Blockdagen

245

Reacties

  • `Hallo,
    Ik zit met spanning te wachten op de blockdagen van kaarten die na 8 november zijn aangeschaft.
    Wanneer komen deze op de site. aangezien het 11 november is
  • Shirley zei:


    `Hallo,
    Ik zit met spanning te wachten op de blockdagen van kaarten die na 8 november zijn aangeschaft.
    Wanneer komen deze op de site. aangezien het 11 november is

    Hoi Shirley,
    Je bent niet de enige die met spanning zit te wachten op de nieuwe voorwaarden & blokdagen voor jaarkaarten vanaf 8 november 2013. Helaas heeft Disney deze informatie nog niet digitaal beschikbaar. Zodra deze kenbaar worden gemaakt, zal DiscoverTheMagic.nl de informatie aanpassen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik heb even een paar vraagje over de blockdagen van de Fantasy kaart (gekocht in mei 2013).
    Ik wil graag weten dat als wij met een Fantasy kaart op een blockdag naar Disney gaan of ik mijn kaart op die dag kan upgrade naar een Dreamkaart. Dus in plaats van een dagkaart met korting te kopen wil ik deze upgrade. Kan dit. En zo ja hoe moet ik dan te werk gaan want upgrade kun je alleen in het park bij het Bureau Annuel Passport?
    Bij de kaart hebben we een overzichtje gekregen wanneer de blockdagen zijn. De blockdagen hebben dan groene vlakjes.
    Nu staan er bij sommige dagen groene vlakjes met Sam of Dim erin vermeld en bij sommige staat niks vermeld.
    As ik alle groene vakjes bij elkaar optel kom ik aan 57 blockdagen. Met de Fantasy kaart heb je toegang tot 320 dagen per jaar.
    Als ik 320 + 57 bij elkaar optel kom ik aan 377 dagen per jaar en dat klopt niet. Klopt het schema dan niet of begrijp ik iets verkeerd.
    En klopt het dat als ik een Disney hotel zou boeken met room only dat ik dan toch met een Fantasy kaart op een blockdag naar binnen mag?
    Ik hoop dat je mij vragen kunt beantwoorden.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Karin

  • Hallo Lars,
    Ik heb even een paar vraagje over de blockdagen van de Fantasy kaart (gekocht in mei 2013).
    Ik wil graag weten dat als wij met een Fantasy kaart op een blockdag naar Disney gaan of ik mijn kaart op die dag kan upgrade naar een Dreamkaart. Dus in plaats van een dagkaart met korting te kopen wil ik deze upgrade. Kan dit. En zo ja hoe moet ik dan te werk gaan want upgrade kun je alleen in het park bij het Bureau Annuel Passport?
    Bij de kaart hebben we een overzichtje gekregen wanneer de blockdagen zijn. De blockdagen hebben dan groene vlakjes.
    Nu staan er bij sommige dagen groene vlakjes met Sam of Dim erin vermeld en bij sommige staat niks vermeld.
    As ik alle groene vakjes bij elkaar optel kom ik aan 57 blockdagen. Met de Fantasy kaart heb je toegang tot 320 dagen per jaar.
    Als ik 320 + 57 bij elkaar optel kom ik aan 377 dagen per jaar en dat klopt niet. Klopt het schema dan niet of begrijp ik iets verkeerd.
    En klopt het dat als ik een Disney hotel zou boeken met room only dat ik dan toch met een Fantasy kaart op een blockdag naar binnen mag?
    Ik hoop dat je mij vragen kunt beantwoorden.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Karin

    Hoi Karin,
    Het upgraden van een jaarkaart naar een 'hogere' variant is altijd mogelijk. Als jullie niet in een Disney hotel verblijven, kan deze upgrade deels geregeld worden bij de kassa's van de parken. Met een tijdelijk toegangsbewijs ga je dan het Disneyland Park binnen om de definitieve upgrade naar een Dream te regelen bij Bureau Passeport Annuel. Let er wel op dat de prijs van de upgrade wordt berekend met het verschil tussen het exact betaalde bedrag van de Fantasy en de volle prijs van de Dream. Hebben jullie de Fantasy bijvoorbeeld met korting aangeschaft, dan wordt het bedrag hierop aangepast. Het exacte bedrag staat op de Fantasy vermeld.
    De termen 'Sam' en 'Dim' staan voor Samedi en Dimanche (de Franse namen voor Zaterdag en Zondag). Hier hoef je dus niet op te letten en doen ze alleen om de weekenden beter zichtbaar te maken in het overzicht.
    Als je in een Disney hotel verblijft, vervallen de blockdagen voor de Fantasy. Toegang tot de parken is dan mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass en de Fantasy jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Fijn om te horen dat we tijdens een blockdag doormiddel van een upgrade toch Disney in kunnen.
    Nog even voor de zekerheid een vraagje.
    Wij hebben de Fantasy jaarkaart gekocht met 10% korting = 143,00. Een Dreamkaart kost 199,00 euro.
    Moeten wij nu 199,00 - 143,00 = 56,00 bijbetalen of houden ze rekening met de 10% korting die we toen hebben gekregen,
    dus 199,00 - 10% = 179,00 - 143,00 = 36,00 bijbetalen.
    Hoor graag nog even van je.
    En nogmaals bedankt.
    Groetjes,
    Karin
    Lars zei:



    Hallo Lars,
    Ik heb even een paar vraagje over de blockdagen van de Fantasy kaart (gekocht in mei 2013).
    Ik wil graag weten dat als wij met een Fantasy kaart op een blockdag naar Disney gaan of ik mijn kaart op die dag kan upgrade naar een Dreamkaart. Dus in plaats van een dagkaart met korting te kopen wil ik deze upgrade. Kan dit. En zo ja hoe moet ik dan te werk gaan want upgrade kun je alleen in het park bij het Bureau Annuel Passport?
    Bij de kaart hebben we een overzichtje gekregen wanneer de blockdagen zijn. De blockdagen hebben dan groene vlakjes.
    Nu staan er bij sommige dagen groene vlakjes met Sam of Dim erin vermeld en bij sommige staat niks vermeld.
    As ik alle groene vakjes bij elkaar optel kom ik aan 57 blockdagen. Met de Fantasy kaart heb je toegang tot 320 dagen per jaar.
    Als ik 320 + 57 bij elkaar optel kom ik aan 377 dagen per jaar en dat klopt niet. Klopt het schema dan niet of begrijp ik iets verkeerd.
    En klopt het dat als ik een Disney hotel zou boeken met room only dat ik dan toch met een Fantasy kaart op een blockdag naar binnen mag?
    Ik hoop dat je mij vragen kunt beantwoorden.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Karin

    Hoi Karin,
    Het upgraden van een jaarkaart naar een 'hogere' variant is altijd mogelijk. Als jullie niet in een Disney hotel verblijven, kan deze upgrade deels geregeld worden bij de kassa's van de parken. Met een tijdelijk toegangsbewijs ga je dan het Disneyland Park binnen om de definitieve upgrade naar een Dream te regelen bij Bureau Passeport Annuel. Let er wel op dat de prijs van de upgrade wordt berekend met het verschil tussen het exact betaalde bedrag van de Fantasy en de volle prijs van de Dream. Hebben jullie de Fantasy bijvoorbeeld met korting aangeschaft, dan wordt het bedrag hierop aangepast. Het exacte bedrag staat op de Fantasy vermeld.
    De termen 'Sam' en 'Dim' staan voor Samedi en Dimanche (de Franse namen voor Zaterdag en Zondag). Hier hoef je dus niet op te letten en doen ze alleen om de weekenden beter zichtbaar te maken in het overzicht.
    Als je in een Disney hotel verblijft, vervallen de blockdagen voor de Fantasy. Toegang tot de parken is dan mogelijk op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass en de Fantasy jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Karin,
    Je betaald het volledige bedrag. Dus krijgt geen korting meer. De korting is alleen geldig wanneer je dit direct gebruikt bij eerste aanschaf.
    Gr. Frank

  • Hoi Lars,
    Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Fijn om te horen dat we tijdens een blockdag doormiddel van een upgrade toch Disney in kunnen.
    Nog even voor de zekerheid een vraagje.
    Wij hebben de Fantasy jaarkaart gekocht met 10% korting = 143,00. Een Dreamkaart kost 199,00 euro.
    Moeten wij nu 199,00 - 143,00 = 56,00 bijbetalen of houden ze rekening met de 10% korting die we toen hebben gekregen,
    dus 199,00 - 10% = 179,00 - 143,00 = 36,00 bijbetalen.
    Hoor graag nog even van je.
    En nogmaals bedankt.
    Groetjes,
    Karin

    Hoi Karin,
    Graag gedaan! Zoals Frank al aangeeft krijg je geen korting op de prijs voor de upgrade naar een Dream. De eerste berekening is juist. In jullie geval betaal je €56,- voor de upgrade naar een Dream.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen,
    Op de website van discoverthemagic.nl staan de restrictiedagen voor de Fantasy jaarkaarten die aangeschaft zijn vóór 2 april 2014. Als je na die datum een Fantasy jaarkaart wilt aanschaffen (12 april), hoe kom je dan achter de restrictiedagen die voor jouw kaart gelden?
    Ik hoop dat iemand het weet, alvast bedankt!
    Groetjes, Veerle
  • v.nunen zei:


    Hallo iedereen,
    Op de website van discoverthemagic.nl staan de restrictiedagen voor de Fantasy jaarkaarten die aangeschaft zijn vóór 2 april 2014. Als je na die datum een Fantasy jaarkaart wilt aanschaffen (12 april), hoe kom je dan achter de restrictiedagen die voor jouw kaart gelden?
    Ik hoop dat iemand het weet, alvast bedankt!
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    De blockdagen voor jaarkaarten die aangeschaft worden vanaf 3 april 2014 zijn nog niet bekend. Disney maakt deze pas bekend als het nieuwe 'bon de commande' formulier online komt. Normaal gesproken zal dat rond 3 april zijn. Zodra wij de blockdagen binnen hebben, plaatsen wij ze op de Jaarkaarten pagina. Like ons op Facebook of volg ons via Twitter om op de hoogte te blijven.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    v.nunen zei:


    Hallo iedereen,
    Op de website van discoverthemagic.nl staan de restrictiedagen voor de Fantasy jaarkaarten die aangeschaft zijn vóór 2 april 2014. Als je na die datum een Fantasy jaarkaart wilt aanschaffen (12 april), hoe kom je dan achter de restrictiedagen die voor jouw kaart gelden?
    Ik hoop dat iemand het weet, alvast bedankt!
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    De blockdagen voor jaarkaarten die aangeschaft worden vanaf 3 april 2014 zijn nog niet bekend. Disney maakt deze pas bekend als het nieuwe 'bon de commande' formulier online komt. Normaal gesproken zal dat rond 3 april zijn. Zodra wij de blockdagen binnen hebben, plaatsen wij ze op de Jaarkaarten pagina. Like ons op Facebook of volg ons via Twitter om op de hoogte te blijven.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars
    Bedankt voor je reactie! We gaan misschien zelfs al op 5 april, dus dat wordt wel erg onzeker dan. We nemen waarschijnlijk toch gewoon een dreampas, aangezien de blockdagen nu al voor "gedoe" zorgen. Kan het ook zijn dat de prijs van het abonnement, de voorwaarden en/of de voordelen veranderen? Anders kunnen we wellicht beter op 29 maart gaan, zodat we gewoon weten onder welke voorwaarden we hem gaan aanschaffen.
    Groetjes, Veerle
  • v.nunen zei:


    Hoi Lars
    Bedankt voor je reactie! We gaan misschien zelfs al op 5 april, dus dat wordt wel erg onzeker dan. We nemen waarschijnlijk toch gewoon een dreampas, aangezien de blockdagen nu al voor "gedoe" zorgen. Kan het ook zijn dat de prijs van het abonnement, de voorwaarden en/of de voordelen veranderen? Anders kunnen we wellicht beter op 29 maart gaan, zodat we gewoon weten onder welke voorwaarden we hem gaan aanschaffen.
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    Vanaf 3 april kan Disney in principe alles veranderen: prijzen, voorwaarden en voordelen. De ervaring leert dat er weinig veranderingen worden doorgevoerd bij de start van een nieuwe periode. Met de aanstaande opening van Ratatouille zou het echter zo maar kunnen dat de prijzen omhoog gaan. Hier is echter nog niets over bekend, omdat Disney de nieuwe voorwaarden pas vanaf 3 april bekend zal maken. Wil je zekerheid, dan zul je vóór 3 april de jaarkaarten moeten aanschaffen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wat zijn we toch blij met alle informatie op de site en t forum! Kan je vertellen of t mogelijk is om op n blockdag je jaarkaart te verlengen en zo dus toch het park te bezoeken? Hartelijk dank weer.

  • Hallo Lars,
    Wat zijn we toch blij met alle informatie op de site en t forum! Kan je vertellen of t mogelijk is om op n blockdag je jaarkaart te verlengen en zo dus toch het park te bezoeken? Hartelijk dank weer.

    Hoi Sandra,
    Bedankt voor het compliment! Sharing the magic! ;-)
    Nee, het is helaas niet mogelijk om op een blockdag de jaarkaart te verlengen. Hiervoor is namelijk toegang tot Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park nodig en dat is niet mogelijk op een blockdag omdat je het park niet in mag. Verleng op een andere dag of ruim van tevoren via de post.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Pech, had nog n beetje gehoopt dat als je bij de kassa n dagkaart koopt, die dant bij het jaarkaartenbureau verrekend wordt met je jaarkaartverlenging.
    Bedankt weer,
    Sandra
  • Lars zei:



    Hallo Lars,
    Wat zijn we toch blij met alle informatie op de site en t forum! Kan je vertellen of t mogelijk is om op n blockdag je jaarkaart te verlengen en zo dus toch het park te bezoeken? Hartelijk dank weer.

    Hoi Sandra,
    Bedankt voor het compliment! Sharing the magic! ;-)
    Nee, het is helaas niet mogelijk om op een blockdag de jaarkaart te verlengen. Hiervoor is namelijk toegang tot Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park nodig en dat is niet mogelijk op een blockdag omdat je het park niet in mag. Verleng op een andere dag of ruim van tevoren via de post.
    Groetjes,
    Lars
    Hi,
    Je kunt toch een toegangskaartje kopen bij de kassa, en deze bij het Bureau Passeport Annuel met elkaar verrekenen om te verlengen? :) Dit kon wel toen ik mijn abonnement op een blockdag een upgrade wilde geven.

  • Hi,
    Je kunt toch een toegangskaartje kopen bij de kassa, en deze bij het Bureau Passeport Annuel met elkaar verrekenen om te verlengen? :) Dit kon wel toen ik mijn abonnement op een blockdag een upgrade wilde geven.

    Hoi PeterPan,
    Naar mijn weten is dat bij een verlenging niet mogelijk, alleen bij een nieuw aan te schaffen jaarkaart. Als dat bij jullie wel is gelukt tijdens een uprgade, dan kan het zijn dat dit met een verlenging ook gaat, maar daar staat niets over vermeld in de voorwaarden. Alleen als dit expliciet in de voorwaarden wordt vermeld, vermeld ik dat. Ik zal de contactpersoon in Parijs deze vraag voorleggen. Zodra ik antwoord heb, zal ik dat hier plaatsen.
    Groetjes,
    Lars

  • Hi,
    Je kunt toch een toegangskaartje kopen bij de kassa, en deze bij het Bureau Passeport Annuel met elkaar verrekenen om te verlengen? :) Dit kon wel toen ik mijn abonnement op een blockdag een upgrade wilde geven.

    Ik heb zojuist bericht gehad uit Parijs. De kosten van een dagkaart kunnen bij een verlenging niet worden verrekend. Op een blockdag is dit evenmin toegestaan, dus ik denk dat je net de juiste cast member voor je hebt gehad of net in een periode bent geweest dat dit nog geen harde regel was. Volgens Disney zelf kan het in beide gevallen namelijk niet (meer). Was het al langer geleden dat je die upgrade hebt uitgevoerd? Het gaat hier namelijk om een recente wijziging in het beleid.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Lars,
    Mag je op een blockdag een jaarkaart verkopen aan mensen??
    Hoe kan je dan het park op??
    Een vriendelijke groet
    Wim Maronier

    Hoi Wim,
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. De jaarkaart moet geldig zijn op de dag dat je korting geeft. Je moet immers het park in om bij Bureau Passeport Annuel te komen en dat gaat op een blockdag niet.
    Groetjes,
    Lars
    Ik heb vrienden met een dream jaarkaart. Wij wensen op zaterdag 21 juni zelf 2 jaarkaarten Fantasy aan te kopen.
    Volgens sommigen is dat een blockdag (hoewel het niet op de lijst staat, maar zou te maken hebben met een fantasy jaarkaart die nu niet meer verkocht wordt, tijdelijke aanbieding of zoiets).
    Stel dat het nu nog een blockdag is voor Fantasy-jaarkaarten; kan je die dag dan toch een jaarkaart aankopen?
    Ook voor in de toekomst: stel dat vrienden van ons ook een jaarkaarten wensen, kunnen wij onze 10% korting dan toch geven op een blockdag aan de kassa (zonder zelf het park in te gaan)? Dan blijven wij in Disney Village ofzo... :-)
    Thx en complimenten met de SUPER site Cool
  • Hoi allemaal,
    We plannen binnenkort een bezoek aan Disney en zullen een jaarkaart Fantasy aankopen. We gaan daarvoor 2x een dagkaart aankopen waarvan de prijs zal afgetrokken worden van de aanschafprijs van de jaarkaart op het jaarpas-bureau. Dat weet ik hoe dat werkt... Smile
    Maar...
    De datum van ons bezoek staat nog niet helemaal vast... Wat als we nu toekomen op een blockdag? We zullen initieel wel binnen kunnen (want hebben een dagkaart gekocht voor die dag), maar eens we een jaarpas Fantasy hebben laten maken, kunnen we op die blockdag dan nog wel in en uit? Of bijvoorbeeld van het ene park naar het andere? Ik veronderstel dat je namelijk je dagkaart zal moeten inleveren bij het opmaken van de jaarpas, dus die kan je dan niet meer gebruiken...
    Thanks! Cool

  • Ik heb vrienden met een dream jaarkaart. Wij wensen op zaterdag 21 juni zelf 2 jaarkaarten Fantasy aan te kopen.
    Volgens sommigen is dat een blockdag (hoewel het niet op de lijst staat, maar zou te maken hebben met een fantasy jaarkaart die nu niet meer verkocht wordt, tijdelijke aanbieding of zoiets).
    Stel dat het nu nog een blockdag is voor Fantasy-jaarkaarten; kan je die dag dan toch een jaarkaart aankopen?
    Ook voor in de toekomst: stel dat vrienden van ons ook een jaarkaarten wensen, kunnen wij onze 10% korting dan toch geven op een blockdag aan de kassa (zonder zelf het park in te gaan)? Dan blijven wij in Disney Village ofzo... :-)
    Thx en complimenten met de SUPER site Cool

    Hoi diniwest,
    Bedankt voor de complimenten! 21 juni is geen blockdag voor de Fantasy jaarkaart. 21 juni is wel een blockdag voor de 'Bring a Friend' actie voor jaarkaarthouders, waarschijnlijk dat je daardoor die datum in je hoofd hebt. Dat weekend is namelijk press event voor Ratatouille: The Adventure en willen ze niet dat de parken erg druk zijn.
    Ook op een blockdag is het mogelijk om een jaarkaart aan te schaffen. De blockdag vervalt dan. Korting geven als bestaande jaarkaarthouder kan alleen door aanwezig te zijn bij Bureau Passeport Annuel. Zowel de nieuwe, als de bestaande jaarkaarthouder moeten hier aanwezig zijn bij de aanschaf van de kaart met korting en de ontvangst van de stempels.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi allemaal,
    We plannen binnenkort een bezoek aan Disney en zullen een jaarkaart Fantasy aankopen. We gaan daarvoor 2x een dagkaart aankopen waarvan de prijs zal afgetrokken worden van de aanschafprijs van de jaarkaart op het jaarpas-bureau. Dat weet ik hoe dat werkt... Smile
    Maar...
    De datum van ons bezoek staat nog niet helemaal vast... Wat als we nu toekomen op een blockdag? We zullen initieel wel binnen kunnen (want hebben een dagkaart gekocht voor die dag), maar eens we een jaarpas Fantasy hebben laten maken, kunnen we op die blockdag dan nog wel in en uit? Of bijvoorbeeld van het ene park naar het andere? Ik veronderstel dat je namelijk je dagkaart zal moeten inleveren bij het opmaken van de jaarpas, dus die kan je dan niet meer gebruiken...
    Thanks! Cool

    Hoi diniwest,
    Als je een jaarkaart aanschaft op een blockdag, is deze gewoon de hele dag geldig in beide parken. De blockdag vervalt namelijk op de dag van aanschaf. Bij Bureau Passeport Annuel wordt de prijs van de dagkaart verrekend met de gekozen jaarkaart en kan de jaarkaart vervolgens de hele dag worden gebruikt om de parken in en uit te gaan.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi allemaal,
    We plannen binnenkort een bezoek aan Disney en zullen een jaarkaart Fantasy aankopen. We gaan daarvoor 2x een dagkaart aankopen waarvan de prijs zal afgetrokken worden van de aanschafprijs van de jaarkaart op het jaarpas-bureau. Dat weet ik hoe dat werkt... Smile
    Maar...
    De datum van ons bezoek staat nog niet helemaal vast... Wat als we nu toekomen op een blockdag? We zullen initieel wel binnen kunnen (want hebben een dagkaart gekocht voor die dag), maar eens we een jaarpas Fantasy hebben laten maken, kunnen we op die blockdag dan nog wel in en uit? Of bijvoorbeeld van het ene park naar het andere? Ik veronderstel dat je namelijk je dagkaart zal moeten inleveren bij het opmaken van de jaarpas, dus die kan je dan niet meer gebruiken...
    Thanks! Cool

    Hoi diniwest,
    Als je een jaarkaart aanschaft op een blockdag, is deze gewoon de hele dag geldig in beide parken. De blockdag vervalt namelijk op de dag van aanschaf. Bij Bureau Passeport Annuel wordt de prijs van de dagkaart verrekend met de gekozen jaarkaart en kan de jaarkaart vervolgens de hele dag worden gebruikt om de parken in en uit te gaan.
    Groetjes,
    Lars
    Heb naar Disney gebeld en ze wisten het niet.... hahaha super dat jij het antwoord dan wel weet!
    Had ook al gemaild, maar kreeg deze auto-reply;
    "Vanwege een groot aantal aanvragen dat wij binnenkrijgen op dit moment, zijn wij helaas niet in staat u te antwoorden."
    Dus tja... service ppffff Laugh
    Maar dus bedankt Lars!! Super!

  • Heb naar Disney gebeld en ze wisten het niet.... hahaha super dat jij het antwoord dan wel weet!
    Had ook al gemaild, maar kreeg deze auto-reply;
    "Vanwege een groot aantal aanvragen dat wij binnenkrijgen op dit moment, zijn wij helaas niet in staat u te antwoorden."
    Dus tja... service ppffff Laugh
    Maar dus bedankt Lars!! Super!

    Ze zijn niet in staat om je te antwoorden? Lekker dan... Daarom bestaat DiscoverTheMagic.nl dus. Gratis advies van de Disney expert! ;-)
    Groetjes,
    Lars
  • Waarschijnlijk is deze vraag al een keer gesteld, maar kan het zo snel niet terugvinden.
    Ik heb ergens gelezen dat als je een jaarkaart hebt, en verblijft in een van de Disney hotels, je dan op vertoon van je hotelpas toch toegang krijgt op een block dag. Klopt dit?
    Groetjes, MarPie
  • MarPie zei:


    Waarschijnlijk is deze vraag al een keer gesteld, maar kan het zo snel niet terugvinden.
    Ik heb ergens gelezen dat als je een jaarkaart hebt, en verblijft in een van de Disney hotels, je dan op vertoon van je hotelpas toch toegang krijgt op een block dag. Klopt dit?
    Groetjes, MarPie

    Hoi MarPie,
    Dat klopt inderdaad, maar is alleen geldig voor Fantasy jaarkaarten. Verblijf je in een Disney hotel, dan vervalt de blockdag van de Fantasy op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass bij de ingang van de parken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je supersnelle antwoord!
    Groetjes, MarPie
  • Ik heb een vraag over de ingang van de jaarkaarten.
    Ik heb op de site gezien dat de Francilien na aanschaf de eerste 2 dagen niet gebruikt kan worden.
    Is het wel mogelijk om met de Fantasy kaart gelijk na aanschaf het park te kunnen betreden, en is deze geldig voor beide parken?
    Groet,
    Remco
  • Rloeff zei:


    Ik heb een vraag over de ingang van de jaarkaarten.
    Ik heb op de site gezien dat de Francilien na aanschaf de eerste 2 dagen niet gebruikt kan worden.
    Is het wel mogelijk om met de Fantasy kaart gelijk na aanschaf het park te kunnen betreden, en is deze geldig voor beide parken?
    Groet,
    Remco

    Hoi Remco,
    De Fantasy heeft die beperking niet. Alleen bij aanschaf van een Francilien is de jaarkaart de 2 dagen na aanschaf niet geldig. Let wel op de reguliere blockdagen voor de Fantasy. Het actuele overzicht staat in de tabel op onze Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Alle jaarkaarten zijn geldig voor beide parken.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedenavond,
    Wij willen graag 26&27 december naar Disney met onze Fantasy jaarkaarten.
    Nu zie ik dat 27 december een blockdag is, maar...voor Fanatasy jaarkaarten aangeschaft van 1-7-14 t/m 12-11-14.
    Onze kaart is aangeschaft in mei 2014, maar kan ik er echt vanuit gaan dat we dan geen probleem hebben aan de kassa 27 december?
    Daarbij willen we met vrienden, voor hen moeten we dan nog wel entreekaarten kopen; zijn daar nog slimmigheden voor icm met onze jaarkaarten?
    Vast enorm bedankt voor het antwoord!
    Groet, Simone
  • mookaa zei:


    Goedenavond,
    Wij willen graag 26&27 december naar Disney met onze Fantasy jaarkaarten.
    Nu zie ik dat 27 december een blockdag is, maar...voor Fanatasy jaarkaarten aangeschaft van 1-7-14 t/m 12-11-14.
    Onze kaart is aangeschaft in mei 2014, maar kan ik er echt vanuit gaan dat we dan geen probleem hebben aan de kassa 27 december?
    Daarbij willen we met vrienden, voor hen moeten we dan nog wel entreekaarten kopen; zijn daar nog slimmigheden voor icm met onze jaarkaarten?
    Vast enorm bedankt voor het antwoord!
    Groet, Simone

    Hoi Simone,
    Wij plaatsen alleen de blockdagen van jaarkaarten die op dit moment aangeschaft kunnen worden om zo het overzicht te bewaren. Jullie hebben de Fantasy jaarkaarten in mei aangekocht en ook voor die kaarten is 27 december waarschijnlijk een blockdag. Het overzicht met de voor jullie geldende blockdagen staat vermeld in het kleine informatieboekje dat bij aanschaf van de jaarkaart werd meegeleverd in een plastic hoesje.
    Bij een verblijf in een Disney hotel, vervallen de blockdagen van een Fantasy jaarkaart. Voor jullie vrienden krijg je met een Fantasy slechts 10% korting op de prijs van een ticket aan de kassa. Via DiscoverTheMagic.nl krijg je tot 40% korting op dagkaarten en 1 dag gratis bij meerdaagse tickets. Daarnaast hoef je met deze E-tickets niet meer in de rij bij de kassa te staan. Bekijk het complete overzicht en bespaar direct: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.