Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

12930323435105

Reacties

  • hey, ik ben 23 oktober 1 dagje in het park, als er toevallig iemand die dag een jaarkaart wilt aanschaffen hoor ik het graag!
    Joyce.lekens@gmail.com
  • Wij zijn er op 15-16-17 december en kunnen aan 3 mensen korting geven :)
    kimmyyanaika@hotmail.com
  • wij kunnen op 13 en 14 dec korting geven
  • hey
    wij zijn een gezin met een jaarpas en wij gaan 6-7-8 januari naar disney voor de dochter hare verjaardag te vieren dus moest je er die dagen soms zijn en wil je graag een jaarpas kopen en ons helpen aan de stempeltjes mag je mij gerust een pb sturen groetjes
  • Hallo
    15 tot 17 december ben ik Disneyland en kan dan aan 3 mensen korting geven.
    Als er 3 mensen zijn krijg je nog extra korting normaal is dat 10% van 209 = 188 maar als er drie stempels te verdienen zijn kost een jaarkaart (dream) voor jullie 170 per persoon de rest betaal ik dan terug aan jullie.
    Hoor graag van iemand
    Groetjes Edward
    eddy87@hotmail.com
  • Hallo allemaal,
    Net dit forum ontdekt doordat we druk bezig zijn een tripje te plannen naar disney rond oud en nieuw.
    Ons plan is om 30 december aan te komen en dan twee jaarkaarten aan te schaffen.
    Zijn er dan toevallig mensen met een jaarkaart aanwezig die twee extra stempels willen en ons een leuke korting kunnen bezorgen?!
    Ik hoor het graag!
    Groetjes Maryse
    maryse_breukel@hotmail.com
  • maryse zei:


    Hallo allemaal,
    Net dit forum ontdekt doordat we druk bezig zijn een tripje te plannen naar disney rond oud en nieuw.
    Ons plan is om 30 december aan te komen en dan twee jaarkaarten aan te schaffen.
    Zijn er dan toevallig mensen met een jaarkaart aanwezig die twee extra stempels willen en ons een leuke korting kunnen bezorgen?!
    Ik hoor het graag!
    Groetjes Maryse
    maryse_breukel@hotmail.com

    Hallo maryse!
    Ik heb je een mailtje gestuurd. Wij zijn van 30 december tm 2 januari in het park en willen jullie graag korting geven voor de stempeltjes!
    Groetjes Patricia
  • Hallo
    Wij zijn weer in disney van 24 tm 27 december.
    Wij kunnen 6 personen korting geven.
    Bij interesse graag mailen om een afspraak te maken.
    Mvg Chantal
  • nog iemand korting nodig op 9 , 10, of 11 oktober , wij kunnen jullie helpen :)
  • Hallo Allemaal,
    voor de personen die korting zoeken op het jaar abonnement.
    Ben in de herfstvakantie 2014 van Di 21 okt tm vr 24 okt in Eurodisney.
    Wil je korting, in ruil voor de stempels Wink
    Stuur even een PM.
  • Hallo,
    Wij zijn in Disneyland van vrijdag 14 november t/m zondag 16 november en kunnen totaal
    6 personen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
    Heeft u interesse dan kunt u contact opnemen via PM.
    Groetjes,
    Ilse
  • hey wie is er volgende week woensdag in het park en kan ons helpen aan de korting voor 3 passen stuur maar pb groetjes
  • Hallo Disney-fans,
    helaas gaat de afspraak die wij gemaakt hadden voor komend weekend niet door dus kunnen wij nog aan 3 personen, 10% korting geven op een jaarkaart! Wij zijn van zondag 12 oktober t/m woensdag 15 oktober in het park.
    Wil je iets afspreken dan kun je mij per mail, nbaveld@yahoo.com of per telefoon, (0031) 0652880972, bereiken
    ik hoor het graag,
    groetjes,
    Nicole
  • Wij zijn komend weeken (10,11,12 oktober0 in Disney. Onze jaarkaarten verlopen binnenkort, dus ik hoop heel erg dat iemand ons aan stempels kan helpen. Ben je komend weekend in Disney en wil je 10% korting? Mail me dan! bianca_md@live.nl
    Groetjes, Bianca
  • Nicole zei:


    Hallo Disney-fans,
    helaas gaat de afspraak die wij gemaakt hadden voor komend weekend niet door dus kunnen wij nog aan 2 personen, 10% korting geven op een jaarkaart! Wij zijn van zondag 12 oktober t/m woensdag 15 oktober in het park.
    Voor de moeite krijg je €20 (contant) extra!!!
    Wil je iets afspreken dan kun je mij per mail, nbaveld@yahoo.com of per telefoon, (0031) 0652880972, bereiken
    ik hoor het graag,
    groetjes,
    Nicole

  • ilsuh zei:


    Hallo,
    Wij zijn in Disneyland van vrijdag 14 november t/m zondag 16 november en kunnen totaal
    6 personen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
    Heeft u interesse dan kunt u contact opnemen via PM.
    Groetjes,
    Ilse

    EDIT: Wij kunnen totaal 9 van 12 personen 10% korting geven bij aankoop van een jaarkaart.
  • Ilse, als ik het goed had gezien, kan je 15 november niet naar binnen met de jaarkaart.
    Groetjes,
  • Wij zijn van 12 t/m 16 oktober in Disney en kunnen 2 personen 10% korting geven op een nieuwe jaarpas. Interesse? Mail me dan op info@moniquebladder.nl Wink
  • Wij 11 en 12 oktober in disney en mogelijkheid op 4 x korting. Stempels boeien me niet zo veel, meer mensen naar Disney krijgen wel : -) Wie wil, laat het maar weten. Danielwbosters@gmail.com
  • radamex zei:


    Ilse, als ik het goed had gezien, kan je 15 november niet naar binnen met de jaarkaart.
    Groetjes,

    Radamex,
    Je kunt alleen niet binnen met een Francilien en een Fantasy jaarkaart.
    Met een dream jaarkaart heb je geen blockdagen, en die hebben wij.
    Maar bedankt voor het erop attenderen.
    Groetjes,
    Ilse
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn er weer van 18 tot en met 25 oktober
    En met kerst van 24 tot en met 26 december
    We hebben nog 3 stempels nodig.
    Buiten de 10 % korting tracteren we op een ijs bij Fantasia Gelati, of wat warms als het te koud is.
    Bel 0612158949.of stuur een pm .
    Disneygroeten,
    Marcel & family
  • In de herfstvakantie zijn wij van 22 t/m 24 oktober in Desney en kunnen nog 9 mensen helpen aan 10% korting op de jaarkaarten
    U 10% korting en wij de stempels voor de jaarkaart verlenging
    Remco Hoogstad

  • Hallo Allemaal,
    voor de personen die korting zoeken op het jaar abonnement.
    Ben in de herfstvakantie 2014 van Di 21 okt tm vr 24 okt in Eurodisney.
    Wil je korting, in ruil voor de stempels Wink
    Stuur even een PM.

    Bellen of mailen mag ook.
    0624667711 of arjan.olsthoorn@upcmail.nl
  • Wij zijn van 19 t/m 24 oktober in Disneyland Parijs en kunnen nog twee mensen 10% korting geven op een jaarkaart!
    Interesse? Stuur een mail naar avammelr@hotmail.com om verder af te spreken.
    Groetjes Jacqueline
  • Hallo, wij zijn van 17 t/m 19 oktober in Eurodisney en zoeken mensen die met 10% korting een jaarkaart willen kopen zodat wij stempels krijgen. Wie kan ons helpen. Groetjes
  • Hoi ,
    Wij zijn op 25-26-27 Oktober weer gezellig is Disney .
    Wij kunnen nog aan 2 personen 10 % korting geven.
    Dan is onze dochter weer blij met de stempels voor een gratis jaarkaart te sparen .
    Reactie pieke_22@hotmail.com
    Groetjes Patricia En Verena
  • Hallo iedereen,
    Mijn dochter gaat van 17 t/m 19 oktober aanstaande naar Disney. Wie gaat er die tijd hierheen en wil een jaarkaart kopen zodat ze 3 stempels krijgt.
    Groetjes,
    Lianne
  • Hallo allemaal,
    Wij overwegen jaarkaarten te kopen en willen 10 december gaan. Wie is er ook en wil ons korting geven? Het gaat om 3 kaarten.
    groet,
    Joyce
  • Hallo Disneyvrienden,
    Wij zijn van 22 t/m 24 oktober in Disneyland Parijs en kunnen aan 12 mensen 10% korting geven op een jaarkaart in ruil voor stempels.
    Interesse?? Laat ons iets weten via richard.en.joyce@home.nl
  • Wij zijn er op 15-16-17 december en kunnen aan 3 mensen korting geven :)
    kimmyyanaika@hotmail.com
Log In of Registreer om te reageren.