Parrainage (vragen over stempels sparen)

1235722

Reacties


  • Hallo Lars,
    In geval van verlenging met stempels dan dient dat te gebeuren in de maand voor of na afloop van de huidige jaarkaart.
    Stel dat de huidige jaarkaart afloopt op 30 september en je komt op de 15 september voor de verlenging. Wat worden dan de data van de nieuwe jaarkaart?
    - 15 september 2014 t/m 14 september 2015
    - 1 oktober 2014 t/m 30 september 2015
    - 15 september 2014 t/m 30 september 2015
    - nog iets anders Cool
    Groetjes,
    Arie

    Hoi Arie,
    Als er in de maand vóór de vervaldatum wordt verlengd, dan gaat de nieuwe jaarkaart pas in op het moment dat de huidige komt te vervallen. In jouw voorbeeld: Als je op 15 september verlengt, dan gaat de nieuwe jaarkaart pas in op 1 oktober. De oude (huidige) is immers nog geldig t/m 30 september.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    mijn vraag zal vast al ergens staan, maar ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.
    Mijn vriend en ik gaan in oktober naar Disney (aanschaf jaarkaarten was in juli).
    Wij hebben dus beiden een jaarkaart.
    Hoeveel mensen kunnen wij korting geven per jaarkaart?
    Ik heb wel gelezen dat je per jaarkaart 3 stempels nodig hebt om te verlengen, maar kun je dan ook 3 mensen per kaart (dus 6 in ons geval) die 10% korting geven?
    En wij hebben een Fantasy, maar mochten zij een Dream willen, kan dit dan ook?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Jenny
  • JennyL zei:


    Hallo Lars,
    mijn vraag zal vast al ergens staan, maar ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.
    Mijn vriend en ik gaan in oktober naar Disney (aanschaf jaarkaarten was in juli).
    Wij hebben dus beiden een jaarkaart.
    Hoeveel mensen kunnen wij korting geven per jaarkaart?
    Ik heb wel gelezen dat je per jaarkaart 3 stempels nodig hebt om te verlengen, maar kun je dan ook 3 mensen per kaart (dus 6 in ons geval) die 10% korting geven?
    En wij hebben een Fantasy, maar mochten zij een Dream willen, kan dit dan ook?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Jenny

    Hallo jenny,
    Je kunt maximaal 3 personen korting geven, dat staat gelijk aan de stempels die je kan verzamelen.
    Dus in jullie geval kun je inderdaad maar 6 personen korting geven.
    Het maakt ook niet uit welke jaarkaart de mensen kiezen, als jullie fantasy hebben en zij willen dream is dit zeker mogelijk.
    De korting is en blijft hetzelfde op de jaarkaarten.
    Groetjes myriam
  • goedemiddag.
    ik had toch een paar vraagjes omdat ik steeds iedereen wat anders hoor zeggen kan je ons misschien helpen?
    Wij hebben jaarkaarten gekocht 24 aug 2014
    nou gaat mijn dochter 25 sept weer kan zijn dan al stempels verzamelen
    vanaf wanneer kan je die gaan verzamelen? of mensen helpen met tien procent korting.
    klopt het dat je de drie stempels binnen een maand moet sparen ?
    Vanaf wanneer kan je mensen met 10 procent korting op dagkaart meenemen?
    mag je nu al gebruik maken van de meeneem weken die er zijn voor kaarthouders voor 29 euro zo ja hoe doe je dat bij de kassa.
    en waar kan ik naar toe bellen voor Disney hotels te boeken want daar krijg je toch ook korting op
    nou hoop vragen hoop dat je me helpen kan
    bedankt vriendelijke groet
    maryFrown
  • mary zei:


    goedemiddag.
    ik had toch een paar vraagjes omdat ik steeds iedereen wat anders hoor zeggen kan je ons misschien helpen?
    Wij hebben jaarkaarten gekocht 24 aug 2014
    nou gaat mijn dochter 25 sept weer kan zijn dan al stempels verzamelen
    vanaf wanneer kan je die gaan verzamelen? of mensen helpen met tien procent korting.
    klopt het dat je de drie stempels binnen een maand moet sparen ?
    Vanaf wanneer kan je mensen met 10 procent korting op dagkaart meenemen?
    mag je nu al gebruik maken van de meeneem weken die er zijn voor kaarthouders voor 29 euro zo ja hoe doe je dat bij de kassa.
    en waar kan ik naar toe bellen voor Disney hotels te boeken want daar krijg je toch ook korting op
    nou hoop vragen hoop dat je me helpen kan
    bedankt vriendelijke groet
    maryFrown

    Hoi Mary,
    Het geven van korting aan nieuwe jaarkaarthouders en het verzamelen van stempels kan pas ná de eerste maand. Je dochter heeft op 24-08-2014 een jaarkaart aangeschaft. Zij mag dan inderdaad vanaf 25-09-2014 korting geven en voor stempels sparen. Je kunt sparen voor stempels binnen de geldigheid van het parrainage-formulier. Het huidige formulier is geldig van 1 juli t/m 12 november 2014. In die periode dient de jaarkaarthouder 3 stempels te sparen voor 1 jaar gratis verlenging. Lukt dat niet en krijg je bijvoorbeeld slechts 2 stempels, dan is het formulier niet geldig en dien je tijdens de volgende periode opnieuw voor 3 stempels te sparen.
    De korting op dagkaarten is vanaf de tweede dag geldig (niet op de dag van aanschaf). Hetzelfde geldt voor de 'Bring a Friend' actie. Ook die aanbieding is niet geldig op de dag dat de jaarkaart wordt aangeschaft, maar is vanaf de volgende dag gewoon geldig. Deze tickets zijn verkrijgbaar bij de kassa's van beide parken op vertoon van een geldige jaarkaart.
    Om als jaarkaarthouder een overnachting in de Disney hotels te boeken zonder toegangstickets, bel je met de Disney reserveringslijn (0900-0654). Geef tijdens het gesprek aan over welke jaarkaart je beschikt en de medewerker aan de lijn geeft de speciale prijzen.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik zie dat er hier op de website een ‘Bon Parrainage’ formulier opstaat welke geldig is van 1 juli t/m 12 november 2014.
    Wij gaan in oktober en krijgen dan sowiso al 1 stempel, maar kun je dit formulier ook gebruiken als we daarna terug gaan in december?
    (dus 1x oktober en 1x december). Anders zijn we die ene stempel natuurlijk meteen kwijt...
    En als we mensen korting willen geven aan de kassa, hoe gaat dat dan in zijn werk (en hoe krijgen wij dan de stempels? Al aan de kassa of bij het Bureau?).
    En ik neem aan dat we naast het verzamelen van de 6 stempels (2 personen) ook nog gewone 10% korting kunnen geven op entree of gaat dat niet samen?
    Groetjes Jenny
  • JennyL zei:


    Ik zie dat er hier op de website een ‘Bon Parrainage’ formulier opstaat welke geldig is van 1 juli t/m 12 november 2014.
    Wij gaan in oktober en krijgen dan sowiso al 1 stempel, maar kun je dit formulier ook gebruiken als we daarna terug gaan in december?
    (dus 1x oktober en 1x december). Anders zijn we die ene stempel natuurlijk meteen kwijt...
    En als we mensen korting willen geven aan de kassa, hoe gaat dat dan in zijn werk (en hoe krijgen wij dan de stempels? Al aan de kassa of bij het Bureau?).
    En ik neem aan dat we naast het verzamelen van de 6 stempels (2 personen) ook nog gewone 10% korting kunnen geven op entree of gaat dat niet samen?
    Groetjes Jenny

    Hoi Jenny,
    Het is niet mogelijk om stempels te sparen buiten de geldigheid van het parrainage formulier. Je dient dus vóór 13 november 3 stempels gespaard te hebben. Lukt dat niet, dan zul je vanaf 13 november met het nieuwe formulier opnieuw 3 stempels moeten verzamelen. Eerder gespaarde stempels kunnen namelijk niet mee overgenomen worden naar het nieuwe formulier.
    Als de nieuwe jaarkaarthouders al direct willen betalen bij de kassa, dan zullen jullie zowel bij de kassa, als bij Bureau Passeport Annuel aanwezig moeten zijn voor de korting en stempels. Handiger is, als de nieuwe jaarkaarthouders een losse dagkaart aanschaffen, hiermee het park in gaan en vervolgens met jullie afspreken bij Bureau Passeport Annuel voor de korting en stempels. De kosten van de dagkaart kunnen namelijk worden verrekend met de prijs van de gekozen jaarkaart.
    Tip: Attendeer de nieuwe jaarkaarthouders op de dagkaarten die online aangeschaft kunnen worden: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Ze hoeven dan niet meer in de rij te staan bij de kassa, maar kunnen direct naar de poortjes van het Disneyland Park lopen. De E-tickets worden hier gescand. Let op: Alleen dagkaarten zijn geschikt voor de aanschaf van jaarkaarten. Meerdaagse tickets (of tickets als onderdeel van een arrangement) zijn hiervoor niet geldig.
    Het aantal keren dat korting verleend mag worden als bestaande jaarkaarthouder is gelimiteerd aan het aantal stempels die nog gespaard moet worden. Iedere jaarkaarthouder mag dus aan maximaal 3 personen korting geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    als een minderjarige jaarkaarthouder (in ons geval 3 of 9 jaar oud) korting wil verlenen, is het dan verplicht dat zij lijfelijk aanwezig zijn bij het Bureau Passeport Annuel? Of mag ik als ouder met hun Dreampas ook aan zes personen (drie op mijn kaart en drie op de kaart van een kind) korting geven?
  • Hugo zei:


    Lars,
    als een minderjarige jaarkaarthouder (in ons geval 3 of 9 jaar oud) korting wil verlenen, is het dan verplicht dat zij lijfelijk aanwezig zijn bij het Bureau Passeport Annuel? Of mag ik als ouder met hun Dreampas ook aan zes personen (drie op mijn kaart en drie op de kaart van een kind) korting geven?

    Hoi Hugo,
    Minderjarige jaarkaarthouders hoeven niet zelf aanwezig te zijn bij het verlenen van korting. Zolang minimaal één van de ouders aanwezig is, is dat geen probleem. Er dient echter aangetoond te worden dat het daadwerkelijk de ouders van de kinderen zijn (identiteitsbewijs noodzakelijk).
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    bedankt voor je reactie. Mijn vrouw had diezelfde vraag ook via het nederlandse emailadres van Disney gesteld en kreeg een ander antwoord, nl. "Ik wens u te informeren dat het noodzakelijk is dat de sponsor en de introducée(s) tegelijktijdig aanwezig zijn bij de kassa voor het verkrijgen van de korting en bij het laten omzetten bij het jaarpaspoortenkantoor. ".
    Zonder ook maar enig moment te willen stellen dat jouw antwoord niet klopt (ik vind je website en informatie onovertroffen!) ben ik wel benieuwd of jouw antwoord gebaseerd is op ervaring of op een reglement dat ik ergens kan nalezen. Want het is voor mij wel belangrijk of ik mijn zoon van drie moet meeslepen naar Parijs of niet Laugh
  • Hugo zei:


    Hoi Lars,
    bedankt voor je reactie. Mijn vrouw had diezelfde vraag ook via het nederlandse emailadres van Disney gesteld en kreeg een ander antwoord, nl. "Ik wens u te informeren dat het noodzakelijk is dat de sponsor en de introducée(s) tegelijktijdig aanwezig zijn bij de kassa voor het verkrijgen van de korting en bij het laten omzetten bij het jaarpaspoortenkantoor. ".
    Zonder ook maar enig moment te willen stellen dat jouw antwoord niet klopt (ik vind je website en informatie onovertroffen!) ben ik wel benieuwd of jouw antwoord gebaseerd is op ervaring of op een reglement dat ik ergens kan nalezen. Want het is voor mij wel belangrijk of ik mijn zoon van drie moet meeslepen naar Parijs of niet Laugh

    Hallo !
    Ga "op zeker ", want mij werd zelfs een geboortebewijs gevraagd, omdat op het ID van de kinderen geen adres staat ! Gelukkig had ik verzekeringskaarten bij me , maar zelfs dat was niet genoeg................Maar ik had de verzekeringskaarten in het mapje van het ziekenhuis gedaan, waar dan wel de adresgegevens opstaan, maar al met al wel spannend, of t wel goed zou komen.............( en natuurlijk de tijd, die één en ander in beslag neemt ! )
    Groetjes, Fred
  • Hugo zei:


    Hoi Lars,
    bedankt voor je reactie. Mijn vrouw had diezelfde vraag ook via het nederlandse emailadres van Disney gesteld en kreeg een ander antwoord, nl. "Ik wens u te informeren dat het noodzakelijk is dat de sponsor en de introducée(s) tegelijktijdig aanwezig zijn bij de kassa voor het verkrijgen van de korting en bij het laten omzetten bij het jaarpaspoortenkantoor. ".
    Zonder ook maar enig moment te willen stellen dat jouw antwoord niet klopt (ik vind je website en informatie onovertroffen!) ben ik wel benieuwd of jouw antwoord gebaseerd is op ervaring of op een reglement dat ik ergens kan nalezen. Want het is voor mij wel belangrijk of ik mijn zoon van drie moet meeslepen naar Parijs of niet Laugh

    Hoi Hugo,
    De officiële regel is inderdaad dat de bestaande jaarkaarthouder aanwezig moet zijn bij het verlenen van korting aan de nieuwe jaarkaarthouder. Deze regel is een aantal jaren geleden ingevoerd vanwege het feit dat er anders te makkelijk gespaard kan worden voor korting. Bestaande jaarkaarthouders konden namelijk het parrainage formulier meegeven aan de nieuwe jaarkaarthouders en zo zonder er zelf bij aanwezig te zijn voor stempels sparen. Vandaar dat deze regel toen is ingevoerd.
    Uit onze ervaring blijkt dat cast members echter niet moeilijk doen als de bestaande jaarkaarthouder een kind is en één van de ouders hiervoor in de plaats voor het kind stempels spaart. De officiële regel blijft echter van kracht, dus de kans bestaat dat de korting (en stempel) wordt geweigerd omdat het kind niet aanwezig is. Wil je 'op safe' spelen, dan zul je je zoon mee moeten nemen.
    Groetjes,
    Lars
  • nu staat op het parrainageformulier op je forum geldig van 1 juli tot 12 november om stempels te verzamelen.
    wij hebben 11 juli 1 stempel gehad en zouden 11 oktober er nog 2 kunnen krijgen, ik had een formulier uitgeprint van parrainage, maar we kregen er 1 in Disney.
    nu staat er op dat formulier van 1 julie tot 31 augustus.
    betekend dit dat die ene stempel niet meer telt, normaal heb je toch altijd een half jaar om stempels te verzamelen ipv 2 maanden, das wel erg kort.
  • De mensen die een jaart met korting willen hebben kaarten gekocht in mei 2011 en net stempels verlengd, dus liepen af mei 2013.
    dan kan ik ze zeker geen korting geven ?.
    Daarvoor hadden ze in aug 2009 kaarten gekocht maar dit was allebei via multinadvantage.
    zou zonde zijn af te spreken 11 okt als hun de korting niet krijgen en wij geen stempels

  • De mensen die een jaart met korting willen hebben kaarten gekocht in mei 2011 en net stempels verlengd, dus liepen af mei 2013.
    dan kan ik ze zeker geen korting geven ?.
    Daarvoor hadden ze in aug 2009 kaarten gekocht maar dit was allebei via multinadvantage.
    zou zonde zijn af te spreken 11 okt als hun de korting niet krijgen en wij geen stempels

    Hoi Renata,
    Dat is inderdaad niet mogelijk. 'Nieuwe jaarkaarthouders' mogen in de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart gehad hebben om in aanmerking te komen voor de 10% korting. Jullie krijgen dan ook geen stempels in dit geval.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    Mijn vriendin heeft in augustus 2011 een jaarkaart aangeschaft en die is dus afgelopen in augustus 2012.
    Wij gaan in november maar ik heb mijn jaarkaart al.
    Zij heeft nu toch wel recht op de 10% korting want in principe is het 2 jaar terug?
    groetjes myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Mijn vriendin heeft in augustus 2011 een jaarkaart aangeschaft en die is dus afgelopen in augustus 2012.
    Wij gaan in november maar ik heb mijn jaarkaart al.
    Zij heeft nu toch wel recht op de 10% korting want in principe is het 2 jaar terug?
    groetjes myriam

    Hoi Myriam,
    Zij heeft inderdaad weer recht op 10% korting via parrainage, aangezien zij in november langer dan 2 jaar geen jaarkaart heeft gehad. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • HI,
    Wij willen in december weer jaarkaarten aanschaffen maar hebben deze al een keer gehad. Laatste zijn afgelopen op 19 juli 2013, mogen wij dan weer jaarkaart met 10% korting aanschaffen?
    gr
    Binnie
  • Oeps antwoord staat er al boven :(
  • binra zei:


    HI,
    Wij willen in december weer jaarkaarten aanschaffen maar hebben deze al een keer gehad. Laatste zijn afgelopen op 19 juli 2013, mogen wij dan weer jaarkaart met 10% korting aanschaffen?
    gr
    Binnie

    Hoi Binra,
    Het antwoord staat inderdaad al hierboven vermeld. Voor de volledigheid, hierbij nogmaals: Een nieuwe jaarkaart mag pas weer met korting worden aangeschaft als de jaarkaarthouder in de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart heeft gehad. In jullie geval zou je weer met korting kunnen kopen vanaf 20 juli 2015.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    vandaag maar weer eens ondervonden dat beleid en praktijk vaak niet samengaan. Ik geloof absoluut dat wat jij stelt hieronder klopt, maar toen ik vandaag korting wilde verlenen met de jaarkaart van mijn dochter van acht kon dat dus niet. De CM accepteerde het gewoon niet, ondanks dat ik haar geboortebewijs, id-bewijs, ons trouwboekje en haar jaarkaart kon overleggen. Discussie had geen zin dus maar de korting op mijn jaarkaart verleend (nogmaals bedankt voor de stempels Christophe!). Jammer, want zo is het moeilijk plannen - gelukkig KON ik nog korting geven, anders was dat heel vervelend geweest voor de jaarkaartaanschaffers....
    Lars zei:


    Hugo zei:


    Lars,
    als een minderjarige jaarkaarthouder (in ons geval 3 of 9 jaar oud) korting wil verlenen, is het dan verplicht dat zij lijfelijk aanwezig zijn bij het Bureau Passeport Annuel? Of mag ik als ouder met hun Dreampas ook aan zes personen (drie op mijn kaart en drie op de kaart van een kind) korting geven?

    Hoi Hugo,
    Minderjarige jaarkaarthouders hoeven niet zelf aanwezig te zijn bij het verlenen van korting. Zolang minimaal één van de ouders aanwezig is, is dat geen probleem. Er dient echter aangetoond te worden dat het daadwerkelijk de ouders van de kinderen zijn (identiteitsbewijs noodzakelijk).
    Groetjes,
    Lars
  • Hugo zei:


    Hoi Lars,
    vandaag maar weer eens ondervonden dat beleid en praktijk vaak niet samengaan. Ik geloof absoluut dat wat jij stelt hieronder klopt, maar toen ik vandaag korting wilde verlenen met de jaarkaart van mijn dochter van acht kon dat dus niet. De CM accepteerde het gewoon niet, ondanks dat ik haar geboortebewijs, id-bewijs, ons trouwboekje en haar jaarkaart kon overleggen. Discussie had geen zin dus maar de korting op mijn jaarkaart verleend (nogmaals bedankt voor de stempels Christophe!). Jammer, want zo is het moeilijk plannen - gelukkig KON ik nog korting geven, anders was dat heel vervelend geweest voor de jaarkaartaanschaffers....

    Hoi Hugo,
    Ongelooflijk hoe regels en praktijk in Parijs niet altijd hand in hand blijken gaan. Ik ben zelf eind oktober in Disneyland voor de reisagent dagen en zal hier een opmerking over maken. Regels zijn prima, maar ze moeten wel door iedere cast member hetzelfde geïnterpreteerd en uitgevoerd worden, anders weet niemand waar we aan toe zijn. Ik ga het aankaarten voor je! Gelukkig is het toch nog voor beide partijen goed afgelopen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars,
    bedankt voor je snelle antwoord en voorgenomen actie om hier iets over te zeggen.
    Probleem in dit soort gevallen (zoals bij parrainage maar ook bij aanvragen EAC/DPC) is dat je op het moment zelf eigenlijk geen enkele mogelijkheid hebt om een zinvolle discussie te voeren. Als de CM "nee" zegt is het ook "nee", Zelfs als de regels "ja" zeggen. Los van al het goede werk dat CM's doen zou daar meer begrip voor moeten zijn - en zouden de regels bijvoorbeeld ook ter inzage moeten liggen (in ieder geval bij BPA). Want nu is het vaak "nee" "omdat de CM het zegt" en daar is dan helemaal niets tegenin te brengen.
    Ik ben me nu al aan het voorbereiden op de verlenging van onze jaarkaarten en EAC in februari 2015 door een engelse èn (professioneel vertaalde) franse doktersverklaring èn een europees medisch paspoort te regelen en te laten stempelen/ondertekenen. Op zich vreselijke overkill maar ik wil die discussie koste wat kost proberen te voorkomen - en dat is niet hoe het zou moeten zijn vind ik.
  • In juli ben ik in disney geweest met mijn jaarkaart. Ik heb toen 3 nieuwe jaarkaarten aangebracht wat betekend dat mijn jaarkaart een jaar gratis verlengd wordt. Mijn kaart is verlopen op 25 augustus jl. Toen ik in juli in Disney was kon mijn kaart niet meteen verlengd worden, ik moest de meegegeven papieren invullen en gekregen stempels opsturen. Op de site zie ik nu echter staan dat dit wel degelijk kan, dit heeft mij dus al extra tijd gekost. Op 19 september heb ik alles aangetekend opgestuurd. Nu zie ik bij het traceren van mijn brief dat hij nog niet is aangekomen maar op 17 oktober zou ik graag weer naar disney willen. zijn hier mogelijkheden toe?
  • JoyceK zei:


    In juli ben ik in disney geweest met mijn jaarkaart. Ik heb toen 3 nieuwe jaarkaarten aangebracht wat betekend dat mijn jaarkaart een jaar gratis verlengd wordt. Mijn kaart is verlopen op 25 augustus jl. Toen ik in juli in Disney was kon mijn kaart niet meteen verlengd worden, ik moest de meegegeven papieren invullen en gekregen stempels opsturen. Op de site zie ik nu echter staan dat dit wel degelijk kan, dit heeft mij dus al extra tijd gekost. Op 19 september heb ik alles aangetekend opgestuurd. Nu zie ik bij het traceren van mijn brief dat hij nog niet is aangekomen maar op 17 oktober zou ik graag weer naar disney willen. zijn hier mogelijkheden toe?

    Hoi JoyceK,
    Het verlengen van een jaarkaart in het resort kan in de gehele maand vóór de vervaldatum. In jouw geval was verlenging mogelijk van 25 juli t/m 25 augustus 2014. Als je niet in die periode in Disney kunt zijn, dan dien je te verlengen per post. Vervelend om te horen dat de brief nog niet is aangekomen. In dit geval zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met de Nederlandse klantenservice van Disney via dlp.clientenservice@disney.com. Zij kunnen navraag doen bij Bureau Passeport Annuel wat te doen in deze situatie.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    In juli ben ik in disney geweest met mijn jaarkaart. Ik heb toen 3 nieuwe jaarkaarten aangebracht wat betekend dat mijn jaarkaart een jaar gratis verlengd wordt. Mijn kaart is verlopen op 25 augustus jl. Toen ik in juli in Disney was kon mijn kaart niet meteen verlengd worden, ik moest de meegegeven papieren invullen en gekregen stempels opsturen. Op de site zie ik echter staan dat dit wel had gekund. Ik heb op 19 september aangetekend alles opgestuurd. Nu heb ik nog geen bericht over mijn nieuwe jaarkaart, maar op 17 oktober graag weer naar disney zou willen. Weet jij of er mogelijkheden zijn?
    Groetjes Joyce
  • JoyceK zei:


    Hoi Lars
    In juli ben ik in disney geweest met mijn jaarkaart. Ik heb toen 3 nieuwe jaarkaarten aangebracht wat betekend dat mijn jaarkaart een jaar gratis verlengd wordt. Mijn kaart is verlopen op 25 augustus jl. Toen ik in juli in Disney was kon mijn kaart niet meteen verlengd worden, ik moest de meegegeven papieren invullen en gekregen stempels opsturen. Op de site zie ik echter staan dat dit wel had gekund. Ik heb op 19 september aangetekend alles opgestuurd. Nu heb ik nog geen bericht over mijn nieuwe jaarkaart, maar op 17 oktober graag weer naar disney zou willen. Weet jij of er mogelijkheden zijn?
    Groetjes Joyce

    Hoi Joyce,
    Zie reactie hierboven. Ik had al antwoord gegeven op je eerste post :)
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hoi Lars,
    Complimenten voor de site!
    Kun je met een jaarkaart met korting (aangeschaft bij Ce-multiavantages) ook stempels sparen voor een gratis opvolgende jaarkaart?
    Met vriendelijke groet,
    Marion

    Hoi Marion,
    Dank voor de complimenten! Dat kan inderdaad, maar alleen met jaarkaarten waar je ook daadwerkelijk een bedrag voor hebt betaald. Het exacte bedrag staat op de jaarkaart vermeld. Met gratis verkregen jaarkaarten (bijvoorbeeld die voor kinderen via CE MultiAvantages) kunnen geen stempels worden gespaard.
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,
    Dus als ik het goed begrijp mag ik met een kinderkaart die aangeschaft is via CE (voor 39 euro), gewoon stempels sparen en korting geven.
    Ben erg benieuwd.
    Groetjes,
    Ilse
  • ilsuh zei:


    Hoi Lars,
    Dus als ik het goed begrijp mag ik met een kinderkaart die aangeschaft is via CE (voor 39 euro), gewoon stempels sparen en korting geven.
    Ben erg benieuwd.
    Groetjes,
    Ilse

    Hoi Ilse,
    Dat klopt. Alleen gratis verkregen jaarkaarten (met een prijsvermelding van €0 op de jaarkaart) kunnen geen korting geven en hierdoor voor stempels sparen.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Wij (groep van 4 vriendinnen) gaan binnenkort Disney weer 'onveilig' maken.
    1 van ons heeft al een jaarabonnement. De andere 3 gaan een jaarkaart (bij voorkeur Francilien) kopen.
    Als ik het goed begrijp, kunnen de drie nieuwe dames bij de kassa aangeven een jaarkaart te willen kopen. Dan geven we meteen aan dat we 10% korting willen ontvangen ivm parrainage. We gaan dan met 4en naar het Bureau om daar de kaarten op te halen en voor de ene dame de stempels op te halen. Toch?
    Nou heb ik ergens gelezen dat deze gang van zaken niet kan voor een Francilien abonnement, omdat deze de eerste twee dagen na aanschaf niet geldig zou zijn.
    Is dat zo?
    We horen graag! Groet, Kim
Log In of Registreer om te reageren.