Shuttlebussen van en naar Disney

augustus 2014 aangepast in Praktische Informatie
Hallo
Weet iemand of er shuttlebussen rijden waar je "gewoon" in kan stappen die dus niet van hotels naar het park rijden.
Ik wil met de trein naar Disney en dan in een hotelletje in de omgeving (wel in de "Disney cirkel" zal ik maar zeggen).
Maar nu vraag ik me dus af of je gewoon kan instappen.
Ik heb wel een jaarkaart.
Ik wil bijvoorbeeld naar Hipark Serris Val-D'Europe of Sejours et Affaires Serris Rive Gauche.
Ik hoor graag van iemand die daar ervaring mee heeft.
Al vast bedankt
Edward

Reacties

  • eddy87 zei:


    Hallo
    Weet iemand of er shuttlebussen rijden waar je "gewoon" in kan stappen die dus niet van hotels naar het park rijden.
    Ik wil met de trein naar Disney en dan in een hotelletje in de omgeving (wel in de "Disney cirkel" zal ik maar zeggen).
    Maar nu vraag ik me dus af of je gewoon kan instappen.
    Ik heb wel een jaarkaart.
    Ik wil bijvoorbeeld naar Hipark Serris Val-D'Europe of Sejours et Affaires Serris Rive Gauche.
    Ik hoor graag van iemand die daar ervaring mee heeft.
    Al vast bedankt
    Edward

    Hoi Edward,
    De aangegeven hotels zijn niet aangesloten op het shuttlebus-systeem van Disney. Om deze hotels te bereiken kun je gebruik maken van de RER naar Val d'Europe of je neemt de shuttlebus naar Adagio Marne-La-Vallée of Hotel L'Elysee Val d'Europe. Hipark Serris en Sejours et Affaires Serris liggen namelijk op loopafstand van deze hotels.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Dus ik kan gewoon bij de bushalte (als er bushaltes zijn voor de Disneybussen) gaan staan en dan kan ik mee reiden.
    Ze zijn niet speciaal voor de hotels en hun gasten.
  • eddy87 zei:


    Hoi Lars
    Dus ik kan gewoon bij de bushalte (als er bushaltes zijn voor de Disneybussen) gaan staan en dan kan ik mee reiden.
    Ze zijn niet speciaal voor de hotels en hun gasten.

    Hoi Edward,
    Ja, dat is geen probleem. Iedereen kan in de shuttlebussen van Disney stappen. De haltes voor de partner en geselecteerde hotels liggen tegenover de haltes voor de Disney hotels.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.