Jaarkaart verlengen met 6 maanden extra gratis

juni 2014 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hallo,
Ik kreeg een email van Disney dat er een actie lopende is dat je nog tot 30 juni een jaarkaart kan kopen en dat je dan 6 maanden extra gratis krijgt --> "reactivation-passeport"
Voorwaarden:
- actie enkel bestemd voor de bestemmeling van deze email (identiteitskaart meenemen)
- enkel geldig tot 30/06/2014
- email afgedrukt meebrengen
- enkel geldig voor een éénmalige aankoop van max. 5 jaarkaarten
Nu is mijn vraag... Zijn er geen andere beperkingen?
- Er zijn namelijk mensen die discussiëren dat deze actie niet geldig is als je al langer dan 2 jaar geen jaarkaart hebt gehad (en dat elke jaarkaarthouder deze email heeft gekregen, maar dus daarom nog niet voor iedereen van toepassing is...)
- Er zijn namelijk ook mensen die me zeggen dat deze actie enkel geldig is bij de aankoop van een jaarkaart aan de kassa's en dus NIET via het systeem "dagkaart online kopen en laten omruilen tot jaarkaart in bureau passeport annuel" (ik was namelijk niet van plan om in de rij te gaan staan en dus online een dagkaart aan te kopen en die dan te laten omruilen... maar zou blijkbaar niet gaan...?)
Graag raad en advies aub!
Thanks allemaal!!! Smile

Reacties


  • Hallo,
    Ik kreeg een email van Disney dat er een actie lopende is dat je nog tot 30 juni een jaarkaart kan kopen en dat je dan 6 maanden extra gratis krijgt --> "reactivation-passeport"
    Voorwaarden:
    - actie enkel bestemd voor de bestemmeling van deze email (identiteitskaart meenemen)
    - enkel geldig tot 30/06/2014
    - email afgedrukt meebrengen
    - enkel geldig voor een éénmalige aankoop van max. 5 jaarkaarten
    Nu is mijn vraag... Zijn er geen andere beperkingen?
    - Er zijn namelijk mensen die discussiëren dat deze actie niet geldig is als je al langer dan 2 jaar geen jaarkaart hebt gehad (en dat elke jaarkaarthouder deze email heeft gekregen, maar dus daarom nog niet voor iedereen van toepassing is...)
    - Er zijn namelijk ook mensen die me zeggen dat deze actie enkel geldig is bij de aankoop van een jaarkaart aan de kassa's en dus NIET via het systeem "dagkaart online kopen en laten omruilen tot jaarkaart in bureau passeport annuel" (ik was namelijk niet van plan om in de rij te gaan staan en dus online een dagkaart aan te kopen en die dan te laten omruilen... maar zou blijkbaar niet gaan...?)
    Graag raad en advies aub!
    Thanks allemaal!!! Smile

    Hoi diniwest,
    De actie dat je 6 maanden extra gratis krijgt (18 maanden voor de prijs van 12 maanden) is alleen geldig bij een verlenging van een bestaande jaarkaart, niet bij de (eerste) aanschaf. Om een jaarkaart met korting (bijvoorbeeld via parrainage) aan te schaffen, mag je de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart in je bezit hebben gehad. Is dit wel het geval geweest, dan kun je alleen een jaarkaart voor de reguliere prijs aanschaffen.
    Als je als bestaande jaarkaarthouder geen mogelijkheid hebt gehad om voor stempels te sparen, of je hebt een gratis verlengde jaarkaart in je bezit, dan biedt Disney je de '6 maanden extra gratis' actie aan. Je betaald de reguliere prijs voor de jaarkaart bij verlenging, maar krijgt daar 6 maanden extra gratis voor terug.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Klinkt logisch, maar ik heb al zeker 4 jaar geen jaarpas meer gehad. Ik heb me wel pas opnieuw geregistreerd op de disney-website en ik dacht dus dat het een actie was voor "oud-jaarpashouders" met de achterliggende gedachte hen opnieuw aan te sporen een jaarpas aan te schaffen. Als je wilt, kan ik de email wel naar je doorsturen. Want onder de "conditions" staat nergens dat de actie enkel geldig is bij verlenging van de pas...
    Thx

  • Hoi Lars,
    Klinkt logisch, maar ik heb al zeker 4 jaar geen jaarpas meer gehad. Ik heb me wel pas opnieuw geregistreerd op de disney-website en ik dacht dus dat het een actie was voor "oud-jaarpashouders" met de achterliggende gedachte hen opnieuw aan te sporen een jaarpas aan te schaffen. Als je wilt, kan ik de email wel naar je doorsturen. Want onder de "conditions" staat nergens dat de actie enkel geldig is bij verlenging van de pas...
    Thx

    Hoi diniwest,
    Naar mijn weten is de 6 maanden extra gratis aanbieding alleen beschikbaar voor bestaande jaarkaarthouders die willen verlengen. Stuur mij die mail even door als je wilt, want dat zou interessant zijn als deze actie ook geldig is voor oud-jaarkaarthouders. In de informatie die ik van Disney heb ontvangen, staat hier echter niets over vermeld. Je kunt mailen naar info@discoverthemagic.nl. Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,
    Heb naar Disney gebeld en inderdaad loopt er een actie momenteel voor alle "oud-kaarthouders".
    Je dient de email die je ontving afgedrukt mee te nemen, want de actie is enkel is enkel persoonlijk voor de mensen die de email ontvangen hebben. Voorwaarden zijn dat je VOOR 30/06 maximum 5 jaarkaarten kan aankopen die dus 18 mndn ipv 12 mndn krijgen.
    Offre exceptionnelle :
    6 mois supplémentaires offerts(1)!
    En tant qu'ancien membre Passeport Annuel, nous vous réservons une offre d'exception !
    Jusqu'au 30 juin 2014 inclus, profitez d'un Passeport Annuel d'une durée de 18 mois au prix de 12(1) !
    Pour bénéficier de cette offre, 2 possibilités(1) :
    1/ Simple et rapide : réservez en ligne votre Passeport Annuel dès maintenant à partir de 119€.
    2/ Aux guichets à l'entrée des Parcs : achetez votre Passeport Annuel directement le jour de votre visite à partir de 119€.
    Offre également valable pour la souscription d'un Passeport Annuel Dream (199€) ou d'un Passeport Annuel Fantasy (159€).
    L'email reçu vous sera demandé au Bureau Passeport Annuel lors de la souscription du Passeport Annuel définitif.
  • Hallo,
    Ik had een vraagje over de verlenging van een dreamkaart. Hij loopt op 8/11/2014.
    Als ik het goed heb gelezen dan kan ik hem dan verlengen van 8/10/2014 t/m 8/12/2014.
    Nou heb ik 2 vragen kan je na 8/11/2014 wel naar binnen hem te verlengen hij is immer verlopen? Welke ingangsdatum wordt aangehouden? De dag dat je hem verlengt of de datum die op de eerste pas staat.
    Ik hoor het graagSmile
    Gr Yvonne
  • Yvonne zei:


    Hallo,
    Ik had een vraagje over de verlenging van een dreamkaart. Hij loopt op 8/11/2014.
    Als ik het goed heb gelezen dan kan ik hem dan verlengen van 8/10/2014 t/m 8/12/2014.
    Nou heb ik 2 vragen kan je na 8/11/2014 wel naar binnen hem te verlengen hij is immer verlopen? Welke ingangsdatum wordt aangehouden? De dag dat je hem verlengt of de datum die op de eerste pas staat.
    Ik hoor het graagSmile
    Gr Yvonne

    Hoi Yvonne,
    Als de jaarkaart is verlopen, kun je de parken niet meer in, ook niet om te verlengen. De verlengmaand ná de vervaldatum is bedoelt om jaarkaarthouders per post de tijd te geven om te verlengen. Wil je toch verlengen ná de vervaldatum, dan zul je een losse dagkaart moeten kopen om vervolgens de jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel te verlengen.
    Als je vóór de vervaldatum verlengt, dan zal de vervaldatum van de huidige jaarkaart ook de begindatum zijn van de nieuwe jaarkaart. Verleng je ná de vervaldatum, dan gaat de jaarkaart in op het moment dat je verlengt, zodat je toch van de volledige periode (12 maanden of 18 maanden bij betaalde verlenging) gebruik kunt maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    ik heb een vraagje ivm het verlengen van mijn jaarkaart. Ik weet niet of ik in het goede topic zit maar weet niet waar ik het zo snel moet plaatsen.
    Mijn jaarkaart vervalt 19 augustus nu ga ik 29 + 30 juli naar disneyland en wil ik graag mijn jaarkaart verlengen. Nu heb ik de vorige keer een brief ontvangen en deze heb ik toen bij de verlenging gebruikt, er werd ook naar gevraagd.
    Nu ben ik al een aantal weken aan het wachten op die brief, maar ik heb deze tot nog toe niet ontvangen. Nu is mijn vraag in hoeverre heb ik deze brief nodig om mijn jaarkaart te verlengen of kan ik ook gewoon dinsdag naar bureau passport annuel gaan en mijn jaarkaart verlengen zonder de brief??
    Alvast bedankt,
    groetjes Birgitte

  • Hallo,
    ik heb een vraagje ivm het verlengen van mijn jaarkaart. Ik weet niet of ik in het goede topic zit maar weet niet waar ik het zo snel moet plaatsen.
    Mijn jaarkaart vervalt 19 augustus nu ga ik 29 + 30 juli naar disneyland en wil ik graag mijn jaarkaart verlengen. Nu heb ik de vorige keer een brief ontvangen en deze heb ik toen bij de verlenging gebruikt, er werd ook naar gevraagd.
    Nu ben ik al een aantal weken aan het wachten op die brief, maar ik heb deze tot nog toe niet ontvangen. Nu is mijn vraag in hoeverre heb ik deze brief nodig om mijn jaarkaart te verlengen of kan ik ook gewoon dinsdag naar bureau passport annuel gaan en mijn jaarkaart verlengen zonder de brief??
    Alvast bedankt,
    groetjes Birgitte

    Hoi Brigitte,
    Het is niet vereist om een brief mee te nemen bij een verlenging. Ik heb mijn jaarkaart de afgelopen keer ook verlengd zonder brief en kreeg automatisch 6 maanden extra gratis (betaalde verlenging). Als je jaarkaart op 19 augustus vervalt, dan kan er vanaf 19 juli verlengd worden. Je kunt dinsdag gewoon naar Bureau Passeport Annuel gaan en de jaarkaart laten verlengen. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het zonder brief ook gaat.
    groetjes birgitte
  • mijn vraag is als volg:
    mijn vriend en ik hebben een jaarkaart. Het is geldig tot 27-10-2014. Op de site staat dat je het kan verlengen tussen 1 maand ervoor en 1 maand erna. wij komen aan in disney op 29-10-2014, dus 2 dagen nadat het verlopen is. Telt het dan alsnog als een verlenging, of moeten we een hele nieuwe abbo nemen? Dat is nog onduidelijk voor mij. Want als ik het verleng dan heb ik 6 maanden extra.

  • mijn vraag is als volg:
    mijn vriend en ik hebben een jaarkaart. Het is geldig tot 27-10-2014. Op de site staat dat je het kan verlengen tussen 1 maand ervoor en 1 maand erna. wij komen aan in disney op 29-10-2014, dus 2 dagen nadat het verlopen is. Telt het dan alsnog als een verlenging, of moeten we een hele nieuwe abbo nemen? Dat is nog onduidelijk voor mij. Want als ik het verleng dan heb ik 6 maanden extra.

    Hoi mrsgeelgil,
    Verlengen van een jaarkaart kan inderdaad vanaf de gehele maand vóór de vervaldatum t/m de gehele maand ná de vervaldatum. Jullie komen ná de vervaldatum pas aan in Disneyland. Verlengen met 6 maanden extra gratis is nog steeds mogelijk, maar jullie zullen een dagkaart moeten aanschaffen om het Disneyland Park binnen te komen. Bij Bureau Passeport Annuel kunnen jullie vervolgens de jaarkaarten verlengen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Mijn vraag is als volgt. Mijn vriend en ik hebben beiden een jaarkaart. Onze jaarkaart verloopt op 27-10-2014. Wij zullen in disney zijn op 29-10-2014, dus verlenging is dan geen optie meer. we moeten gwn nieuwe jaarkaarten kopen, wat geen probleem is. Nu is me vraag als we naar de kassa gaan moeten we zeggen dat we al jaarkaarten hebben, maar dat ze verlopen zijn, of moeten we gwn zeggen dat we 2 dreampassen willen. Dat is voor mij onduidelijk. Onze gegeven zit al natuurlijk al in bij de bureau paspoort(of hoe het ook het)...hahaha, We willen ze NIET online bestellen.
    Gr, Amanda
  • kan je ze niet van te voren via internet verlengen?
    staat volgens mij op dit forum hoe dat kan.
    http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
  • Zoals ik hierboven al vermeld heb willen we het liever NIET via online doen!

  • Hallo Lars,
    Mijn vraag is als volgt. Mijn vriend en ik hebben beiden een jaarkaart. Onze jaarkaart verloopt op 27-10-2014. Wij zullen in disney zijn op 29-10-2014, dus verlenging is dan geen optie meer. we moeten gwn nieuwe jaarkaarten kopen, wat geen probleem is. Nu is me vraag als we naar de kassa gaan moeten we zeggen dat we al jaarkaarten hebben, maar dat ze verlopen zijn, of moeten we gwn zeggen dat we 2 dreampassen willen. Dat is voor mij onduidelijk. Onze gegeven zit al natuurlijk al in bij de bureau paspoort(of hoe het ook het)...hahaha, We willen ze NIET online bestellen.
    Gr, Amanda

    Hoi Amanda,
    Jaarkaarten kunnen in de gehele maand vóór de vervaldatum t/m de gehele maand ná de vervaldatum worden verlengd (inclusief de 6 maanden extra gratis aanbieding). Aangezien jullie ná de vervaldatum naar Disney gaan, kunnen jullie met de oude jaarkaarten niet meer binnen. Jullie zullen een dagkaart moeten aanschaffen en vervolgens verlengen bij Bureau Passeport Annuel. Verlengen is niet mogelijk bij de kassa's.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Ik weet dat verlenging geen optie meer is, dat heb ik ook in me vraag vermeld. Daarom vroeg ik aan jou of ik dan gwn naar de kassa kan gaan en vragen om een nieuwe jaarkaart. Ik vind het zonde van het geld om een dagkaart te kopen om te verlengen. dan koop ik liever een hele nieuwe jaarkaart en gwn 12 maanden krijgen. Is dat een optie?

  • Beste Lars,
    Ik weet dat verlenging geen optie meer is, dat heb ik ook in me vraag vermeld. Daarom vroeg ik aan jou of ik dan gwn naar de kassa kan gaan en vragen om een nieuwe jaarkaart. Ik vind het zonde van het geld om een dagkaart te kopen om te verlengen. dan koop ik liever een hele nieuwe jaarkaart en gwn 12 maanden krijgen. Is dat een optie?

    Ik snap je vraag. Geen idee. Ik neem aan van wel, al weet ik niet of ze bij de kassa kunnen zien of je al reeds een jaarkaart hebt (gehad). Je betaald bij de kassa het volledige bedrag van de nieuwe jaarkaart en gaat vervolgens met een tijdelijk entreebewijs naar binnen om de definitieve jaarkaarten aan te laten maken bij Bureau Passeport Annuel. Nogmaals, dit is de procedure als je voor het eerst een jaarkaart aanschaft. Of dit ook mogelijk is als je reeds een jaarkaart hebt gehad, weet ik niet. Hiervoor adviseer ik je om deze vraag te stellen aan de klantenservice van Disney door een mail te sturen naar dlp.clientenservice@disney.com. Zij kunnen je zekerheid geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Wij hebben vorig jaar d.m.v. de stempels gratis jaarkaarten verkregen.
    Nu gaan we weer in de laatste week voor deze verlopen.
    Nu heb ik gelezen dat ik ze niet meer kan verlengen via stempels.
    Is het nu wel mogelijk om gebruik te maken van de verlenging (volle prijs) en dan in aanmerking te komen voor de 6 maanden gratis (dus 18 maanden geldig).
    Groet,
    Wendy
  • wendy zei:


    Hallo Lars,
    Wij hebben vorig jaar d.m.v. de stempels gratis jaarkaarten verkregen.
    Nu gaan we weer in de laatste week voor deze verlopen.
    Nu heb ik gelezen dat ik ze niet meer kan verlengen via stempels.
    Is het nu wel mogelijk om gebruik te maken van de verlenging (volle prijs) en dan in aanmerking te komen voor de 6 maanden gratis (dus 18 maanden geldig).
    Groet,
    Wendy

    Hoi Wendy,
    Een gratis jaarkaart kan alleen betaald worden verlengd (reguliere prijs). Als je verlengt in de gehele maand vóór de vervaldatum, dan kom je inderdaad in aanmerking voor de 6 maanden extra gratis. Met de nieuwe (betaalde) jaarkaart mag je vervolgens weer gaan sparen voor stempels om zo de volgende keer gratis te verlengen.
    Groetjes,
    Lars
  • Mijn Dreampass verloopt op 5 oktober en we gaan op 10 oktober weer naar Disney. Ik wil mijn pas dan gaan verlenegen maar aangezien mijn pas dan al is verlopen betekent dit dat ik geen verlenging kan krijgen met 6 maanden gratis?
    Groeten
    Raoul
  • Raoul zei:


    Mijn Dreampass verloopt op 5 oktober en we gaan op 10 oktober weer naar Disney. Ik wil mijn pas dan gaan verlenegen maar aangezien mijn pas dan al is verlopen betekent dit dat ik geen verlenging kan krijgen met 6 maanden gratis?
    Groeten
    Raoul

    Hoi Raoul,
    Disney heeft de regels voor de 6 maanden extra gratis aanbieding aangepast. Het is niet meer mogelijk om van deze aanbieding gebruik te maken ná de vervaldatum. De aanbieding is alleen geldig in de gehele maand vóór de vervaldatum. Het blijft echter afhankelijk van de cast member die je voor je krijgt of ze 'moeilijk' zullen doen over 5 dagen. Officieel mag het niet meer helaas.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    We doen graag weer even een beroep op al je kennis. Eind april hebben we onze jaarkaarten verlengd. Ingangsdatum is 05-05-2014 en einddatum is 04-10-2015. Maar dat zijn dus 17 maanden en geen 18 want dan kom je uit op 04-11-2015, toch?
    Bedankt weer.

  • Hallo Lars,
    We doen graag weer even een beroep op al je kennis. Eind april hebben we onze jaarkaarten verlengd. Ingangsdatum is 05-05-2014 en einddatum is 04-10-2015. Maar dat zijn dus 17 maanden en geen 18 want dan kom je uit op 04-11-2015, toch?
    Bedankt weer.

    Hoi CafeKoningin,
    Wanneer liep jullie oude jaarkaart af en wanneer hebben jullie verlengd? Bij een verlenging gaat de nieuwe periode in op het moment dat de oude jaarkaart is verlopen. De cast members moeten de 6 maanden extra gratis echter handmatig invoeren. Het kan dus ook nog zijn dat hij/zij zich heeft verteld.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo Lars,
    We doen graag weer even een beroep op al je kennis. Eind april hebben we onze jaarkaarten verlengd. Ingangsdatum is 05-05-2014 en einddatum is 04-10-2015. Maar dat zijn dus 17 maanden en geen 18 want dan kom je uit op 04-11-2015, toch?
    Bedankt weer.

    Hoi CakeKoningin,
    Wanneer liep jullie oude jaarkaart af en wanneer hebben jullie verlengd? Bij een verlenging gaat de nieuwe periode in op het moment dat de oude jaarkaart is verlopen. De cast members moeten de 6 maanden extra gratis echter handmatig invoeren. Het kan dus ook nog zijn dat hij/zij zich heeft verteld.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Bedankt. Ze heeft zich dan inderdaad verteld. Onze oude kaart liep af op 04-05-2014. We zullen langs het jaarkaartenbureau gaan om te kijken of we t kunnen herstellen.
    Magische groet,
    Sandra
Log In of Registreer om te reageren.