Ervaringen met F1 (Formule 1 hotel) vlak bij Disney?

augustus 2013 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met het F1 hotel Marne la Vallée Meaux. Dit is het F1 (voorheen Formule 1) hotel vlak bij Disney. Wij hebben een abonnent op Disney en zoeken een goedkoop hotel voor 1 nachtje. We gaan met 2 volwassenen en een kind.
Alvast bedankt.

Reacties

  • Hoi Kimmie.
    De F1 hotels vind ik persoonlijk niet al te best. Mijn advies is om hotel chanteloup te nemen. Een paar minuten vanaf Disney. Het hotel is heel goedkoop en beter dan de F1 hotels.
  • Hoi Kimmie,
    Wij hebben vorig jaar in een F1 geslapen (we hebben in heel veel verschillende soorten hotels geslapen) maar ik ga echt nooit maar dan ook nooit meer in een F1 slapen dan nog liever in mijn auto, je moet ervan uitgaan dat je geen douche of wc op de kamer heb, dus dan kan jezelf wel voor je halen wat het is.
    Succes met zoeken gr Frans
  • Dag Kimmie,
    wij waren zeer tevreden over campanile Meaux. Hoewel verder weg van Disney dan gedacht beviel het daar prima.
    F1 nog niet daar gebruikt.
    Komende september gaan we naar Premiere Classe bussy saint george voor 1 nachtje.
  • Na zeer positieve comments te hebben gelezen op tripadvisor over het Ibis hotel in Marne La Vallee, besloten om daar te boeken voor het volgende verblijf. Ibis is van dezelfde groep als F! (Accor), echter wel met veel meer services/diensten beschikbaar, en altijd en suite badkamers. Zelf voor 1 nacht daar zo'n 70 euro betaald, (zaterdagnacht) wat, wat mij betreft een zeer goede prijs is!
    Succes met zoeken!
  • Imora zei:


    Komende september gaan we naar Premiere Classe bussy saint george voor 1 nachtje.

    Ik zou ook voor deze gaan, heel simpele kamer, maar wel proper, en goedkoop, en dichtbij.
    Heb hier afgelopen juni ook geslapen.
  • Is iemand hier recent nog geweest, in het F1 hotel bedoel ik? Ik lees op internet zowel positieve als negatieve verhalen, maar meeste zijn ook al gedateerd. Vandaar dat ik benieuwd ben of iemand recente ervaringen heeft. Wij willen in de herfstvakantie nog aantal dagen naar Disney gaan, en zijn op zoek naar goedkoop verblijf.
  • estmar zei:


    Is iemand hier recent nog geweest, in het F1 hotel bedoel ik? Ik lees op internet zowel positieve als negatieve verhalen, maar meeste zijn ook al gedateerd. Vandaar dat ik benieuwd ben of iemand recente ervaringen heeft. Wij willen in de herfstvakantie nog aantal dagen naar Disney gaan, en zijn op zoek naar goedkoop verblijf.

    Hoi estmar,
    Persoonlijk heb ik geen ervaring met F1 hotels. Via onze Aanbiedingen pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/) kun je onder het kopje 'Overige Accommodatie' de meest voordelige accommodaties in en rondom Disneyland Parijs boeken. Er zijn al hotels beschikbaar vanaf €29,- per persoon, per nacht.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben deze nacht in Novotel Collegien geslapen.
    2 jaar geleden zijn we na 3 dagen Disneyland 's avonds nog naar huis gereden maar vielen in slaap. Dus deze keer extra nacht geboekt buiten Disney en dit was het Novotel.
    Echt een prachtig hotel. 4 sterren. Mooie kamer voor 4 personen (wij hebben 2 kindjes). Omdat het weekend was ontbijt tot 11 u. Eitjes, spek, worstjes, lekker fruitsap. Grote parking. Openluchtzwembad en veel speelmogelijkheden voor kindjes.
    Bij sunjets te boeken voor 104 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen. Kinderen tot 12 jaar mogen gratis mee en ontbijten. Ontbijt is dus inbegrepen in de prijs. Want via booking.com of website novotels moet je ontbijt (15 euro) nog apart bij te betalen.
    Is denk ik max 15 min van het Disneyland Park.
    Als we ooit abonnement zouden hebben, slaap ik gegarandeerd daar.
  • Wat ik wel eens doe is de dag ervoor een F1 hotel boeken in Collegien. Dit alleen zodat we niet vorge uit NL hoeven vertrekken. Hotel is mwa, maar prima om 1 nacht te slapen. Zou daar geen dagen willen overnachten.
Log In of Registreer om te reageren.