Kinderjaarkaart

juni 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi allemaal,
Wij hebben een week geleden onze dreamjaarkaarten aangevraagd en ze zijn zaterdag al binnen gekomen!
Wij hebben er ook 2 kinderkaarten bij gekregen, waarvan wij er maar 1 gebruiken. Kunnen alleen wij als gezin de kinderkaart activeren, of kan iemand anders dat ook doen?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Groetjes,
Jeanette

Reacties


  • Hoi allemaal,
    Wij hebben een week geleden onze dreamjaarkaarten aangevraagd en ze zijn zaterdag al binnen gekomen!
    Wij hebben er ook 2 kinderkaarten bij gekregen, waarvan wij er maar 1 gebruiken. Kunnen alleen wij als gezin de kinderkaart activeren, of kan iemand anders dat ook doen?
    Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes,
    Jeanette

    Hoi Jeanette,
    Een kinderjaarkaart? Die bestaat niet. Waar heb je die aangeschaft dan? De jaarkaarten zijn er voor iedereen vanaf 3 jaar. Bedoel je de gratis jaarkaart voor kinderen via Ce MultiAvantages?
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    sorry, ja die bedoel ik! Embarassed
    Gr,
    jeanette
  • Hoi Jeanette,
    Zouden wij dat kaartje mogen die jij niet gebruikt. Ik kan hem hard gebruiken voor mijn zoontje van 3.
    groetjes
    sabina

  • Hoi Lars,
    sorry, ja die bedoel ik! Embarassed
    Gr,
    jeanette

    Geen probleem hoor. Dan is het duidelijk wat je bedoelt. Of je die voucher ook door iemand anders kunt laten activeren weet ik niet. Daarvoor zul je navraag moeten doen bij Ce MultiAvantages. Ik heb geen inzage in hun voorwaarden.
  • Hallo Lars,
    Dank je voor je antwoord. Ik zal een mail sturen naar Ce MultiAvantages.
    @Eyoor: mocht ik het kaartje kunnen doorgeven, dan heb ik al een vriendin met kleine kinderen, sorry....
Log In of Registreer om te reageren.