Planning gast bijboeken

augustus 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo,
Ik las ergens iets dat je voor 1,10 euro ongeveer een gast kunt bijboeken in het hotel, die vervolgens ook gebruik mag maken van alle faciliteiten. Klopt dit? En hoe werkt het?
Ik wil bijvoorbeeld misschien gebruik maken van de ja-dagen waardoor je 2 dagen erbij krijgt, en wil met 2 volwassenen gaan, kan ik dan een arrangement voor 1 persoon boeken maar toch met twee personen gaan?
En geldt de ja-dagen korting ook op suites?

Reacties


  • Hallo,
    Ik las ergens iets dat je voor 1,10 euro ongeveer een gast kunt bijboeken in het hotel, die vervolgens ook gebruik mag maken van alle faciliteiten. Klopt dit? En hoe werkt het?
    Ik wil bijvoorbeeld misschien gebruik maken van de ja-dagen waardoor je 2 dagen erbij krijgt, en wil met 2 volwassenen gaan, kan ik dan een arrangement voor 1 persoon boeken maar toch met twee personen gaan?
    En geldt de ja-dagen korting ook op suites?

    Hoi PeterPan,
    Het bijboeken van een 'extra gast' is inderdaad mogelijk voor de prijs van de toeristenbelasting (rond de €2,-), alleen heeft deze persoon dan geen toegang tot het ontbijt en de parken. Hier zul je losse tickets voor moeten aanschaffen en dan ben je meestal duurder uit, dan als je een arrangement boekt voor 2 personen. Voor een verblijf met 1 persoon betaal je namelijk de 'single room' toeslag.
    De aanbieding is geldig op basis van beschikbaarheid op het moment van reserveren en geldig voor alle kamer- en blokhuttypes, behalve familiekamers in Disney’s Hotel Santa Fe, Castle Club kamers, Empire State Club kamers en suites in de Disney hotels.
    Bekijk de prijzen en beschikbaarheid van de "Ja" dagen aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/2014/08/aanbieding-disneyland-parijs-tot-2-nachten-en-2-dagen-gratis-kinderen-tm-6-jaar-gratis-2/.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb dit al diverse malen gedaan, het ontbijt zit er wel bij voor de €1.10 de entree natuurlijk niet.
    Het is even rekenen of het idd goedkoper uitkomt.

  • Ik heb dit al diverse malen gedaan, het ontbijt zit er wel bij voor de €1.10 de entree natuurlijk niet.
    Het is even rekenen of het idd goedkoper uitkomt.

    Hoi juttawdw,
    Goed om te weten en bedankt voor de feedback.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.