Disney hotel boeken met jaarkaart

2456

Reacties

  • Debby zei:


    Goeie dag
    heb je toevallig voor mij het telefoon nummer om een hotel te kunnen boeken met een jaarkaart?
    bedankt alvast
    groetjes Debby

    Hoi Debby,
    Jaarkaarthouders kunnen bellen met de reguliere Disney reserveringslijn (0900-0654) voor de 'room only' prijzen in de Disney hotels.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen,
    Wij hebben als gezin 4 jaarkaarten en willen nu graag een Disneyland hotel boeken met jaarkaarthoudérs korting, hoe doe ik dat?
    In het magazine staat een Frans telefoonnr ; moeten we dat vanuit NL bellen of is er een speciaal NL nr wat je kan bellen?
    Hoor graag antwoord via dit forum, bijvoorbaat dank!
    Mvg Angelien

  • Goedemorgen,
    Wij hebben als gezin 4 jaarkaarten en willen nu graag een Disneyland hotel boeken met jaarkaarthoudérs korting, hoe doe ik dat?
    In het magazine staat een Frans telefoonnr ; moeten we dat vanuit NL bellen of is er een speciaal NL nr wat je kan bellen?
    Hoor graag antwoord via dit forum, bijvoorbaat dank!
    Mvg Angelien

    Hoi Angelien,
    Jaarkaarthouders kunnen bellen met het reguliere Nederlandse reserveringsnummer (0900-0654). Geef tijdens het gesprek aan over welke jaarkaart je beschikt en de medewerker zal je de speciale prijzen geven.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    Ik en mijn zus willen volgend jaar gaan, waarschijnlijk ergens tegen maart april of mei.
    Maar ik heb een jaarkaart, en zij niet. Zij wil dit ook niet aanschaffen, zij vind een arrangement voordeliger en makkelijker, vooral als het gaat om een disney hotel.
    Hoe zouden we dit het beste kunnen boeken?
    groetjes Myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Ik en mijn zus willen volgend jaar gaan, waarschijnlijk ergens tegen maart april of mei.
    Maar ik heb een jaarkaart, en zij niet. Zij wil dit ook niet aanschaffen, zij vind een arrangement voordeliger en makkelijker, vooral als het gaat om een disney hotel.
    Hoe zouden we dit het beste kunnen boeken?
    groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Vergelijk de prijzen van een 'room only' boeking (voor jaarkaarthouders) en een regulier arrangement (inclusief toegangstickets) voor dezelfde periode om te kijken wat voor jullie beiden voordeliger is. Is de 'room only' boeking goedkoper, dan zal je zus losse tickets moeten aanschaffen (zie http://www.discoverthemagic.nl/tickets/ voor aanbiedingen). Is het reguliere arrangement goedkoper, dan nemen jullie die en kun je eventueel de bijbehorende toegangstickets van jouzelf (als jaarkaarthouder) verkopen aan iemand anders. Een 'combinatie' van een 'room only' boeking en regulier arrangement voor dezelfde kamer is namelijk niet mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Myriam zei:


    hoi lars,
    Ik en mijn zus willen volgend jaar gaan, waarschijnlijk ergens tegen maart april of mei.
    Maar ik heb een jaarkaart, en zij niet. Zij wil dit ook niet aanschaffen, zij vind een arrangement voordeliger en makkelijker, vooral als het gaat om een disney hotel.
    Hoe zouden we dit het beste kunnen boeken?
    groetjes Myriam

    Hoi Myriam,
    Vergelijk de prijzen van een 'room only' boeking (voor jaarkaarthouders) en een regulier arrangement (inclusief toegangstickets) voor dezelfde periode om te kijken wat voor jullie beiden voordeliger is. Is de 'room only' boeking goedkoper, dan zal je zus losse tickets moeten aanschaffen (zie http://www.discoverthemagic.nl/tickets/ voor aanbiedingen). Is het reguliere arrangement goedkoper, dan nemen jullie die en kun je eventueel de bijbehorende toegangstickets van jouzelf (als jaarkaarthouder) verkopen aan iemand anders. Een 'combinatie' van een 'room only' boeking en regulier arrangement voor dezelfde kamer is namelijk niet mogelijk.
    Groetjes,
    Lars
    hoi lars,
    Ik heb ergens gelezen dat je een arrangement kamer kunt boeken voor dan 1 persoon.
    En dan bij aankomst in het hotel mij als extra persoon bij te boeken zonder kaarten.
    Dan zou ik alleen de toeristenbelastingen moeten betalen, schijnt namelijk dat het ontbijt er dan bij inbegrepen zit en je verder niks extra's hoeft te betalen!
    Klopt dit? zoja is dit dat niet een voordeligere uitkomst voor ons?
    groetjes myriam
  • Myriam zei:


    hoi lars,
    Ik heb ergens gelezen dat je een arrangement kamer kunt boeken voor dan 1 persoon.
    En dan bij aankomst in het hotel mij als extra persoon bij te boeken zonder kaarten.
    Dan zou ik alleen de toeristenbelastingen moeten betalen, schijnt namelijk dat het ontbijt er dan bij inbegrepen zit en je verder niks extra's hoeft te betalen!
    Klopt dit? zoja is dit dat niet een voordeligere uitkomst voor ons?
    groetjes myriam

    Hoi Myriam,
    Dat kan ook, maar is niet altijd goedkoper. Als je een kamer voor slechts 1 persoon boekt, wordt de prijs sowieso duurder (vanwege de 1 persoons-heffing). Disney wilt namelijk dat je een kamer boekt voor 2 of meer personen. Dit zou je even moeten controleren en vergelijken. Neem de beste aanbieding voor de periode dat jullie willen gaan en vraag de prijs op voor een kamer met een bezetting van 1 persoon via: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/. Is dit voor jullie toch het gunstigst, dan hoef je bij aankomst inderdaad alleen de toeristenbelasting te betalen voor de extra persoon. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Wij hebben twee jaarkaarten en gaan met vier personen naar Disney. Is het ook mogelijk om twee kamers te boeken met korting en daar totaal met vier personen te verblijven (waarvan twee geen jaarkaarthouders)?
    Groet,
    Maarten
  • M89 zei:


    Hallo,
    Wij hebben twee jaarkaarten en gaan met vier personen naar Disney. Is het ook mogelijk om twee kamers te boeken met korting en daar totaal met vier personen te verblijven (waarvan twee geen jaarkaarthouders)?
    Groet,
    Maarten

    Hoi Maarten,
    Dat is geen probleem. Jaarkaarthouder mogen per persoon maximaal 2 kamers boeken met de jaarkaartkorting, ongeacht het aantal personen op deze kamers.
    Groetjes,
    Lars
  • Welke hotels kun je boeken met korting? Ik begreep dat je ook partnerhotels kan boeken met korting, klopt dat?
    Welke hotels vallen hier dan onder?
    Ik hoor het graag
  • Hartjes zei:


    Welke hotels kun je boeken met korting? Ik begreep dat je ook partnerhotels kan boeken met korting, klopt dat?
    Welke hotels vallen hier dan onder?
    Ik hoor het graag

    Hoi Hartjes,
    Alleen de Disney hotels kunnen met jaarkaartkorting worden geboekt, niet de partnerhotels.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil met 3 vriendinnen een lang weekend naar disney, kan ik met een jaarkaart een kamer boeken met korting waar wij met zijn alle in verblijven en hun dan nog 20% korting geven op de entree?
    Groetjes Nicole

  • Ik wil met 3 vriendinnen een lang weekend naar disney, kan ik met een jaarkaart een kamer boeken met korting waar wij met zijn alle in verblijven en hun dan nog 20% korting geven op de entree?
    Groetjes Nicole

    Hoi Nicole,
    Ja, dat is geen probleem. Als jaarkaarthouder betaal je een vaste prijs voor een hotelkamer in de Disney hotels, ongeacht met hoeveel personen je verblijft. Wellicht een tip om te kijken naar de speciale ticket-aanbiedingen die doorgaans goedkoper zijn dan de hoge prijs aan de kassa - de jaarkaartkorting: http://www.discoverthemagic.nl/tickets/. Jaarkaarthouders mogen namelijk alleen korting geven op dagkaarten, niet op meerdaagse tickets.
    Groetjes,
    Lars
  • Wat ben je ong kwijt als je een jaarkaart heb en van 16/3 t/m20/3 hotel new york boekt.
  • carlijn zei:


    Wat ben je ong kwijt als je een jaarkaart heb en van 16/3 t/m20/3 hotel new york boekt.

    Hoi carlijn,
    De prijzen voor 'room only' boekingen in de Disney hotels met jaarkaartkorting, kunnen alleen via de Disney reserveringslijn worden opgevraagd. Online zijn deze helaas niet beschikbaar. Bel naar 0900-0654 en geef aan over welke jaarkaart je beschikt. De medewerker aan de lijn geeft je dan de speciale prijzen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi
    Ik heb nog geen jaarkaart en wilde kijken of het rendabel was een jaarkaart te nemen en los een hotel te boeken
  • Hallo,
    Ik heb een vraagje: Wij gaan eind februari naar Disney en gaan dan onze jaarkaarten ophalen (we hebben van die tijdelijke kaartjes nu). Wij hebben dit bezoek ons hotel al geboekt met de korting die de kaarten geven. Nu wilde ik net voor mei een nieuwe (dus 2e) boeking doen. Alleen zeiden tot 2 maal toe de personen die er zaten (2 keer geprobeerd) dat het niet mogelijk is om met korting te boeken omdat ze een jaarkaartnummer nodig hebben en dat ik dus pas kan boeken als ik die heb. Ook vonden ze het raar dat het die eerste boeking wel zo is gedaan. Maar als ik ga wachten tot eind van deze maand is er grote kans dat de kamer die we willen niet meer beschikbaar is (lodge in sequoia lodge). Klopt het wat zij zeggen? Mijn gevoel zegt namelijk van niet.
  • Amy zei:


    Hallo,
    Ik heb een vraagje: Wij gaan eind februari naar Disney en gaan dan onze jaarkaarten ophalen (we hebben van die tijdelijke kaartjes nu). Wij hebben dit bezoek ons hotel al geboekt met de korting die de kaarten geven. Nu wilde ik net voor mei een nieuwe (dus 2e) boeking doen. Alleen zeiden tot 2 maal toe de personen die er zaten (2 keer geprobeerd) dat het niet mogelijk is om met korting te boeken omdat ze een jaarkaartnummer nodig hebben en dat ik dus pas kan boeken als ik die heb. Ook vonden ze het raar dat het die eerste boeking wel zo is gedaan. Maar als ik ga wachten tot eind van deze maand is er grote kans dat de kamer die we willen niet meer beschikbaar is (lodge in sequoia lodge). Klopt het wat zij zeggen? Mijn gevoel zegt namelijk van niet.

    Hoi Amy,
    Dat is inderdaad correct. Disney heeft haar beleid t.o.v. jaarkaarthouders veranderd. Het is niet meer mogelijk om een reservering te maken met jaarkaartkorting als je de definitieve jaarkaart nog niet in je bezit hebt.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Hoi Amy,
    Dat is inderdaad correct. Disney heeft haar beleid t.o.v. jaarkaarthouders veranderd. Het is niet meer mogelijk om een reservering te maken met jaarkaartkorting als je de definitieve jaarkaart nog niet in je bezit hebt.
    Groetjes,
    Lars

    Dank je voor je snelle reactie Lars!
    Dat is wel balen dan... Is dat kort geleden aangepast dan? Eigenlijk zie je dat nog nergens staan.
    Nu moeten we maar hopen dat eind van de maand de kamers nog vrij zijn...
    Groetjes Amy
  • Amy zei:


    Dank je voor je snelle reactie Lars!
    Dat is wel balen dan... Is dat kort geleden aangepast dan? Eigenlijk zie je dat nog nergens staan.
    Nu moeten we maar hopen dat eind van de maand de kamers nog vrij zijn...
    Groetjes Amy

    Graag gedaan, Amy! Dit is inderdaad een recente verandering in hun beleid.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Is er een verschillend nummer voor België en Nederland om de prijzen te weten voor room-only? Of kan ik ook terecht op het Nederlands nummer als Belg zijnde.
    Vanaf hoelaat tot hoelaat kun je ze telefonisch bereiken?
    Hoewel ik denk dat ik beter af ben met een hotel te boeken voor 2 overnachtingen via de stuntverkoop-actie (45% korting) dan met een dreamkaart (35% korting) wou ik toch nog eventjes checken op de DLP telefoonlijn.
    mvg Davy
  • Deef zei:


    Hoi Lars,
    Is er een verschillend nummer voor België en Nederland om de prijzen te weten voor room-only? Of kan ik ook terecht op het Nederlands nummer als Belg zijnde.
    Vanaf hoelaat tot hoelaat kun je ze telefonisch bereiken?
    Hoewel ik denk dat ik beter af ben met een hotel te boeken voor 2 overnachtingen via de stuntverkoop-actie (45% korting) dan met een dreamkaart (35% korting) wou ik toch nog eventjes checken op de DLP telefoonlijn.
    mvg Davy

    Hoi Deef,
    De huidige stuntverkoop is qua voorwaarden hetzelfde voor Nederland, als voor België. Nederland heeft echter iets uitgebreidere aankomstdata beschikbaar. Mocht je in de periode van 22 februari t/m 14 maart willen gaan dan, dan kun je als Belg gewoon de Belgische reserveringslijn bellen op 078156028. De medewerkers zijn tijdens kantooruren bereikbaar. Wij ontvangen als DiscoverTheMagic.nl alleen commissie als je via onze website boekt, helaas niet via de reserveringslijn. Uiteraard ben je vrij om te boeken waar je zelf wilt. Veel plezier alvast!
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Ik vroeg me af. Wanneer ik een hotel regel met jaarpassen, dan krijg ik 35% korting. Maar wanneer ik een hotel boek is dat inclusief toegangspassen. Wanneer ik boek met jaarpas, is het dan zo dat ik eerst mijn totaal bedrag min de kosten voor het standaard toegevoegde kaartje krijg (dus totaal bedrag - kosten dagpassen) en dan op het bedrag zonder kaartjes 35% korting krijg? Zeg maar 3000 euro, min 800 euro aan dagkaartjes: 2200 euro over, en dan 35% korting o die 2200 euro?
    En geld dit dan ook voor partnerhotels?
    Alvast bedankt.Smile
  • Hoi CJWDAS
    Jaarpas korting op hotels, geld alleen voor de Disney hotels. Helaas niet voor de partner hotels.
    En nee de korting word niet berekend op de manier zoals jij het beschrijft.
    Je kan bellen naar de reserveringslijn voor een prijzen indicatie van Room only.
    Op de prijzen van Room only krijg je de 35% korting.
    Als je aangeeft bij de reserveringslijn dat je een jaarkaart hebt en welke je dan hebt.
    Zullen zij de prijzen met korting aan je doorgeven (dus de prijs die je zou gaan betalen).
    Dit verschilt natuurlijk per datum en per hotel.
    Hou er rekening mee, dat het nog steeds niet goedkoop is.
    Groetjes
  • CJWDAS zei:


    Hey Lars,
    Ik vroeg me af. Wanneer ik een hotel regel met jaarpassen, dan krijg ik 35% korting. Maar wanneer ik een hotel boek is dat inclusief toegangspassen. Wanneer ik boek met jaarpas, is het dan zo dat ik eerst mijn totaal bedrag min de kosten voor het standaard toegevoegde kaartje krijg (dus totaal bedrag - kosten dagpassen) en dan op het bedrag zonder kaartjes 35% korting krijg? Zeg maar 3000 euro, min 800 euro aan dagkaartjes: 2200 euro over, en dan 35% korting o die 2200 euro?
    En geld dit dan ook voor partnerhotels?
    Alvast bedankt.Smile

    Hoi CJWDAS,
    Myriam geeft al correct aan dat het niet zo simpel is als het lijkt. Jaarkaarthouders krijgen korting op de zogenaamde 'room only' prijzen (alleen op te vragen via Disney zelf) in de Disney hotels, niet in de partner hotels. In sommige gevallen ben je echter voordeliger uit als je een compleet arrangement mét toegangsticket boekt, dan als je een 'room only' reservering maakt zónder toegangstickets. Dit ligt eraan welke aanbieding er op dat moment geldig is. Ik adviseer iedereen die een jaarkaart heeft, altijd de prijzen in dezelfde periode met een regulier arrangement te vergelijken met de prijzen die je als jaarkaarthouder krijgt. Kies hiervoor de beste aanbieding: http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik wil graag 4 april hotel cheyenne boeken, maar alleen de kamer, want ik wil ook 4 april mijn dreams jaarkaart voucher omwisselen voor een echte pas. Als ik hun bel dan zeggen ze dat ik pas kan boeken als ik de jaarkaart heb. (maar die ga ik dus nog voordat ik ga inchecken omruilen). maar wel die dag pas.
    Als ik dus bel en dit aan geef kan ik dan reserveren en daar betalen op 4 april of moet ik meteen al betalen?
  • Tess zei:


    Ik wil graag 4 april hotel cheyenne boeken, maar alleen de kamer, want ik wil ook 4 april mijn dreams jaarkaart voucher omwisselen voor een echte pas. Als ik hun bel dan zeggen ze dat ik pas kan boeken als ik de jaarkaart heb. (maar die ga ik dus nog voordat ik ga inchecken omruilen). maar wel die dag pas.
    Als ik dus bel en dit aan geef kan ik dan reserveren en daar betalen op 4 april of moet ik meteen al betalen?

    Hoi Tess,
    Het is niet mogelijk om een 'room only' verblijf te boeken in de Disney hotels met jaarkaartkorting zonder dat je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt. Pas op het moment dat de jaarkaart actief is, kan er geboekt worden. Tijdens je komende verblijf (om de voucher in te wisselen) is het dus niet mogelijk om een 'room only' boeking te maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars!
    Jammer, maar ik snap het :)
    Jammer, toch maar een ander hotel geworden. Scheelt ons €300,-
  • Wat was hey nummer van die reserveringslijn en is die ook Nederlands gesproken?
  • 0900-0654 en jahoor dat is mogelijk
Log In of Registreer om te reageren.