Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12829313334105

Reacties

  • clautje zei:


    Wij zijn op zoek naar iemand die ons op 20 oktober kan helpen aan korting op jaarkaarten
    Voor 5 personen
    Graag een pm met email of telefoonnr om verder af te spreken.

    Hallo,
    Wij hebben inmiddels met iemand afgesproken.
    Sorry voor de andere die gerangeerd hebben, je kan tenslotte maar één keer per kaart korting krijgen.
    Oh ja, ik kreeg ook nog een tip over de 20% korting voor vijf of meer personen.
    Dit geld helaas alleen als de personen allemaal op het zelfde adres wonen en dat is bij ons niet het geval.
    Maar misschien voor andere handig te weten.
    Iedereen die gereageerd hebben bedankt en wie weet tot ziens in Disneyland paris
    Groetjes Clautje
  • Hoi van zaterdag 18 oktober tot en met zaterdag 25 oktober kunnen wij nog kortingen geven aan mensen die een jaarkaart aan willen schaffen u heeft een mooie korting en wij kunnen de stempel goed gebruiken voor een nieuwe jaarkaart. Dus als je met ons wil afspreken laat het ons weten
    Groeten Christian en Susanne

  • Hoi van zaterdag 18 oktober tot en met zaterdag 25 oktober kunnen wij nog kortingen geven aan mensen die een jaarkaart aan willen schaffen u heeft een mooie korting en wij kunnen de stempel goed gebruiken voor een nieuwe jaarkaart. Dus als je met ons wil afspreken laat het ons weten
    Groeten Christian en Susanne

    Hallo suzanne en christiaan
    Wij zijn dezelfde periode in disney als jullie zou graag afspreken voor drie abonnementen
    Groetjes Evelien
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn van 19 t/m 24 oktober in Disneyland Parijs en kunnen nog twee mensen 10% korting geven op een jaarkaart!
    Interesse? Stuur een PM om verder af te spreken.
    Groetjes Arie
  • Ik ben op maandag 6 oktober in Disneyland Parijs en kan dan 3 mensen korting geven. Wie kan ik blij maken met 10% korting en wie kan mij daardoor blij maken met stempels? Ik ben via PM of email (xlonneke91@gmail.com) te bereiken.
    Ik hoop van jullie te horen!
    Groetjes Lonneke
    PS. September de 22e en 29e zou ook nog een optie kunnen zijn.
  • Wij zijn 22, 23 en 24 oktober en 22, 23 en 24 november in disneyland parijs en kunnen nog 8 mensen 10% korting. Wie zoekt nog korting en kan ons aan stempels helpen? Je kunt contact met ons op nemen via jackvanbeers@kpnmail.nl
    Groetjes, Jacky en Bianca.
  • Wij zijn 17, 18 en 19 november in Disneyland en kunnen nog 4 mensen 10% korting geven op een jaarkaart. Tevens hoef je dan ook de eerste dag geen parkeergeld (€15,-) te betalen via ons.
    Wie zoekt er nog korting voor een jaarkaart en kan ons aan stempels helpen. Mail mij voor meer informatie op debpie82@hotmail.com
    Groetjes Debora
  • Hallo ,
    Wij zijn van 17 tot en met 18 oktober in Disneyland Parijs en kan dan 3 mensen korting geven op een jaarkaart!
    Wie zoekt nog korting en wil mij aan stempels helpen?
    Groetjes Antwan
  • Hallo iedereen!
    Wij gaan op 17, 18 en 19 oktober naar Disney, lekker Hallowenen!Cool
    Dus al 1 dag voordat de herfstvakantie daadwerkelijk begint!!
    Wij zijn 2 jaarkaarthouders en kunnen dus 6 mensen 10% korting geven op de aankoop van een jaarkaart!
    En een jaarkaart… is ECHT de moeite waard!
    -Edit- wij gaan al korting geven aan 1 persoon dus kunnen nog in totaal 5 personen korting geven op een jaarkaart. Wij zijn al blij met een koppeltje welke ook jaarkaarten wil gaan kopen, want dan hebben we 3 stempels in totaal en kunnen we al 1 jaarkaart verlengen! Laugh
    Willen jullie 10% korting op 1 van deze 3 dagen op een jaarkaart(+ daarbij ook nog eens alle bijkomende kortingen welke je krijgt met een jaarkaart), mail mij dan even op elleanorr13@yahoo.com
    zodat we samen wat kunnen afspreken en jullie daarna een superleuk jaar kunnen beleven in Disney!SmileWink
    Groetjes Jenny!
  • Beste Disney fans,
    Op zaterdag 20 en zondag 21 december zijn wij weer in Disney.
    Indien u een jaarkaart wilt aanschaffen kunnen wij u 10% korting geven.
    Als u interesse heeft stuur mij dan even een mailtje (karinkoedam@gmail.com).
    Groetjes,
    Karin Koedam

  • Ik ben op maandag 6 oktober in Disneyland Parijs en kan dan 3 mensen korting geven. Wie kan ik blij maken met 10% korting en wie kan mij daardoor blij maken met stempels? Ik ben via PM of email (xlonneke91@gmail.com) te bereiken.
    Ik hoop van jullie te horen!
    Groetjes Lonneke
    PS. September de 22e en 29e zou ook nog een optie kunnen zijn.

    Ik ben er nu zeker zowel 30 september als 6 oktober (29 september is komen te vervallen). Wie kan ik blij maken met korting :D ?
  • We gaan het stempelverhaal ook eens proberen.
    Op 28, 29 en 30 oktober zijn we weer in Disneyland Parijs. We gaan met twee jaarkaarten dus we kunnen 6 mensen blij maken met 10 % korting op een jaarkaart. Stuur een PM voor het maken van een afspraak.
    De voordelen op een rij:
    1) Ga je drie dagen dan ben je met een Fantasy jaarkaart al goedkoper uit.
    2) Gratis parkeren scheelt al 15 euro per dag.
    3) 10% korting op eten en merchandise tikt al snel aan.
    4) Via vakantieveilingen altijd veel aanbod in de buurt. Je zit zo nog een paar dagen in Parijs voor weinig.
  • Hoi Hoi
    Wij zijn van 30-09 tot 3-10 in Disneyland.
    Ik kan 10% korting geven op een jaarkaart in ruil voor een stempel.
    Als je interesse hebt stuur me een PM of mail me
    dennis.klop75@gmail.com
    Groet van Dennis
  • Wij kunnen 9, 10 en 11 okt 6 mensen korting geven
  • Wij zijn van 4-5 oktober en van 30 oktober - 1 november in Disneyland. Wij kunnen tot 12 mensen sponsoren, dus contacteer ons gerust! :)
  • Hallo,
    wij zijn vanaf 16 oktober 3 dagen in Disney.
    Wie kan ons op 16 oktober korting geven in ruil voor stempels?
  • Wij zijn zaterdag 4 en zondag oktober weer in Disneyland parijs.
    Dus mocht je een jaarkaart willen aanschaffen dan junnen wij 10% korting geven, en wij stempels sparen.
    Voor meer informatie kun je even bellen of mailen naar:
    marlene.vliem@chello.nl of tel. +31 610352064
    Groetjes familie Vliem
  • Hallo,
    Vraag. Wij hebben twee jaarkaarten, Fantasy. Deze gaan we verlengen. We willen deze verlengen, maar dan wel voor 18 maanden, zoals mogelijk is een maand van tevoren in het park zelf. Is het mogelijk om te verlengen, te upgraden (wij willen een Dream pass), de 18 maanden te behouden én korting hierop te krijgen door iemand anders twee stempels te laten sparen, of ben je in het geval van verlenging altijd de 'volle mep' kwijt, ongeacht stempels?
    Thanks & groeten,
    Danny
  • Hoi,
    wij gaan aankomend weekend naar disney en we willen dan 3 jaarkaarten kopen.
    wij kunnen eventueel zondagavond of maandagmorgen naar het park komen.
    het enige wat wij in ruil voor de stempels willen is 30 euro contant zodat onze dochter daarvan iets kan kopen in het park. Je hebt dan voor 30 euro een verlenging en wij zijn blij met de korting. Andere mensen bieden nl 50 euro contant aan en wij vinden 30 euro redelijk.
    we horen het graag.
    gr
    wendy
    wvriens@hotmail.com

  • Wij zijn zaterdag 4 en zondag 5 oktober weer in Disneyland parijs.
    Dus mocht je een jaarkaart willen aanschaffen dan junnen wij 10% korting geven, en wij stempels sparen.
    Voor meer informatie kun je even bellen of mailen naar:
    marlene.vliem@chello.nl of tel. +31 610352064
    Groetjes familie Vliem

  • Hallo allemaal,
    wij zijn volgende week vrijdag tot en met de maandag erna (dus van 10 oktober t/m 13 oktober) in het park en kunnen dan nog 6 mensen korting geven + indien gewenst gratis parkeren. Stuur maar een PM als we je kunnen helpen!
  • Hey iedereen,
    Wij gaan van zondag 23 november tot dinsdag 25 november naar disneyland parijs. Wij kunnen nog 6 mensen korting geven voor de aanschaf van een jaarkaart. Als je die dagen een jaarkaart wil kopen willen wij jou graag helpen
    kobe_08be@hotmail.com
    Alvast bedankt
    groeten johan en dorien
  • en vers van de pers: van 21 t/m 27 december zijn we er ook weer - en omdat onze zoon dan 3 is en zijn jaarkaart langer dan een maand heeft kunnen we nu in totaal nog NEGEN keer korting geven + natuurlijk gratis parkeren en zakgeld om iets leuks te kopen :) .....
    Stuur een PM als je iets wilt afspreken!
    Hugo zei:


    Hallo allemaal,
    wij zijn volgende week vrijdag tot en met de maandag erna (dus van 10 oktober t/m 13 oktober) in het park en kunnen dan nog 6 mensen korting geven + indien gewenst gratis parkeren. Stuur maar een PM als we je kunnen helpen!

  • Wij zijn van 19 t/m 24 oktober in Disneyland Parijs en kunnen nog twee mensen 10% korting geven op een jaarkaart!
    Interesse? Stuur een PM om verder af te spreken.
    Groetjes Jacqueline
  • Hoi,
    Wij zijn van 18 tot en met 20 oktober in Disney. Wij kunnen nog heel wat mensen korting geven op een jaarkaart.
    Neem gerust contact op : johnlinda00.geboers@gmail.com.
    Groetjes.
  • Hoi Hoi,
    Wij mogen ook weer en wel van 20 oktober t-m 24 oktober. Natuurlijk willen wij mensen graag helpen aan 10% korting in ruil voor stempels. Wij kunnen nog 6x korting geven.
    Tot gauw in parijs.
    contact: b.bierstekers@home.nl
  • Hallo,
    dit is de eerste keer dat we jaarkaarten willen aanschaffen,
    wie wil ons aan 10 % helpen in ruil voor stempels?
    8 nov zijn we daar.
    groetjes Evie

  • Hallo,
    dit is de eerste keer dat we jaarkaarten willen aanschaffen,
    wie wil ons aan 10 % helpen in ruil voor stempels?
    8 nov zijn we daar.
    groetjes Evie

    Hoi evie,
    We willen je graag helpen. Wil je me een Pm sturen?
  • Hi allemaal!
    Wij zijn aan het begin van de kerstvakantie, van 20 december t/m 22 december in Disneyland.
    Wij kunnen nog zes mensen korting geven op hun abonnement, samen met een zakcentje of een ijsje oid. Afhankelijk van hoeveel abonnementen je wilt, denk ik dat we er wel uit kunnen komen :)
    Wil je een abonnement aanschaffen van 20 t/m 22 december, of er vlak voor of na, neem even contact met me op via vinenlies@gmail.com
    Jij de korting + een extraatje, wij de stempel :)

  • We gaan het stempelverhaal ook eens proberen.
    Op 28, 29 en 30 oktober zijn we weer in Disneyland Parijs. We gaan met twee jaarkaarten dus we kunnen 6 mensen blij maken met 10 % korting op een jaarkaart. Stuur een PM voor het maken van een afspraak.
    De voordelen op een rij:
    1) Ga je drie dagen dan ben je met een Fantasy jaarkaart al goedkoper uit.
    2) Gratis parkeren scheelt al 15 euro per dag.
    3) 10% korting op eten en merchandise tikt al snel aan.
    4) Via vakantieveilingen altijd veel aanbod in de buurt. Je zit zo nog een paar dagen in Parijs voor weinig.

    Even ter herhaling:
    Wij zijn er op 28, 29 en 30 oktober
    en ook op 9, 10 en 11 december
    Ook willen we nog een keer in januari of februari gaan, dus mocht je al plannen hebben, laat het ook graag weten! :)
Log In of Registreer om te reageren.