Tip voor kortere wachttijden

juli 2014 aangepast in Algemeen
Wij waren vandaag met onze twee jongens in disney. Zij hadden mooie disney pakken aan. We kregen bij de atracties de tip dat als een kind helemaal verkleed is als het karakter van de atractie je via de fast pass of via de rolstoel ingang naar binnen mag. Zeker buzz lightyear was top. Zowel in heel toystoy playland als in de buzz lightyear attractie naar binnen zonder te wachten!
De Disney pakken zijn erg prijzig maar deze hadden wij vooraf via marktplaats gekocht. Dat maakte het toch extra leuk.
Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben.
Groetjes

Reacties

  • Hoi Kimmie.
    Wat leuk, nog nooit meegekregen trouwens dat je verkleed voorrang krijgt.
    Wat jammer alleen, mijn dochter loopt heel graag in haar Frozen jurk, daar is geen attractie van.
    Toch beide kids in een passend pakkie hijsen in oktoberWink
    Groetjes
  • kimmie zei:


    Wij waren vandaag met onze twee jongens in disney. Zij hadden mooie disney pakken aan. We kregen bij de atracties de tip dat als een kind helemaal verkleed is als het karakter van de atractie je via de fast pass of via de rolstoel ingang naar binnen mag. Zeker buzz lightyear was top. Zowel in heel toystoy playland als in de buzz lightyear attractie naar binnen zonder te wachten!
    De Disney pakken zijn erg prijzig maar deze hadden wij vooraf via marktplaats gekocht. Dat maakte het toch extra leuk.
    Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben.
    Groetjes

    Hoi Kimmie,
    Dat wist ik ook niet. Wat leuk om te horen! Goede tip voor andere forumleden.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.