Parrainage (vragen over stempels sparen)

1246722

Reacties


  • Hallo Lars. Ik heb een vraag over onze jaarkaarten.
    Ik heb n.l. gehoord dat het verlengen van je jaarkaart na 30 juni niet meer mogelijk was d.m.v. parrainage.
    Dit vertelde de medewerkster achter de balie.
    Ze had ook al geen nieuwe formulieren meer liggen en vertelde dat ze niet wist of het verlengt werd.
    Weet jij of dat nog gewoon doorloopt?
    Gr. Arthur.

    Hoi Arthur,
    Ik heb niets vernomen van Disney dat de parrainage aanbieding zou verdwijnen. De actie staat ook nog steeds op de Passeport Annuel website van Disney zelf. Ik ga navraag doen en laat het hier weten.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor jullie antwoord. Ik ben nu al gerustgesteld.
    Moet ik nog wel effe 3 mensen zien te vinden...
    Jullie, Lars en Tinian, in ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.
    Gr. Arthur.
    P.s. Mocht het toch veranderen, hoor ik het graag.

  • Bedankt voor jullie antwoord. Ik ben nu al gerustgesteld.
    Moet ik nog wel effe 3 mensen zien te vinden...
    Jullie, Lars en Tinian, in ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.
    Gr. Arthur.
    P.s. Mocht het toch veranderen, hoor ik het graag.

    Hoi Arthur,
    Graag gedaan! De parrainage aanbieding staat zelfs vermeld in het nieuwe Envie de + magazine voor jaarkaarthouders (zomer 2014). Bekijk de Nederlandse vertaling en download het magazine: http://www.discoverthemagic.nl/2014/07/jaarkaartacties-uit-envie-de-magazine-nummer-36-zomer-2014/.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo Lars,
    Ik ga komend weekend naar Disney en geef daar korting. Echter is mijn vraag nu, ik kan natuurlijk max. 3 stempels ontvangen, maar er zijn 4 mensen die korting willen.
    Krijgt persoon nr. 4 dan toch korting?
    Probleem is namelijk dat ik eigenlijk met mijn vriend zou gaan (ook jaarpas) maar die is helaas ziek dus kan nu last minute niet mee. Een vriendin van me gaat nu met me mee, maar ik kan natuurlijk niet en stempel op de jaarpas van mijn vriend laten zetten he?

    Hoi Chellesx3,
    In principe is het niet mogelijk méér dan 3 keer korting te geven, omdat je stempelformulier vol is. Ervaring leert dat de Cast Members veelal coulant zijn als je de jaarkaart van je vriend meeneemt en uitlegt dat hij wegens ziekte niet zelf kon komen. Met een beetje geluk krijg je toch die 4e stempel + korting voor de nieuwe jaarkaarthouder. Succes!
    Groetjes,
    Lars
    Begrijp ik dit nu goed en is het zo, dat als je bijv. 4 x korting wil hebben, moet zorgen, dat je niet met iemand afspreekt, die maar 1,2, of 3 stempels nodig heeft ?
    Groetjes, Fred

  • Begrijp ik dit nu goed en is het zo, dat als je bijv. 4 x korting wil hebben, moet zorgen, dat je niet met iemand afspreekt, die maar 1,2, of 3 stempels nodig heeft ?
    Groetjes, Fred

    Hoi Fred,
    4 x korting geven is alleen met twee bestaande jaarkaarthouders mogelijk (3 x korting via jaarkaarthouder 1 en 1 x korting via jaarkaarthouder 2). Als je met een gezelschap afspreekt wat minder stempels nodig heeft dan dat jullie korting willen, dan krijg je alleen korting voor de resterende stempels.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik heb jaarkaarten en vrienden willen graag gebruik maken van mijn 10% korting> Hoe gaat dit in zijn werk? Moet ik al bij de kassa aanwezig zijn of kopen zij eerst dagkaarten en dan gezamenlijk naar Bureau Passeport Annuel ? Ikweet namelijk nog niet of we geleijktijdig aanwezig zijn bij het park.
    vriendelijke groet,
    Miriam
  • smily zei:


    Hallo,
    Ik heb jaarkaarten en vrienden willen graag gebruik maken van mijn 10% korting> Hoe gaat dit in zijn werk? Moet ik al bij de kassa aanwezig zijn of kopen zij eerst dagkaarten en dan gezamenlijk naar Bureau Passeport Annuel ? Ikweet namelijk nog niet of we geleijktijdig aanwezig zijn bij het park.
    vriendelijke groet,
    Miriam

    Hoi Miriam,
    De nieuwe jaarkaarthouders kopen eerst een dagkaart waarmee ze het Disneyland Park binnenkomen. Tip: Schaf op voorhand een dagkaart aan via onze Tickets pagina (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/) en je hoeft niet meer in de rij te staan bij de kassa's, maar kunt direct naar de poortjes doorlopen. Vervolgens spreek je op een later tijdstip met ze af bij Bureau Passeport Annuel om de korting te geven, de stempels te ontvangen en de jaarkaarten definitief te maken. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    smily zei:


    Hallo,
    Ik heb jaarkaarten en vrienden willen graag gebruik maken van mijn 10% korting> Hoe gaat dit in zijn werk? Moet ik al bij de kassa aanwezig zijn of kopen zij eerst dagkaarten en dan gezamenlijk naar Bureau Passeport Annuel ? Ikweet namelijk nog niet of we geleijktijdig aanwezig zijn bij het park.
    vriendelijke groet,
    Miriam

    Hoi Miriam,
    De nieuwe jaarkaarthouders kopen eerst een dagkaart waarmee ze het Disneyland Park binnenkomen. Tip: Schaf op voorhand een dagkaart aan via onze Tickets pagina (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/) en je hoeft niet meer in de rij te staan bij de kassa's, maar kunt direct naar de poortjes doorlopen. Vervolgens spreek je op een later tijdstip met ze af bij Bureau Passeport Annuel om de korting te geven, de stempels te ontvangen en de jaarkaarten definitief te maken. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Dan heb ik ook nog wat logistieke vraagjes............................................
    Ligt het BPA dichtbij de kassa(s) ? En zit de pasfoto bij de prijs inbegrepen ?
    Groetjes, Fred

  • Hoi Lars,
    Dan heb ik ook nog wat logistieke vraagjes............................................
    Ligt het BPA dichtbij de kassa(s) ? En zit de pasfoto bij de prijs inbegrepen ?
    Groetjes, Fred

    Hoi Fred,
    Bureau Passeport Annuel ligt tegenover de Royal Castle Stage, tussen Fantasyland en Discoveryland. De pasfoto die ter plekke wordt gemaakt zit inderdaad bij de prijs inbegrepen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    smily zei:


    Hallo,
    Ik heb jaarkaarten en vrienden willen graag gebruik maken van mijn 10% korting> Hoe gaat dit in zijn werk? Moet ik al bij de kassa aanwezig zijn of kopen zij eerst dagkaarten en dan gezamenlijk naar Bureau Passeport Annuel ? Ikweet namelijk nog niet of we geleijktijdig aanwezig zijn bij het park.
    vriendelijke groet,
    Miriam

    Hoi Miriam,
    De nieuwe jaarkaarthouders kopen eerst een dagkaart waarmee ze het Disneyland Park binnenkomen. Tip: Schaf op voorhand een dagkaart aan via onze Tickets pagina (http://www.discoverthemagic.nl/tickets/) en je hoeft niet meer in de rij te staan bij de kassa's, maar kunt direct naar de poortjes doorlopen. Vervolgens spreek je op een later tijdstip met ze af bij Bureau Passeport Annuel om de korting te geven, de stempels te ontvangen en de jaarkaarten definitief te maken. Meer informatie op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
    De "Super Magic" (1dg/2parken) van 80 E neem ik aan........................?! Groet, Fred

  • De "Super Magic" (1dg/2parken) van 80 E neem ik aan........................?! Groet, Fred

    Inderdaad, Fred. De Super Magic tickets kunnen worden gebruikt bij de aanschaf van jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    De "Super Magic" (1dg/2parken) van 80 E neem ik aan........................?! Groet, Fred

    Inderdaad, Fred. De Super Magic tickets kunnen worden gebruikt bij de aanschaf van jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
    Nou Lars, in de hoop, dat dit mn laatste vraag was m.b.t. DLP - en dat zal jij ook ongetwijfeld hopen ! hahahaha - wil ik je bij deze heel erg "merci beaucoup " zeggen voor alle tips en raadgevingen, die je deze controlefreak hebt gegeven ! We gaan het meemaken over 2 weekjes !!! We hebben er zin in ! Het enige waar ik persoonlijk nog "tegenaan hik " is de controle op eten en drinken bij het naar binnen gaan, want wij zijn nu eenmaal types van "beter mee verlegen, als om verlegen ! " Maar dat zien we dan ook wel weer....................................
    Nogmaals bedankt,complimenten met je site en we laten zeker weten, hoe het ons vergaan is, want dat komt andere mensen en deze site ook weer ten goede............
    Groetjes, Fred
    ps. ....................en als jij ooit vragen hebt over Amsterdam, of Malaga, Spanje, ben je nbij mij aan het juiste adres !..........................

  • Nou Lars, in de hoop, dat dit mn laatste vraag was m.b.t. DLP - en dat zal jij ook ongetwijfeld hopen ! hahahaha - wil ik je bij deze heel erg "merci beaucoup " zeggen voor alle tips en raadgevingen, die je deze controlefreak hebt gegeven ! We gaan het meemaken over 2 weekjes !!! We hebben er zin in ! Het enige waar ik persoonlijk nog "tegenaan hik " is de controle op eten en drinken bij het naar binnen gaan, want wij zijn nu eenmaal types van "beter mee verlegen, als om verlegen ! " Maar dat zien we dan ook wel weer....................................
    Nogmaals bedankt,complimenten met je site en we laten zeker weten, hoe het ons vergaan is, want dat komt andere mensen en deze site ook weer ten goede............
    Groetjes, Fred
    ps. ....................en als jij ooit vragen hebt over Amsterdam, of Malaga, Spanje, ben je nbij mij aan het juiste adres !..........................

    Hoi Fred,
    Dank voor de complimenten en graag gedaan. Je kunt nooit een vraag 'te veel' stellen, dus als je meer vragen hebt, laat het me gerust weten. Alvast veel plezier en we zien je feedback na afloop graag tegemoet!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Complimenten voor de site!
    Kun je met een jaarkaart met korting (aangeschaft bij Ce-multiavantages) ook stempels sparen voor een gratis opvolgende jaarkaart?
    Met vriendelijke groet,
    Marion

  • Hoi Lars,
    Complimenten voor de site!
    Kun je met een jaarkaart met korting (aangeschaft bij Ce-multiavantages) ook stempels sparen voor een gratis opvolgende jaarkaart?
    Met vriendelijke groet,
    Marion

    Hoi Marion,
    Dank voor de complimenten! Dat kan inderdaad, maar alleen met jaarkaarten waar je ook daadwerkelijk een bedrag voor hebt betaald. Het exacte bedrag staat op de jaarkaart vermeld. Met gratis verkregen jaarkaarten (bijvoorbeeld die voor kinderen via CE MultiAvantages) kunnen geen stempels worden gespaard.
    Groetjes,
    Lars
  • hey
    wij willen in oktober naar disneyland gaan en 3 jaarpaspoorten kopen maar nu lees ik hier veel over korting en stempels kan iemand mij hier meer uitleg over geven aub alvast bedankt groetjesSmile
  • jessy84 zei:


    hey
    wij willen in oktober naar disneyland gaan en 3 jaarpaspoorten kopen maar nu lees ik hier veel over korting en stempels kan iemand mij hier meer uitleg over geven aub alvast bedankt groetjesSmile

    Hoi jessy84,
    Via bestaande jaarkaarthouders kun je 10% korting krijgen op de aanschaf van een jaarkaart. De nieuwe jaarkaarthouder krijgt de korting en de bestaande jaarkaarthouder een stempel. Als er 3 stempels zijn gespaard, mag de bestaande jaarkaarthouder voor 1 jaar gratis verlengen. Meer informatie onder het kopje 'Parrainage' op onze Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • alvast bedankt lars voor de uitleg maar als ik het goe snap kan ik bv 1 jaarpaspoort kopen en dan de andere 2 kopen met korting of telt deze actie niet voor leden van het zelfde gezin groetjes
  • jessy84 zei:


    alvast bedankt lars voor de uitleg maar als ik het goe snap kan ik bv 1 jaarpaspoort kopen en dan de andere 2 kopen met korting of telt deze actie niet voor leden van het zelfde gezin groetjes

    Hoi jessy84,
    Dat kan, maar pas vanaf de tweede maand dat je de eerste jaarkaart in je bezit hebt. Voorbeeld: Als de eerste jaarkaart op 1 oktober 2014 wordt aangeschaft, dan kan de tweede en derde jaarkaart pas vanaf 2 november 2014 (1 exacte maand later) met 10% korting worden aangeschaft.
    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje.. moet degenen met de jaarkaart ook aanwezig zijn. of kn die ook de jaarkaart meegeven voor korting?
    Cool
  • Xantio zei:


    Vraagje.. moet degenen met de jaarkaart ook aanwezig zijn. of kn die ook de jaarkaart meegeven voor korting?
    Cool

    Hoi Xantio,
    Ja, beide partijen (bestaande en nieuwe jaarkaarthouder) dienen aanwezig te zijn bij Bureau Passeport Annuel voor het verlenen van de korting en het ontvangen van de stempel.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik wil in november naar disney, maar iemand vroeg mij of ik haar korting kon geven.
    Het probleem is alleen dat dat niet kan in de eerste maand van je jaarkaart.
    Mijn vraag is nu, als ik morgen bijv. een jaarkaart zou bestellen via de post.
    Wanneer gaat deze dan in, en is het dan wel mogelijk om de korting te kunnen verschaffen en het sparen voor de stempels?
    groetjes myriamSmile
  • Myriam zei:


    Hallo Lars,
    Ik wil in november naar disney, maar iemand vroeg mij of ik haar korting kon geven.
    Het probleem is alleen dat dat niet kan in de eerste maand van je jaarkaart.
    Mijn vraag is nu, als ik morgen bijv. een jaarkaart zou bestellen via de post.
    Wanneer gaat deze dan in, en is het dan wel mogelijk om de korting te kunnen verschaffen en het sparen voor de stempels?
    groetjes myriamSmile

    Hoi Myriam,
    Een aanvraag van een jaarkaart per post duurt gemiddeld 4-6 weken. De jaarkaart gaat in op het moment dat het aanvraagformulier door een cast member van Bureau Passeport Annuel wordt behandeld. Meestal is dat binnen 1-2 weken, naar gelang de snelheid van de post en de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Daarna wordt de definitieve jaarkaart naar je thuisadres gestuurd. Dit duurt meestal 1-2 weken. Op deze manier kun je inderdaad korting verlenen in november.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Myriam zei:


    Hallo Lars,
    Ik wil in november naar disney, maar iemand vroeg mij of ik haar korting kon geven.
    Het probleem is alleen dat dat niet kan in de eerste maand van je jaarkaart.
    Mijn vraag is nu, als ik morgen bijv. een jaarkaart zou bestellen via de post.
    Wanneer gaat deze dan in, en is het dan wel mogelijk om de korting te kunnen verschaffen en het sparen voor de stempels?
    groetjes myriamSmile

    Hoi Myriam,
    Een aanvraag van een jaarkaart per post duurt gemiddeld 4-6 weken. De jaarkaart gaat in op het moment dat het aanvraagformulier door een cast member van Bureau Passeport Annuel wordt behandeld. Meestal is dat binnen 1-2 weken, naar gelang de snelheid van de post en de drukte bij Bureau Passeport Annuel. Daarna wordt de definitieve jaarkaart naar je thuisadres gestuurd. Dit duurt meestal 1-2 weken. Op deze manier kun je inderdaad korting verlenen in november.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik snap nu een beetje hoe je de jaarkaart kan bestellen via post, maar nog een laatste vraag hierover.
    Ik zelf heb geen Creditcard, ik ben namelijk 23 en heb dat nog niet nodig gehad,.
    Kan ik met een aanvraag via de post de creditcard van mijn vader opgeven?
    of word dit niet gehanteerd door disneyland?
    En Als het wel kan met de creditcard van mijn vader, hoe zit het dan met de stempels.
    Want dan zou ik nu al 3 stempels hebben in de tijd dat ik er ben, kan ik die dan gelijk inleveren voor een jaar gratis of werkt dat niet op die manier.
    Kan ik de jaarkaart aanvragen met de formulieren die nu online staan, of moet ik wachten tot de nieuwe formulieren beschikbaar zijn?
    Groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik snap nu een beetje hoe je de jaarkaart kan bestellen via post, maar nog een laatste vraag hierover.
    Ik zelf heb geen Creditcard, ik ben namelijk 23 en heb dat nog niet nodig gehad,.
    Kan ik met een aanvraag via de post de creditcard van mijn vader opgeven?
    of word dit niet gehanteerd door disneyland?
    En Als het wel kan met de creditcard van mijn vader, hoe zit het dan met de stempels.
    Want dan zou ik nu al 3 stempels hebben in de tijd dat ik er ben, kan ik die dan gelijk inleveren voor een jaar gratis of werkt dat niet op die manier.
    Kan ik de jaarkaart aanvragen met de formulieren die nu online staan, of moet ik wachten tot de nieuwe formulieren beschikbaar zijn?
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Het maakt voor Disney niet uit met welke creditcard de betaling wordt gedaan. Je kunt dus gewoon gebruik maken van de creditcard van je vader. Zelfs al krijg je direct 3 stempels en is je parrainage-formulier vol, dan nog zul je moeten wachten tot je de jaarkaart (over 1 jaar) verloopt. Pas dan kan het formulier worden gebruikt voor 1 jaar gratis verlenging. De huidige formulieren kun je gebruiken voor aanvragen t/m 31 augustus. Je hoeft dus niet te wachten op het nieuwe formulier. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Myriam zei:


    Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik snap nu een beetje hoe je de jaarkaart kan bestellen via post, maar nog een laatste vraag hierover.
    Ik zelf heb geen Creditcard, ik ben namelijk 23 en heb dat nog niet nodig gehad,.
    Kan ik met een aanvraag via de post de creditcard van mijn vader opgeven?
    of word dit niet gehanteerd door disneyland?
    En Als het wel kan met de creditcard van mijn vader, hoe zit het dan met de stempels.
    Want dan zou ik nu al 3 stempels hebben in de tijd dat ik er ben, kan ik die dan gelijk inleveren voor een jaar gratis of werkt dat niet op die manier.
    Kan ik de jaarkaart aanvragen met de formulieren die nu online staan, of moet ik wachten tot de nieuwe formulieren beschikbaar zijn?
    Groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Het maakt voor Disney niet uit met welke creditcard de betaling wordt gedaan. Je kunt dus gewoon gebruik maken van de creditcard van je vader. Zelfs al krijg je direct 3 stempels en is je parrainage-formulier vol, dan nog zul je moeten wachten tot je de jaarkaart (over 1 jaar) verloopt. Pas dan kan het formulier worden gebruikt voor 1 jaar gratis verlenging. De huidige formulieren kun je gebruiken voor aanvragen t/m 31 augustus. Je hoeft dus niet te wachten op het nieuwe formulier. Succes!
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Super bedankt voor de snelle reacties.
    Ik zou direct drie stempels kunnen verzamelen omdat ik mijn vriendin korting geef die met mij mee gaat, en iemand had mij benaderd voor de korting.
    En via die persoon krijg ik ook weer 2 stempels, maar dan kan ik het weer verlengen via de post mocht ik tegen die tijd niet naar disney kunnen.
    Ik ga gelijk de formulieren printen en invullen super bedankt, en dit is een super site.
    groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    Hoi Lars,
    Super bedankt voor de snelle reacties.
    Ik zou direct drie stempels kunnen verzamelen omdat ik mijn vriendin korting geef die met mij mee gaat, en iemand had mij benaderd voor de korting.
    En via die persoon krijg ik ook weer 2 stempels, maar dan kan ik het weer verlengen via de post mocht ik tegen die tijd niet naar disney kunnen.
    Ik ga gelijk de formulieren printen en invullen super bedankt, en dit is een super site.
    groetjes Myriam

    Dank voor de complimenten, Myriam! Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.
    Groetjes,
    Lars
  • In de herfst gaat en vriendinnetje van mijn dochter mee en zij wil dan ook een jaarkaart.
    Zij wil een Francelien aanschaffen via de post.
    Gaat de kaart in op dag van aankomst via de post? (Dit ivm de 2 blockdagen Francelien)
    Kan deze aangeschaft worden met korting en kan ik stempels krijgen voor Parianage?
    Remco

  • In de herfst gaat en vriendinnetje van mijn dochter mee en zij wil dan ook een jaarkaart.
    Zij wil een Francelien aanschaffen via de post.
    Gaat de kaart in op dag van aankomst via de post? (Dit ivm de 2 blockdagen Francelien)
    Kan deze aangeschaft worden met korting en kan ik stempels krijgen voor Parianage?
    Remco

    Hoi Remco,
    Als een jaarkaart per post wordt aangevraagd, dan gaat deze in op het moment dat een medewerker van Bureau Passeport Annuel de jaarkaart aanmaakt. Dit duurt meestal 1-2 weken na verzending van de aanvraagformulieren per post, naar gelang de drukte bij BPA. Als de jaarkaart per post wordt aangevraagd, kan er geen korting worden verkregen en kan er niet voor stempels worden gespaard. Alleen als de jaarkaart fysiek in het resort wordt aangeschaft, kan er korting en een stempel ontvangen worden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    In geval van verlenging met stempels dan dient dat te gebeuren in de maand voor of na afloop van de huidige jaarkaart.
    Stel dat de huidige jaarkaart afloopt op 30 september en je komt op de 15 september voor de verlenging. Wat worden dan de data van de nieuwe jaarkaart?
    - 15 september 2014 t/m 14 september 2015
    - 1 oktober 2014 t/m 30 september 2015
    - 15 september 2014 t/m 30 september 2015
    - nog iets anders Cool
    Groetjes,
    Arie
Log In of Registreer om te reageren.