Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12425272930105

Reacties

• Wij zijn 21 juli tm 9 aug in de buurt van disney, wie wil er 10% korting op aanschaf van een disney kaart?
  • Zijn er ook mensen, die in de periode 17-8 tot 25-8 op Camping Le Chene gris verblijven en die stempels willen hebben ?
    Groetjes, Fred
  • Wij zijn 24 - 25 - en 26 juli in het park en staan op de camperparkeerplaats , we kunnen dan 10% korting geven op de aanschaf van uw jaarkaart. Cool
    Interesse ? j.m.kerremans@home.nl
  • Hallo mede disneyfans!!! Wij zijn nu in Disneyland!!! Wij blijven t/m 30 juli.Wie o wie kunnen wij helpen aan de beroemde 10% korting, en ons aan onze 3 ontbrekende stempels?? Wij hebben hier al ervaring mee en u zou ons er dolgelukkig mee maken omdat we maandag super veel pech hadden want onze 3 stempels gingen niet door omdat er te weinig tijd zat tussen hun vorige kaarten.Dikke pech voor ons dus.Bij interesse graag bellen of smsen naar:06-53467067 maar nu dus 0031-653467067. Bij voorbaat dank!!!!!!
    Groetjes, Astrid. PS:Wij kunnen helaas niet terug mailen omdat dat helaas niet werkt hier.
  • Hallo iedereen,
    Onze jaarpassen vervallen eind deze maand, ik heb al een vol parrainageformulier, maar mijn vriend heeft dus nog dringend 3 stempels nodig. Wij hebben nog geen reisje geboekt, maar kunnen dit weekend nog komen (enkel 26 en 27 juli). Kan er iemand ons nog helpen? Wij kunnen dus bij 3 jaarpassen 10% korting geven! Je kan mij contacteren op doriensnels@msn.com
    Groetjes,
    Dorien
  • Hallo Disneyvrienden!
    Komend weekend ben ik weer in Disneyland Parijs! Het is tevens het laatste weekend dat mijn jaarpaspoort geldig is Cry Hoe tof zou het zijn als er toevallig dit weekend drie personen een jaarpaspoort gaan aanschaffen en dat via mij willen doen! Dan kan ik die personen 10% korting op de aanschafprijs bieden en krijg ik stempels waarmee ik mijn jaarpaspoort gratis kan verlengen xD!
    Dus wie kan en wil mij helpen? Mail mij op paulvanwissen@hotmail.com.
    Hartelijke groet, Paul
  • Hallo,
    Wij zijn in disneyland van 26 tot en met 29 augustus 2014 en kunnen dan korting geven op jaarpassen in ruil voor stempels. Als je interesse hebt stuur dan een mailtje naar claude.clarysse@telenet.be
    Disney groetjes, Mieke en Claude
  • Hey
    Van 15 tot 17 september gaan wij naar disney parijs. We zouden graag een dreampas kopen. We zijn opzoek naar mensen die ons 10 % kunnen geven. Alvast bedankt
    Dorien en Johan
    kobe_08be@hotmail.com
  • Van 10 tot 15 augustus zijn wij in disney en kunnen wij 6 personen maximaal 10 % korting geven.
    Als je wilt afspreken voor de korting kan je mij mailen op marisjuh@live.nl dan spreken we verder af.
  • Wilt u in AUGUSTUS naar Disneyland Parijs om een jaarkaart aan te schaffen ?
    Wij kunnen nog 2 mensen korting geven .
    Laat even weten wanneer u naar Disneyland wilt gaan en mogelijk kunnen we iets afspreken.
    We hebben nog verschillende data vrij in augustus, dus nog verschillende mogelijkheden om u aan 10 % korting te helpen.
    Mailadres : verzamelaarke@gmail.com
    Graag horen we van u !
  • Bent u van plan om dit jaar 3 of meer dagen naar Disneyland Parijs te gaan? Schaf dan een jaarkaart aan.
    Naast een jaar lang onbeperkt toegang tot beide parken kun je ook gratis parkeren en ontvang je korting bij tal van winkels en restaurants.
    Wij zijn van zondag 27 tot en met woensdag 30 juli in Disneyland Parijs en kunnen je 10% korting geven op een jaarkaart. Je helpt ons dan aan stempels waardoor we onze jaarkaart een jaar gratis kunnen verlengen.
    Interesse? Stuur me dan een e-mail op willembalkenende@hotmail.com.
    Groet, Willem
  • Hallo,
    Wij zijn van 14 september t.e.m. 19 september (misschien zelfs 20/9) in disneyland. Wij hebben nog een paar stempeltjes nodig want onze passen vervallen op 22 september. Wie kunnen wij nog aan 10% korting helpen bij aanschaf van jaarpaspoort? Je zou er ons erg blij mee maken.
    Indien interesse mail: calvin.coker@telenet.be
    Bedankt!Smile
  • Wij zijn 10 en 11 aug in disney en kunnen 5 mensen korting geven.interesse stuyr pm :)
  • Op 9 augustus ben ik weer in het Magische Koninkrijk. Wie kan ik verblijden met 10% korting op de aanschaf van een Disneyland Jaarkaart? Stuur me een PM!
  • Ook wij zijn in DLP deze zomer :) Wij kunnen tot 6 mensen de korting aanbieden 26 tm 29 augustus
    stuur mij een pb of email als we elkaar kunnen helpen :)
    addverbaan@gmail.com
  • Henrie zei:

Hallo mede disneyfans!!! Wij zijn nu in Disneyland!!! Wij blijven t/m 30 juli.Wie o wie kunnen wij helpen aan de beroemde 10% korting, en ons aan onze 3 ontbrekende stempels?? Wij hebben hier al ervaring mee en u zou ons er dolgelukkig mee maken omdat we maandag super veel pech hadden want onze 3 stempels gingen niet door omdat er te weinig tijd zat tussen hun vorige kaarten.Dikke pech voor ons dus.Bij interesse graag bellen of smsen naar:06-53467067 maar nu dus 0031-653467067. Bij voorbaat dank!!!!!!
    Groetjes, Astrid. PS:Wij kunnen helaas niet terug mailen omdat dat helaas niet werkt hier.

Sorry maar al onze kortingen zijn inmiddels al vergeven.Bedankt voor alle reacties en wie weet tot een v op lgende keer?? Groetjes, Astrid!!!
  • Wij gaan weer naar Disneyland Parijs! Op zondag 3 en maandag 4 augustus kunnen we iedereen die intersse heeft 10%korting geven op zijn/haar jaarpas en we doen er nog een leuk Disney-kadootje bovenop.
    Je mag me contacteren via disdave@icloud.com
  • Wij zijn er ook weer op 10, 11, 12 en 13 augustus en kunnen nog 9 mensen 10% korting geven, heeft u interesse stuur me dan gerust een mail.
    Jolandabrouns@hotmail.com
    Groetjes Jolanda
  • Hoi,
    Wie is er op zondag 3 augustus in Disney ?
    Wij zouden graag genieten van de korting van 10% op de aanschaf van onze 2 jaarkaarten.
    Wie heeft er nog stempels nodig ?
    Alvast bedankt voor een reactie.
    Groetjes,
    Lieve
  • Hallo Allemaal,
    Ik ga 2,3 en 4 oktober naar Disney, en wil graag Jaarkaarten kopen..
    Wie O Wie is er dan ook en wil Mij helpen. zodat in 10% korting heb. en jij de stempels?
    Groetjes
    Cynthia
    cynthia@zeegers.info
  • Hoi,
    Wil jij 10% korting op een jaarkaart?
    Wij zijn van zondag 12 oktober t/ m woensdag 15 oktober in Disneyland Parijs en kunnen dit aan 3 personen aanbieden
    Om onze jaarkaart gratis te kunnen verlengen hebben wij dus nog 3 stempels nodig…. als je belangstelling hebt dan hoor ik het graag.
    Je mag mailen naar nbaveld@yahoo.com of bellen 0652880972
    Hopelijk tot in DLP
    Groeten,
    Nicole

• Hallo,
    Mocht je een jaarkaart aanschaffen op donderdag 31 juli, vrijdag 01 augustus,zaterdag 02 augustus, zondag 03 augustus, maandag 04 augustus, dinsdag 05 augustus ofwoensdag 06 augustus, dan kunnen wij je helpen aan 10% korting. En jij helpt ons aan een stempeltje. Je kunt ons bereiken op 06-40723152 of brooklyn@online.nl
    Magische groeten,
    Sandra

Hallo,
    Wij hebben het maximum bereikt en kunnen dus geen korting meer geven.
  • @ Lieve, ik heb u een privebericht gestuurd
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn van 11 augustus laat in de middag t/m 16 augustus in Disneyland Parijs en kunnen dan mensen korting geven op een jaarkaart! Wie zoekt nog korting en wil ons aan stempels helpen?
    Je kunt ons bereiken via avammelr@hotmail.com om verder af te spreken.
    Groetjes Arie
  • 10, en 11 augustus.
    9, 10, 11 oktober zijn wij weer in Disney.
    we kunnen nog 5 mensen korting geven. Smile

• Hallo,
    Ben jij ook zo gek op de magie van disneyland, en denk je er over om 3 dagen of meer per jaar daar heen te gaan? Dan is een jaarkaart echt iets voor jou! Wij zijn van zaterdag 26 juli 2014 t/m 8 augustus 2014 aanwezig in disneyland. We kunnen je dan 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Voor jullie een leuk voordeel, en voor ons een stempel. Je kan contact opnemen via gerdawit@hetnet.nl , 0344-604085 of 06-48811428
    Groetjes Gerda

Hallo,
    Ben jij ook zo gek op de magie van disneyland, en denk je er over om 3 dagen of meer per jaar daar heen te gaan? Dan is een jaarkaart echt iets voor jou! Wij zijn van zaterdag 26 juli 2014 t/m 8 augustus 2014 aanwezig in disneyland. We kunnen je dan 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Voor jullie een leuk voordeel, en voor ons een stempel. Je kan contact opnemen via gerdawit@hetnet.nl , 0344-604085 of 06-48811428
    Groetjes Gerda

Hallo mede disneyfans. Ik heb van een aantal mensen de vraag gekregen of wij ze kunnen helpen met dekorting. Ik heb helaas erg slechte wifi op de camping vandaar dat ik nu pas kan reageren. Het is voor ons helaas niet meer mogelijk om korting te geven dus ik hoop dat jullie iemand anders vinden of inmiddels gevonden hebben gelukkig staan er heel veel advertenties op voor deze periode dus ik hoop dat het julie allemaal lukt om de korting te krijgen.!
    . sorry voor mijn erg late reactie. In ieder geval wel heel erg veel plezier gewenst in het magische disneyland!
  • bump :)
    Ook wij zijn in DLP deze zomer :) Wij kunnen tot 6 mensen de korting aanbieden 26 tm 29 augustus
    stuur mij een pb of email als we elkaar kunnen helpen :)
    addverbaan@gmail.com
  • Hallo Disneylandfans,
    Wij zijn er weer vanaf20 16 augustus tot 24 augustus en kunnen 6 tot 9 mensen korting geven op een jaarpas.
    Als alles geregeld is trakteren wee op een ijsje naast Bella Notte, is heerlijk.
    Bel me Gsm 0031 (0)6 20486454 of stuur een pm.
    Veel disneygroeten,
    Marcel en family
  • Wij zijn van 15 tot en met 20 oktober en de week voor kerst in disneyland parijs en kunnen nog 6 mensen korting geven! :) Mocht iemand interesse hebben kan je mailen naar sabinasabina1984@hotmail.com
    We zouden enorm dankbaar zijn zodat we zelf ook nog 1 jaartje van Disneyland kunnen genieten! :D
    Groetjes :)
  • Wij gaan 6 augustus naar Disneyland, heeft er nog iemand stempels nodig, en heeft nog een mogelijkheid om ons korting te geven? Wij zijn met twee personen. Je mag me ook mailen op info@dakini.nl
    Alvast bedankt.
    Groet Maria
Log In of Registreer om te reageren.