Disney snowglobe

augustus 2012 aangepast in Algemeen
Beste Lars,
Mijn vrouw is gelukkig net als ik Disney fan. Echter spaart ze nu ook al een tijdje Disney Snowglobes. Weet jij toevallig iemand die aan bijzondere globes kan komen (bijvoorbeeld de Snowglobes parade naar aanleiding van het 15 jarige bestaan)
Misschien een idee voor uw site om Disney merchandising te verkopen?
Groeten,
Sebas

Reacties

  • sebas zei:


    Beste Lars,
    Mijn vrouw is gelukkig net als ik Disney fan. Echter spaart ze nu ook al een tijdje Disney Snowglobes. Weet jij toevallig iemand die aan bijzondere globes kan komen (bijvoorbeeld de Snowglobes parade naar aanleiding van het 15 jarige bestaan)
    Misschien een idee voor uw site om Disney merchandising te verkopen?
    Groeten,
    Sebas

    Hoi Sebas,
    Met het sparen van specifieke merchandise ben ik niet bekend. Wellicht dat iemand anders u kan helpen?
    Het verkopen van Disney merchandise is weer een hele andere tak en valt niet onder Disney Parks & Resorts. Hiervoor dient men een licentie te hebben en ik wil mij alleen concentreren op de parken (arrangementen en tickets). Toch dank voor de suggestie!
    Groetjes,
    Lars
  • Disney merchadise verkoop is aan enorme regels gebonden en is niet te doen via een site.
    De regels van wat wel en niet mag is een lijst van ellende,de troonrede van nederland is nog duidelijker.
    Toevallig heb ik wel een maatje die ook zo gek is op snow globes.
    En het mag zo zijn dat ik er 6 keer per jaar wel ben.
    Dus als je een specifieke globe wil hebben kan ik hem wel meenemen voor je.
  • Hoi Ronald.
    Bedankt voor je reactie.
    Ik zelf ga ook ongeveer 6x per jaar naar Disney. Ik was er zelfs gisteren nog. De snowglobes die mijn vrouw zoekt zijn helaas niet de globes die in het park te koop zijn op enkel na die we al hebben.. Sterkers nog, de nieuwe globes zijn minder gedetailleerd dan de oude en zijn ook een stuk duurder.
    Toch bedankt voor de reactie.
    Groeten,
    Sebas
  • Heeft iemand een idee hoe je een luchtbel in een snowglobe kan verwijderen of kan laten verwijderen..
    Is het uberhaupt mogelijk??
    Vind het vervelend dat een gedeelte van mijn verzameling door de luchtbel wordt aangetast.
    groetjes amanda
  • http://www.collectorscloset.nl/
    Misschien kunnen ze je hier helpen.
  • disneywinkel.nl
    Magicstore.nl
  • Weet iemand hoevaak per jaar ongeveer nieuwe snowglobes met muziek bij Disneyland in de collectie komen? Wij zijn bijv. midden december daar geweest, en gaan weer op 29 maart. Kan ik dan al wat nieuwe globes verwachten, of zullen het nog steeds dezelfde zijn? Is er misschien een site o.i.d. waar ik kan zien welke ze op dit moment verkopen? Ik ken disneystore.com/co.uk./fr. etc wel, maar het valt me op dat ze daar lang niet allemaal opstaan, de meesten zelfs niet. En hebben jullie het idee dat er nog veel van de classics gemaakt worden (doornroosje, belle en het beest, pocahontas etc) of vooral mickey mouse etc? Vorige keer viel me namelijk op dat er vrij weinig van de classics te krijgen was, en vooral veel mickey mouse etc, dat vond ik wel jammer. Maar misschien was het gewoon een momentopname.
  • Mijn vrouw is een Facebookpagina begonnen met betrekking tot snowglobe's en kerst ornamenten. Zal ook binnenkort mogelijk zijn om spulletjes uit Disneyland Parijs te bestellen. Bedankt voor jullie aandacht. ( Disney snowglobes & kerst ornamenten )
    https://www.facebook.com/groups/827378330640293/?fref=ts
  • sebas zei:


    Beste Lars,
    Mijn vrouw is gelukkig net als ik Disney fan. Echter spaart ze nu ook al een tijdje Disney Snowglobes. Weet jij toevallig iemand die aan bijzondere globes kan komen (bijvoorbeeld de Snowglobes parade naar aanleiding van het 15 jarige bestaan)
    Misschien een idee voor uw site om Disney merchandising te verkopen?
    Groeten,
    Sebas

    Beste sebas.
    Ik zit er overna te denken om mijn verzamling snowglobes te verkopen.
    na mij weten heb ik sowieso 3 biizonderen snowglobes.
    Disney Snow Globe - Riverboat - Liberty Belle
    Disney Snow Globe - Magic Kingdom - Four Parks One World
    disney snow globe christmas tree
    ik heb ook snow white en nog veel meer.
    weten jullie toevallig ook waar ik het kan nakijken wat voorn waarden de snowglobes hebben?
    Mvg shanta
  • shanta zei:


    sebas zei:


    Beste Lars,
    Mijn vrouw is gelukkig net als ik Disney fan. Echter spaart ze nu ook al een tijdje Disney Snowglobes. Weet jij toevallig iemand die aan bijzondere globes kan komen (bijvoorbeeld de Snowglobes parade naar aanleiding van het 15 jarige bestaan)
    Misschien een idee voor uw site om Disney merchandising te verkopen?
    Groeten,
    Sebas

    Beste sebas.
    Ik zit er overna te denken om mijn verzamling snowglobes te verkopen.
    na mij weten heb ik sowieso 3 biizonderen snowglobes.
    Disney Snow Globe - Riverboat - Liberty Belle
    Disney Snow Globe - Magic Kingdom - Four Parks One World
    disney snow globe christmas tree
    ik heb ook snow white en nog veel meer.
    weten jullie toevallig ook waar ik het kan nakijken wat voorn waarden de snowglobes hebben?
    Mvg shanta
    Hoi Shanta,
    Ik hou dit topic even bij, ik spaar namelijk ook snowglobes :) Laat je nog even weten wanneer ze op marktplaats komen oid? Ik weet helaas niet waar je de waardes kunt kijken, op snowglobes from Nederland (even in google intypen) staan wel de verkoopprijzen maar hoeveel ze dan nu nog waard zijn helaas niet.
    Succes!
    Groetjes, Veerle
  • wij hebben van de week een mooie snowglobe van frozen gekocht, met muziek.
    en in solden een star wars thema met goofy en Micky met licht.
    waren ook snowglobes in solden van phantom manor (die vrouw in glazen bol)
  • Ik heb een heleboel snowglobes met muziek waar ik niets meer mee die en die niet te koop meer zijn. Allemaal gekocht in disneyparken. Hier en Amerika. Oa Pooh, Ariël en Dalmatiers, ik heb er dacht ik een stuk of 10. Mocht iemand op zoek zijn naar een specifieke dan hoor ik het graag in een PM!
Log In of Registreer om te reageren.