Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12223252728105

Reacties

  • Hallo,
    Wij zijn 2de pinksterdag (9-juni) en di 10 juni weer in Euro Disney.
    We zouden jullie 10% korting kunnen geven bij aanschaf van een jaarkaart en maken jullie ons heel blij met wat stempels :-)
    (we zijn er met 4 personen)
    mail naar: daantje.1@live.nl
    Groetjes danielle
  • ik wil graag mijn post verwijderen :) maar lukt niet
  • Wij kunnen nog steeds 9 mensen 10 procent korting geven, we zouden er enorm blij mee zijn aangezien dit onze enige mogelijkheid nu even is om het nog 1 jaar te kunnen verlengen :)
    We zijn nu nog vanaf 18 juni t/m 4 juli in Disneyland Parijs :)
    Hoor graag of we iemand 10% korting kunnen geven die dagen :)
    Groetjes en alvast enorm bedankt Embarassed
  • Wij zijn van 13 tem 15 juni 2014 in disneyland en kunnen 9 personen 10% korting geven voor een jaarpas naar keuze.
    Bij interesse graag een mailtje naar kenneth_vl@yahoo.com
  • hallo Disney Fans,
    Deze oud Cast- member bied vanaf 31 juli t/m 30 augustus weer 10% korting aan.
    We willen graag onze 4 jaarkaarten verlengen dus kunnen nog heel wat stempels (12) gebruiken!!!
    Stuur een mail welke datum je wilt en we spreken iets af.
    groetjes, Francisca van der Maas
    jipenjanneke@kpnplanet.nl
  • Ik ga op 15 Juni naar Disneyland, heeft er iemand een 10% voor mij & is aanwezig die dag ? :)
  • Wij zijn 10 t/m 12 juni in de parks een kunnen tot 9 mensen korting geven :-) )
    Ook ben ik 26 t/m 29 augustus in de park en dan kan ik 3 mensen korting geven :) )
    addverbaan@gmail.com
  • Hoi,
    Wil jij 10% korting op een jaarkaart en daarnaast nog €12,50 p.p. in contanten???
    Wij zijn van 22 t/ 28 juli in Disneyland Parijs en kunnen dit aan 5 personen aanbieden
    Om onze jaarkaart gratis te kunnen verlengen hebben wij dus nog 5 stempels nodig.... als je belangstelling hebt dan hoor ik het graag.
    Je mag mailen naar nbaveld@yahoo.com of bellen 0652880972
    Hopelijk tot in DLP
    Groeten,
    Nicole
  • WIE???? is van plan om op 7, 8 of 9 juni een jaarkaart te kopen en kan de korting van 10% wel gebruiken? Wij zijn dan in Disneyland en hebben nog maar ËËN stempel nodig om onze jaarkaarten te kunnen verlengen.
    Als jij ons die stempel bezorgt geven wij je nog eens 10% extra korting (in contanten)...
    Je kunt ons bereiken op paulvanwissen@hotmail.com.
    Hartelijke groet,
    Paul
  • Hai,
    Morgen 7, 8, 9, 10 en 11 juni zijn wij in DLP.
    Wie kan ons aan de laatste 3 stempels helpen?
    Wij kunnen nog aan 3 personen 10 % korting geven en geven je 25 euro p.p. extra in ruil voor de stempels.
    Je kunt mij bereiken op 06-15907558 of micheline.janssen@freeler.nl of natuurlijk via een PM.
    Groeten en een goed weekend! Cool
    Micheline
  • Wij zijn 13,14 en 15 juni in Disneyland Parijs en kunnen nog 8 personen 10% korting geven.
    Je kunt ons bereiken op :
    marlene.vliem@chello.nl
    Of telefonisch:
    NL: +31-(0)6-10352064
    België: +32-(0)478 98 52 56
    Heel veel Disney-groeten,
    Familie Vliem
  • wij zijn 10, 11 en 12 juli in disneyland en kunnen 6 mensenkorting geven.
    stuur pb Smile
  • Hoi Disney fans,
    Wij zijn vanaf 30 aug tm 5 sept in Disneyland, en we kunnen 9 personen 10%korting geven op een jaarkaart.
    Wij zijn te bereiken op:
    06-21699733 of shirley_chan08@hotmail.com
    Groetjes,
    ShirleyC
  • HELP!!!!!!
    Wij hebben nog maar ËËN stempel nodig om onze jaarkaarten te kunnen verlengen. Die derde stempel MOET uiterlijk 30 juni binnen zijn..
    Wij zijn op 28 en 29 juni in Disneyland. Als jij ons die stempel bezorgt geven wij je (naast de standaard 10% korting) nog eens 10% extra korting (in contanten). Je kunt ons bereiken op paulvanwissen@hotmail.com.
    Ik hoop op een afspraak Laugh
    Hartelijke groet,
    Paul
  • Hallo,
    Wij zijn van 28 juni tem 4 juli in Disneyland. Wij kunnen aan 6 mensen korting geven. Geef maar een seintje indien interesse via calvin.coker@telenet.be. Je zou er ons blij mee maken en wij kunnen je 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart.
    Groetjes! Smile
  • Nicole zei:


    Hoi,
    Wil jij 10% korting op een jaarkaart en daarnaast nog €12,50 p.p. in contanten???
    Wij zijn van 22 t/ 28 juli in Disneyland Parijs en kunnen dit aan 5 personen aanbieden
    Om onze jaarkaart gratis te kunnen verlengen hebben wij dus nog 5 stempels nodig.... als je belangstelling hebt dan hoor ik het graag.
    Je mag mailen naar nbaveld@yahoo.com of bellen 0652880972
    Hopelijk tot in DLP
    Groeten,
    Nicole

    LET OP!!!! Wij hebben ondertussen afgesproken met een familie voor onze korting/geld/stempels.
  • Dringend gezocht,
    15 juni wil ik een jaarkaart nemen op Disneyland en zoek iemand die mij 10% korting wilt geven!
    Mail even naar kmeijvis@gmail.com
    Mvg.
    Kevin
  • tinian zei:


    Wij zijn van 5 t/m 12 juli in het park en kunnen aan 6 mensen korting geven. Interesse? stuur me dan een mailtje op lieneke73@gmail.com

    Update: We kunnen nu nog korting geven aan twee mensen. Dus wil je tussen 5 en 12 juli twee jaarkaarten aanschaffen met 10% korting? Laat het me weten.
  • Hallo,
    Wij zijn op 11 juli en van 27 t/m 30 juli weer in Disneyland Parijs en kunnen in totaal nog aan 9 mensen 10% korting geven. Als je interesse hebt stuur dan een e-mail naar willembalkenenende@hotmail.com dan kunnen we een tijdstip en plek afspreken om elkaar te ontmoeten.
    Groet, Willem
  • Ook wij kunnen nog 9 stempels gebruiken en jullie dus 10% korting geven op een jaarkaart, we zijn er van 10 t/m 13 augustus 2014.
    Mocht je interesse hebben mail me gerust.
    brouns2004@zonnet.nl
    groetjes Jolanda
  • Hallo,
    Wij zijn dinsdag 24 en woensdag 25 juni in Disney wie o wie kan ons aan stempels helpen
    Als dank voor de stempels kunnen wij weer 10% korting geven per kaart.
    We zijn met 5 personen dus kunnen 15x korting geven
    mail naar corina2312@hotmail.com
    .Groetjes Corina1010
  • Hoihoi,
    Wij zijn zaterdag 28 juni en zondag 29 juni in Disneyland Parijs en kunnen 10% korting op jaarkaarten weggeven.
    We kunnen maximaal 6 personen korting geven.
    Voor interesse mail naar marcel@w-tech.net om details te bespreken.
    Groetjes,
    Mariska en Marcel
  • Hoi allemaal, wij willen 22, 23 of 24 september naar Disney gaan en zijn op zoek naar mensen die nog 2 stempels kunnen gebruiken!!
    Graag mailen naar marjoleinart@hotmail.com als u interesse heeft!!!
    Groetjes Marjolein
  • Hoi allemaal. Wij gaan van 22 juli tot en met 1 augustus weer naar Disney. Weer lekker naar Mickey en de rest. Wij kunnen nog 3 mensen ieder een korting van 10 procent op de aanschaf van een jaarkaart geven. Scheelt toch aardig wat. Zeker als je er drie nodig hebt. En ons help je aan onze laatste 3 stempels die nodig zijn om onze kaart te verlengen. Mocht je interesse hebben, kan je ons mailen of op deze site reageren.
    Email: mmooldijk@hotmail.com
    Groetjes en tot horens.
  • Hallo iedereen,
    Wie van plan is een jaarpas aan te schaffen, kunnen wij aan 10% korting helpen per jaarpas.
    Dit gedurende de periode: 29 juni tot en met 12 juli 2014.
    Interesse? Stuur ons dan een mailtje: j.wuytack@gmail.com
    Tot dan!
  • Hoi 28, 29 en 30 juni zijn we in. Disney en kunnen aan 3 personen 10%!korting geven op een jaarkaart.
    Op 10, 11, 12 en 13 augustus zijn we er ook en kunnen dan aan 9 personen 10% korting geven op een jaarkaart.
    Mocht je interesse hebben mail me gerust.
    brouns2004@zonnet.nl
    Groetjes. Jolanda
  • Hallo,
    Wij zijn het weekend van vrijdag 27 juni t/m zondag 29 juni in Disney.
    Wie o wie mogen wij aan 10% korting helpen?
    Onze pas verloopt namelijk 17 juli al :(
    We kunnen nog 6 personen aan korting helpen.
    Wie maakt ons blij :D
    Interesse? Mail: scar_lett_3@hotmail.com
    Groetjes Naomi
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn met zijn 4en op 28 en 29 juni in Disneyland te vinden, Wij kunnen die dagen 12 mensen aan korting voor een jaarkaart helpen.
    Ook van 12 tot 16 augustus zijn we weer in Disney.
    Wie oh wie maakt ons blij met stempeltjes? En wie kunnen wij blij maken met korting?
    Mail me gerust om iets af te spreken.
    celineverdonschot@hotmail.com
    Groetjes,
    Celine
  • Wij zijn 10-12 september in disneyland en hebben 2 jaarkaarten, kunnen dus meerdere mensen voorzien van een jaarkaarten of entree met korting. Je kunt me een PM sturen.
    Groetjes, Marjan
  • Wij zijn 20juli t/m 3 augustus in Disney.
    Wie oh wie wil er korting op een jaarkaart?
Log In of Registreer om te reageren.