Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12324262829105

Reacties

  • wij zijn 13,14 en 15 juli in disneyland en kunnen nog 9 mensen korting geven op jaarkaarten.
    voor meer info mail naar
    kleertjesd@live.nl
  • Van zondag 29 juni tot zaterdag 5 juli zijn wij in Disneyland. Wie o wie kunnen wij blij maken met 10% korting op de aanschaf van een jaarkaart?
    Stuur me een PM!
  • Hoi allemaal,
    Vanaf 30-08-2014 t/m 05-09-2014 in Disneyland Parijs en opzoek naar stempels.
    We kunnen max. 9 personen 10% korting geven op een jaarkaart naar keuze.
    Wie kan ons helpen om stempels te krijgen?
    Groetjes,ShirleyC
  • I'm new here, so I hope I can post something like this, but if not, I'm very sorry in advance. I have a friend who is looking for someone to sell an annual passport to.
    Why does she want to do this?
    When you sell 3 passports to other people, you can renew you passport for another year for free. Yesterday, she sold one to me and now she needs two more people to sell to by the 30th of June.
    Why would you buy one of these passports?
    Well, when you go to Disneyland Paris for more than 4 days a year, you are better off buying an annual passport (which also offers a lot of discounts). A passport costs €199, but when you buy one through another passport member, you get a 10% discount (it costs €179 then).
    There are lots of advantages like free parking, discounts for hotels, souvenirs, restaurants, ... There are also a lot of discounts and specials for passport holders and their friends (now there is one where you can take 5 friends for €21 instead of €54 per ticket).
    What do you have to do?
    We will be going back to Disneyland this Saturday. If you can make it there as well on Saturday, we can provide you with the discount of €20 for your passport and you would make us very happy! Just contact me through this forum or reply below and I will contact you. Thanks!
  • hallo iedereen,
    wij zijn woensdag en donderdag 2 en 3 juli in Disneyland Parijs. Ben je van plan een jaarpas te kopen en wil je genieten van 10 % korting in ruil voor een stempel op ons "parrainage" formulier, contacteer me dan op sab541@hotmail.com
    Groeten
  • Wij zijn 28 juni in Disneyland, dus wij kunnen dan ook korting geven (en mensen met een jaarkaart mogen vanaf dan al de nieuwe ratatouille-attractie bezoeken, dus het is zeker een aanrader). Stuur mij een mailtje op michiel_standaert@hotmail.com
  • Over een weekje gaan we al naar Disneyland, dus nog even een oproepje: Wij kunnen nog 2 mensen 10% korting geven op een jaarkaart. Dus ben je tussen 5 en 12 juli in Disneyland en wil je jaarkaarten aanschaffen, neem dan contact met ons op via lieneke73@gmail.com. We helpen je graag en zijn blij met de stempeltjes.
  • Hoi Hoi,
    Wij gaan weer naar Disneyland parijs op 11 juli t/m 13 juli, wij kunnen nog mensen korting geven op een nieuwe jaarkaart.
    Wilt u in deze periode een jaarkaart aanschaffen, dan willen wij u graag helpen. u krijgt korting en wij stempeltjes.
    U kunt contact met mij opnemen op lilyanne_topfer@hotmail.com.
  • Nicole zei:


    Hoi,
    Wil jij 10% korting op een jaarkaart en daarnaast nog €12,50 p.p. in contanten???
    Wij zijn van 22 t/ 28 juli in Disneyland Parijs en kunnen dit aan 5 personen aanbieden
    Om onze jaarkaart gratis te kunnen verlengen hebben wij dus nog 5 stempels nodig.... als je belangstelling hebt dan hoor ik het graag.
    Je mag mailen naar nbaveld@yahoo.com of bellen 0652880972
    Let op!!! Wij hebben onze korting ondertussen al vergeven.
    Hopelijk tot in DLP
    Groeten,
    Nicole

  • Hallo
    Wij willen graag 15 december naar Disney en daar een jaarabb. afsluiten,
    iemand die er dan ook is en 3 stempels wil???
    Groetjes
  • Wij gaan 29 augustus naar Disneyland Parijs en willen 4 Dream jaarkaarten aanschaffen. Wie kan mij aan extra korting helpen?
  • wij zijn 26 en 27 juli in Disneyland en kunnen 3 mensen korting geven op jaarkaarten.
    Wil jij korting? Mail voor meer info naar paulvanwissen@hotmail.com
  • We gaan van vrijdag 25 juli t/m zondag 27 juli naar Disneyland parijs. Wij kunnen je dan helpen met 10 % korting op de aanschaf van je jaarkaart. Wij zijn dan heel blij met de stempels die we dan krijgen. Hoe het werkt en zo, mail me op ajgeeraets@gmail.com.
  • Ik ben er dit weekend van zaterdagavond (5juli) tem maandagavond
    Stuur me maar een mailtje als er iemand korting wilt!
    Joyce.lekens@gmail.com
  • 10, 11 en 12 juli kunnen we nog 6 mensen korting geven. pb als je intersse hebt,
  • Wie O wie is 15 december 2014 in Disneyland Parijs.
    Ik wil dan 4 jaarkaarten halen en ben opzoek naar 4 x korting.....
    Groetjes Jessica
  • Goedendag
    Wil er nog iemand met 10 % korting op jaarkaart naar Disneyland Parijs in juli 2014 ?
    Wij kunnen nog 6 mensen korting geven.
    Wij zijn behoorlijk flexibel door de weeks. In weekend sommige dagen mogelijk.
    Overleg aub even wat uw plannen zijn en mogelijk kunnen we tot een oplossing komen.
    We horen graag van u via mail : verzamelaarke@gmail.com
    Groetjes en een fijne Disneytijd !
  • Goedendag,
    Ook wij kunnen mensen 10% korting geven. (12 personen)
    Wij gaan van 11 aug tot 30 aug naar parijs en kunnen elke dag naar disney komen.
    Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u me mailen justdayenne@hotmail.com
    Mvg Dayenne
  • Wij zijn van 16 t/m 19 augustus weer in Disneyland Parijs.
    Dus mocht je een jaarpas willen aanschaffen dan kunnen wij je 10% korting geven. (6 personen)
    Voor informatie kun je ons bellen of mailen marlene.vliem@chello.nl
    tel. 06-10352064 of +32 478985256
    groetjes Familie Vliem
  • Ook wij kunnen 6 mensen 10% korting geven op hun jaarkaart.
    Wij zijn in disney maandag 14 juli en dinsdag 15 juli.
    Voor mee informatie of als je er gebruik van wilt maken kun je mij mailen: maartje.groenen@hotmail.com
    Groetjes,
    Maartje, Niels en Iven
  • Hier nog een aanbieding voor de inmiddels welbekende 10% korting: wij zijn van 21 t/m 28 juli iedere dag in Disneyland Parijs en kunnen dan in totaal negen keer korting verlenen. Ik hoor het graag als iemand hiervan gebruik wil maken.
  • Hey Disney vrienden
    Net als zoveel anderen kunnen wij jullie ook 10% korting geven wanneer jullie een jaarpas willen.
    Wij kunnen van 9 tem 31 augustus elke dag naar het park komen, naast de standaard 10% zorgen we er ook voor dat je gratis op de parking kan (15€) en voorzien we nog wat zakgeld :-)
    Je kan mij contacteren via mcmanus.aaron@gmail.com of 0032 486 51 99 10 om af te spreken.
    We hebben maar 6 stempels nodig.
    Groetjes en tot snel
    Aaron
  • Wij zijn op zaterdag 19 juli t/m dinsdag 22 juli in Disneyland Parijs en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je meer dan 2 dagen naar Disneyland Parijs wil, is een abonnement al snel goedkoper dan het aanschaffen losse tickets.
    Tevens is het met een jaarkaart het parkeren GRATIS en ontvang je in de Disney winkels een extra 10-20% korting bij aanschaf van artikelen. Ook bij het boeken van hotels en/ of restaurant ontvang je extra korting.
    Natuurlijk zijn wij dan heel blij met de stempels (tbv verlenging jaarkaart) die we dan krijgen.
    Als je interesse hebt kan je mailen naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
  • Hallo ,
    Wij zijn van 11 augustus laat in de middag t/m 16 augustus in Disneyland Parijs en kunnen dan mensen korting geven op een jaarkaart! Wie zoekt nog korting en wil ons aan stempels helpen?
    Je kunt ons bereiken via avammelr@hotmail.com om verder af te spreken.
    Groetjes Arie
  • Hallo,
    Mocht je een jaarkaart aanschaffen op donderdag 31 juli, vrijdag 01 augustus,zaterdag 02 augustus, zondag 03 augustus, maandag 04 augustus, dinsdag 05 augustus ofwoensdag 06 augustus, dan kunnen wij je helpen aan 10% korting. En jij helpt ons aan een stempeltje. Je kunt ons bereiken op 06-40723152 of brooklyn@online.nl
    Magische groeten,
    Sandra
  • Hallo,
    Mocht je een jaarkaart aanschaffen op vrijdag 28 november (laat) zaterdag 29 of zondag 29 november 2014, dan kunnen wij je helpen aan 10% korting. En jij helpt ons aan een stempeltje. Je kunt ons bereiken op 06-40723152 of brooklyn@online.nl
    Magische groeten,
    Sandra
  • Hallo,
    Ben jij ook zo gek op de magie van disneyland, en denk je er over om 3 dagen of meer per jaar daar heen te gaan? Dan is een jaarkaart echt iets voor jou! Wij zijn van zaterdag 26 juli 2014 t/m 8 augustus 2014 aanwezig in disneyland. We kunnen je dan 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Voor jullie een leuk voordeel, en voor ons een stempel. Je kan contact opnemen via gerdawit@hetnet.nl , 0344-604085 of 06-48811428
    Groetjes Gerda
  • Wij zijn op zaterdag 19 juli t/m dinsdag 22 juli in Disneyland Parijs en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je meer dan 2 dagen naar Disneyland Parijs wil, is een abonnement al snel goedkoper dan het aanschaffen losse tickets.
    Tevens is het met een jaarkaart het parkeren GRATIS en ontvang je in de Disney winkels een extra 10-20% korting bij aanschaf van artikelen. Ook bij het boeken van hotels en/ of restaurant ontvang je extra korting.
    Natuurlijk zijn wij dan heel blij met de stempels (tbv verlenging jaarkaart) die we dan krijgen.
    Als je interesse hebt kan je mailen naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
    0613-903973
  • Hallo iedereen,
    Onze jaarpassen vervallen eind deze maand, ik heb al een vol parrainageformulier, maar mijn vriend heeft dus nog dringend 3 stempels nodig. Wij hebben nog geen reisje geboekt, maar kunnen zowel dit weekend (18, 19 of 20 juli ) als volgend weekend (enkel 26 en 27 juli). Kan er iemand ons nog helpen? Wij kunnen dus bij 3 jaarpassen 10% korting geven! Je kan mij contacteren op doriensnels@msn.com
    Groetjes,
    Dorien
  • Hallo allen,
    Ik en mijn vriend gaan van maandag 22 t/m 26 september 2014 naar Disneyland Parijs en willen dan ook twee fantasy jaarkaarten kopen. Wie wil mij helpen om op 22 september 10% korting te krijgen hiervoor? pm me bij interesse. Alvast bedankt!
    groetjes,
    missDisneyfan
Log In of Registreer om te reageren.