Lars
  • Hooi :)
    Ik had hier even een vraagje over,
    Wij gaan 30 october naar Disney en ik wil als verassing hier boeken ^-^.
    Vinden jullie het geld ervoor waard omdat wij ook 2 volwassenen zijn.
    En kan je er ook avond eten of is het alleen een lunch?
    Groetjes Harriette
  • xtiira zei:


    Hooi :)
    Ik had hier even een vraagje over,
    Wij gaan 30 october naar Disney en ik wil als verassing hier boeken ^-^.
    Vinden jullie het geld ervoor waard omdat wij ook 2 volwassenen zijn.
    En kan je er ook avond eten of is het alleen een lunch?
    Groetjes Harriette

    Hoi Harriette,
    Als je fan bent van de prinsessen en van goed culinair eten houdt, dan is Auberge een prima keuze. Heerlijk eten in een mooie kasteel-setting én de prinsessen komen aan tafel. Wij vinden het ons geld meer dan waard. Auberge is geopend naar gelang de openingstijden van het Disneyland Park. Op 30 oktober is het Disneyland Park tot 22:00 uur open en zal er ook diner worden geserveerd. Deze periode is voor Disney vrij druk (herfstvakantie), dus reserveer alvast een tafel door de restaurant reserveringslijn te bellen: 0033 (0)1 60 30 40 50.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij willen tijdens ons (voorlopig) laatste bezoek aan Disney een lunch of diner doen bij auberge de cendrillon. Zit er verschil in lunch en diner qua menu? Of heb je, als je daar geluncht hebt, eigenlijk je warme maaltijd al gehad en kun je 's avonds volstaan met iets kleins/lichts??
    Groetjes, Krista

  • Hallo,
    Wij willen tijdens ons (voorlopig) laatste bezoek aan Disney een lunch of diner doen bij auberge de cendrillon. Zit er verschil in lunch en diner qua menu? Of heb je, als je daar geluncht hebt, eigenlijk je warme maaltijd al gehad en kun je 's avonds volstaan met iets kleins/lichts??
    Groetjes, Krista
    Hoi Krista,
    Het menu bij Auberge de Cendrillon is de hele dag hetzelfde. Bij de lunch ontvang je dus ook een uitgebreid 3-gangen diner en kun je 's avonds volstaan met iets kleins in bijvoorbeeld een counterservice restaurant. De maaltijden met de prinsessen zijn populair. Op voorhand reserveren wordt aanbevolen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    We zijn eind juni hier ook gaan eten. Het was een zeer leuke ontmoeting met de prinsessen, maar we vinden allen (4 volwassenen en 4 kinderen) dat het eten niet te eten was, en zeker niet voor deze prijs. We vonden het wel leuk om eens mee te maken, maar denk niet dat we het nog eens zouden doen. (Tenzij ze het menu aanpassen :) )
    mvg Deef
  • Hoi Deef,
    wat viel er zo tegen aan het eten? De hoeveelheid, temperatuur, smaak, of gewoon de prijs-vs-wat-je-ervoor-krijgt in het algemeen?
Log In of Registreer om te reageren.