Verlengen door nieuwe kaart te kopen?

augustus 2014 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo allemaal,
we (ons gezin) zijn ons langzaam aan het voorbereiden op het verlengen van onze jaarkaarten.Wat het onhandig maakt is dat onze zoon in oktober 3 wordt (en dan dus een eigen kaart nodig heeft) en onze kaarten in februari verlopen.
Nu willen we via Multiavantage CE op ons franse adres kaarten bestellen en dan in december voor onze zoon een kaart aanschaffen en in februari nieuwe kaarten voor onszelf. Nu is mijn vraag: mag dat? Mag je i.p.v. een bestaande kaart te verlengen, gewoon feitelijk een nieuwe kaart kopen? Of geldt er een "kaarthouder mag de afgelopen XX periode geen jaarabonnement hebben gehad"-regel of iets dergelijks?

Reacties

  • Hugo zei:


    Hallo allemaal,
    we (ons gezin) zijn ons langzaam aan het voorbereiden op het verlengen van onze jaarkaarten.Wat het onhandig maakt is dat onze zoon in oktober 3 wordt (en dan dus een eigen kaart nodig heeft) en onze kaarten in februari verlopen.
    Nu willen we via Multiavantage CE op ons franse adres kaarten bestellen en dan in december voor onze zoon een kaart aanschaffen en in februari nieuwe kaarten voor onszelf. Nu is mijn vraag: mag dat? Mag je i.p.v. een bestaande kaart te verlengen, gewoon feitelijk een nieuwe kaart kopen? Of geldt er een "kaarthouder mag de afgelopen XX periode geen jaarabonnement hebben gehad"-regel of iets dergelijks?

    Hoi Hugo,
    Het is niet mogelijk om, als je reeds een bestaande jaarkaart hebt gehad, een nieuwe te kopen met korting (bijvoorbeeld via CE MultiAvantages). Om een jaarkaart met korting te kopen mag je hiervoor de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart hebben gehad.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    bedankt voor je snelle antwoord. Jammer dat dat niet kan.
  • Lars,
    mag ik als jaarkaarthouder mijn zoon wel de 10%-parrainage-korting geven?
  • Hugo zei:


    Lars,
    mag ik als jaarkaarthouder mijn zoon wel de 10%-parrainage-korting geven?

    Hoi Hugo,
    Dat mag zeker, alleen mag je zoon de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart hebben gehad om in aanmerking te komen voor de 10% parrainage korting. Aangezien hij in oktober pas 3 jaar wordt, is dat dus geen probleem.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.