Ontbijt in de Disney hotels

2456

Reacties

  • Hey lars, maakt niet uit.
    Ze krijgen daar waarschijnlijk zoveel vragen dat het
    Niet binnen een dag klaar is. ;)
    Maar in ieder geval bedankt voor de informatie,
    Daar kan ik wel wat mee :)
    Fijn weekend vast, groetjes neeltje.

  • Hey lars, maakt niet uit.
    Ze krijgen daar waarschijnlijk zoveel vragen dat het
    Niet binnen een dag klaar is. ;)
    Maar in ieder geval bedankt voor de informatie,
    Daar kan ik wel wat mee :)
    Fijn weekend vast, groetjes neeltje.

    Graag gedaan, Neeltje! Veel plezier tijdens jullie komende trip en een fijn weekend!
    Groetjes,
    Lars
  • Op dit moment zijn wij in Disney. Waarschijnlijk willen wij gaan ontbijten in het Disneyhotel.
    Zijn de kosten nog steeds ongeveer 16,- exclusief de korting van de dreampas?
    En hoe gaat het precies in zijn werk? Waar kunnen we ons melden en moeten we misschien reserveren?
    Groetjes Nancy
  • nancy zei:


    Op dit moment zijn wij in Disney. Waarschijnlijk willen wij gaan ontbijten in het Disneyhotel.
    Zijn de kosten nog steeds ongeveer 16,- exclusief de korting van de dreampas?
    En hoe gaat het precies in zijn werk? Waar kunnen we ons melden en moeten we misschien reserveren?
    Groetjes Nancy

    Hoi Nancy,
    Helaas ben ik momenteel niet op de hoogte wat de actuele prijs van het ontbijt is in het Disneyland Hotel. Disney is van plan deze prijs fors te verhogen vanwege het feit dat steeds meer bezoekers die geen gast zijn van het Disneyland Hotel, hier komen ontbijten. Je hoeft je hiervoor niet van tevoren aan te melden. 's Morgensvroeg meld je je bij de ingang van het restaurant en betaal je het verschuldigde bedrag aan de medewerker bij de deur. Het ontbijt kan niet worden gereserveerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor je reactie!
  • Hallo, we vertrekken morgen naar disneyland. We verblijven in Marriott village en dus niet in 1 van de disney hotels. 2 jaar geleden gingen we soms ontbijten in het disneyland hotel (verbleven steeds in Marriott). Super ontbijt. We melden ons aan de receptie van het disneyland hotel aan en toonden onze dreampas. We betaalden daar ons ontbijt (met nog eens 20% korting eraf Wink) en gingen vervolgens lekker ontbijten. Een klein jaar geleden wilden we dit opnieuw doen en deden ze er moeilijk over bij de receptie.
    Heeft iemand dit nog recenter geprobeerd? Zoja, lukte het zonder problemen of niet?
    Bedankt alvast! (weet iemand nog per toeval de uren van het ontbijt)

  • Hallo, we vertrekken morgen naar disneyland. We verblijven in Marriott village en dus niet in 1 van de disney hotels. 2 jaar geleden gingen we soms ontbijten in het disneyland hotel (verbleven steeds in Marriott). Super ontbijt. We melden ons aan de receptie van het disneyland hotel aan en toonden onze dreampas. We betaalden daar ons ontbijt (met nog eens 20% korting eraf Wink) en gingen vervolgens lekker ontbijten. Een klein jaar geleden wilden we dit opnieuw doen en deden ze er moeilijk over bij de receptie.
    Heeft iemand dit nog recenter geprobeerd? Zoja, lukte het zonder problemen of niet?
    Bedankt alvast! (weet iemand nog per toeval de uren van het ontbijt)

    Hoi TiggerSA,
    Disney heeft liever niet dat niet-gasten gaan ontbijten in één van de Disney hotels. Om dit te ontmoedigen gaan de prijzen voor het ontbijt in het Disneyland Hotel fors omhoog. Zij willen het ontbijtbuffet exclusiever maken voor hotelgasten. Het is echter nog steeds mogelijk, maar volgens diverse bronnen gaat de prijs omhoog naar €35,- per persoon. Of en wanneer deze prijs ingevoerd gaat worden, is mij niet bekend. Wellicht dat een ander forumlid hier meer over kan vertellen. Ik ga zelf pas weer in juli naar Disneyland en zal het dan tevens zelf controleren.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars (en sorry om het eerst in een 'verkeerde' topic te plaatsen). Zou wel spijtig zijn want was echt een super ontbijt. Ik denk dat we maar 11 euro of zo betaalde. 't Was inderdaad niet veel. Maar als het 35 euro wordt, nee dank u dan. Maar dat is waarschijnlijk wat men wil bereiken. Moesten we toch nog eens proberen de komende dagen laat ik wel weten hoeveel het kost.
  • Wie kan me vertellen hoe het ontbijt in zijn werk gaat bij hotel coherente en wat het ongeveer inhoudt?
    Is de ruimte voor het ontbijt ook te doen met een rolstoel of moet ik mijn man op pad sturen en zelf op een plek blijven omdat het geen doen is met de stoel?

  • Wie kan me vertellen hoe het ontbijt in zijn werk gaat bij hotel coherente en wat het ongeveer inhoudt?
    Is de ruimte voor het ontbijt ook te doen met een rolstoel of moet ik mijn man op pad sturen en zelf op een plek blijven omdat het geen doen is met de stoel?

    Hoi madammeke,
    Hotel Coherente? Geen idee wat voor hotel dit is en waar dit ligt, maar in ieder geval geen Disney hotel. Bedoel je toevallig Hotel Cheyenne?
    Groetjes,
    Lars
  • Ik bedoel idd cheyenne, dat had ik ook getypt maar schijnbaar heeft spellingscontrole t aangepast...

  • Wie kan me vertellen hoe het ontbijt in zijn werk gaat bij hotel coherente en wat het ongeveer inhoudt?
    Is de ruimte voor het ontbijt ook te doen met een rolstoel of moet ik mijn man op pad sturen en zelf op een plek blijven omdat het geen doen is met de stoel?

    Het moet dus zijn hotel cheyenne....

  • Ik bedoel idd cheyenne, dat had ik ook getypt maar schijnbaar heeft spellingscontrole t aangepast...

    Zoiets dacht ik al, madammeke! De ontbijtlocatie van Disney's Hotel Cheyenne is vrij groot en ruim, met name de buffetten. Hier kun je gewoon met een rolstoel doorheen om het eten te halen. De tafels in de zaal zelf staan wat korter bij elkaar, dus hier zul je rekening mee moeten houden met de rolstoel. De tafels en stoelen zijn echter makkelijk te schuiven, dus ik voorzie geen problemen voor jullie.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    Ik verblijf in november in het dream castle hotel.
    Maar aangezien de extra magische uren verplaatsen naar het studio hotel, ben ik benieuwd of wij nog een ontbijt kunnen boeken met disney figuren.
    Het schijnt dat je voorheen ook bij disney hotel kon ontbijten, maar omdat de disney figuren uit het hotel worden gehaald lijkt me dit nu geen optie voor de tijd van 10/11/2014 t/m 13/11/2014, of wel?
    Kan dit, zoja waar zouden wij dit kunnen doen, en wat zijn de prijzen.
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Ik verblijf in november in het dream castle hotel.
    Maar aangezien de extra magische uren verplaatsen naar het studio hotel, ben ik benieuwd of wij nog een ontbijt kunnen boeken met disney figuren.
    Het schijnt dat je voorheen ook bij disney hotel kon ontbijten, maar omdat de disney figuren uit het hotel worden gehaald lijkt me dit nu geen optie voor de tijd van 10/11/2014 t/m 13/11/2014, of wel?
    Kan dit, zoja waar zouden wij dit kunnen doen, en wat zijn de prijzen.
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Ontbijt met de Disney figuren is onafhankelijk van welk park er open is tijdens de Extra Magic Hours. Maaltijden met de Disney figuren zijn namelijk iedere dag bij Café Mickey (Disney Village). Het ontbijt kan worden gereserveerd via de restaurant reserveringslijn: 0033 (0)1 60 30 40 50. Bekijk het overzicht van alle locaties met Disney figuren die op voorhand gereserveerd kunnen worden, inclusief een prijsindicatie: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijden-met-disney-figuren/.
    Bedoel je het ontbijt bij Restaurant Inventions in het Disneyland Hotel? Deze locatie blijft met Disney figuren (ook als de figuren vanaf november uit de overige hotels verdwijnen), maar het ontbijt kan niet op voorhand gereserveerd worden. De prijzen hiervoor zijn flink verhoogd naar €35,- per persoon. Disney wilt namelijk dat voornamelijk gasten van het Disneyland Hotel zelf hier gebruik van maken (het ontbijt voor hun is immers gratis).
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Mij is niet helemaal duidelijk wat nu de totale kosten zijn voor het ontbijten met de disney figuren.
    Wij zijn van plan om een aantal dagen te verblijven in de Davy crockett ranch zonder half of volpension. Wel willen we graag 1 keer ontbijten met de disney figuren. Nu zie ik op de site een bedrag van 25,- pp staan maar is dat incl. het daadwerkelijke ontbijt of komt dat er nog bovenop?
    Gr.
    C vos
  • C Vos zei:


    Beste Lars,
    Mij is niet helemaal duidelijk wat nu de totale kosten zijn voor het ontbijten met de disney figuren.
    Wij zijn van plan om een aantal dagen te verblijven in de Davy crockett ranch zonder half of volpension. Wel willen we graag 1 keer ontbijten met de disney figuren. Nu zie ik op de site een bedrag van 25,- pp staan maar is dat incl. het daadwerkelijke ontbijt of komt dat er nog bovenop?
    Gr.
    C vos

    Hoi C Vos,
    De prijs van €25,- voor een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch zonder half- of volpension is inclusief het ontbijt met Disney figuren. Er komen dus geen kosten meer bij. Het ontbijt werkt volgens het all-you-can-eat buffet principe, terwijl de Disney figuren aan tafel komen.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Bedankt voor je reactie!
    Gr
    C Vos
  • Hallo Lars,
    Een vraagje. We kregen een ontzettend leuke aanbieding om eind november naar Disneyland te gaan en dan te verblijven in het Disney Hotel. Een droom van ons allemaal. Een aanbod wat we niet kunnen weerstaan natuurlijk.
    Ik vroeg me alleen een ding af. Ik heb er vroeger wel eens geslapen en toen waren er bij het ontbijt verschillende Disney figuren. Super leuk natuurlijk,
    maar is dit nog steeds zo?
    Op sommige sites lees ik van wel, en op sommige lees ik dat het alleen voor de gasten van Castle Club is.
    Ook las ik ergens dat er WIFI is, ik neem aan , alleen in de openbare ruimtes toch? Of ook op de kamers?
    De website van Disneyland zelf is er ook niet echt duidelijk over...
    Weet jij zo wat waar en niet waar is?
    Groetjes,
    Celine

  • Hallo Lars,
    Een vraagje. We kregen een ontzettend leuke aanbieding om eind november naar Disneyland te gaan en dan te verblijven in het Disney Hotel. Een droom van ons allemaal. Een aanbod wat we niet kunnen weerstaan natuurlijk.
    Ik vroeg me alleen een ding af. Ik heb er vroeger wel eens geslapen en toen waren er bij het ontbijt verschillende Disney figuren. Super leuk natuurlijk,
    maar is dit nog steeds zo?
    Op sommige sites lees ik van wel, en op sommige lees ik dat het alleen voor de gasten van Castle Club is.
    Ook las ik ergens dat er WIFI is, ik neem aan , alleen in de openbare ruimtes toch? Of ook op de kamers?
    De website van Disneyland zelf is er ook niet echt duidelijk over...
    Weet jij zo wat waar en niet waar is?
    Groetjes,
    Celine
    Hoi Celine,
    Er zijn alleen nog Disney figuren tijdens de brunch en het diner in Restaurant Inventions en tijdens het ontbijt voor gasten van de Castle Club. De Disney figuren uit de hotels zijn nu tijdens de Extra Magic Hours in de parken te ontmoeten. Gratis Wi-Fi in het Disneyland Hotel is overal beschikbaar, ook in de kamers.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Met kerst gaan wij van 24 tm 27 december naar het Disney Hotel.
    We krijgen diner vouchers waarvan we weten dat we vooraf moeten reserveren.
    Is er trouwens een prijslijst voor de diners op kerstavond, omdat deze niet in de voucher meetelt.
    Onze vraag is moeten we het ontbijt ook reserveren of kunnen we gewoon in ons hotel aansluiten, begreep dat het een buffet vorm is en geen karakters erbij.
    Wat zijn de magische tijden?
    Veel vragen maar willen graag al reserveren wat we kunnen, alvast bedankt!

  • Hoi Lars,
    Met kerst gaan wij van 24 tm 27 december naar het Disney Hotel.
    We krijgen diner vouchers waarvan we weten dat we vooraf moeten reserveren.
    Is er trouwens een prijslijst voor de diners op kerstavond, omdat deze niet in de voucher meetelt.
    Onze vraag is moeten we het ontbijt ook reserveren of kunnen we gewoon in ons hotel aansluiten, begreep dat het een buffet vorm is en geen karakters erbij.
    Wat zijn de magische tijden?
    Veel vragen maar willen graag al reserveren wat we kunnen, alvast bedankt!
    Hoi Linda,
    De exacte prijzen voor diners in de restaurants van Disneyland Paris op kerstavond zijn nog niet bekend, maar hier is alvast een indicatie met de prijzen van oudejaarsavond vorig jaar (vergelijkbaar): https://dlrpfan.files.wordpress.com/2014/12/prijzen-restaurants-oudejaarsavond-disneyland-paris-2014.png
    Het ontbijt in het Disneyland Hotel hoeft niet gereserveerd te worden en is inderdaad in buffetstijl zonder Disney figuren bij Restaurant Inventions. Tijdens jullie verblijf zijn er iedere dag Extra Magische Uren in beide parken van 08:00 tot 09:00 in het Disneyland Park en van 08:00 tot 10:00 uur in het Walt Disney Studios Park.
    Groetjes,
    Lars
  • Weet er iemand tot welk uur je kan ontbijten in sequoia lodge en newport bay. Wij zijn al eerder in disneyhotels gaan ontbijten maar namen dan altijd het vroege uur, we zijn aan het denken om eens in november het late ontbijtuur te nemen. We hebben alleen geen idee tot hoelaat je kan ontbijten. groetjes
  • Tussen 7 en 10.30 kan je ontbijten geloof ik
  • stitch zei:

    Weet er iemand tot welk uur je kan ontbijten in sequoia lodge en newport bay. Wij zijn al eerder in disneyhotels gaan ontbijten maar namen dan altijd het vroege uur, we zijn aan het denken om eens in november het late ontbijtuur te nemen. We hebben alleen geen idee tot hoelaat je kan ontbijten. groetjes

    Hoi stitch,

    Het ontbijt in alle Disney hotels is van 07:00 tot 11:00 uur naar gelang beschikbaarheid. Tijdens het inchecken kun je vragen naar de beschikbare tijden voor een kaartje. De drukste periode is rond 09:00 uur. De meeste kans op een tijd van jullie keuze is heel vroeg of heel laat.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor de reacties. Groetjes
  • Hoi Lars,

    Wij hebben gisteren geboekt voor 2 t/m 5 januari 2017 in Hotel Santa Fe
    Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om ergens te ontbijten met figuren en wat daar dan de kosten van zijn. We hebben half pension standaard erbij geboekt.
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,

    Wij hebben gisteren geboekt voor 2 t/m 5 januari 2017 in Hotel Santa Fe
    Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om ergens te ontbijten met figuren en wat daar dan de kosten van zijn. We hebben half pension standaard erbij geboekt.

    Hoi Pauk,

    Een maaltijd met de figuren is mogelijk op drie locaties: Café Mickey (Disney Village), Auberge de Cendrillon (Disneyland Park) en Inventions (Disneyland Hotel). Deze locaties zijn enkel geldig met de Plus of Premium maaltijdformules. Met de Standaard vouchers dien je het verschil bij te betalen. Tip: Als gast van een Disney hotel, krijg je korting op ontbijt bij Café Mickey als je deze aan je verblijf toevoegt. Meer informatie & prijzen voor alle locaties met Disney figuren: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Moet ik dit toe laten voegen aan mijn boeking of moet ik dit reserveren via de reserveringslijn 2 maanden vantevoren?
  • Pauk zei:

    Hoi Lars,

    Moet ik dit toe laten voegen aan mijn boeking of moet ik dit reserveren via de reserveringslijn 2 maanden vantevoren?

    Hoi Pauk,

    Het ontbijt dient toegevoegd te worden aan de reservering (deze kan via de restaurant reserveringslijn los namelijk pas 2 dagen van tevoren worden gereserveerd; gasten van de Disney hotels krijgen voorrang via hun arrangement). Lunch of diner kan gewoon 60 dagen op voorhand los worden gereserveerd.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.