Jaarkaarten (algemene vragen)

1679111282

Reacties

  • Mierik zei:


    Ja, dat weet ik natuurlijk niet of die prijs er op vermeld staat Confused

    Hoi Mierik,
    Wij ook niet ;-) Daarom zul je contact moeten opnemen met de ANWB zelf en deze vraag aan hun voorleggen. Als zij een prijs op hun tickets vermelden, dan kan deze worden gebruikt voor de aanschaf van een jaarkaart. De prijs van het ticket wordt dan van de prijs van de jaarkaart afgetrokken.
    Groetjes,
    Lars
  • Cool dat ik daar zelf niet op gekomen ben Laugh
  • Hallo,
    Wij gaan komende 2 weken naar een camping in de buurt van Parijs. We willen dan ook een aantal keer Eurodisney bezoeken. Daarom hebben we besloten om een jaarkaart aan te schaffen. Omdat het allemaal al duur zal is willen we een Francilien jaarkaart aanschaffen.
    Ik heb een aantal vragen:
    - Ik begreep dat je een Francilien-kaart de eerste 2 dagen na aanschaf niet kunt gebruiken. Mijn vraag is of je wel op een dag naar Eurodisney kan gaan, de Francilien jaarkaarten aanschaffen en daarna zonder het park in te gaan weer vertrekt, om 2 dagen daarna met de Francilien kaarten het park in te gaan?
    - Wij zijn een gezin van 5. Ik heb begrepen dat je bij het aanschaffen van 5 jaarkaarten, 20% korting krijgt, op moment dat je kunt aantonen dat je met zijn allen op 1 adres woont. Moet ik dit zeker kunnen aantonen? Zo ja, hoe?
    - Op moment dat we 20% korting krijgen op het aanschaffen van 5 jaarkaarten, kunnen we dan ook nog de 10% korting krijgen die andere jaarkaarthouders ons kunnen geven, of kun je geen korting op korting krijgen?
  • Rembo zei:


    Hallo,
    Wij gaan komende 2 weken naar een camping in de buurt van Parijs. We willen dan ook een aantal keer Eurodisney bezoeken. Daarom hebben we besloten om een jaarkaart aan te schaffen. Omdat het allemaal al duur zal is willen we een Francilien jaarkaart aanschaffen.
    Ik heb een aantal vragen:
    - Ik begreep dat je een Francilien-kaart de eerste 2 dagen na aanschaf niet kunt gebruiken. Mijn vraag is of je wel op een dag naar Eurodisney kan gaan, de Francilien jaarkaarten aanschaffen en daarna zonder het park in te gaan weer vertrekt, om 2 dagen daarna met de Francilien kaarten het park in te gaan?
    - Wij zijn een gezin van 5. Ik heb begrepen dat je bij het aanschaffen van 5 jaarkaarten, 20% korting krijgt, op moment dat je kunt aantonen dat je met zijn allen op 1 adres woont. Moet ik dit zeker kunnen aantonen? Zo ja, hoe?
    - Op moment dat we 20% korting krijgen op het aanschaffen van 5 jaarkaarten, kunnen we dan ook nog de 10% korting krijgen die andere jaarkaarthouders ons kunnen geven, of kun je geen korting op korting krijgen?

    Hoi Rembo,
    - Op de dag van aanschaf is de Francilien jaarkaart gewoon de hele dag geldig. De twee daarop volgende dagen niet. Je kunt de Francilien bijvoorbeeld op een maandag aanschaffen, die dag in de parken verblijven en vervolgens op donderdag weer terugkeren. Let wel op de standaard blockdagen van de Francilien.
    - Om gebruik te kunnen maken van de 20% familiekorting moet voor alle jaarkaarthouders aangetoond kunnen worden dat hij/zij op hetzelfde adres wonen. Dit kan aangetoond worden door een kopie te maken van brieven van officiële instanties (belastingdienst, gemeente, etc.). Op de brief dient de naam van de persoon te staan met het adres. Er zal met name controle plaatsvinden bij leden van het gezin die 18 jaar of ouder zijn.
    - De 20% familiekorting is niet te combineren met de 10% parrainage korting.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je snelle antwoord. Helemaal duidelijk.
  • Hoi Lars,
    Toch nog een vraag. Smile
    Die 2 dagen dat je de parken niet op mag bij een Francilien kaart, geldt toch alleen bij de aanschaf. In het voorbeeld dat jij geeft, maandag aanschaffen, daarna donderdag weer naar het park. Dan kun je bij wijze van spreken ook de volgende dagen (vrijdag en zaterdag bijv.) weer naar de parken?
  • Rembo zei:


    Hoi Lars,
    Toch nog een vraag. Smile
    Die 2 dagen dat je de parken niet op mag bij een Francilien kaart, geldt toch alleen bij de aanschaf. In het voorbeeld dat jij geeft, maandag aanschaffen, daarna donderdag weer naar het park. Dan kun je bij wijze van spreken ook de volgende dagen (vrijdag en zaterdag bijv.) weer naar de parken?

    Hoi Rembo,
    Dat kan inderdaad, mits dit geen reguliere blockdagen zijn. Het actuele overzicht van de blockdagen voor de Francilien en Fantasy jaarkaarten, staat op onze Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Wij gaan over 3 weken een bezoek brengen aan DLP en zullen daar een francilien jaarkaart aanschaffen. Nu vraag ik mij wel af of ik maar voor 1 persoon parkeren hoef te betalen of moet ik dat bij alledrie de jaarkaarten aanschaffen?
    Groet Yvonne

  • Beste Lars,
    Wij gaan over 3 weken een bezoek brengen aan DLP en zullen daar een francilien jaarkaart aanschaffen. Nu vraag ik mij wel af of ik maar voor 1 persoon parkeren hoef te betalen of moet ik dat bij alledrie de jaarkaarten aanschaffen?
    Groet Yvonne

    Hoi Yvonne,
    De parkeeroptie hoeft slechts bij één jaarkaarthouder geactiveerd te worden. Per auto dient er namelijk één persoon een jaarkaart te hebben met gratis parkeren / parkeeroptie. Let wel op dat de Francilien de twee dagen na de aanschaf niet geldig is.
    Groetjes,
    Lars
  • Thanx voor je snelle antwoord Lars! Dat van die 2 dagen wist ik inderdaad. Komt bij ons mooi uit, we gaan die 2 dagen Parijs bezoeken en daarna weer 2 dagen naar Disneyland. Een soort zoethoudertje voor de kinderen Wink

  • Thanx voor je snelle antwoord Lars! Dat van die 2 dagen wist ik inderdaad. Komt bij ons mooi uit, we gaan die 2 dagen Parijs bezoeken en daarna weer 2 dagen naar Disneyland. Een soort zoethoudertje voor de kinderen Wink

    Graag gedaan. Goed om te horen dat jullie hiervan op de hoogte zijn. Alvast veel plezier in Parijs en Disneyland!
    Groetjes,
    Lars
  • halo disneyfans, is er tussen vandaag (28-7-'14) en 8-8-'14 iemand in het ark die in het bezit is van een dreampass? Ik zou ontzettend graag het luchtje uit het disneyhotel willen kopen maar vind 60 euro echt te duur.Is er iemand met een dreampass die mij aan de 20% korting zou willen/kunnen helpen een dezer dagen? magische groetjes Gerda
  • Hoi,
    Wij hebben een weekend Disney geboekt voor 26-27-28 september icm 2 overnachtingen in Davy Crockett.
    Nu willen we op de eerste dag graag in het park een Dream jaarkaart kopen. Is het dan ook zo dat we het entreegeld van die 3 dagen terug kunnen krijgen?
    PS. Jullie pagina over de jaarkaarten is heel duidelijk, maar dit kon ik er even niet uit halen...
    Groeten,
    Ricky

  • Hoi,
    Wij hebben een weekend Disney geboekt voor 26-27-28 september icm 2 overnachtingen in Davy Crockett.
    Nu willen we op de eerste dag graag in het park een Dream jaarkaart kopen. Is het dan ook zo dat we het entreegeld van die 3 dagen terug kunnen krijgen?
    PS. Jullie pagina over de jaarkaarten is heel duidelijk, maar dit kon ik er even niet uit halen...
    Groeten,
    Ricky

    Hoi Ricky,
    Dank voor de complimenten! Het is helaas niet mogelijk om meerdaagse tickets 'om te ruilen' voor jaarkaarten. Alleen dagkaarten met een prijs op het ticket kunnen bij de aanschaf van een jaarkaart worden gebruikt.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij denken er aan om een jaarkaart aan te schaffen. Ik vraag me alleen af vanaf welke leeftijd kinderen moeten gaan betalen voor een jaarkaart.
  • Vanaf het moment dat ze 3 zijn.
  • Lars zei:


    Dennis zei:


    Hoi Hoi
    Even een vraagje.
    Wij gaan van 4 tot 6 juni naar Disneyland, disneyland hotel.
    Ik heb deze keer alleen overnachting zonder intree geboekt omdat we 4 juni graag 2 jaar abonnementen willen aanschaffen. Mijn vraag is als ik via de officiële disney site 2 dag kaarten online koop worden deze dan verrekend met de jaar kaarten? Of moet ik echt bij de Kassa 2 dag kaarten eerst kopen?
    Alvast Bedankt
    Groet van Dennis

    Hoi Dennis,
    Alle dagkaarten (met prijsvermelding) kunnen met de aanschaf van een jaarkaart worden verrekend, ook op voorhand aangekochte tickets via internet. Bekijk het overzicht van alle (dag)kaarten en boek direct: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/.
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
    Hoi Lars !
    Moet je de dagkaart eigenlijk meteen inleveren voor een jaarkaart, of mag je gedurende die dag op een willekeurig moment de dagkaart inwisselen voor een jaarkaart ? Ik vraag dit met name, omdat je dan flexibeler bent, als je met iemand(en) afspreekt voor korting en stempels !?!?..............................
    Groetjes, Fred

  • Hoi Lars !
    Moet je de dagkaart eigenlijk meteen inleveren voor een jaarkaart, of mag je gedurende die dag op een willekeurig moment de dagkaart inwisselen voor een jaarkaart ? Ik vraag dit met name, omdat je dan flexibeler bent, als je met iemand(en) afspreekt voor korting en stempels !?!?..............................
    Groetjes, Fred

    Hoi Fred,
    De dagkaart kan op ieder moment van de dag worden gebruikt bij de aanschaf van een jaarkaart. Dat hoeft dus niet direct als je het park binnenkomt. Let wel op de openingstijden van Bureau Passeport Annuel (maximaal 20:00 uur). Vraag voor de zekerheid bij binnenkomst tot hoe laat het bureau geopend is en pas hierop je dagplanning aan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Ik heb een vraagje.
    Wij willen 24 augustus naar Disney gaan en een Fantasyjaarkaart aanschaffen.
    Nu hebben wij dit een jaar of 4 geleden al eens gedaan, dus weten we wat dit inhoudt.
    Nu kan ik me herinneren dat je mensen mee kon nemen met een flinke korting op je jaarkaart (ik geloof 20 euro, maar dit is alweer een aantal jaren terug).
    Is dit inmiddels nog zo? Zo ja met welke prijs (per dag?) En gaat dit gelijk op de eerste dag in?
    Groetjes Jamilla

  • Hallo,
    Ik heb een vraagje.
    Wij willen 24 augustus naar Disney gaan en een Fantasyjaarkaart aanschaffen.
    Nu hebben wij dit een jaar of 4 geleden al eens gedaan, dus weten we wat dit inhoudt.
    Nu kan ik me herinneren dat je mensen mee kon nemen met een flinke korting op je jaarkaart (ik geloof 20 euro, maar dit is alweer een aantal jaren terug).
    Is dit inmiddels nog zo? Zo ja met welke prijs (per dag?) En gaat dit gelijk op de eerste dag in?
    Groetjes Jamilla

    Hoi Jamilla,
    Fantasy jaarkaarthouders krijgen 10% korting op dagkaarten voor vrienden. Dream jaarkaarthouders krijgen 20% korting. Deze korting wordt berekend op de dagprijs aan de kassa. Met de speciale MINI en MAGIC tickets ben je echter goedkoper uit, dan met jaarkaartkorting op de prijzen aan de kassa: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Als de ticketaanbiedingen geldig zijn op de dag(en) dat jullie willen gaan, dan zijn die goedkoper. Op de dag van aanschaf van een jaarkaart zijn de kortingen voor vrienden niet geldig. Pas vanaf de tweede dag mag je vrienden met korting meenemen.
    Groetjes,
    Lars
  • hey
    ik ben hier nieuw en vind deze site echt wel super maar hier komt mijn vraag wij zijn in maart enkele dagen geweest en omdat de kindje het zo leuk vonden gaan we in oktober terug maar willen we ineens abb aankopen al voor 3 pers in maart 2015 komt er nog een abb bij en in april 2016 ook maar wat kunnen wij nu het beste doen voor zo voordelig mogelijk een abb al te hebben vanaf okt voor 3 personen alvast bedankt voor de hulp groetjes
  • jessy84 zei:


    hey
    ik ben hier nieuw en vind deze site echt wel super maar hier komt mijn vraag wij zijn in maart enkele dagen geweest en omdat de kindje het zo leuk vonden gaan we in oktober terug maar willen we ineens abb aankopen al voor 3 pers in maart 2015 komt er nog een abb bij en in april 2016 ook maar wat kunnen wij nu het beste doen voor zo voordelig mogelijk een abb al te hebben vanaf okt voor 3 personen alvast bedankt voor de hulp groetjes

    Hoi jessy84,
    Jaarkaarten kunnen op 3 manieren worden aanschaft: 1) in het resort zelf bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel; 2) via het 'bon de commande' aanvraagformulier per post of 3) via internet (alleen beschikbaar voor inwoners van België). Voor internationale gasten worden de Fantasy of Dream jaarkaarten aanbevolen. Vanaf de tweede maand dat je de jaarkaart in je bezit hebt, mag je aan anderen korting geven en voor stempels sparen. Meer informatie over het aanschaffen van jaarkaarten onder het kopje 'Aanschaffen' op onze Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • bedankt voor de info nu begrijp ik er al iets meer van want je vind daar niet veel info rond
  • jessy84 zei:


    hey
    ik ben hier nieuw en vind deze site echt wel super maar hier komt mijn vraag wij zijn in maart enkele dagen geweest en omdat de kindje het zo leuk vonden gaan we in oktober terug maar willen we ineens abb aankopen al voor 3 pers in maart 2015 komt er nog een abb bij en in april 2016 ook maar wat kunnen wij nu het beste doen voor zo voordelig mogelijk een abb al te hebben vanaf okt voor 3 personen alvast bedankt voor de hulp groetjes

    Wanneer gaat u in oktober? Eventueel zouden we u korting kunnen geven?
    Mvg maud
  • bedankt voor het voorstel maar heb al met iemand afgesproken
    groetjes
  • Hallo mensen
    Allereerst wil ik even zeggen Wauw wat staat hier veel informatie zeg !! Nu heb ik toch nog een vraag ik heb het al gegoogled en hier bij de zoekbalk ingetypt maar er komt dan zoveel te voorschijn met kind en jaar dar ik nog steeds niet de goede info heb kunnen vinden.
    Wij willen volgend jaar mei naar Disneyland nu is alleen mijn vraag bestaat er nu wel of geen korting voor een dan 4 jarige ? of moeten we voor hem een volledig abonnement afsluiten ? Ik zou hier heel graag iets meer over weten.
    Alvast vriendelijk bedankt Groetjes Aafke Laugh
  • aaf82 zei:


    Hallo mensen
    Allereerst wil ik even zeggen Wauw wat staat hier veel informatie zeg !! Nu heb ik toch nog een vraag ik heb het al gegoogled en hier bij de zoekbalk ingetypt maar er komt dan zoveel te voorschijn met kind en jaar dar ik nog steeds niet de goede info heb kunnen vinden.
    Wij willen volgend jaar mei naar Disneyland nu is alleen mijn vraag bestaat er nu wel of geen korting voor een dan 4 jarige ? of moeten we voor hem een volledig abonnement afsluiten ? Ik zou hier heel graag iets meer over weten.
    Alvast vriendelijk bedankt Groetjes Aafke Laugh

    Hoi Aafke,
    Dank voor de complimenten en welkom!
    Iedere bezoeker vanaf 3 jaar heeft een geldig toegangsbewijs nodig. Dit kan een regulier ticket zijn, maar ook een jaarkaart. De prijzen voor jaarkaarten zijn voor iedereen vanaf 3 jaar hetzelfde. Er is geen korting beschikbaar voor kinderen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    aaf82 zei:


    Hallo mensen
    Allereerst wil ik even zeggen Wauw wat staat hier veel informatie zeg !! Nu heb ik toch nog een vraag ik heb het al gegoogled en hier bij de zoekbalk ingetypt maar er komt dan zoveel te voorschijn met kind en jaar dar ik nog steeds niet de goede info heb kunnen vinden.
    Wij willen volgend jaar mei naar Disneyland nu is alleen mijn vraag bestaat er nu wel of geen korting voor een dan 4 jarige ? of moeten we voor hem een volledig abonnement afsluiten ? Ik zou hier heel graag iets meer over weten.
    Alvast vriendelijk bedankt Groetjes Aafke Laugh

    Hoi Aafke,
    Dank voor de complimenten en welkom!
    Iedere bezoeker vanaf 3 jaar heeft een geldig toegangsbewijs nodig. Dit kan een regulier ticket zijn, maar ook een jaarkaart. De prijzen voor jaarkaarten zijn voor iedereen vanaf 3 jaar hetzelfde. Er is geen korting beschikbaar voor kinderen.
    Groetjes,
    Lars
    Oke bedankt voor je snelle antwoord dat word nog even sparen dus Wink
  • Hoi allemaal,
    Misschien staat het al ergens maar ik kon het niet zo snel vinden.
    Wij hebben davy crockett geboekt daar zitten dan automatisch tickets bij. Als wij een jaarkaart willen aanschaffen kunnen wij deze ticktets dan laten zien of is dat niet mogelijk. Want dan heeft het nog geen zin om een jaarkaart aan te schaffen dan kunnen we dat beter de volgende keer doen.
    groetjes manon
  • mnnoonn zei:


    Hoi allemaal,
    Misschien staat het al ergens maar ik kon het niet zo snel vinden.
    Wij hebben davy crockett geboekt daar zitten dan automatisch tickets bij. Als wij een jaarkaart willen aanschaffen kunnen wij deze ticktets dan laten zien of is dat niet mogelijk. Want dan heeft het nog geen zin om een jaarkaart aan te schaffen dan kunnen we dat beter de volgende keer doen.
    groetjes manon

    Hoi Manon,
    Het is helaas niet mogelijk om tickets die onderdeel zijn van een arrangement, te gebruiken bij de aanschaf van een jaarkaart. Willen jullie jaarkaarten aanschaffen, dan zul je hier de reguliere prijs voor moeten betalen, bovenop de tickets die je al hebt betaald. Via een bestaande jaarkaarthouder kunnen jullie wel 10% korting krijgen (zie Parrainage-topic).
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.