Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12728303233105

Reacties

  • Wij zijn 10,11 en 12 oktober in Disneyland en kunnen nog korting geven op jaarkaarten voor 9 personen.
    Als iemand interesse heeft laat het ons weten dan kunnen we wat afspreken.
    Met vriendelijke groet,
    Mirjam Weiland
  • Wij zijn van 15 tot en met 21 oktober en van 16 tot en met 21 december in Disneyland Parijs, We kunnen nog 6 mensen korting geven :)
    stuur een mail naar sabinasabina1984@hotmail.com, of stuur een prive berichtje Embarassed zodat ik het eventueel verder kan uitleggen en we samen kunnen afspreken :)
  • Wij zijn, 9,10 en 11 okt in disney en kunnen nog 5 mensen korting geven.
    stuur naar pm om af te spreken :)
  • Hallo,
    Wij zijn vanaf nu zondag 14 september tem zaterdag 20 september in Disneyland en kunnen 10% korting geven aan minstens 5 mensen bij de aanschaf van een jaarkaart. Wij zouden blij zijn met de stempeltjes! Indien interesse mail even calvin.coker@telenet.be
    Groetjes! Cool
  • Wij gaan op maandag 22 september naar Disneyland en willen 2 jaarkaarten kopen. Wie kan ons helpen aan korting in ruil voor stempels? PM me voor mijn emailadres.
  • vayenne zei:


    Wij zijn van 15 tot en met 21 oktober en van 16 tot en met 21 december in Disneyland Parijs, We kunnen nog 6 mensen korting geven :)
    stuur een mail naar sabinasabina1984@hotmail.com, of stuur een prive berichtje Embarassed zodat ik het eventueel verder kan uitleggen en we samen kunnen afspreken :)

    Goedenavond. Ik heb je een PM en mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Hans
  • HI ;) Wij zijn 11/12 oktober in ook 19 tm 23 november in Disney en kunnen nog 5 mensen de korting geven ;)
    stuur mij een pm of email naar addverbaan@gmail.com als je wilt apsreken :)
    Groetjes
    Amanda
  • Hoi, Wij hebben de oktober weekenden 4/5, 11/12, 18/19 en 25/26 gepland om Disneyland Parijs te bezoeken Laugh en kunnen minimaal 9 mensen 10% korting geven. Stuur even een PM dan neem ik contact op om tijd en plaats af te spreken. Groetjes, Savida
  • Hoi met de herfstvakantie zijn wij vanaf zaterdag 18 oktober tot zaterdag 25 oktober 2014 in euro Disney wij kunnen nog kortingen verstrekken voor 12 jaarkaarten. Wil je jaarkaarten kopen laat ons het weten en we spreken dan af bij de kassa. Groet Christian en Susanne . Mail ons op Christian-susanne @hotmail.com
  • Hoihoi, wij zijn aanstaande vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 september weer in DLP en kunnen 9 mensen 10% korting verschaffen op jaarkaarten! Zijn jullie er ook en heb je interesse dan kun je me mailen op fabfem78@hotmail.com! Dit is onze laatste kans om onze jaarkaarten te verlengen dus je zou ons een groot plezier doen!
    Alvast bedankt!
    Greetz Femke
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn van 19 t/m 24 oktober in Disneyland Parijs en kunnen dan korting geven op een jaarkaart!
    Interesse? Stuur een PM om verder af te spreken.
    Groetjes Arie
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn zondag 19 en maandag 20 oktober weer in Disney.
    We kunnen een hoop mensen 10% korting geven met onze abonnementen.
    Ben je er ook en wil je een kaart aanschaffen met korting mail me dan even. (Bos88@live.nl)
    @lars, kan je op ieder moment binnen het jaar van aanschaf stempels verzamelen?
    Wij hebben in april onze abonnementen gekocht.
    Groetjes Karin
  • Hallo,
    Wij zijn van 3 t/m 5 oktober weer in Disneyland Parijs, wij kunnen nog 3 mensen korting geven.
    heb je interesse mail me dan even alex.disney@ziggo.nl
    Groetjes,
    Alex
  • Hallo allemaal,
    Wij zijn van 21-12-14 tm 24-12-14 is Disney en zijn nog opzoek naar 3 stempels.
    Ik kan 15% KORTING geven op uw jaarkaart.
    Mocht u interesse hebben kunt u mij mailen: sebas.planet@hotmail.com
    U kunt mij ook bereiken via: 0681048178
  • Hallo
    Wij zijn nog steeds op zoek naar mensen die ons korting
    Kunnen geven op onze 3 nog aan te schaffen jaarkaarten
    Wij gaan op 15 december
    Groetjes
  • Hoi Hartjes,
    wij willen jullie graag aan korting helpen. Ik heb een PM gestuurd.
    Groet,
    Hugo
  • Hallo iedereen!
    Wij gaan op 17, 18 en 19 oktober naar Disney, lekker Hallowenen!Cool
    Dus al 1 dag voordat de herfstvakantie daadwerkelijk begint!!
    Wij zijn 2 jaarkaarthouders en kunnen dus 6 mensen 10% korting geven op de aankoop van een jaarkaart!
    En een jaarkaart… is ECHT de moeite waard!
    Willen jullie 10% korting op 1 van deze 3 dagen op een jaarkaart(+ daarbij ook nog eens alle bijkomende kortingen welke je krijgt met een jaarkaart), mail mij dan even op elleanorr13@yahoo.com
    zodat we samen wat kunnen afspreken en jullie daarna een superleuk jaar kunnen beleven in Disney!Laugh
    Groetjes Jenny!
    -Edit- wij gaan al korting geven aan 1 persoon dus kunnen nog in totaal 5 personen korting geven op een jaarkaart. Wij zijn al blij met een koppeltje welke ook jaarkaarten wil gaan kopen, want dan hebben we 3 stempels in totaal en kunnen we al 1 jaarkaart verlengen! Laugh
  • Hallo,
    Wij zijn op 16-17-18 december weer in Disneyland.
    Wij kunnen 6 personen korting gegeven!
    Stuur maar een pb-tje als je interesse hebt!
    Groetjes, Ingrid
  • Hallo
    Van 15 tot 18 december ga ik naar Disney.
    ik heb een jaarkaart en kan korting geven op jaarkaarten en gewone tickets.
    Bij 3 jaarkaarten geeft ik zelf nog extra korting dan kost de kaart nog maar 175 (DREAM normale korting +/- 190).
    Een 4 dagen ticket kost minimaal 169 euro.
    Als je op een andere tijd heen wil kan ook mijn kaart loopt tot volgend jaar april.
    Groetjes Edward (45 jaar)
  • Wie gaat er 19 of 20 december naar disney en wil mij aan 10% korting helpen? Gaat om 3 jaarkaarten, dus je hebt gelijk al je stempels...
    Hoor het graag!
  • Beste Djooizie,
    Ik heb je ene bericht gestuurd met mijn emailaldres want ik kan je die korting geven.
    Gr. Kelly
  • Hoi djooizie,
    wij willen jullie graag helpen met 3 keer korting. Ik heb een PM gestuurd!
    Groet,
    Hugo
  • Hallo allemaal!
    Wij zijn van 20 t/m 22 december in Disneyland (het begin van de kerstvakantie dus!) en kunnen 6 mensen korting geven.
    Stuur me even een PB'tje en ik reageer binnen 24 uur. Afhankelijk van hoeveel jaarkaarten je koopt, kunnen we naast de 10% korting nog wat extra geven.
    Groetjes!
  • hey
    wij zijn in disney 6 7 en 8 januari en wij kunnen aan 9 mensen 10% korting geven en trakteren nog is extra op een lekker ijsje zie je dit wel zitte mag je mij altijd een pb sturen
    groetjes jessy
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan het weekend van 29 & 30 november naar Disney toe. Mocht je ook gaan en van plan zijn om jaarkaarten te kopen dan kunnen wij jullie de 10% korting geven.
    Je kunt mij mailen om af te spreken op het volgende emailadres:
    kellywels3@hotmail.com
    Groetjes, Kelly
  • Hallo iedereen,
    Wij zijn van zaterdag 20 december tot dinsdag 23 december in Disney. Wie kan ik blij maken met 10% korting op de aanschaf van jaarkaarten?
    Groetjes Lea
  • Wij zijn op zoek naar iemand die ons op 20 oktober kan helpen aan korting op jaarkaarten
    Voor 5 personen
    Graag een pm met email of telefoonnr om verder af te spreken.
  • Ik heb je een pm gestuurd clautje.
    Wij kunnen jullie de korting geven op de 20e
  • Wij kunnen in totaal 12 mensen korting geven dus als je op zondag 19 of maandag 20 oktober in Disney bent en je wil een jaarkaart aanschaffen stuur me een pm, het is echt de moeite waard!!!
  • Ik heb je een pm gestuurd clautje.
    Wij kunnen jullie de korting geven op de 20e
    Hoi Karin
    Gelezen en gereageerd
Log In of Registreer om te reageren.