Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12627293132105

Reacties

  • augustus 2021 aangepast
    Hoi,
    Wij zijn morgen, 20 augustus in Disney en zoeken nog 3 stempels. Wie kunnen we blij maken met 10% korting?
    Groet, Else
  • Hoi,
    Ik ben op 20 aug t/m 24 in Disneyland Parijs. En kan voor drie personen 10% korting geven aan jaarkaarten?
    heb je interesse mail me maar! sosolobi12345@gmail.com en misschien tot dan.
    Gr. Clyde
  • Wij zijn aanstaande zondag 24 en maandag 25 augustus weer in Disneyland
    We kunnen 6 mensen 10% korting geven op hun jaarpas.
    Het enige wat je moet doen is even een mailtje of sms'je sturen, dan regelen we dat!
    maartje.groenen@hotmail.com
    0639562035
    Groetjes,
    Maartje Groenen
  • Goedemiddag,
    As wo 27 tot en met za 30 aug 2014 zijn wij in Disneyland Parijs ; als je jaarkaarten met 10% korting wilt aanschaffen ,Laughmail me dan op angelien.hopman@klm4u.com
    We kunnen in totaal 12 personen blij maken dus wees er snel bij!
    Mvg Angelien
  • Wij kunnen nog 3 personen korting geven op een jaarkaart a.s. zondag, maandag en dinsdag.
    Intersse christiana@kabelfoon.net!
    grt,
    Christiana
  • Hallo,
    Wij zijn 24 en 25 augustus in Disney en kunnen dus 10% korting geven voor een jaarkaart.
    Voor meer informatie kun je mailen naar rumstrasser@gmail.com
    Groetjes Remy
  • Hoi Iedereen,
    wij zijn 10 to 12 oktober en 30 december tot 2 januari in disney. Mocht iemand nog 10% korting willen bij de aanschaf van de jaarkaart, laat het ons even weten op mail adres: mirjamweiland@live.nl
    Groetjes Mirjam
  • Hallo allemaal,
    De volgende dagen zijn we weer in Disneyland Parijs Laugh:
    29 oktober 2014: namiddag en avond.
    30 en 31 oktober 2014: hele dag.
    We kunnen verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting voor gewone ingangskaarten als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan, zouden onze dochter en vriendin ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van hun jaarpas.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@upcmail.nl of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.
    Met vriendelijke Disney-groeten,
    Geert De Vylder
  • Wie o wie helpt ons nog aan 1 stempeltje om toch minstens 1 spaarkaart vol te krijgen. We hebben nog meer plaats ook (6) maar zouden al erg blij zijn met 1 stempel.
    We zijn er van 14 september tem 20 september.
    Als er dus iemand 10% korting wil op de aanschaf van een jaarkaart stuur ons een berichtje op calvin.coker@telenet.beLaugh
  • Hoi Disney fans,
    Wij zijn vanaf 30 aug t/m 5 sept in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen max. 9 personen korting geven.
    Je kan mij mailen: shirley_chan08@hotmail.com
    Groetjes,
    ShirleyC
  • wie wil korting op jaarkaarten, wij zijn van 22 oktober t/m 24 oktober in disneyland, en 22 november t/m 24 november in disneyland
    je krijgt dan 10% korting via onze jaarkaarten
    stuur evt mailtje naar jackvanbeers@kpnmail.nl
  • Wij zijn vanaf Donderdag 2 oktober tot en met Zaterdag 4 oktober in disney, en kunnen 10% korting geven op aanschaf van een jaarkaarten.
    Wie maak ik blij met korting en mij met stempels??
    Beste is om te mailen naar cynthia@zeegers.info
    Groetjes
    CynthiaCool
  • Hallo,
    Wij overwegen om 31 december met totaal 7 personen (4 volwassenen en 3 kids) naar Disney te gaan en een jaarkaart aan te schaffen.
    Wij kan ons helpen aan 10% korting? Dan helpen wij jou aan de stempels :-)
    mail@familiezegers.nl
    Ik hoor het graag.
    Groetjes Carola
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn er weer van 18 tot en met 25 oktober
    En met kerst van 24 tot en met 26 december
    We hebben nog 3 stempels nodig.
    Buiten de 10 % korting tracteren we op een ijs bij Fantasia Gelati.
    Bel 0612158949.of stuur een pm .
    Vriendelijk groetend,
    Marcel
  • carolaz zei:


    Hallo,
    Wij overwegen om 31 december met totaal 7 personen (4 volwassenen en 3 kids) naar Disney te gaan en een jaarkaart aan te schaffen.
    Wij kan ons helpen aan 10% korting? Dan helpen wij jou aan de stempels :-)
    mail@familiezegers.nl
    Ik hoor het graag.
    Groetjes Carola

    Hey
    Ik heb je een mailtje gestuurd wij kunne jullie allemaal helpen en wilde die dag al gaan :-)
  • Hallo Disneyfans!
    Wij gaan op 15 december naar Disney en hopen dat iemand ons korting kan
    geven op onze 3 jaarkaarten.
    Hoop snel iets te horen
    Groetjes
  • Hartjes zei:


    Hallo Disneyfans!
    Wij gaan op 15 december naar Disney en hopen dat iemand ons korting kan
    geven op onze 3 jaarkaarten.
    Hoop snel iets te horen
    Groetjes

    Hallo hartjes,
    ik heb je een pm gestuurd!
    groetjes
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn op 8 september in Disney en willen graag twee jaarkaarten aanschaffen is er dan iemand die ons de 10% korting zou willen geven???
    Hoor het heel graag!
  • Hallo iedereen!
    Wij gaan op 17, 18 en 19 oktober naar Disney, lekker Hallowenen!Cool
    Wij zijn 2 jaarkaarthouders en kunnen dus 6 mensen 10% korting geven op de aankoop van een jaarkaart!
    En een jaarkaart... is ECHT de moeite waard!
    Willen jullie 10% korting op 1 van deze 3 dagen op een jaarkaart(+ daarbij ook nog eens alle bijkomende kortingen welke je krijgt met een jaarkaart), mail mij dan even op elleanorr13@yahoo.com
    zodat we samen wat kunnen afspreken en jullie daarna een superleuk jaar kunnen beleven in Disney!Laugh
    Groetjes Jenny!
  • Hallo,
    Wij zijn van 14 september tem 20 september in Disneyland en kunnen nog korting geven aan 5 mensen! Indien interesse, stuur gerust een mailtje naar calvin.coker@telenet.be. Wij kunnen je 10% geven bij de aanschaf van een jaarkaart en je maakt ons blij met de stempeltjes.
    Groetjes!Laugh
  • Hoi mede Disneyfans,
    Wij gaan op 24/25/26 oktober naar Disney en kunnen nog aan 6 mensen korting geven.
    Wie kunnen wij daar mee helpen.
    Stuur bij interesse een mail naar mezelf79@hotmail.com met als titel Korting Jaarkaarten
    Disney groeten Dennis & Nicole
  • Hallo,
    Wij zijn 12, 13 en 14 september in Disneyland en kunnen nog korting geven aan 9 mensen! Indien interesse, stuur gerust een mailtje naar carolina.borges@bnymellon.com . Wij kunnen je 10% geven bij de aanschaf van een jaarkaart en je maakt ons blij met de stempeltjes.
    Groetjes!
  • Hallo!
    Wij gaan op 10 september naar Disneyland en willen 2 jaarkaarten aanschaffen. Is er iemand aanwezig die ons korting kan geven met zijn jaarkaart?
    Groetjes, Ingrid

  • Hallo!
    Wij gaan op 10 september naar Disneyland en willen 2 jaarkaarten aanschaffen. Is er iemand aanwezig die ons korting kan geven met zijn jaarkaart?
    Groetjes, Ingrid

    Wij zijn er 10 september ook. Je mag me wel een pb sturen.
  • Hallo,
    Wij zijn vrijdag 26 en zaterdag 27 september in Disneyland Parijs en kunnen korting geven op een jaarkaart!
    Wie zoekt nog korting en wil mij aan stempels helpen?
    Groetjes Miranda
  • Wij zijn volgende week 10 sept tm 12 sept aanwezig in Disneyland, voor korting op je jaarkaarten - graag een PM
  • JennyL zei:


    Hallo iedereen!
    Wij gaan op 17, 18 en 19 oktober naar Disney, lekker Hallowenen!Cool
    Wij zijn 2 jaarkaarthouders en kunnen dus 6 mensen 10% korting geven op de aankoop van een jaarkaart!
    En een jaarkaart... is ECHT de moeite waard!
    Willen jullie 10% korting op 1 van deze 3 dagen op een jaarkaart(+ daarbij ook nog eens alle bijkomende kortingen welke je krijgt met een jaarkaart), mail mij dan even op elleanorr13@yahoo.com
    zodat we samen wat kunnen afspreken en jullie daarna een superleuk jaar kunnen beleven in Disney!Laugh
    Groetjes Jenny!

    Hallo iedereen!
    Wij hebben al 1 persoon welke wij korting gaan geven, dus wij kunnen nog aan 5 mensen korting geven op jaarkaarten!
    Stuur maar een mailtje als jullie korting willen op jaarkaartenLaugh!
    Groetjes Jenny
  • Hey,
    Wij zijn op zaterdag 13/09 en zondag 14/09 aanstaande in Disney en kunnen nog 2 personen korting geven op hun jaarkaart.
    Genieten van de korting bij aankoop van een jaarkaart en een geweldig jaar te gemoed in Disney mail naar hanzie.dens@gmail.com of stuur een PM.
    Groetjes
    Hans
  • Hallo,
    mijn vriendin en ik gaan op 1 en 2 oktober 2014 naar Disneyland en zijn van plan jaarpasjes te kopen.
    Is er iemand aanwezig op 1 oktober die stempels kan gebruiken en ons zo 10% korting kan bezorgen?
    Mailen kan naar deboeuf123@hotmail.com
    Groetjes, Christophe
  • Hoi Christophe,
    ik heb je een mail gestuurd!
Log In of Registreer om te reageren.